در دیدار اعضای کابینه روحانی با رئیسی چه گذشت؟

جهان،   4000413074 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، سعید نمکی، محمد اسلامی، علی اکبر صالحی و محمد نهاوندیان به صورت جداگانه با رئیس جمهور منتخب دیدار و درباره وضعیت کشور و عملکرد دستگاه‌های متبوع به وی گزارش دادند.

در دیدار اعضای کابینه روحانی با رئیسی چه گذشت؟

به گزارش فارس، وزرای کشور، بهداشت و درمان و راه و شهرسازی و رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون اقتصادی دولت دوازدهم با حضور در دفتر حجت السلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به‌صورت جداگانه با ایشان دیدار کردند.
عبدالرضا رحمانی‌فضلی در این دیدار با ارائه گزارشی از نحوه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و با تبریک پیروزی ابراهیم رئیسی در این انتخابات، برای دولت جدید آرزوی موفقیت کرد.

وی در ادامه همچنین به ارائه گزارشی از وضعیت کشور، اقدامات وزارتخانه متبوعش و چالش‌های پیش روی دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف سیاسی و امنیتی پرداخت.

رئیسی با تشکر از اظهار محبت وزیر کشور و گزارش او، از زحمات و تلاش‌های همه دست‌اندرکاران‌ برگزاری انتخابات تقدیر کرد و گفت: دولت مردمی خود را متعهد به رأی مردم می‌داند و با پایبندی‌ به شعارها و وعده‌هایش برای تغییر در وضع موجود و بهبود زندگی مردم و صیانت از حقوق آنها، از همان روز اول آغاز به کار برای خدمتگزاری شب و روز نمی‌شناسد.

سعید نمکی وزیر بهداشت هم در دیدار با ابراهیم رئیسی ضمن تبریک انتخاب ایشان به‌عنوان هشتمین رئیس جمهور کشورمان، گزارشی از وضعیت وزارتخانه متبوعش و مشکلات مربوط به حوزه بهداشت و درمان و مسائلی که پزشکان و پرستاران با آن مواجه هستند، ارائه کرد.

وی همچنین به تبیین اقدامات وزارتخانه متبوعش در حوزه‌های مختلف به ویژه روند مقابله با شیوع کرونا در یک سال و نیم اخیر، آخرین وضعیت واکسیناسیون سراسری و همچنین خطر شکل گیری موج پنجم بیماری کرونا پرداخت.

رئیس جمهور منتخب در واکنش به گزارش وزیر بهداشت، با تجلیل از اقدامات جهادی کادر درمان که بی ادعا، خالصانه و بی وقفه در یک سال و نیم اخیر از جان مردم در برابر ویروس منحوس کرونا صیانت کردند، یاد و خاطره «شهدای عرصه‌ سلامت» را گرامی داشت، موضوع واکسیناسیون ملی را اولویت اصلی کشور در ایام کنونی عنوان و تاکید کرد که لازم است همه امکانات کشور برای تحقق این ضرورت به خدمت گرفته شود.

رئیسی با ابراز نگرانی از شیوع گسترده‌تر بیماری کرونا در برخی استان‌ها خصوصا استان سیستان و بلوچستان، بسیج ظرفیت‌های درمانی کشور برای رسیدگی به وضعیت این استان را ضروری‌ترین اقدام در روزهای پیش رو عنوان کرد.

 

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز در دیدار با رئیس جمهور منتخب، ضمن تبریک به ابراهیم رئیسی برای کسب رای اعتماد مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گزارشی از آخرین اقدامات و پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های مختلف به ویژه موضوع مسکن ارائه کرد.

رئیسی نیز با تشکر از اظهار محبت وزیر راه و شهرسازی و گزارش عملکرد این وزارتخانه، تغییر رویکرد در حوزه ساخت مسکن را مورد تأکید قرار داد و با انتقاد از توقف تولید مسکن در سال‌های اخیر، اظهار داشت: از جمله اولین اقدامات دولت مردمی، آغاز نهضت مسکن سازی در روزهای ابتدایی دولت و تدارک تولید سالانه یک میلیون مسکن برای خانواده ها و خصوصا جوانان خواهد بود.

علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی هم در دیدار با ابراهیم رئیسی ضمن تبریک پیروزی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و آرزوی موفقیت برای دولت آینده، گزارشی از اقدامات این سازمان و وضعیت صنعت هسته‎ای کشور ارئه کرد.

رئیس جمهور منتخب با تشکر از اظهار محبت رئیس سازمان انرژی اتمی و گزارش وی، تلاش‌ها و مجاهدت‌های دست‌اندرکاران فناوری هسته‌ای کشور را مایه اقتدار و عزت ملی عنوان کرده و نیروی انسانی مؤمن، خلاق و مبتکر سازمان انرژی اتمی را مهمترین سرمایه ملی در این حوزه برشمرد که لازم است برای استفاده مؤثر و پایدار از دستاوردهای این سرمایه ملی در دیگر حوزه‌ها مانند پزشکی، کشاورزی و صنعت برنامه ریزی کرد.

رئیسی گفت: هرجا به توان داخلی اتکا کردیم و چشم به بیگانگان ندوختیم و مردم وارد عرصه شدند، پیروز شدیم و این روحیه که در حوزه هسته‌ای زمینه ساز جهش‌های بزرگ شده، باید در دیگر عرصه‌ها به ویژه حوزه اقتصادی نیز حاکم شود.

محمد نهاوندیان معاون اقتصادی دولت دوازدهم از دیگر مسئولانی بود که برای ارائه گزارش با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد و ضمن تبریک پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ۲۸ خرداد و آرزوی موفقیت برای دولت جدید، درباره شرایط اقتصادی کشور و چالش های پیش روی دولت سیزدهم در این حوزه به منتخب ملت گزارش داد.

رئیسی نیز با تشکر از ابراز محبت معاون اقتصادی رئیس جمهور و دیگر اعضای ستاد اقتصادی دولت دوازدهم برای ارائه گزارش درباره وضعیت کشور، بر لزوم هماهنگی تیم اقتصادی دولت و همکاری همه بخش‌ها برای رفع مشکلات این حوزه در جهت بهبود وضعیت زندگی مردم تأکید کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۰۷۷۴۰۴۰۸:۱۵:۳۸ ۱۴۰۰/۴/۱۴
دکتر مردانی را برائ وزارت بهداشت و درمان مناسب است برائ گرفتن رأی اعتماد به مجلس معرفی کن. دکتر عبدالله سهرابی برائ وزارت کشور مناسب است برائ گرفتن رأی اعتماد به مجلس معرفی کن.
ناشناس۲۰۷۷۵۲۸۰۹:۳۵:۵۸ ۱۴۰۰/۴/۱۴
قابل توجه آقایی رییسی که از مسولین و معاونان دولت فعلی استفاده نکنند کارنابلد پیر خسته فرتوت
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین