نکات مهم در استخدام پرستار سالمند به صورت شبانه روزی

گزارش بازرگانی،   4000412038

استخدام پرستار سالمند در تهران می‌تواند یکی از چالش‌های پیش روی همشهریان عزیز ‌باشد که قصد داریم با ارائه فاکتورهایی در این زمینه به شما عزیزان کمک کنیم.

نقش اصلی یک پرستار سالمند مراقبت از افراد سالخورده و حمایت از آنها از طریق حفظ سلامتی و بهبود وضعیت بیماری آنها است. با این حال، مسئولیت‌های مختلف دیگری از یک پرستار انتظار می‌رود که این موارد تنها بخشی از نقش یک پرستار سالمند در منزل است.

پرستار مراقب بیمار است و به مدیریت نیازهای جسمی، پیشگیری از بیماری و درمان او کمک می‌کند. حال می‌خواهد او یک پرستارسالمند در تهران باشد و یا هر نقطه دیگری در دنیا، برای انجام این کار نیاز به مشاهده و نظارت بر بیمار را دارد و هر اطلاعاتی را برای کمک به تصمیم‌گیری بهتر در درمان ثبت می‌کند.

در طول فرآیند درمان، پرستار سالمند پیشرفت وضعیت جسمی ‌و روحی بیمار را دنبال می‌کند و مطابق با منافع او تصمیم می‌گیرد. مراقبت‌های ارائه شده توسط یک پرستار سالمند فراتر از تجویز داروها و سایر روش‌های درمانی است. گاها او مسئول مراقبت شبانه روزی از سلامت سالمند و رفع نیازهای روانی-اجتماعی، فردی، فرهنگی و معنوی وی می‌باشد.

مهارت‌های لازم برای یک پرستار سالمند

پرستار سالمند

فرد سالخورده اولویت اول پرستار سالمند است. نقش پرستار حمایت از منافع سالمند و حفظ عزت بیمار در طول درمان و مراقبت از او است. این مورد ممکن است شامل پیشنهاداتی در تغییر برنامه درمانی سالمند و یا همکاری با سایر متخصصان و پزشکان باشد. یک پرستار سالمند در تهران و یا هر مکان جغرافیایی دیگر در دنیا مسئولیت سخت و حساسی را بر عهده می‌گیرد که آن را با چاشنی محبت و عطوفت به بیمار ارائه می‌کند. هر چند نمی‌توان بین پرستاران فرق گذاشت؛ اما برخی از مهارت‌ها برای این شغل الزامی ‌و مهم است.

داشتن مهارت‌های ارتباطی خوب

مهارت‌های ارتباطی پایه و اساس هر شغل است. اما برای پرستاران، این یکی از مهمترین جنبه‌های شغلی او است. یک پرستار سالمند عالی، مهارت‌های ارتباطی بسیار خوبی دارد. خصوصا در مورد صحبت کردن و گوش دادن این یکی از واجبات این شغل است. بر اساس این مهارت بازخورد بین پرستار و بیمار، تیم پزشکی و پرستار سالمند را قادر به درک شرایط جسمی ‌و روحی فرد سالخورده کرده و ارتباط موثر با خانواده‌های آنها را میسر می‌سازد. از طرفی شرکت خدمات پرستاری در منزل ، باید تمام سوابق پزشکی و لایف استایل سالمند را از طریق مصاحبه و گفتگو با فرد سالمند و خانواده ش کسب کند.

یک پرستار سالمند همیشه باید در بالاترین سطح درک از بیمار باشد تا اطمینان حاصل کند که خدمات ارائه شده در جهت بهبود وضعیت سالمند موثر بوده است. یک پرستار حرفه‌ای قادر به حمایت درست از بیماران خود و پیش بینی نیازهای آنها است.

داشتن روحیه بالا

پرستاری شغلی استرس‌زایی است که در آن شرایط آسیب زننده روحی رایج است. توانایی پذیرش رنج و فوت بیمار بدون برهم ریختن روحیه شخصی پرستار بسیار مهم است. بعضی از روزها می‌تواند سختی و مشکلات به حد اعلای خود برسد؛ اما به همین میزان توجه و رسیدگی پرستار گاها بی وقفه لازم می‌باشد. پس بنابراین در شغل یک پرستار سالمند ممکن است لحظات دلخراشی وجود داشته باشد. کمک به بهبودی بیمار، ارتباط اعضای خانواده با سالمند و همچنین حفظ روحیه در محیط خانه از مزایای ویژه این شغل است. یک پرستار سالمند توانمند قادر به کنترل استرس در موقعیت‌های غم انگیز است. او همچنین می‌تواند موقعیت‌های شگفت انگیزی را برای بالا رفتن روحیه بیمار ایجاد کند.

دارابودن روحیه همدلی

پرستار سالمند

پرستاران خبره با درد و رنج بیماران همدلی می‌کنند. آنها قادر به القای احساس شفقت و راحتی بین خود و سالمند هستند. این مهم برای پرستار سالمند زمانی اتفاق می‌افتد که بیاموزد چگونه علائم را بشناسد و به طور کارآمد با آن کنار بیاید.

بیماران به پرستاران به عنوان حامی‌ نگاه می‌کنند. بنابراین همدردی با بیمار می‌تواند کمک زیادی به بهبود شرایط مراقبت از او کند. گاهی اوقات، یک پرستار سالمند چنان همدل بیمار است که او ساعت‌ها بی‌صبرانه منتظر حضور او می‌شود.

انعطاف پذیری خوب

انعطاف‌پذیر بودن و کنار آمدن با شرایط، اصلی‌ترین فاکتور در هر شغلی است. اما این مورد به خصوص برای پرستاران بسیار مهم و ضروری است. یک پرستار سالمند حرفه‌ای به لحاظ ساعت کاری و مسئولیت بسیار انعطاف پذیر است. پرستاران، مانند پزشكان معمولا مجبور هستند كه مدتها كار اضافي، شيفت‌هاي شبانه و کار پیاپی را انجام دهند. بنابراین داشتن صبر و روحیه انعطاف‌پذیر لازمه این شغل است.

توجه به جزئیات

هر بی‌توجهی در زمینه پزشکی فرآیندی است که می‌تواند عواقب وسیعی داشته باشد. یک پرستار سالمند خوب به جزئیات وضعیت جسمی‌ و روحی بیمار خود بسیار توجه می‌کند و مراقب است چیزی را نادیده نگیرد و مرتکب خطا نشود. از خواندن صحیح گزارش وضعیت بیمار گرفته تا به خاطر سپردن هر یک از موارد رسیدگی ظریف و حساس، هیچ چیز در ذهن یک پرستار دلسوز از قلم نمی‌افتد. در شغل پرستاری یک اشتباه ساده می‌تواند فاجعه‌ای برای زندگی یک فرد رقم بزند. توجه به جزئیات به معنای واقعی کلمه می‌تواند تفاوت بین مرگ و زندگی یک فرد باشد.

داشتن مهارت‌های تیمی

پرستاران رابط پزشکان و بیماران هستند. یک پرستار سالمند خوب مهارت‌های تیمی ‌بسیار عالی دارد و در شرایط مختلف با افراد دیگر به خوبی کار می‌کند. آنها با سایر پرستاران، پزشکان و دیگر همکاران خود، همکاری خوبی دارند.

در حقیقت پرستاران چسبی هستند که تیم رسیدگی به بیمار را در کنار هم نگه می‌دارد. بیماران به پرستاران دوستانه می‌نگرند و پزشکان به پرستاران نیاز دارند تا آنها در کار خود موفق شوند. یک پرستار عالی نیازهای بیمار و پزشک را تا حد ممکن یکپارچه و متعادل می‌کند.

دارا بودن استقامت بدنی

نگهداری از سالمند در منزل

کارهای جسمی ‌مکرر، ایستادن به مدت طولانی، بلند کردن اجسام سنگین(یا افراد) و همچنین انجام تعدادی مانور پرستاری به صورت روزانه از اصلی‌ترین موارد حرفه پرستاری است. این قطعا ویژگی‌های یک شغل پشت میز نشین نیست.

یک پرستار اگرچه حتی پرستار سالمند در تهران باشد؛ همیشه در حال حرکت و فعالیت است. او می‌بایست انرژی خود را در طول شیفت حفظ کند و قوی ماندن؛ درست غذا خوردن و داشتن یک سبک زندگی سالم در خارج از شغل پرستاری او نیز بسیار مهم است.

توانایی مهارتهای حل مسئله

یک پرستار سالمند می‌بایست سریع فکر کند و مشکلات را حل کند. با وجود شرایط بد در وضعیت جسمی ‌بیمار و موارد اضطراری، یک پرستار می‌بایست برای حل یک موقعیت پرمخاطره همیشه آماده باشد. خواه ارتباط با خانواده بیمار باشد، و یا آرامش بخشیدن به بیمار، گزارش به پزشک یا مدیریت کارکنان، داشتن مهارت‌های حل مسئله شرط یک پرستار سالمند عالی و موفق است.

پاسخگویی به موقع

پرستاران می‌بایست آماده پاسخگویی سریع در شرایط اضطراری و وخیم باشند. اغلب اوقات، مراقبت‌های بهداشتی آنها منجر به پاسخگویی در وقایع ناگهانی و سخت است. بنابراین آنها باید همیشه برای موارد غیر منتظره آماده باشند.

احترام گذاشتن

پرستاران خبره و حرفه‌ای به بیماران، خانواده‌ها، همکاران و قوانین احترام می‌گذارند. آنها همیشه بی‌طرفانه قضاوت می‌کنند و به رازداری و احترام به فرهنگ‌ها و سنت‌های مختلف پایبند هستند. آنها بیش از هر چیز، به خواسته‌های بیمار خود احترام می‌گذارند.

بنابراین در استخدام یک پرستار سالمند در تهران و یا سایر شهرها، موارد ذکر شده در بالا را مورد توجه قرار داده تا از سلامت عزیزتان اطمینان خاطر کسب کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. وحدت ملی با وعده صادق

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. کمی دیر نیست؟

  16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

آخرین عناوین