ارزانترین راه رزرو هتل الماس ۲ مشهد

گزارش بازرگانی،   4000410033

ارزانترین راه رزرو هتل الماس 2 مشهد

مشهد به‌دلیل حرم مطهر امام رضا یکی از شلوغ‌ترین مقصدهای مسافرتی میان دیگر مقصدهای گردشگری است. این شهر با جاذبه‌های گردشگری جذاب، هتل‌های لوکس، زیبا، مجلل و مناسب توانسته سالانه میزبان میلیون‌ها مسافر از سراسر دنیا باشد. از بهترین نمونه‌های هتل در مشهد می‌توان به هتل درویشی، هتل قصرطلایی، هتل مشهد، هتل الماس 2 مشهد، هتل اترک و... اشاره کرد. این هتل‌ها با بهترین امکانات آماده خدمت‌رسانی به زائران شهر مشهد هستند. موقعیت مکانی این هتل‌ها در بهترین خیابان منتهی به حرم است و به همین خاطر در تجمع امکانات رفاهی قرار گرفته‌اند تا زائران همراه با عبادت و زیارت از وجود بازارها، مجتمع‌های تجاری و... استفاده کنند.

معرفی هتل الماس 1

هتل الماس مشهد یکی از قدیمی‌‌ترین هتل‌های خیابان امام رضا مشهد است که در سال 1392 افتتاح و برای بهبود کیفیت و بالا بردن خدمات وامکانات آن سال 1394 دوباره بازسازی شد. هتل الماس 1 با 163 باب اتاق و 9 طبقه ساختمان یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره مشهد محسوب می‌شود. این هتل با اتاق‌هایی که مجهزترين و مدرن‌ترين امكانات رفاهی و آسايشی را با طراحی و معماری نوين دارند میزبان خوبی برای مسافران و زائران ایرانی و خارجی است.

موقعیت مکانی هتل الماس 1

یکی از ویژگی‌های این هتل نزدیکی به مراکز خرید امام رضا و خیابان هفده شهریور است که خیال مسافران را از بابت خرید راحت می‌کند. فاصله این هتل با حرم مطهر 516 متر بوده که شما می‌توانید این مسافت را پیاده در کم‌تر از پنج دقیقه طی کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل فاصله کم آن با فرودگاه و راه‌آهن است که زائران در کم‌ترین زمان ممکن به محل اقامت خود می‌رسند. پرسنل هتل الماس با افتخار میزبان زائران گرامی بوده‌اند. هتل الماس در خیابان امام رضا، بین کوجه امام رضا چهار و شش قرار گرفته است.

الماس-2

امکانات هتل الماس 1

از امکانات و خدمات هتل الماس می‌توان به اتاق چمدان، آسانسور، ترانسفر رفت با هزینه، سیستم اعلام حریق، روزنامه، فروشگاه، مرکز خرید، خدمات باربری، خدمات خانه‌دارای، پارکنیگ اشاره کرد. خدمات رفاهی دیگر این هتل شامل اتاق سیگار، آتلیه، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، پله اضطراری، تاکسی سرویس، اینترنت درلابی، ماساژ، خودپرداز، خشک‌شویی، اتاق بازی، خدمات مخصوص معلولان، خدمات بیدارباش، کتاب‌خانه و... است. هتل های مشهد را می‌توانید نسبت به امکانات و خدمات آن‌ها طبقه‌بندی و سپس انتخاب کنید.

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس دو یکی از هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد به‌حساب می‌آید که در سال 1395 با 218 اتاق و 25 طبقه ساختمان تاسیس شده است. این هتل با قرارگیری در مکانی مناسب آرامشی مثال زدنی را برای مهمان‌های خود به ارمغان می‌آورد. بسیاری از مردم معتقد هستند که ساختمان این هتل، موزه‌ای از ملل مختلف بوده؛ زیرا بنای این هتل به قدری باشکوه و زیبا است که می‌تواند شما را سرجای جای‌تان میخکوب کند.

موقعیت مکانی هتل الماس 2

هتل الماس 2 در خیابان امام رضا، کوچه امام رضا 20 قرار دارد. این هتل با حرم فاصله‌ای یک کیلومتری داشته و برای رفتن به حرم می‌توانید از وسایل نقیله خود هتل استفاده کنید. بعد از رفتن به حرم می‌توانید به بازار رضا و خیابان هفده شهریور بروید و اگر خریدی دارید، از این بازارهای نزدیک حرم تهیه کنید. هتل الماس 2 با فرودگاه هشت کیلومتر فاصله دارد و از راه‌آهن چهار کیلومتر باید مسافت طی کنید تا به این هتل برسید.

هتل-الماس-۲

امکانات هتل الماس 2

از امکانات هتل الماس 2 مشهد می‌توان به آتلیه، چایخانه سنتی، گیم نت، آسانسور، استخر، بازی ویدئویی، سونا، صندوق امانات، ماساژ، فروشگاه، سرویس حرم، پله اضطراری، فتوکپی، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، خدمات برای معلولان و... اشاره کرد.

دیگر خدمات این هتل شامل فکس، پرینتر، مرکز خرید، رستوران بام، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، اتاق سیگار، روزنامه روز، جکوزی، خدمات باربری، شبکه پخش فیلم، پارکینگ، خودپرداز، کافی نت، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، لاندری (خشکشویی) و... هستند.

ساده‌ترین روش برای اطلاع از قیمت و رزرو تور مشهد هوایی

سفر با هواپیما ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد و افراد بسیاری آن را برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند که مسافران تور مشهد از تهران نیز جز این دسته محسوب می‌شوند. روش‌های متفاوتی برای رزرو بلیط هواپیما مشهد از تهران وجود دارد که یکی از مطمئن‌ترین آن‌ها مراجعه به سایت علی بابا است. درحال‌حاضر این شرکت بزرگ‌ترین شرکت ارائه خدمات گردشگری به‌صورت آنلاین در ایران محسوب می‌شود و با مراجعه به آن علاوه‌بر استرداد بلیط می‌توانید نسبت به رزرو تور و هتل نیز اقدام کنید.

ما در این مطلب به معرفی روشی برای رزرو تور مشهد هوایی و برخی از معروف‌ترین سوغات این شهر پرداختیم. امیدواریم که این مطلب بتواند به شما در خرید سوغات هنگام شرکت در تور مشهد از تهران کمک کند و هدیه‌ای مناسب برای دوستان خود هنگام بازگشت از این سفر تهیه کنید. اگر تجربه خرید سوغات از مش،هد را داشتید نظرات خود را درباره آن‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین