بهترین دوربین های موجود در بازار ایران برای عکاسی

گزارش بازرگانی،   4000331048

دوربین های تصویر برداری و فیلم برداری امروزه توسط شرکت های کانن و نیکون با مدل های dslr طراحی و در بازار جهانی می شوند که قابلیت های آنها بی شمار و زبان زد مردم شده است!

در صورتی که بخواهیم به بهترین دوربین های عکاسی نگاهی بی اندازیم می توانیم به دوربین عکاسی D850 نیکون، دوربین 5D MARK IV، 6D MARK II، 80D کانن، 90D کانن، D7500 نیکون و نظایر آنها... اشاره کنیم.

دوربین های dslr جزو پر کاربردی ترین محصولاتی می باشد که یک عکاس مبتدی می تواند با آن به رده فوق حرفه ای ارتقاع یابد و یک تصویر بردار و فیلم بردار حرفه ای شود و بهترین تجربه و نتایج را به متقاضیان ارائه دهد! اگر علاقه مندید لیست حرفه ای ترین دوربین های موجود برای عکاسی در ایران را به همراه قیمت مشاهده کنید می توانید به مکث شاپ سری بزنید. تمام محصولات DSLR موجود در بازار ایران را مشاهده کنید و در رابطه با تمام دوربین ها، اطلاعاتی مفید کسب کنید...

چند دوربینی که در ابتدای مقاله به آنها اشاره شد، جزو بهترین و قویترین محصولات دی اس ال آر عکاسی و فیلم برداری شناخته می شوند و مختص به کاربران حرفه ای و نیمه حرفه ای می باشند؛ علاوه بر آن کیفیت، بازدهی و قیمت آن ها منحصر بفرد است!

دوربین عکاسی

دوربین DSLR کانن به خوش دستی و امکانات بی نظیر و دوربین عکاسی DSLR نیکون به قابلیت و قیمت مناسب در میان تصویر برداران و فیلم برداران مبتدی، نیمه حرفه ای، حرفه ای و فوق حرفه ای ایرانی شناخته می شوند و این یک مزیت بسیار بزرگ برای این دو برند است زیرا که این عامل فقط در بازار عکاسی و فیلم برداری ایران نیست بلکه در تمام دنیا این دو کمپانی به عواملی که ذکر شد، زبان زد مردم هستند!

دوربین عکاسی کانن سری DSLR در جایگاه بالاتری نسبت به محصولات رقیبش ( نیکون ) قرار دارد زیرا که نیاز های کاربران را در تمام محصولاتش، رفع کرده است!

همچنین کانن برای کاربرانش 4 رده بندی در نظر گرفته است که به دوربین عکاسی تک رقمی، دو رقمی و سه رقمی تقسیم می شود که به ترتیب محصولات تک رقمی مختص به افراد فوق حرفه ای و دوربین عکاسی چهار رقمی مختص به کاربران مبتدی و کسانی که به تازگی قصد دارند فعالیت هنری خود را در زمینه عکاسی و فیلم برداری آغاز کنند، طراحی و تولید شده اند...

از آن سوی میدان رقابت، نیکون نیز شروع به تولید محصولات دی اس ال آر حرفه ای، نیمه حرفه ای و مبتدی کرده است که از قوی ترین و منحصر بفرد ترین دوربین dslr نیکون می توانیم به d850 اشاره کنیم.

علاوه بر آن نیکون یک دوربینی طراحی کرده است که هم قیمت مناسبی دارد و هم کاربرد های فراوان؛ دوربین عکاسی d7500 نیکون.

این دوربین علاوه بر قیمت مناسبی که دارد، این توانایی را دارد تا شما را از حالت مبتدی به نیمه حرفه ای و از حالت نیمه حرفه ای به فوق حرفه ای تبدیل کند! یعنی تمام کاربران شرکت نیکون می توانند از d7500 بهره لازم را ببرند و محصولی بسیار مقرون به صرفه می باشد...

بهترین دوربین عکاسی

دوربین dslr در واقع همان دوربینی است که قابلیت تعویض لنز دارد و بسیار نسبت به ابزار تصویر برداری و فیلم برداری قدیمی، پیشرفته تر می باشد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت دوربین عکاسی دی اس ال آر عبارت اند از تعداد پیکسل های موجود در هر محصول، دامنه ایزو کوتاه و بلند، درصد گشودگی دیافراگم، رده بندی و حوزه فعالیت آن دوربین ( زیرا که هر دوربین مختص به یک سری از حوزه های تصویر برداری و ضبط ویدیو می باشد ).

حوزه های فعالیت هر دوربین عبارت اند از آتلیه ای، مراسم، خیابانی، حیات وحش، ورزشی، فضای بسته، فضای باز و نظایر آن.

اطلاعات موجود در این مقاله در رابطه با دوربین عکاسی DSLR کاملا جامع و مختصر بود و شما با مراجعه به آدرسی که با رنگ آبی در ابتدای مقاله قرار داده شد می توانید از اطلاعات دقیق آگاهی پیدا کرده و محصولات dslr پیشرفته را مشاهده کنید...

پیشنهاد تیم ما برای خرید دوربین عکاسی به میزان تجربه، علاقه و... خودتان برمی گردد، زیرا که هر دو کمپانی دارای محصولاتی فوق العاده و پیشرفته می باشند که در مقایسه با رقبایشان تقریبا برابر هستند!

به عنوان مثال D850 نیکون می تواند با 5D MARK IV و 6D MARK II رقابت کند.

پس نمیتوان نتیجه گرفت که یک محصول از تمام دوربین های موجود در بازار قویتر و بهتر است...

در بالا صحبت از دوربین عکاسی D850 نیکون شد، بیایید نگاهی جامع به این محصول فوق العاده و بی رقیب از نیکون بی اندازیم:

اگر دنبال کننده اخبار بازار دوربین عکاسی جهانی و یا ایران هستید، حتما نام دوربین dslr ) D850 ) نیکون را شنیده اید.

محصولی  که نزدیک به چهار سال است که رتبه نخست دوربین های فوق حرفه ای نیکون را به خودش اختصاص داده است.

اما لزوم دارد بدانید نیکون در عرضه محصولاتش در بازار کمی تنبل است اما هر محصولی که به بازار جهانی دوربین عکاسی ارائه می دهد، بی نظیر و بی رقیب است.

از محصولات تکرار نشدنی نیکون می توانیم به دوربین D850، دوربین عکاسی D7500 و D5600 اشاره کنیم زیرا که هر کدام از آنها هم قیمت مناسبی دارند هم کیفیت و بازدهی بسیار بالا...

دوربین عکاسی دی 850 نیکون در اوایل وردش به بازار ایران متقاضیان بسیاری را جذب خود کرد؛ علاوه بر آن قیمت مناسب دوربین D850 NIKON باعث شد تا بسیاری از عکاسان آتلیه ای، تصویر برداران مدلینگ، فیلم برداران مراسم عروسی، خبرنگاران، عکاسان ورزشی و تصویر برداران خیابانی نسبت به خرید از D850 جذب شوند!

قیمت این دوربین تقریبا نزدیک به 5D MARK IV کانن است و بین 56 میلیون تومان تا 58 میلیون تومان به خرید و فروش می رسد.

همچنین شما می توانید به جهت مشاهده قیمت دیگر محصولات دی اس ال آر بر روی دوربین دی اس ال آر کلیک کنید تا از قیمت و مشخصات تمام دوربین های تصویر برداری و فیلم برداری DSLR بازار دوربین عکاسی ایران مطلع شوید...

دوربین عکاسی D850 نیکون

دوربین نیکون

خب در همین ابتدا بیایید اولین مزیت دوربین DSLR دی 850 نیکون را با یک دیگر بررسی کنیم.

بدنه سبک و ابعادی نرمال باعث جابجایی و حمل و نقل آسان این دوربین عکاسی شده است و بدنه مقاوم آن باعث جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی این محصول می شود.

دومین مزیتی که در D850 نیکون وجود دارد قابلیت فوکوس و موتور فوکوس آن می باشد که:

این محصول فوکوس دستی ندارد و تمام مراحل فوکوس که عبارت اند از فوکوس تعقیبی سوژه ها، تمرکز بر روی چند نقطه، تک نقطه، مرکزی، تشخیص چهره یک یا چند نفر و نظایر آنها... به صورت خودکار انجام می شوند!

همچنین دوربین دی اس ال آر D850 NIKON این قابلیت را دارد تا بر روی 153 نقطه بر روی صفحه نمایشگر فوکوس کند که در دیگر محصولات نیکون و کانن غیر ممکن است...

قابلیت و ویژگی سوم که دوربین عکاسی D850 دی اس ال آر نیکون را نسبت به تمام رقبایش متمایز ساخته است، به تعداد پیکسل و رزولوشن های فیلم برداری اش اشاره دارد!

این بدین معنا می باشد که دی 850 از 45.7 پیکسل موثر بهره می برد که در دیگر محصولات مشابه یا رقیبش همچین امکانی وجود ندارد؛ علاوه بر آن کیفیت و روزلوشن فیلم برداری در دوربین DSLR دی 850 نیکون به دو حالت 4K و FULL HD تقسیم می شود که باعث  می شود به کاربران نتیجه ای فوق العاده با کیفیت، بدون هیچ گونه نویزی ارائه شود.

ویژگی و قابلیتی چهارم این محصول به حسگر های بکار رفته در این محصول اشاره دارد؛ نیکون در D850  نیکون از دو حسگر فوق العاده پیشرفته و کاربردی استفاده کرده است که باعث می شوند صایی شاتر محو شود، تصاویر به صورت پیاپی و فوق العاده ثبت شوند، روشنایی تصاویر و ویدیو ها بسیار افزایش یابد و نتایج بدونه هیچ گونه نویزی به کاربران ارائه شود.

و آخرین قابلیت و ویژگی منحصر بفرد نیکون D850 به فرمت های ذخیره سازی ربط دارد!

دوربین DSLR کانن در تمام محصولات از دو فرمت ذخیره سازی بهره می برد اما نیکون در D850 DSLR یک مزیت دیگر قرار داد که در هیچ کدام از دوربین های تصویر برداری و فیلم برداری رقیبانش وجود ندارد؛ فرمت ها عبارت اند از JPEG،  RAW و TIFF...

کلام آخر و نکته ای در هنگام خرید دوربین D850 نیکون

دوربینی که در این مقاله به آن اشاره شد، جزو دوربین های DSLR فوق حرفه ای عنوان می شود و خرید آن فقط به کاربرانی که به صورت حرفه ای در حوزه های مختلف تصویر برداری و ضبط ویدیو فعالیت دارند، توصیه می شود و لزومی ندارد اگر شما برای تفریح عکاسی می کنید حتما از این دوربین DSLR استفاده کنید و پیشنهاد ما برای شما دوربین عکاسی D7500 نیکون می باشد.

از سویی دیگر می توان گفت دوربین عکاسی d850 نیکون جزو بهترین دوربین های موجود در بازار عنوان می شود که تصویر برداران حرفه ای و فیلم برداران فوق حرفه ای کمپانی نیکون را به لنز ها و دوربین d850، می شناسند!

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین