پاسخ روحانی به انتقادات نامزدها از مذاکرات/ امیدواری واعظی به نتایج مذاکرات وین/ روایت جهانگیری از تنش در جلسه‌ای درباره قیمت بنزین/ تکذیب دو گمانه‌زنی درباره رئیس آینده قوه قضائیه

گروه سیاسی الف،   4000326068 ۱۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

پاسخ روحانی به انتقادات نامزدها از مذاکرات/ امیدواری واعظی به نتایج مذاکرات وین/ روایت جهانگیری از تنش در جلسه‌ای درباره قیمت بنزین/ تکذیب دو گمانه‌زنی درباره رئیس آینده قوه قضائیه

آخرین آمار کرونا در ایران

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۲۲۸ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۸۷۸ هزار و ۶۹۴ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۹۲۲ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۴۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۳۱۵ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۶۰ هزار و ۱۳۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۲ هزار و ۴۸۰ نفر رسید.

دفاع سفت و سخت مینو محرز از واکسن برکت

دکتر مینو محرز متخصص بیماری‌های عفونی درباره انتقادات از صدور مجوز برای واکسن ایرانی برکت به آفتاب یزد گفت : «یک عده ای ضد واکسن هستند ، یک عده ای تمایل دارند واکسن را از خارج وارد کشور کنند. تمام این گروه ها یک مقداری ذهن مردم را دائم دچار تردید می کنند. ولی هرکسی که چنین ادعاهایی درباره این واکسن دارد من او را دعوت می کند به یک مناظره علمی که تمام مدارک را به او نشان دهیم .

بعضی ها ممکن است با این نوع اظهار نظرات برای جان مردم ارزش قائل نباشند اما ما برای جان مردم ارزش قائل هستیم . به این دلیل مجوز اضطراری این واکسن صادر شده است زیرا الان کشور به واکسن نیاز دارد و ما از روند واکسیناسیون عقب هستیم...

افراد و رسانه هایی که این ادعا ها را مطرح می کنند جرات داشته باشند که این مناظرات را برای مردم پوشش دهند ما برای مناظره علمی حاضر هستیم . بعد از اتمام مرحله سوم مطالعات واکسن در مهرماه مجوز کامل این واکسن صادر می شود .

الان مرحله سوم شروع شده است و تا مهر نتیجه نوبت سوم منتشر می شود اما مجوز مصرف اضطراری زمانی صادر می شود که پروژه در شروع فاز سوم باشد ولی فاز دو که اثرگذاری و فاز یک که ایمنی واکسن است مشخص شده باشد .

بعضی ها چون خیلی اطلاعات موثقی ندارد تنها برای خراب کردن ذهن مردم نظریات بی اساسی را مطرح میکنند . از نظر علمی من می گویم برای این واکسن زمان صدور مجوز رسیده بود و کاملا هم در وزارت بهداشت بررسی شد و بعد مجوز برای آن صادر شد .

ما موافق هستیم که این واکسن الان در شرایط اضطراری باید مورد بررسی قرار می گرفت تا مجوز بگیرد دیگر بقیه همه حرف ها غیر علمی و غیر منطقی است . ممکن است یک روتین واحد برای خیلی از واکسن ها وجود داشته باشد اما برای کووید فرق می کند. شرایط اضطراری است و در همه جای دنیا هم این مسئله اتفاق افتاده است.»

لغو ۳ روزه ممنوعیت تردد شبانه در کشور

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از لغو ممنوعیت تردد شبانه در روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم و بیست و نهم خرداد ماه خبر داد.

سردار حسینی اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت تردد شبانه که از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح اجرا می شد در روزهای ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ خرداد ماه مصادف با برگزاری انتخابات لغو می شود.

***

پاسخ روحانی به انتقادات نامزدها از مذاکرات

حسن روحانی در جلسه هیئت دولت با بیان اینکه در این ایام ظلم بزرگی در حق این دولت شده و سخنان عجیبی بیان گردیده است، گفت: گفته می شود مقام معظم رهبری فقط به این دولت اجازه مذاکره با آمریکا دادند درحالی که خودِ ایشان اعلام کردند قبل از این دولت اجازه دادند با آمریکا مذاکره شود و این مذاکرات در عمان انجام شد اما در عین حال شما که اجازه داشتید مذاکره کنید و هفت سال آن را انجام دادید به جز قطعنامه تحریم چه دستاوردی داشتید؟

روحانی گفت: خیلی از آقایانی که در رسانه‌ها حرف می‌زنند صاحب مسند حکومتی در کشور هستند و اگر مشکلی در نظام است آنها هم باید پاسخگو باشند اما جالب است که طلبکاری می‌کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه چرا در ایام تبلیغات انتخابات هیچکس از جنایت های آمریکا حرفی نزد و اسمی از ترامپ نبرد، اظهار داشت: ما سه سال و نیم با جنگ اقتصادی توام با تروریسم اقتصادی در کشور مواجه بودیم و لازم است سندی ترسیم و برای مردم روشن شود که همه بدانند از سال 97 تا امروز چه خسارت هایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم به ایران تحمیل شده و اگر این خسارت ها نبود وضعیت کشور چگونه می توانست باشد.

بیشتر بخوانید:

روحانی : صندوق رای امانت مردم و حق الناس است نباید اجازه دهیم یک رای جابجا و یا کم و زیاد شود

***

امیدواری واعظی به نتایج مذاکرات وین

به گزارش ایرنا، محمود واعظی در حاشیه نشست هیات وزیران در جمع خبرنگاران گفت: در اکثر کشورها، سیاست خارجی از مسائل داخلی و جناحی جدا است. بنابراین با توجه به این که مذاکرات وین مهم است اصولی که در آن رعایت می‌کنیم چارچوبی است که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده‌اند.

رییس دفتر رییس‌جمهوری افزود: این مذاکرات را در چارچوبی که رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم کرده‌اند و مورد تایید نظام است پیش می‌بریم. بنابراین تیم مذاکره کننده در همین راستا گام بر می‌دارد.

واعظی با بیان این انتخابات ریاست جمهوری نباید مزاحمتی برای مذاکرات به وجود بیاورد، گفت: آنچه که تا الان توافق شده بیشتر موضوعات اقتصادی مهم است که به عنوان یک تفاهم می‌ماند اما تیم مذاکره کننده گفته است هر آنچه که توافق کردیم زمانی «نهایی» اطلاق می‌شود که ما به همه خواسته‌های خود برسیم. به همین دلیل بقیه موارد در حال بحث و بررسی است. امیدواریم در هفته‌های آینده خبرهای خوبی برای این موضوع داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

واعظی: امیدواریم هفته های آینده خبرهای خوبی درباره مذاکرات وین داشته باشیم

گروسی: احیای توافق هسته‌ای به بعد از انتخابات ایران موکول می‌شود

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اظهاراتی که روز چهارشنبه منتشر شده، گفت که باید برای احیای توافق هسته ای تا شکل گیری دولت جدید ایران صبر کرد. 

گروسی در گفت و گویی با روزنامه ایتالیایی La Republica در پاسخ به این سوال که مذاکرات در چه مرحله ای قرار دارند، گفت: همه می دانند که در این مقطع، لازم خواهد بود که تا تشکیل دولت جدید در ایران صبر کنیم. 

مدیرکل آژانس همچنین مطرح کرد: مذاکراتی که چند هفته است ادامه دارند، به مسائلی بسیار پیچیده و حساسی پرداخته‌اند اما آنچه لازم است، اراده سیاسی طرف های مذاکره کننده است.

***

روایت جهانگیری از جلسه پرتنش درباره قیمت بنزین

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شورای نگهبان درباره عدم احراز صلاحیت شما، علتی را ذکر کرده است؟ گفت: من نمی‌خواهم امروز حرف‌های منفی بزنم اما شورای نگهبان پاسخی ندارد.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: من معتقدم به تعبیر رهبر انقلاب، ظلم شد اما نه به من. برای من اصلا مهم نبود. اما حق انتخاب مردمی که می‌خواستند یک مسئولی را انتخاب کنند، محدود شد.

جهانگیری گفت: ولی اگر بخواهیم به سابقه یک نفری که صلاحیت‌های عمومی دارد و در انقلاب و دفاع مقدس بوده و سوابق اجرایی دارد نگاه کنیم [و ببینیم این فرد عدم احراز شده است]، اتفاق عجیبی رقم خورده است.

وی افزود: من در سال ۹۶ مورد تائید [شورای نگهبان] قرار گرفتم و در این چهار سال هم مسئول اقتصادی مقاومتی و مقابله با جنگ اقتصادی بودم بنابراین بعید می‌دانم در این چهار سال اتفاق خاصی افتاده باشد که آقایان به این نتیجه [در مورد من] رسیدند، اما به هرحال گذشت.

معاون اول رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درخصوص اظهارات برخی نامزدهای انتخابات درباره طرح بنزینی گفت: درباره مساله بنزین، یک دوره طولانی در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی قوا بحث شد. در سال ۹۷ این بحث آغاز شد و سپس به دلایلی متوقف شد، در سال ۹۸ مجددا آغاز شد و حتی در یک جلسه‌ای یک مقدار تنش و حرف‌های تندی زده شد. بعد از آن حضور من در بحث‌های مربوط به بنزین کمتر شد و نهایتا یک تصمیمی گرفته شد.

جهانگیری گفت: رهبری بعد از تصمیم گیری سران سه قوه فرمودند من راجع به مسائل فنی این طرح نظری ندارم و اگر سران سه قوه قبول دارند، من موافقت می‌کنم. در آن جلسه نیز سران قوا امضا کردند و سپس رهبری برای اجرای این مصوبه موافقت کردند. اما مسئولیت اجرای این طرح، با دولت بود.

***

تکذیب دو گمانه‌زنی درباره رئیس آینده قوه قضائیه

به گزارش مهر حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضائیه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گمانه زنی‌هایی از انتخاب شما به عنوان ریاست قوه قصاییه اعلام می‌شود، آیا این موضوع را تأیید می‌کنید یا خیر، اظهار کرد: این حرف‌ها شایعه است و شایعه را که تکذیب نمی‌کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوند، شما در قوه قضائیه باقی می‌مانید یا خیر، گفت: در قوه قضائیه باقی می‌مانم و تصمیم ندارم از قوه بروم‌.

در پی انتشار اخباری مبنی بر پیشنهاد انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور به عنوان رئیس بعدی دستگاه قضا، فرید فرهمند مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور ضمن تکذیب این خبر، انتشار چنین اخباری را در راستای مقاصد دشمنان اسلام و انقلاب دانست.

مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور با اشاره به محتوای مطالب منتشره و با توجه به اینکه آیت الله رئیسی به رغم نامزدی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همچنان رئیس قوه قضائیه بوده و تا پایان رأی گیری هیچ چیز مشخص نیست گفت: منتشرکننده چنین خبری هدفش نمایشی جلوه دادن انتخابات و بی احترامی به آرای مردم است.

***

درخواست بانک مرکزی از مجلس

به گزارش ایسنا، بانک مرکزی متعاقب تصمیم هیات عامل بانک در مورد «طرح اهداف، ساختار و مسئولیت‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» طی مکاتبه‌ای با ریاست مجلس شورای اسلامی اعلام کرد:

"ضمن تشکر از تلاش‌های مجلس شورای اسلامی برای تدوین طرح بانک مرکزی که با هدف تأمین استقلال حداکثری و افزایش اقتدار و اختیارات نظارتی این بانک، پاسخگویی و شفافیت آن صورت گرفته است، تاکید می شود این متن قانونی پیچیدگی‌ها، حساسیت‌ها و تأثیراتی بر اقتصاد کلان کشور خواهد داشت و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز طی فرمایشات اخیر خود در دیدار تصویری با نمایندگان محترم متذکر شدند که تصویب قوانین در امور حساس و مهم ترجیحا براساس لایحه دولت انجام شود.

همچنین یادآور می شود نکات و ملاحظات تخصصی و کارشناسی این بانک در جلسات مربوط به تدوین و بررسی «طرح بانک مرکزی» در مجلس مورد اقبال قرار نگرفته و در متن طرح نیز اعمال نشده است.  

لذا باتوجه به موارد فوق الذکر و باتوجه به اینکه تهیه و تدوین متن لایحه‌ ای منطبق بر ضوابط و معیارهای پذیرفته‌شده جهانی با بهره‌گیری از موارد مطرح شده در نسخه پیشنهادی مجلس شورای اسلامی در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد، خواهشمند است مقرر فرمایید بررسی قانون مربوط به بانک مرکزی از طریق لایحه دولت در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد".

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۰۴۷۲۶۵۲۰:۵۲:۳۱ ۱۴۰۰/۳/۲۶
روحانی باید پاسخگو باشد چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد و تحریم ها را تشدید کرد؟!
ناشناس۲۰۴۷۲۷۳۲۰:۵۴:۰۴ ۱۴۰۰/۳/۲۶
خنده های روحانی بعد از گران شدن بنزین نمک پاشیدن بر زخم مردم بود.
ناشناس۲۰۴۷۲۷۵۲۰:۵۴:۴۲ ۱۴۰۰/۳/۲۶
شهدای انقلاب که با دادن جانشان نهال جمهوری اسلامی ایران را به درختی تنومند تبدیل کردند منتظر به صحنه انتخابات آمدن ما در روز 28 خرداد برای تقویت و استحکام شجره طیبه انقلاب هستند. ان‌شاءالله همگی با هم این خواسته شهدا را جامه عمل می‌پوشانیم.
ناشناس۲۰۴۷۲۷۸۲۰:۵۶:۰۳ ۱۴۰۰/۳/۲۶
ما از دولت آینده می خواهیم سریعا به مسئله فسادها و تخلفات هشت سال گذشته سریعا رسیدگی و با خاطیان با اشد مجازات برخورد شود تا انشالله فساد بتدریج ریشه اش خشک شود
ناشناس۲۰۴۷۲۷۹۲۰:۵۶:۰۶ ۱۴۰۰/۳/۲۶
آقای روحانی جوابگو باشند حالا که قطعنامه ها با برجام تعلیق شدند چرا تحریم ها 10 برابر بیشتر شدند ؟!
ناشناس۲۰۴۷۲۸۴۲۰:۵۸:۵۷ ۱۴۰۰/۳/۲۶
اگر بانک مرکزی انتظار دارد مجلس به نظراتش توجه کند ابتداء بصورت داوطلبانه طرح《 تحقیق و تفحص 》 از بانک مرکزی را اجراء کند .
ناشناس۲۰۴۷۲۸۶۲۰:۵۹:۴۹ ۱۴۰۰/۳/۲۶
حذف کارت سوخت و 3 برابر کردن قیمت بنزین بصورت شبانه و بدون اطلاع رسانی قبلی باعث حوادث آبان ماه 98 شد که بی تدبیری بزرگی بود.
ناشناس۲۰۴۷۲۹۰۲۱:۰۱:۳۲ ۱۴۰۰/۳/۲۶
درس عبرت برجام این بود که هرگز نباید به مذاکره با دولتهای بدعهد و خبیث اعتماد کنیم.
ناشناس۲۰۴۷۲۹۷۲۱:۰۳:۱۸ ۱۴۰۰/۳/۲۶
روحانی چرا در مورد عملکرد فاجعه بار دولتش پاسخگو نیست ؟!
ناشناس۲۰۴۷۳۰۲۲۱:۰۵:۴۴ ۱۴۰۰/۳/۲۶
دولتهای هاشمی و روحانی رکورددار تورم و جهش ارز در تمام دولت ها هستن و نباید تکرار بشوند.
ناشناس۲۰۴۷۳۳۰۲۱:۱۹:۱۴ ۱۴۰۰/۳/۲۶
کشورهای بزرگ دنیا کل اقتصاد و صنعت را رها نکردند به امید مذاکره !
ناشناس۲۰۴۷۴۱۷۲۲:۰۸:۳۵ ۱۴۰۰/۳/۲۶
بدون شک اگر خلاف واقع گویان در دولت تدبیر و امید رتبه بندی شوند آقای جهانگیری جزو ۳ نفر اول خواهد بود .
دهاتی۲۰۴۷۷۶۷۰۱:۵۰:۲۹ ۱۴۰۰/۳/۲۷
جناب آقای روحانی اونا ۷سال رفتند وآمدند وتحریم هم شدند درست اما آقای حقوقدان شمایی که آب خوردن ملت را به برجام بستید ومی خواستید با اجرای برجام سایه جنگ را از سر کشور دور کنید بعد از برجام هم تحریم ها شدت گرفت وهم جنگ اقتصادی راه افتاد وهم جنگ نظامی شد وبهترین افراد ما به شهادت رسیدند وهم جنگ سیاسی شد واینجا که مستقیما مربوط به شما بود مغلوب شدیم وآمریکا بدون هیچ هزینه ای می خواهد به برجام باز گردد وشما هم در همین فکر هستید بنظر شما مردم نمی دانند؟..
امیر حسین سلطان/تهران۲۰۴۷۸۲۳۰۲:۲۹:۰۸ ۱۴۰۰/۳/۲۷
جمعه 28 خرداد روز ماندن در خانه ها نیست، لطفا این را باور کنید و تردید هم نکنید! ایام به کام
سمیه۲۰۴۷۸۵۶۰۳:۳۷:۱۰ ۱۴۰۰/۳/۲۷
تنم میلرزه روحانی وقتی میگی نباید یه رأی جابجا بشه...چون هرچه گفتی دقیقا عکسش اتفاق افتاد
تلب۲۰۴۷۹۲۱۰۶:۵۱:۴۳ ۱۴۰۰/۳/۲۷
آقای روحانی میشه شما دستاوردهای خودتون رو بگید که ما دیده باشیم و راست باشه؟؟ دست اختلاس گرها رو شما باز گذاشتید مملکت بیچاره شد
ناشناس۲۰۴۷۹۵۳۰۷:۳۶:۳۰ ۱۴۰۰/۳/۲۷
مهمترین اقدام دولت رئیسی و کابینه جوان انقلابی ، ارزان کردن زندگی برای عموم مردم است. متاسفانه از دولت هاشمی در کشور همه چیز پولی شد.، ایجاد مدارس غیر انتفاعی ، دانشگاه آزاد ، خرید سربازی ، بیمارستان خصوصی ، ورزشگاه با حق عضویت میلیونی ، و حتی تفریحات معمولی هم فقط مال پولدارهاشده است. در دولت روحانی هم که کلا مفهوم عموم جامعه از بین رفت و همه چیز تحت تسلط عده ایی ثروت اندوز قرار گرفت.
علی۲۰۴۷۹۸۳۰۷:۵۹:۳۹ ۱۴۰۰/۳/۲۷
الان ۲۰ساله مارو بدبخت انرژی هسته ای کردید آخرشم یه برق هم نتونستید ازش تولید کنید هنوزم دارید حرف میزنید..
مهدی۲۰۴۷۹۹۵۰۸:۰۸:۴۳ ۱۴۰۰/۳/۲۷
چه جالب همیشه حق بجانب یک بار مرد باشیدواز مردم عذرخواهی کنید فقط یه سوال روز قیامت چه طور میخواین جوابگوی مردم باشین.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    15. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    16. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    17. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    18. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    19. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    20. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    21. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    22. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    23. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    24. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    25. اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده

    آخرین عناوین