ارسال پیامک انبوه، یک روش مؤثر در تبلیغات شورای شهر

گزارش بازرگانی،   4000325046

 

ارسال پیامک انتخاباتی و تبلیغات انتخاباتی

تبلیغات شورای شهر به اوج خود رسیده است و کاندیداها با همه توان در حال استفاده از امکانات برای دیده شدن و رساندن صدای خود به مردم هستند. در این بین روش‌های تبلیغاتی مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد و هر کاندیدا تلاش می‌کند از مؤثرترین روش تبلیغاتی بهره ببرد. در میان روش‌های گوناگون تبلیغات انتخاباتی، ارسال پیامک با تأثیر مثبت 30 درصدی یکی از موثرترین و در عین حال کم هزینه‌ترین روش‌های تبلیغات شورای شهر است. در ادامه بیشتر با مزایای ارسال پیامک انبوه و تبلیغات پیامکی شورای شهر آشنا می‌شویم.

ارسال پیامک انبوه انتخاباتی

ارسال پیامک انبوه انتخاباتی یک روش بسیار ساده، کم هزینه و در عین حال با تأثیر گذاری بالا است. در دوره‌های گذشته نیز این روش توانسته بود نقش مهمی در شنیده شدن صدای کاندیداها و دیده شدن برنامه‌های آن‌ها ایفا کنید. در نتیجه بسیاری از کاندیداها که علاوه بر ارائه برنامه‌های کاربردی و متناسب با نیز رأی دهندگان از پنل پیامک استفاده کرده بودند توانستند پیروز انتخابات شوند و به شورای شهر راه پیدا کنند. در ادامه به بررسی مزایا و تأثیر اسفاده از تبلیغات پیامکی شورای شهر می‌پردازیم.

ارسال پیامک انتخاباتی انبوه برای شورای شهر

تبلیغات انتخاباتی پیامکی بهترین گزینه در روزهای کرونایی

در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر 1400 به دلیل وضعیت کرونایی و جلوگیری از گسترش این بیماری در بسیاری از موارد امکان تجمعات بزرگ انتخاباتی وجود ندارد. از طرفی حتی در صورت دریافت مجوزهای لازم برای تشکیل تجمعات انتخاباتی، مردم به دلیل ملاحظات مربوط به بیماری کرونا، تمایل زیادی برای شرکت در این سخنرانی‌ها ندارند. در چنین شرایطی ارسال پیامک تبلیغاتی شورای شهر می‌تواند به عنوان یک روش جایگزین و مؤثر، بهترین گزینه برای کاندیداهای شورای شهر و روستا باشد. شما می‌توانید متن‌های سخنرانی کوتاه یا حتی پیام‌های صوتی را نیز از طریق پیامک برای رأی دهندگان ارسال کنید.

مزایای ارسال پیامک انبوه تبلیغات انتخاباتی

به طور کلی می‌توان ارسال پیامک انبوه تبلیغات انتخاباتی را مؤثرترین روش تبلیغات انتخاباتی شورای شهر 1400 دانست. کافی است تا از تست ارسال پیامک رایگان در سایت فراز اس ام اس استفاده کنید تا با این مزایای فوق العاده آشنا شوید. ما در اینجا به مهم‌ترین این مزایا اشاره می‌کنیم:

  • امکان ارسال پیامک حاوی لینک سایت و شبکه‌های مجازی
  • هزینه پایین و تأثیر زیاد
  • امکان ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای (استان، شهرستان، مناطق شهری و روستایی)
  • ارسال پیامک بر اساس سن، جنسیت و شغل رأی دهندگان
  • دسترسی مستقیم به مخاطبان و امکان پرسش و پاسخ
  • ارسال پیامک با نام کاندیدا
  • امکان ارسال پیامک زمان دار

بهترین زمان تبلیغات انتخاباتی

جذب مخاطب بیشتر در شبکه‌های مجازی با ارسال پیامک انبوه

در این روزها رقابت کاندیداها در فضای مجازی گاهی از رقابت در فضای حقیقی نیز شدیدتر است. تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و کاندیداهایی که بتوانند در جنگ شبکه‌های مجازی پیروز شوند شانس بسیار بیشتری برای پیروزی در انتخابات شورای شهر و روستا 1400 خواهند داشت. در چنین شرایطی استفاده سامانه ارسال پیامک انبوه انتخاباتی یک روش مؤثر برای جلب مخاطب بیشتر در شبکه‌های مجازی خواهد بود. کاندیداها می‌توانند لینک اینستاگرام، واتس اپ یا تلگرام را از طریق پیامک تبلیغات انتخاباتی برای مردم منطقه، شهر و روستای خود ارسال کنند. به این ترتیب تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش می‌دهند و افراد بیشتری را به گروه‌های انتخاباتی خود اضافه می‌کنند.

تبلیغات پیامکی شورای شهر، مؤثر و کم هزینه

در بین تمام روش‌های تبلیغاتی، تبلیغات پیامکی با تأثیر 30 درصدی مؤثرترین روش تبلیغات انتخاباتی است. تلفن‌های همراه این روزها تأثیر زیادی در زندگی افراد دارند و معمولاً 70 درصد افراد بعد از اطلاع از دریافت پیامک آن را باز می‌کنند. همین موضوع در دیده شدن نام کاندیدا و افزایش آگاهی مردم در مورد برنامه‌های او بسیار اهمیت خواهد داشت. از طرفی تبلیغات پیامکی یکی از کم هزینه‌ترین روش‌های تبلیغات شورای شهر 1400 است. در مقایسه با هزینه طراحی و چاپ بنر و تراکت یا طراحی سایت و تبلیغات در فضای مجازی، هزینه ارسال پیامک بسیار ناچیز خواهد بود. شما می‌توانید با مراجعه به سایت فراز اس ام اس، قیمت پنل پیامکی و طرح‌های مختلف آن را بررسی کنید.

فراز اس ام اس، همراه کاندیداهای شورای شهر و روستا 1400

در این مقاله سعی کردیم با مزایا و تأثیر ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در انتخابات شورای شهر و روستا 1400 آشنا شویم. این روش کم هزینه و مؤثر، مزایای فراوانی برای کاندیداهای شورای شهر دارد. خصوصاً در شرایط کرونایی که امکان تجمعات در بسیاری از شهرها و روستاها میسر نیست و تبلیغات در فضای مجازی به اوج خود رسیده است، تبلیغات پیامکی می‌تواند برگ برنده کاندیداها در انتخابات باشد. برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از این ابزار تبلیغاتی مؤثر و استفاده از سامانه پیامک انتخابات، همین حالا وارد سایت فراز اس ام اس شوید. فراز اس ام اس یک شرکت حقوقی ثبت شده و معتبر است که با ارائه فاکتور رسمی و تضمین 30 روز بازگشت وجه، معتبرترین و بهترین پنل پیامکی ایران به حساب می‌آید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین