ثبت نام ترم تابستانی دانشجویان علوم پزشکی آغاز شد

اجتماعی،   4000321042
ثبت نام ترم تابستانی دانشجویان علوم پزشکی آغاز شد

ثبت نام برای شرکت در ترم تابستانی دانشجویان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور آغاز شده است و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، ثبت نام دانشجویان برای شرکت در ترم تابستانی مجازی از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی به نشانی www.vums.ac.ir صورت می‌گیرد و تمامی دانشجویان تا ۳۱ خرداد  ماه مهلت دارند در این کلاس ها ثبت نام کنند.

دانشگاه علوم پزشکی مجازی با مجوز معاونت آموزشی وزارت بهداشت و مشارکت اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، ترم تابستانی سال ۱۴۰۰ را با ارائه دروس اعلام شده برای دانشجویان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می‌کند و ارائه قطعی این دروس به شرط وجود متقاضی برابر با سقف تعیین شده خواهد بود.

براین اساس سقف انتخاب واحد دانشجویان در ترم تابستانی حداکثر شش واحد درسی  و مسئولیت تطابق واحدهای درسی و رعایت پیش نیاز و پس نیاز برعهده دانشگاه مبدا است.

دانشجویان متقاضی ترم تابستانی به عنوان دانشجوی میهمان دانشگاه علوم پزشکی مجازی هستند.

تکمیل فرم تقاضای ترم تابستانی میهمانی و پیشنهاد دروس مورد نیاز، بارگذاری تصویر معرفی نامه از اداره کل آموزش دانشکده / دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، بارگذاری تصویر معرفی نامه از طرف ستادهای شاهد و ایثارگر (جهت دانشجویان شاهد و ایثارگر)، بارگذاری تصویر کپی کارت ملی، بارگذاری تصویر اسکن یک قطه عکس و پرداخت شهریه واحدهای انتخابی (که پس از ثبت نام در سامانه و تایید دانشجو توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی قابل پرداخت است) از جمله مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی ترم تابستانی مجازی عنوان شده است.

 اعلام نمرات دانشجویان منوط به بارگذاری معرفی نامه‌های تایید شده توسط اداره امور خدمات آموزشی دانشگاه / دانشکده‌های علوم پزشکی کشور در سامانه است و در صورتی که در هنگام ثبت نام در سامانه مدارک ارسالی ناقص باشد این فرصت وجود دارد که در حین اجرای برنامه نسبت به ویرایش و رفع نقص مدارک ارسالی اقدام شود. با توجه به اینکه آدرس ایمیل هر دانشجو به عنوان کد کاربری هر فرد در سامانه‌های آموزشی تعریف می‌شود، دانشجویان موظف هستند ایمیل صحیح را ثبت کنند.

این دوره دارای شهریه است که طبق مبالغ اعلامی از متقاضیان اخذ می‌شود و هزینه دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت توسط معاونت آموزشی وزارت بهداشت تامین می‌شود.

همچنین هزینه هر واحد درسی اختصاصی برای دانشجویان با سهمیه آزاد از دانشگاه‌های علوم پزشکی ۳ میلیون و ۱۶۲ هزار ریال (۳۱۶ هزار و ۲۰۰ تومان) است. همچنین هزینه هر واحد درسی اختصاصی با احتساب ۴۰ درصد تخفیف ۱ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۲۰۰ ریال (۱۸۹ هزار و ۷۲۰ تومان) است.

هزینه هر واحد درس پایه یا عمومی برای دانشجویان با سهمیه آزاد از دانشگاه‌های علوم پزشکی ۲ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۶۰۰ ریال (۲۹۳ هزار و ۷۶۰ تومان) است. همچنین هزینه هر واحد درسی اختصاصی با احتساب ۴۰ درصد تخفیف ۱ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۵۶۰ ریال (۱۷۶ هزار و ۲۵۶ تومان) است.

اسامی داوطلبان واجد شرایط و برنامه ارائه دروس و برنامه آزمون پس از ثبت نام اولیه و مشخص شدن تعداد دانشجویان متقاضی از طریق وب سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی اطلاع رسانی خواهد شد.

 کلاس‌های مجازی دانشجویان از پنجم تیرماه آغاز می‌شود.تمامی محتواهای آموزشی تا ۵ شهریور ۱۴۰۰ بارگذاری می‌شود و آزمون الکترونیکی ترم تابستان در روزهای ۱۰ تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و نمرات ۳۱ شهریور ماه به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام می‌شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین