رئیس پلیس کشور: نیروهای مسلح از هیچ شخصی طرفدعری نمی‌کنند

اجتماعی،   4000319095

رئیس پلیس کشور گفت: نیروهای مسلح به هیچ عنوان از هیچ شخص یا جناحی طرفداری نمی‌کنند؛ همه ما پیرو خط ولایت هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین اشتری در دیدار صمیمی با دانشجویان مجتمع آموزشی زنان پلیس اظهار کرد: آینده شغلی شما بزرگواران بستگی به رسته، توانمندی، استعداد، انگیزه و عشق و علاقه شما برای اجرای مأموریتها دارد پس باید به نحو مطلوب از ظرفیتها بهره لازم را ببرید و این امر باید مورد اهتمام قرار بگیرد.

رئیس پلیس کشور به ادامه تحصیل دانشجویان اشاره و خاطرنشان کرد: در این رابطه معاونت تربیت و آموزش نیروی انتظامی، ارتقاء تحصیلی را در کمیسیونهای مربوطه بررسی و قطعاً مورد توجه قرار خواهد داد.

وی بر خوشایندسازی محیط آموزشی تأکید کرد و گفت: در این راستا باید اقدامات لازم صورت بگیرد و مورد اهتمام باشد؛ باید در این رابطه اعتبارات لازم برای فراهم شدن امکانات مورد نیاز در اختیار شما قرار بگیرد.

این مقام ارشد انتظامی به جذب بانوان اشاره کرد و افزود: در این خصوص باید براساس فرمایشات و تدابیر مقام عظمای ولایت اقدامات لازم را انجام دهیم و بانوان صرفاً برای مشاغلی که مخصوص آنها است، به کارگیری شوند.

اشتری تأکید کرد: باید زمانیکه وارد مجموعه می‌شوید جوانان انقلابی، متعهد و ولایی باشید و براساس معیارها و نیازها نیز جذب و به کارگیری شوید.

قدردانی از زحمات  بانوان در ناجا

فرمانده نیروی انتظامی، ضمن قدردانی از زحمات بانوان در نیروی انتظامی گفت: فعال بودن و حضور در تمام صحنه‌ها باعث پیشرفت در امور می‌شود پس این امر باید به نحو مطلوب انجام شود.

وی به نقش پلیس زن اشاره و تصریح کرد: نیروی انتظامی در جامعه با توجه به اهمیت مأموریتها دارای جایگاه ویژه‌ای است مخصوصاً پلیس زن نیز مورد احترام اقشار مختلف جامعه قرار دارد اما باید تمام موازین شرعی توسط شما بزرگواران به درستی رعایت  شود چرا که مسئولیت سنگینی بر عهده شما قرار دارد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس در معرض آسیب و تهدید در جامعه قرار دارد، گفت: باید متناسب با محیط مراقب چالشها و آسیبها باشیم و این امر را مورد اهتمام قرار دهیم.

لزوم ارتقاء مهارت و توانمندی‌های دانشجویان

اشتری، به اهمیت مهارتها و توانمندی دانشجویان نیز اشاره و عنوان کرد: یکی از اهداف ما رسیدن به پلیس حرفه‌ای است در واقع باید مأموریتی که بر عهده شما قرار می‌گیرد بتوانید به نحو احسن آن را انجام دهید؛ باید با توجه به جایگاهی که دارید مهارتهای خود را نیز افزایش دهید.

رئیس پلیس کشور، به موضوع استحکام خانواده تأکید و اشاره کرد: بانوان شاغل مخصوصاً شما زنان پلیس باید این امر را مورد اهتمام قرار دهید و در این رابطه کوتاهی نکنید، اگر پایه‌های خانواده متزلزل شود قطعاً در انجام مطلوب مأموریتها نیز تأثیرگذار خواهد بود.

انتخابات 1400 آینده کشور را تضمین می‌کند

وی، با اشاره به حماسه بزرگ پیش‌رو (انتخابات 1400) افزود: این انتخابات برای کشور سرنوشت‌ساز است چرا که آینده کشور را تضمین می‌کند و اقتدار ما را در جهان و جایگاه جمهوریت و اسلامی ارتقاء می‌دهد.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید به فرموده مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز " مدظله العالی" عنوان کرد: ایشان تأکید دارند که شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است؛ ان‌شاء‌الله در 28 خردادماه شاهد حضور پرشور شما بزرگواران خواهیم بود اما انتظار ما این است که خانواده‌های خود را نیز برای شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوقهای رأی تشویق کنید.

اشتری ادامه داد: دشمن در عملیات رسانه‌ای و روانی به دنبال ناامید کردن مردم از شرکت در انتخابات و بی‌اهمیت نشان دادن آن است؛ باید تمام سعی خود را بر این بگذاریم که انتخابات پرشور و امنی را برگزار کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امنیت انتخابات به عهده نیروی انتظامی است، گفت: نیروی انتظامی با به‌کارگیری 300 هزار نفر از همکاران در سراسر کشور آماده برگزاری انتخاباتی امن و پرشور است، ان‌شاء‌الله با تهیه اطلس انتخابات شاهد مشکل امنیتی نخواهیم بود.

وی با تأکید بر مشارکت در انتخابات متذکر شد: حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان و همچنین امیدواری مردم دلسوز به نظام مقدس خواهد بود.  

ملاک عمل در انتخابات معیارهای رهبری است

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر اینکه ملاک عمل در انتخابات معیارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز "‌مدظله العالی" است، گفت: باید با در نظر گرفتن معیارهای ایشان، فردی را انتخاب کنیم که دلسوز مردم، عدالت‌خواه، انقلابی، جهادی، مرد میدان و عمل باشد ضمن اینکه با فساد مبارزه کند و به توانایی جوانان این کشور نیز معتقد باشد.

اشتری یادآور شد: باید فردی انتخاب کنیم که بتوانیم در دنیا به او افتخار کنیم ضمن اینکه آن فرد نیز بتواند در مقابل دشمنان سینه‌ سپر و از منافع ایران اسلامی دفاع کند.

وی ادامه داد: همه در این لباس مقدس خدمتگزار مردم شریف ایران اسلامی و سرباز ولایت هستیم پس باید در رسیدن به پلیسی در تراز انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

رئیس پلیس کشور تأکید کرد: باید روحیه انقلابی خود را حفظ کرده و ارتقاء دهیم حتماً تحولاتی را که در جامعه رخ می‌دهد، رصد می‌کنیم البته وظیفه ما امنیتی و انتظامی است اما نسبت به مسائل سیاسی هم بی‌تفاوت نیستیم.

اشتری تأکید کرد: نباید اجازه دهیم که کشور عزیزمان به دست نااهلان بیفتد؛ به فرموده حضرت امام باید این نظام مقدس در دستان افرادی باشد که از خون شهدا و رشادتهای آنها پاسداری کنند.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح به هیچ عنوان از هیچ شخص یا جناحی طرفداری نمی‌کنند؛ همه ما پیرو خط ولایت هستیم.

این مقام ارشد انتظامی گفت: همه شما بزرگواران مُبلغ نیروی انتظامی هستید پس باید به وظایفی که به عهده شما گذاشته شده است آشنا باشید و با توانمندی بالا وارد میدان شوید.

اشتری یادآور شد: براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته بحمداله امروز  اعتماد مردم به پلیس  ارتقاء یافته است که باید قدردان باشیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین