استاندار تهران: تبلیغات شوراهای شهر و روستا و مجلس از فردا آغاز می‌شود

سیاسی،   4000319058

استاندار تهران گفت: تبلیغات شوراهای شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی از فردا /پنجشنبه/ آغاز می‌شود.

استاندار تهران: تبلیغات شوراهای شهر و روستا و مجلس از فردا آغاز می‌شود

انوشیروان محسنی بندپی، امروز در دومین نشست معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری های کشور با اشاره به محوریت این جلسه در مورد تایید صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر افزود: از امروز لیست داوطلبانی که صلاحیت آنها در هیات اجرایی و نظارت تأیید شده توسط فرمانداران ابلاغ می‌شود.

به گزارش ایرنا، وی خاطرنشان کرد: در شعبات اخذ رای نیز دستورالعمل های بهداشتی مشخص شده و ساعت رای گیری نیز ۳ ساعت افزایش پیدا کرده که انتخابات به جای ساعت هشت از هفت صبح آغاز و تا ۲ بامداد ادامه دارد.

وی ادامه داد: ضمن اینکه ۱۰ درصد به صندوق های اخذ رای اضافه شده و با توجه به مصوبه ستاد کرونا شرایط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در روز رای گیری هم رعایت می‌شود تا مشارکت حداکثری را شاهد باشیم.

محسنی بندپی ادامه داد: انتخابات مهم ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا، میاندوره ای خبرگان و میاندوره ای مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را داریم که وظیفه مهمی به عهده معاون عمرانی استان است تا پس از انتخابات شورای شهر، انتخاب شهرداران انجام شود.

وی یادآوری کرد: چراکه با انتخابات شوراهای شهر، شهرداران قبلی مستعفی تلقی می‌شوند و اعضای شوراها باید شهرداران را گزینش و به حوزه امور شهری معاونت عمرانی ارجاع دهند.

وی اضافه کرد: با توجه به وظایف خاصی که شهرداران بر عهده دارند، صلاحیت آنها به لحاظ مولفه هایی همچون علمی و تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار تهران در خصوص معاونت عمرانی گفت: وظایف متعددی در حوزه معاونت امور عمرانی استانداری ها از جمله در زمینه برنامه ریزی، اجرای طرح‌های عمرانی، نظارت عالیه، مسائل شهری و روستایی، حاشیه‌نشینی پسماند، آلودگی هوا، حمل و نقل و ترافیک تعریف شده که این نشست در راستای این است که مسائل و چالش ها در مسیر ارتقاء بخشیدن به خدمات احصاء و جمع‌بندی در قالب پیشنهادات برای اصلاح امور ارائه شود.

محسنی بندپی با بیان اینکه قوه و محور توسعه هر استانی در حوزه معاونت عمرانی تعریف می‌شود، گفت: باید تا آخرین لحظه که در دولت تصدی داریم کارها برای توسعه، عمران و آبادی با دقت و کیفیت به پیش رود.

استاندار تهران در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی بیان کرد: در زمان تبلیغات تمام مصوبات ستاد ملی کرونا نظارت و پایش و جاهایی که لازم باشد تذکر داده می شود.

وی اضافه کرد: تاکنون مردم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی همراهی داشتند و از پیک چهارم عبور کردیم و به حالت پایدار می‌رسیم.

محسنی بندپی همچنبن در مورد کودکان کار و خیابانی نیز گفت: سازمان بهزیستی طبق برنامه ششم نسبت به پذیرش و آموزش کودکان کار و خیابانی اقدام می‌کند تا کودکان این دوران را بر اساس آنچه که در ذاتشان است طی کنند.

وی با بیان اینکه فضا و مکان هایی برای آنها در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: باید با مشارکت همه دستگاه‌ها به کمک انجمن های حامی کودکان کار رفت تا دوران کودکی آن‌ها به درستی سپری شود.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  18. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  19. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  20. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  21. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  22. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  23. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  24. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  25. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

آخرین عناوین