درد دل مردم | تعلل بنیاد‌ مستضعفان در تحویل واحد فروخته شده به مشتری/ دولت برای مالیات مشاغل تخفیف قائل شود/از تاسیس دفتر وکالت توسط کارکنان بازنشسته دستگاه‌قضا جلوگیری کنید

اجتماعی،   4000318088
درد دل مردم | تعلل بنیاد‌ مستضعفان در تحویل واحد فروخته شده به مشتری/ دولت برای مالیات مشاغل تخفیف قائل شود/از تاسیس دفتر وکالت توسط کارکنان بازنشسته دستگاه‌قضا جلوگیری کنید

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید. این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

**********************************

 

۱۴۰۰/۳/۱۸

 

  • سلام،اينجانب رضا حسني فراهاني هستم ، به اطلاع ميرسانم كه بنده در اسفندماه سال ١٣٩٧ واحد مسكوني ٧٤ متري در پروژه نیلوفر ( شهرک بروجردی - خیابان بعثت بعد از امام علی) از شرکت ونک پارک ( زیر مجموعه بنیاد مستضعفان) خریداری نمودم که در مورخ ۹۸/۰۲/۰۹ شرکت با شروع به تحویل واحدها به مردم اقدام به وصول چک ۱۰٪ تحویل قرارداد بنده نمود و حتی شارژ شش ماهه از من اخذ شد و ۲خط تلفن هم از شرکت به من فروختند ولی تاکنون به علت مشکل با شهرداری و هیت مدیره مجتمع واحد من را تحویل نداده اند ان هم در شرایطی که بقیه ۱۸۰ واحد ۲ سال است که در حال استفاده می باشند تاکنون پیگیریهای اینجانب از جناب اقای فتاح - روابط عمومی بنیاد - بازرسی بنیاد - هولدینگ پایاسامان و شرکت ونک پارک هیچ نتیجه عملی نداشته است هیت حل اختلاف هم با تعلل خاصی به مسئله ورود نمیکند
  •  اسناد و مدارک ارسالی از طرف این شهروند در سایت الف محفوظ است

 

  • خواهش می کنم مسئولین در حوزه وکالت قانونی تصویب کنند که کارکنان دستگاه قضا بعد از بازنشستگی نتوانند دفتر وکالت و یا حتی مشاوره بزنند چون این کارکنان 30 سال در این دستگاه کار کرده اند و تمام زیر و بم و تبصره و قوانین نا نوشته این مجموعه را آموخته اند و با رانت و پارتی اکثر مواقع ظالم را مظلوم و باعث حق کشی در رای های صادره میشوند .

 

  • به هموطن گرامی که از مزاحمت وانتی ها خسته و آزرده شده اند میگم که تازه وضع شما خوبه ما کنار بیمارستان هستیم و میبینیم که این وانتی ها حتی مراعات بیمارستان ها را هم نمیکنند.در کنار اینها، عزیزان شهرداری که ساعت دو نیمه شب برای خالی کردن سطلهای زباله (با یک ماشین پرسروصدا) از راه میرسند هم هستند که معمولا سطلی که قبلا توسط یک عده وانتی دیگه خالی و یا چپه شده نصیبشان میشود.بیشتر مردم هم در خانه های زندگی میکنن که تمام بحث ها و مشاجرات و ... مردم همسایه  بدلیل کیفیت بسیار بالای ساخت و نظارت عالی شهرداری!!!(این یکی دیگه قانون داره )  دقیقا بصورت سه بعدی در حضور شما انجام میشود.(و چه چیزهایی که انسان نمیشنود!)ولی به شخصه بدترین آلودگی صوتی را مختص موتور سواران و علی الخصوص انواع موتورهای برگرفته از CG125 می دانم . چون به طور مداوم از شش صبح تا 12 شب در رفت و امد هستند.این یک برداشت 24 ساعته از زندگی در تهران مدرن میباشد.

 

  • تعداد پزشکان متخصص واقعا کمه، حداقل باید سه برابر تعداد فعلی بشن.

 

  • سلام، لطفاً در مورد مالیات مشاغل برای سال ۹۹ عاجزانه تقاضا دارم تخفیف قایل شوند یا لااقل مطابق همیشه درصد اضافه تر نگیرند بخدا پارسال بزور خرج خودمونو درآوردیم همش نصفه نیمه بود

 

  • با سلام و تشکر از شما که مشکلات را به گوش مسولین میرسانید در خصوص مشکلات کودکان سرطانی در بیمارستان دکتر شیخ مشهد 6 کودک قهرمان در یک اطاق ان هم بدون سرویس بهداشتی و امکانات محدود و بخش قدیمی لطفا کودکان قهرمان رو دریابد

 

  • آمار نظام پزشکی نشان می دهد ماهانه ۲۰۰ پزشک متخصص از ایران مهاجرت می کنند. این مثل آبکش است که هر چقدر هم آب در آن بریزید پر نمی شود.

 

  • قانون تسرس شرایط خاص برای پزشک قانونی،دامپزشکی،کارکنان تربیتی واداری زندان ها وسازمان انتقال خون تصویب شده.که یک تبعیض بزرگ خصوصا برای کارمندان زندان با دستگاه های اداری دیگراست خواهشم از آقای توکلی که مورد اطمینان ودرخصوص اجرای عدالت حساس هستند که به این موضوع ورود کنند وجلوی اجرای آن رابگیرند.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین