قفل دیجیتال اولین سد دفاعی منزل شما به حساب می آید و جلوی سودجویی سارقان را خواهد گرفت

گزارش بازرگانی،   4000318070

در این مقاله بررسی خواهیم کرد سیستم های امنیتی قفل دیجیتال چگونه باعث افزایش امنیت منزل یا محل کار شما خواهد شد.این محصولات چگونه بر روی درب منزل شما نصب می شوند و چگونه عمل می کنند.درخرید یک قفل دیجیتال معتبر به چه نکاتی باید توجه کنیم.

قفل دیجیتال

قفل دیجیتال چیست؟

درتمامی کشور های توسعه یافته قفل دیجیتال یکی از نیاز های اصلی در بحث تامین امنیت خانه و دفتر کار به حساب می آید.

قفل های دیجیتال دارای سیستم های پیشرفته امنیتی می باشند که باعث جلوگیری از سرقت منزل یا دفاتر کار شما خواهند شد.

قفل های هوشمند را می توانید جایگزین قفل های سنتی درب کنید و یا بر روی درب های نو نصب کنید و از مزایای این تکنولوژی بهره ببرید. این نوع قفل ها امروزه طرف داران بسیار زیادی در سراسر دنیا و ایران دارند.

قفل های الکترونیکی نه تنها برای افزایش امنیت بلکه برای راحتی در عبور و مرور و افزایش جلوه دادن به ساختمان های مدرن امروز استفاده می شود.

سیستم های امنیتی در قفل دیجیتال که باعث راحتی خیال شما خواهند شد:

یکی از مهم ترین نیاز های بشر از ابتدای خلقت امنیت می باشد. افزایش سرقت و کم شدن افزایش امنیت ورودی های ساختمان ها یا اداره جات، استفاده افراد سودجو از وسایل گوناگون برای باز کردن درب منزل. از عواملی می باشد که باید به فکرامنیت منزل یا محل کار خود باشید.

قفل دیجیتال امروزه یکی از مهم ترین و پرکاربردترین امکانات امنیتی برای منازل میباشد که مردم دنیا برای محافظت از منازل خود آنرا خریداری میکنند.

امنیت قفل دیجیتال

1- جلوگیری از سارقین با سیستم ضدسرقت:

امروزه سارقان به دنبال روش های هستند تا با کمترین ایجاد صدا بتوانند درب های وروردی ساختمان ها را باز کنند . با وجود قفل دیجیتال اگر که شخصی بخواهد بدون مجوز درب را باز کند یا به قفل و درب ضربه وارد کند آلارم قفل به صدا در خواهد آمد. درقفل های هوشمندی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند این آلارم بر روی گوشی هوشمند شما ظاهر خواهد شد.

2- مغزی های تمام الکترونیکی هوشمند:

با وجود قفل دیجیتال نگران قفل کردن درب منزل خود نباشید بعد از بسته شدن درب به صورت اتوماتیک قفل خواهد شد. در صورتی که سارقین بخواهند به مغزی قفل با روش های مانند ضربه،دیلم و اسید قفل را تخریب کنند سیستم ضدسرقت قفل فعال خواهد شد.

مغزی های قفل های الکترونیکی بسیار حساس بوده و در صورت کوچکترین جابجایی آلارم قفل فعال خواهد شد.

در صورت باز ماندن درب آلارم قفل به شما هشدار خواهد داد.

3- سیستم ضد شوک و ضدهک:

در صورتی که سارقان بخواهند قفل را با ولتاژ غیرمجاز باز کنند هیچ اتفاقی برای قفل نخواهد افتاد و سیستم آلارم قفل فعال خواهد شد. قفل های دیجیتال در برند سامسونگ و فیلیپس مجهز به سیستم ضد هک aes128  می باشند وبه هیچ عنوان نمیتوان راهی برای نفوذ به قفل پیدا کرد.

4- مشاهده پویای جلوی درب منزل:

با نسل جدید قفل دیجیتال می توانید در هر زمان و مکانی پویای جلوی درب منزل خود را مشاهده کنید. تصاویرافرادی که پشت درب شما می آیند بر روی گوشی هوشمند شما ثبت خواهد شد. می توانید فیلم افراد را ذخیره کنید یا در صورت لزوم با آن ها گفتگو کنید.

5- قابلیت اتصال به وای فای و کنترل قفل از راه دور:

می توانید بجای قرار دادن کلید های مکانیکی به افراد، درب آن ها را از راه دور باز کنید یا برای آن ها رمز یک بار مصرف ارسال کنید. می توانید برای افراد مختلف مانند پرستاران محدودیت دسترسی به قفل را فعال کنید تا فقط در زمانی که شما تعیین کرده اید بتوانند درب را باز کنند.

می توانید لیست ورود و خروجافراد به منزل را بر رو ی گوشی هوشمند خود مشاهد کنید.

6- مجهز به قفل کودک و سنسور اعان خروج:

اگر نگران این هستید که کودکان شما بدون اجازه منزل را ترک کنند می توانید سیستم قفل کودک را فعال کنید. اگر به مسافرت میروید و نگران این هستید که سارقان از راه های دیگر مانند پنچره یا کانال کولر وارد منزل شوند می توانید سنسور اعلان خروج را فعال کنید، تا دستگیره از داخل منزل قفل شود و سیستم ضدسرقت از داخل هم فعال شود.

انواع راه های دسترسی در قفل دیجیتال:

قفل دیجیتال اثر انگشتی

یکی از دیگر از مزایای قفل دیجیتال این می باشد که شما دیگر به کلید نیازی ندارید. می توانید با توجه به سن افراد خانواده و سلیقه هر شخص را ه های دسترسی متنوعی را انتخاب کنید تا از شر کلید های فلزی خلاص شوید.

می توانید با رمز شخصی خود درب منزل را باز کنید یا کارت های هوشمند را در اختیار افراد منزل قرار دهید. می توانید از سیستم شناسایی اثر انگشت یا شناسایی تشخیص چهره در قفل دیجیتال استفاده کنید. تا با سریع ترین و راحت ترین شکل ممکن درب منزل را باز کنید.

برای شناسایی راه های دسترسی نیاز به هیچ فرد متخصصی ندارید مدیر قفل به راحتی می تواند تمامی تنطیمات را انجام دهد.

نحوه عملکرد قفل دیجیتال:

منبع تغذیه قفل های دیجیتالی به وسیله باتری های قلمی یا باتری های لیتیومی می باشد. عمر باتری دستگاه با توجه به ورود و خروج 10 بار در روز حدودا یک سال می باشد.

یک هفته قبل از اتمام باتری دستگاه به شما آلارم خواهد دادهمچنین می توانید با استفاده از اپلیکیشن قفل هر لحظه میزان شارژ باتری را مشاهده کنید.

در صورت اتمام باتری می توانید با یک کابل میکرو برق قفل را تامین کنید.

نحوه نصب قفل دیجیتال:

قفل دیجیتال قابلیت نصب بر روی انواع درب های ضدسرقت و چوبی را دارد. شما می توانید با خرید یک قفل دیجیتال محصول را جایگزین قفل های قدیمی درب کنید یا بر روی درب های نو نصب کنید.

قفل های الکترونیکی به گونه ای طراحی شده اند که با جایگزین کردن با قفل های قدیمی هیچ گونه سوراخ اضافه ای بر روی درب نخواهد ماند. همچنین بعد از نصب در صورت جابجای منزل می توانید قفل را با خود جابجا کنید.

نصب قفل هوشمند یک کار تخصصی می باشد که بهتر است افراد مجرب این کار را انجام دهند. اگر می خواهید خودتان به صورت شخصی قفل را نصب کنید حتما به سایت شرکا آرین سیف مراجعه کنید و نحوه نصب قفل دیجیتال را با دقت مطالعه کنید.

خرید قفل دیجیتال :

برای خرید یک قفل دیجیتال باید به چند نکته توجه کنید. در ابتدا مقدار هزینه ای که می خواهید برای خرید این محصول بپردازید مشخص کنید.

شما در ابتدای راه خرید قفل دیجیتال شاید بر این عقیده باشید. که با خرید قفل چینی و ارزان که اغلب ظاهری فریبنده دارند مقدار زیادی پول ذخیره خواهید کرد.

اما سخت اشتباه میکیند چرا که با خرید این نوع قفل های نو برند اولا امنیت پوشالی خریده اید. و راه نفوذ بسیار ساده ای برای سارقان و دزدان پیش رویشان میباشد.

مشخص کنید به چه نوع راه های دسترسی نیاز دارید. اگر از جمله افرادی می باشید که به دلیل مشغله کاری امکان دارد رمز خود را فراموش کنید یا کارت خود را گم کنید بهتر است از قفل های اثر انگشتی یا تشخیص چهره استفاده کنید.

محصول مورد نیاز خود را از میان برندهای معتبر و شناخته شده انتخاب کنید تا بتوانید سالیان متوالی از این تکنولوژی بهره ببرید.

از انتخاب قفل های نو برند اجتناب کنید برای این که متوجه شوید یک قفل فیک می باشد کافیست از گوگل کمک بگیرید. با سرچ نام انگلیسی قفل در گوگل باید سایت سازنده قفل مشخص شود. در صورتی که هیچ سایت معتبری یافت نکردید اصلا سمت آن برند نروید.

خلاصه مطلب:

با خرید یک قفل هوشمند با برند های معتبر مانند قفل فیلیپس و سامسونگ می توانیم از مزایای گسترده ی این محصولات بهره ببریم و امنیت منزل خود را تضمین کنیم.

برای مشاوره و خرید برترین قفل های دیجیتال با گروه بازرگانی آرین سیف در تماس باشد:

سایت:www.ariansafe.com

تلفن تماس:02144616163

اینستاگرام:arian_safe

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

    4. این صدای اقتدار ایران است ...

    5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    7. وحدت ملی با وعده صادق

    8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    11. کمی دیر نیست؟

    12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

    23. اسراییل چه باید بکند؟ 

    24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین