روحانی: فعالیت رمزارزها باید قانونمند شود/ توضیحات حناچی درباره پرونده تخلفات ایران‌مال/ انتقاد ربیعی از سخنان نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره

گروه سیاسی الف،   4000318015 ۲۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

روحانی: فعالیت رمزارزها باید قانونمند شود/ توضیحات حناچی درباره پرونده تخلفات ایران‌مال/ انتقاد ربیعی از سخنان نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره

آخرین آمار کرونا در ایران

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۷۷۸ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۶۸۲ هزار و ۴۸۳ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۴ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۲۶۱ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۸۴۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۲۱۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۹۸۰ هزار و ۱۱۶ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۱ هزار و ۳۶۲ نفر رسید.

مشکل کمبود دز دوم واکسن کرونا، نهایتاً تا هفته آینده مرتفع می‌شود

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا و معاون بهداشتی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جلسه امروز ستاد مقابله با کرونای استان قم گفت: محموله جدید واکسن کرونا هفته آینده به کشور خواهد آمد و مشکل کمبود در این زمینه رفع خواهد شد.

بر اساس گزارش صداوسیما، رئیسی با بیان اینکه وجود فاصله زمانی بین فاز اول و دوم تزریق واکسن مشکل چندانی برای کسانی که دز اول واکسن را تزریق کرده اند ایجاد نمی‌کند خاطرنشان کرد: افرادی که دز اول واکسن سینوفارم را تزریق کرده اند دو تا چهار هفته و افرادی که واکسن اسپوتنیک وی را تزریق کردند ۴ تا ۱۲ هفته برای تزریق دز دوم این واکسن‌ها فرصت دارند و لذا مشکل مشکل خاصی برای این افراد پیش نخواهد آمد.

مینو محرز: افرادی که در مرحله اول، واکسن‌ خارجی زده اند، می‌توانند برای دوز دوم واکسن ایرانی «برکت» را تزریق کنند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مینو محرز محقق تیم پروژهش واکسن کوو ایران برکت گفت: تزریق انواع مختلف واکسن کرونا برای یک مرحله از واکسیناسیون، هیچ حساسیتی برای افراد ایجاد نمی‌کند.

وی درباره جزئیات تزریق دوز دوم واکسن کرونا با واکسن‌های ایرانی اظهار کرد: افرادی که در مرحله اول دریافت واکسن کرونا، با واکسن‌های خارجی واکسینه شدند، اکنون می‌توانند برای تزریق دوز دوم از واکسن ایرانی برکت استفاده کنند، چراکه میزان واکسن تولید شده در دنیا بسیار کم است.

او درباره نگرانی مردم از وجود و بروز حساسیت‌های دارویی در پی تزریق واکسن‌های مختلف برای یک مرحله از واکسیناسیون کرونا گفت: تزریق واکسن به این شکل هیچ حساسیتی برای افراد ایجاد نمی‌کند و حتی اگر پلتفرم‌هایی ساخت دو واکسن با یکدیگر متفاوت باشد نیز این اقدام شدنی است.

موارد تک‌گیر کرونای هندی و آفریقایی در تهران

دکتر نادر توکلی معاون درمان ستاد کرونای استان تهران در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به روند کاهشی بیماری کرونا در استان تهران، گفت: البته شیب بسیار ملایم است و کماکان تعداد بستری‌های قابل توجه است اما خوشبختانه تعداد فوتی‌ها کمتر شده است‌. اما روند کاهشی مانند پیک‌های قبلی چشمگیر نیست.

توکلی علت روند کاهشی گذر از پیک چهارم را حجم بالای ویروس معرفی و اظهار کرد: ما حجم زیادی از بیماران را در کلینیک‌های سرپایی مدیریت می‌کردیم تا با کمبودی مواجه نشویم، اما به نظر می‌رسد این رفتارِ یک ویروس جهش یافته است. البته این امکان از نظر اقتصادی وجود ندارد که تک‌تک بیماران از نظر اینکه به چه نوع جهشی از ویروس مبتلا شدند را بررسی کنیم هرچند که از نظر اپیدمیولوژیک‌ هم این موضوع توجیه ندارد ولی طبیعتا رفتار جدید ویروس با سال گذشته و ویروس ووهان متفاوت است‌. موارد تک‌گیری از ویروس هندی و آفریقایی هم در استان گزارش شده است اما اینگونه نیست که بخواهیم همه مبتلایان را مرتبط با این جهش‌ها بدانیم.

***

توضیحات حناچی درباره پرونده تخلفات ایران‌مال

پیروز حناچی، شهردار تهران در بخشی از گفتگو با آفتاب یزد درباره کارنامه این دوره شهرداری گفت: «تراکم‌فروشی به معنای آن که ما فراتر از طرح تفصیلی پروانه صادر نکردیم. الان شهردار منطقه هم نمی‌تواند خارج از ضابطه طرح تفصیلی پروانه صادر کند در حالیکه ما قبلا پروانه‌های دستی داشتیم، پیش پروانه داشتیم که هیچ جا ثبت نشده بود ولی برای شهرداری تعهد ایجاد می‌کرد.

از همه مهم‌تر اثبات کردیم که می‌توانیم بدون تراکم فروشی شهر را اداره کنیم. ما باید به توافق برسیم که کار کردن در شهر یعنی چه؟ اگر من بناهای غول پیکری بسازم که در شهر مشکلات زیادی ایجاد می‌کنند کار کرده‌ام؟

پروژه‌هایی مثل ایران مال در منطقه بیست و دو که مخاطب آن فقط مردم تهران نیست بلکه مردم ایران هستند بدون اینکه حمل و نقل عمومی و دسترسی‌ها به آنجا حل شود راه‌اندازی شده است. معمولا اول خط مترو افتتاح می‌شود بعد بارگذاری صورت می‌گیرد. اتفاقاً ما در این دوره خط ده مترو را از همین منطقه شروع کردیم.

ما این کار را انجام دادیم البته تا موقعی که منتسب به شخص بود کاری برای آن نکردیم ولی از وقتی که سهامی عام شد جرائمش را محاسبه کردیم، جریمه سنگینی بابت تخلفاتش گرفتیم، بخش‌هایی که خارج از قاعده بود را خراب کردیم و حق و حقوق شهر را استیفا کردیم.»

***

مجلس باز هم تخلفات روحانی را به قوه قضائیه ارجاع داد

به گزارش فارس، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی درباره موارد اعلامی نقض اصول 77 و 125 قانون اساسی در موضوع سند 2030 در دستورکار جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار داشت.

بعد از قرائت این گزارش که توسط سید کاظم دلخوش سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی قرار گرفت، نمایندگان مجلس نقض دو اصل قانون اساسی توسط رئیس جمهور در موضوع سند 2030 را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تایید کردند و این گزارش برای رسیدگی بیشتر به قوه قضائیه ارسال شد.

از 239 نماینده حاضر در صحن علنی مجلس 182 نماینده با ارسال گزارش تخلفات حسن روحانی در موضوع سند 2030 به قوه قضائیه موافقت کرده و 13 نماینده هم با آن مخالفت کردند، ضمن اینکه 12 نماینده هم رأی ممتنع دادند.

سیدکاظم دلخوش سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در قرائت گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در خصوص استنکاف رئیس جمهور از اجرای اصول ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی در موضوع سند ۲۰۳۰ اظهار داشت: مطابق اصل هفتاد و هفتم(77) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «عهدنامه‌ها، مقاوله‏نامه‌ها، قراردادها و موافقتنامه‌های‏ بین‏‌المللی‏ باید به تصویب‏ مجلس‏ شورای‏ اسلامی‏ برسد.» و مطابق اصل یکصد و بیست و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «امضای عهدنامه ها، مقاوله نامه‌ها، موافقتنامه‌ها و قراردادهای دولت ایران با سایر دولت‌ها و همچنین امضای پیمان‌های مربوط به اتحادیه‌های بین‌المللی پس از تصویب مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور یا نماینده قانونی اوست.» با وجود احکام مذکور در اصول فوق الذکر دولت یازدهم بدون طی مراحل قانونی مذکور در اصول (77 و 125) قانون اساسی و مواد (169 تا 173) قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و بدون اینکه سند 2030 را جهت بررسی و تصمیم گیری به مجلس شورای اسلامی ارسال کند، سند مذکور را امضاء کرده است و تعهداتی را در جوامع بین المللی متوجه جمهوری اسلامی ایران کرده است.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی تصریح کرد: پس از تذکر و مخالفت مقام معظم رهبری، ظاهراً در هیأت دولت مصوبه ای مبنی بر لغو اجرای سند 2030 تصویب شده است. با توجه به اینکه براساس اصل یکصد و سی و چهارم (134) قانون اساسی «ریاست هیأت وزیران با رئیس جمهور است که بر کار وزیران نظارت دارد و با اتخاذ تدابیر لازم به هماهنگ ساختن تصمیم‌های وزیران و هیأت دولت می پردازد و با همکاری وزیران، برنامه و خط مشی دولت را تعیین و قوانین را اجرا می‌کند، در موارد اختلاف نظر و یا تداخل در وظایف قانونی دستگاه‌های دولتی در صورتی که نیاز به تفسیر یا تغییر قانون نداشته باشد، تصمیم هیأت وزیران که به پیشنهاد رئیس جمهور اتخاذ می شود لازم الاجراست. رئیس جمهور در برابر مجلس مسئول اقدامات هیأت وزیران است.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین با توجه به مفاد اصل یکصدو سی و چهارم قانون اساسی و مطالب فوق‌الذکر نقض اصول هفتاد و هفتم(77) و یکصد و بیست و پنجم (125) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران متوجه شخص آقای حسن روحانی رئیس جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم است.

***

عنابستانی: سرباز راهور به دروغ ادعا کرد سیلی زده ام

علی‌اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه حدود ۵ ماه است برای ماجرای سیلی زدن به سرباز راهور به دلیل حفظ حرمت نیروی انتظامی سکوت کرده ام، گفت: قصد مصاحبه‌ای نداشتم، اما، چون این سکوت من موجب تعبیر و برداشت‌های نامناسب شده درباره اش توضیح می‌دهم.

عنابستانی اظهار کرد: اشتباه بنده این بود که از خودرو پیاده شدم، از سرباز خواستم توهین نکند و برخورد مناسب داشته باشد که متاسفانه دوباره سرباز توهین کرد و من هم او را به عقب هُل دادم و گفتم توهین کردن کار خوبی نیست.

وی بیان کرد: برای همان اشتباه عذرخواهی کردم و الان هم بابت آن عذرخواهی می‌کنم، اما بعداً سرباز ادعا کرد که سیلی خورده که ادعای غلطی است. او هم توهین کرد و هم برای پوشاندن توهینش ادعا کرد که سیلی خورده است.

این نماینده مجلس گفت: همان موقع از او برای ادعای دروغ و توهینش شکایت کردیم که البته چیز جدیدی هم نبود. در مقابل هم آن‌ها شکایتی بابت سیلی‌زدن داشتند. پس از از بحث و جدل در خیابان افسر راهور در صحنه حاضر شد. وظیفه افسر راهور بازکردن مسیر است، اما او هم توهین کرد و علاوه بر آن مسیر را نیز باز نکرد که فیلم‌هایش موجود است و نزد مقامات قضایی است. ما از آن افسر شکایت کردیم.

عنابستانی تصریح کرد: برای سرباز و افسر راهور قرار مجرمیت صادر شد و نیروی انتظامی هم از من بابت هشت عنوان شکایت کرد که برای همان عنوان اتهامی هل دادن قرار جلب به دادرسی صادر شده و به دادگاه رفته است.

وی توضیح داد: برخی از عناوین اتهامی به بنده سوء استفاده از موقعیت، تمرد در مقابل مامور و ضرب و شتم مامور است که برای همه این‌ها قرار منع تعقیب صادر شده جز مورد هل دادن که نباید این کار را انجام می‌دادم.

***

روحانی: فعالیت رمزارزها باید قانونمند شود

حسن روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت درخصوص فعالیت ها در حوزه ارز دیجیتال و رمز ارزها با تاکید بر ضرورت حفظ و حمایت از منافع ملی در این حوزه، گفت: امروزه برنامه هوشمند سازی اقتصاد یک الزام محیطی است و بایستی نسبت به الزامات حقوقی و فنی این موضوع با دقت و حساسیت عمل کرد و برای تدوین راهبرد پویا در این حوزه و نقش آن در اقتصاد کلان کشور اقدامات لازم انجام شود.

دکتر روحانی با تاکید براینکه آگاهی مردم در این حوزه ضروری است و با توجه به مخاطرات قابل توجه در حوزه مبادلات رمزارزها ، از ورود غیر کارشناسانه در این حوزه باید اجتناب شود، تصریح کرد: باید برای قانونمند شدن فعالیت رمز ارزها و صیانت از سرمایه مردم در این حوزه هرچه زودتر چاره اندیشید و قوانین و دستورالعمل های لازم را وضع و ابلاغ نمود.

رییس جمهور با اشاره به پدیده جدید رمز ارزها و اقتضائات و الزامات آن افزود: دستگاه های مسئول در حوزه بازار سرمایه با همکاری رسانه ها و فضای مجازی  در زمینه  اطلاع رسانی ، آموزش و آگاهی بخشی مردم نسبت به این پدیده و دستورالعمل ها و قوانین آن فعالیت موثر داشته باشند.

دکتر روحانی تصریح کرد: تولید رمزارز تا پایان شهریور ماه اکیدا ممنوع است و وزارت خانه های اطلاعات ،ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیرو مسئول برخورد و قطع برق این مراکز هستند.

***

انتقاد ربیعی از سخنان نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره

به گزارش ایسنا، علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی در پاسخ به این سوال که آیا فرصتی به دولت برای پاسخ به اتهام زنی ها در جریان مناظرات روز شنبه داده شده تصریح کرد: بله. براساس قانون علاوه بر سازمان صداوسیما و کمیسیون نظارت بر تبلیغات تلویزیونی انتخابات موظف هستند فرصت مقتضی برای هر شخصی از جمله دولت تمهید کنند. اینجانب هفته گذشته از سازمان صداوسیما درخواست کردم و پس از مناظرات نیز این نامه را تکرار کردم. دیروز هم طی نامه ای به صداوسیما و وزارت کشور موارد اتهامی را ارسال کردم. امیدواریم شاهد رفتاری منصفانه بر مبنای قوانین از سازمان صدا و سیما باشیم. چنانچه فرصتی برای پاسخ دولت تعیین نشود سنجش بسیاری از گفتار و ادعاها برای مردم روشن نخواهد شد.

ربیعی افزود: این درخواست ما از صدا و سیما از این جهت است که اگر این موارد پخش نشود هم اتهامات بی پایه و اساس در تاریخ خواهد ماند و هم مخاطبان ما از شرایط کشور مطلع نخواهند شد.

وی با بیان اینکه عدم وقت مقتضی توسط صدا و سیما  برای پاسخگویی هم با قوانین ناسازگار است و هم با ارزشهای اخلاقی ما و هم با لزوم شفافیت به لحاظ تقویت در مشارکت حداکثری منافات دارد، اظهار کرد: بنده نتایج این اقدامات و واکنش ها را متعاقبا اطلاع رسانی خواهم کرد. متاسفانه در این مناظرات مطالبی بیان شد که کارآمدی کل نظام و تمام تلاشهای حاکمیت و ملت را زیرسوال بردند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: از جمله واژگانی از این قبیل که همه جا را فساد گرفته است ، هیچ کس منکر وجود فساد نیست اما این تعبیر تعبیری قطعا نادرست است. متاسفانه همه این تخریب ها و حمله ها را به نحوی بیان کردند که گویی در این کشور نه تحریمی بوده و نه کرونایی بوده و ظاهرا پدیده ای به نام ترامپ و فشار حداکثری و یک حادثه بزرگ به نام جنگ اقتصادی از تاریخ سیاسی ایران حذف شده است. انگار از ویرانه های خرمشهر و کشور دوران دفاع مقدس گفته شود ولی از صدام و جنگ تحمیلی سخنی به میان نیاید.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۰۲۴۷۲۸۲۰:۴۷:۱۹ ۱۴۰۰/۳/۱۸
چه زمانی به تخلفات رئیس جمهور و دیگر مقامات دولتی که از مجلس به قوه قضاییه ارجاع شده رسیدگی خواهد شد و آیا در چند دهه اخیر هیچ سابقه ای در مورد رسیدگی به چنین تخلفاتی وجود دارد .
ناشناس۲۰۲۴۷۳۱۲۰:۵۱:۰۱ ۱۴۰۰/۳/۱۸
آقای ربیعی بداند کرونا و تحریم و فشار حداکثری و ترامپ دلیل موجهی برای وجود فساد در کشور نیست رانت خواری و ویژه خواری مشکل اصلی کشور در 30 سال گذشته بوده است.
کارگر آمپاس۲۰۲۴۷۳۲۲۰:۵۳:۴۱ ۱۴۰۰/۳/۱۸
روحانی فقط دست همتیو و بقیه رو بگیر برو فرجی میشه قطعا
ناشناس۲۰۲۵۶۴۴۰۹:۰۵:۳۷ ۱۴۰۰/۳/۱۹
حرفهاي ربيعي و همتي چقدر مثل هم هستش، ظاهرا از روي يك كاغذ نوشته شده.
ناشناس۲۰۲۴۷۳۴۲۰:۵۳:۵۳ ۱۴۰۰/۳/۱۸
در سال 96 شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بودیم روحانی در 4 سال گذشته چه بر سر مردم و کشور آورده ؟ که اکنون 40 درصد افراد گفتن در انتخابات شرکت نمی کنیم.
ناشناس۲۰۲۴۷۳۷۲۰:۵۵:۳۴ ۱۴۰۰/۳/۱۸
مشکلات اقتصادی کشور غیرقابل حل نیست کشور مدیرانی متعهد و متخصص و جهادی می خواهد.
ناشناس۲۰۲۵۶۶۴۰۹:۱۹:۱۵ ۱۴۰۰/۳/۱۹
محاکمه دولت فعلی حتما باید در دستور کار دولت بعدی باشد و نگذارد حقوق ملت از دست برود
ناشناس۲۰۲۴۷۳۹۲۰:۵۶:۲۳ ۱۴۰۰/۳/۱۸
متاسفانه در دولت روحانی بیش از 2000 کارخانه تعطیل شدند.
ناشناس۲۰۲۴۷۴۲۲۰:۵۸:۲۵ ۱۴۰۰/۳/۱۸
روحانی و همتی اگر سواد اقتصادی و سیاسی داشتن اکنون وضع اقتصاد کشور و معیشت مردم این نبود که شرمنده زن و بچه خود باشند.
ناشناس۲۰۲۴۷۴۶۲۱:۰۰:۲۶ ۱۴۰۰/۳/۱۸
ان شاءالله با مشارکت گسترده مردم آقای رئیسی انتخاب می شود و عدالت اجتماعی و نظم و قانون و ثبات اقتصادی در کشور حاکم خواهد شد.
ناشناس۲۰۲۴۷۴۷۲۱:۰۱:۳۰ ۱۴۰۰/۳/۱۸
همتی همان روحانی است آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشه.
ناشناس۲۰۲۴۷۵۴۲۱:۰۵:۲۴ ۱۴۰۰/۳/۱۸
همتی سال 98: FATF هیچ تاثیری بر اقتصاد کشور ندارد. همتی سال 1400: تصویب نکردن FATF پدر ملت را در آورده ! آقای همتی دروغگویی و سیاسی کاری پدر ملت را در آورده است.
ناشناس۲۰۲۴۷۵۸۲۱:۰۷:۲۳ ۱۴۰۰/۳/۱۸
روحانی باید پاسخگو باشد چرا 90 هزار میلیارد تومان از معوقات بانکی در دست 11 نفر از نورچشمی هاست ؟؟
ناشناس۲۰۲۴۷۶۲۲۱:۰۹:۳۳ ۱۴۰۰/۳/۱۸
آقای مهرعلیزاده اگر سواد استفاده از اینترنت داره یک سر به سایت آموزش عالی بزند و مدرک دکترای آقای رئیسی را بررسی کند تا اینقدر عوامفریبی نکند.
ناشناس۲۰۲۴۷۶۴۲۱:۱۰:۵۱ ۱۴۰۰/۳/۱۸
روحانی چرا در مورد عملکرد فاجعه بار دولتش پاسخگو نیست ؟!
ناشناس۲۰۲۴۷۶۷۲۱:۱۲:۳۴ ۱۴۰۰/۳/۱۸
آقای حناچی ماجرای تخلف ساخت و ساز غیرقانونی در ملک جماران به کجا رسید ؟
ناشناس۲۰۲۴۷۷۴۲۱:۱۵:۴۱ ۱۴۰۰/۳/۱۸
همتی ، روحانی دیگر است. رای به او فاجعه ای بدتر است.
ناشناس۲۰۲۵۳۲۵۰۱:۳۴:۵۲ ۱۴۰۰/۳/۱۹
آقای عنابستانی از همه چی حرف زده بجز ریشه ماجرا اونهم تخلف عبور بدون مجوز از خط ویژه.
ناشناس۲۰۲۵۵۲۹۰۷:۲۳:۳۵ ۱۴۰۰/۳/۱۹
مناظرات صدا و سیما من را یاد مسابقه «از کی بپرسم» با اجرای مرحوم نوذری می اندازد!
ناشناس۲۰۲۵۶۵۸۰۹:۱۷:۲۸ ۱۴۰۰/۳/۱۹
آقای روحانی آنموقع که قلب راکتور اراک را بتن ریختن و 14 هزار سانتریفیوژ را تخریب کردند باید فکر کمبود برق را می کردند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین