رئیسی: دولت مردمی به دنبال تحقق عدالت است

سیاسی،   4000317073

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: همت مردم و شکل‌گیری دولت مردمی منجر به گره‌گشایی از زندگی‌ها و کارآمدشدن ساختارهای اجرایی کشور می‌شود.

رئیسی: دولت مردمی به دنبال تحقق عدالت است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع عزاداران صادق آل‌محمد(ع) در شام شهادت آن حضرت که در میدان امام حسین(ع) برگز‌ار شد، طی سخنانی اظهار داشت: همه مردم باید همت کنند تا با شکل‌گیری یک دولت مردمی و انقلابی هم معیشت و سفره مردم و کسب و کارها سامان یابد و از زندگی‌ها گره‌گشایی شود و هم ساختار اجرایی کشور کارآمد شود.

به گزارش تسنیم، رئیسی: قاطع، جدی و با اراده وارد میدان شدم/ با مدیریت جهادی می‌توان مشکل بیکاری و مسکن را حل کرد
وی ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، مردم را بر اساس روایتی از امام معصوم(ع) به سه‌دسته تقسیم کرد؛ گروه اول عالمان ربانی و دانشمندان خداترس هستند که وجودشان جلوه خداست و انسان با دیدن سیمای آن‌ها به یاد خدا می‌افتد.

رئیسی ادامه داد: امروز ما در کشورمان و جهان اسلام مفتخر به وجود عالمان ربانی همچون امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و علمای عامل و واصل هستیم که صرفاً به مردم نمی‌گویند بیایید بلکه خود پیشتاز جامعه‌اند و با عمل خود مردم را به حرکت و کار خیر دعوت می‌کنند.

وی گفت: عالمان ربانی پیشگامان جامعه‌اند و مردم را به اجرای عدالت و حق و گره‌گشایی از زندگی همدیگر به‌ویژه دستگیری از نیازمندان و رفع دغدغه‌های آنان و اصلاح معیشت جامعه دعوت می‌کنند.

این کاندیدای ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: امام عزیز ما تمام وجودش خدا بود اما خدا او را به مردم ارجاع داد چرا که جلب رضای حق در گره‌گشایی از زندگی مردم و توجه به دغدغه‌ها و مشکلات آن‌هاست.

رئیسی تصریح کرد: اگر کسی رنج و گرفتاری مردم را ببیند و برای رفع آن گام برندارد و دردش نیاید باید در انسانیت خود شک کند.

وی گروه دوم را دانش‌پژوهان و دانشجویان معرفی کرد که در سایه نور علم و بهره‌مندی از محضر علما در مسیر حق گام برمی‌دارند و دسته سوم را کسانی خواند که هر جا باد بوزد به آن سو می‌روند و تحت تأثیر صداهایی قرار می‌گیرند که بلندتر است.

کاندیدای ریاست جمهوری افزود: به ما تکلیف شده است که بر اساس وظیفه و حس مسئولیت‌پذیری برای حل مشکلات مردم وارد میدان شویم.

وی اظهار داشت: باید راه را خوب بشناسیم و طریق و مسیر درست را تشخیص دهیم و رهرو عالمان ربانی باشیم تا نزد خدا و شهدای عالیقدر سربلند باشیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امروز کشور ما در شرایط خاصی قرار دارد که نیازمند انجام وظیفه خطیر و تصمیم و اراده همه برای تغییر وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی گام اول در این راه را اراده و عزم مردم برای اتخاذ تصمیم درست و مشارکت مسئولانه در صحنه انتخابات عنوان کرد و گفت: حضور مردم و انتخاب درست آن ها موجب تغییر در وضعیت اجتماعی و اقتصادی می‌شود.

وی از بیانیه گام دوم که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد به عنوان سند تحول در مدیریت اجرایی کشور یاد کرد و گفت: باید به سویی حرکت کنیم که امام و شهدا می‌خواستند که همانا تحقق عدالت اقتصادی، عدالت اجتماعی، عدالت فرهنگی و عدالت جنسیتی است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات موجود در کشور از جمله نیروی انسانی کارآمد و عدالت خواه برای اصلاح و تغییر وضع موجود، حلقه مفقوده در تحقق این مسئله را مدیریت جهادی با اراده مصمم که ظرفیت‌ها را برای رفع دغدغه مردم بسیج کند، عنوان کرد.

رئیسی در عین حال متذکر شد که مدیریت جهادی تنها در شخص رئیس دولت منحصر نمی‌شود بلکه نیازمند یک جریان مدیریتی متعهد و انقلابی و مسئولیت‌پذیر هستیم که نگاهش به آموزه‌های امام و ایجاد تحول در همه شئون باشد.

وی خاطر نشان کرد: همه مردم باید همت کنند تا این اتفاق مبارک بیفتد که با شکل‌گیری یک دولت مردمی و انقلابی هم معیشت و سفره مردم و کسب و کارها سامان یابد و از زندگی‌ها گره‌گشایی شود و هم ساختار اجرایی کشور کارآمد شود.

پیش از سخنان سید ابراهیم رئیسی نیز حاج حسین سازور و سید مهدی میرداماد از مداحان اهل بیت(ع) به ذکر مناقب شیخ الائمه امام صادق(ع) و مصائب آل الله پرداختند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین