زد دیزاین : تولید کننده تخت خواب ، قفسه و کتابخانه

گزارش بازرگانی،   4000311044

فروشگاه اینترنتی زد دیزاین یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین و حضوری فروش لوازم چوبی لوکس و زیباست. این گروه با کمک طراحان بسیار خلاق و خوش فکر توانسته است در میان بهترین های این عرصه بدرخشد . فعالیت این گروه از طراحی و فروش روشویی های دست ساز تولید شده از سنگ رودخانه ای شروع شد و هم اکنون دربرگیرنده لوازم چوبی ، سنگی و فلزی بسیاری مثل مبل های دست ساز سفارشی، روشویی های سنگی، محصولات چوبی مثل تخت و قفسه و ... می باشد.

مهم ترین نکته ای که باید درباره این گروه به آن اشاره کنیم این است که قیمت محصولات ارائه شده کاملا رقابتی بوده و با وجود کیفیت ساخت بالا و متریال مرغوب ، قیمت محصولات بسیار منصفانه است. همین حالا وارد وب سایت فروشگاهی زد دیزاین شوید و از نمونه کارهای این مجموعه دیدن فرمایید . هدف ما رضایت شماست و امیدواریم بتوانیم به شما برای ساخت یک دکوراسیون زیبا و خاص کمک کنیم. زد دیزاین با توجه به عرضه مستقیم و بدون واسطه قیمت های مناسبی را در نظر می گیرد.

این مجموعه حرفه ای سعی کرده است با ارائه و فروش انواع متنوع کتابخوانه و قفسه، تخت خواب یک نفره، دو طبقه و ... دست شما را که به دکوراسیون خانه اهمیت زیادی می دهید باز بگذارد تا بتوانید سفارشی سازی و اختصاصی سازی محصولاتی که در نظر دارید را به راحتی انجام دهید.

فروش اینترنتی و حضوری تخت خواب

وقتی از  از سلامت خواب صحبت می کنیم، عده ای عقیده دارند كه  روزانه 8 ساعت خواب برای سلامتی اهمیت بسیاری دارد. اما مسئله ای كه درباره خواب سالم باید به آن اشاره شود، تخت خواب مناسب می باشد.  تخت خواب مهم ترین بخش هر اتاق خواب شمرده شده و عوامل بسیاری در انتخاب تخت خواب مناسب تاثیر دارند، عواملی مثل:

  • سبک دکوراسیون
  • فضای اتاق خواب
  • ارتفاع سقف اتاق
  • و …

درباره قیمت تخت خواب باید خصوصیات یک سرویس خواب مثل ابعاد تخت، جنس تخت خواب و دیگر در نظر گرفته شود كه نیازهای ما را برآورده می کند و متناسب با بودجه ماست. متریال هایی که یک تخت خواب با توجه به آن ها ساخته می شود باید مورد توجه قرار بگیرند، چرا که عمر تخت خواب را تضمین می کنند.

زد دیزاین با درنظر گرفتن همه این عوامل در انتخاب یک تخت خواب مناسب توسط خریدار، محصولات خود را تولید کرده است و شما می توانید مناسب ترین تخت خواب را برای اتاق خواب خود، انتخاب کنید.

کتابخانه و قفسه

یکی از وسایل فراموش شده در دکوراسیون خانه های امروزی کتابخانه و قفسه کتاب بوده كه به علت کوچک شدن خانه های امروزی و کمبود فضای موجود، نادیده گرفته شده اند. در صورتی که کتابخانه ها لوازمی بسیار کاربردی برای ادارات و خانه ها هستند و جلوه جذاب و منظمی به محیط مورد نظر می بخشند.

افراد علاقه مند به کتاب خوانی، وجود فضایی به عنوان کتابخانه را جزو  ملزومات هر خانه ای می دانند. کتابخانه چهارگوشه زیبایی است كه برای اتاق یا سالنی كه در آن قرار دارد، دکوراسیونی منحصربفرد می سازد.

دیده شده که کتابخانه را داخل تو رفتگی دیوار هم تعبیه می کنند و به این صورت از کمترین فضاهای موجود، بیشترین استفاده را می برند. تهیه قفسه کتاب دیواری و کتابخانه دیواری هم انتخاب بسیار مناسبی برای صرفه جویی در فضا بوده و کتابخانه دیواری هم مناسب منازل کوچک می باشد.

با توجه به نکاتی که به آن ها اشاره کردیم، در صورتی که در انتخاب مدل کتابخانه و قفسه دقت به خرج بدهید اصلا جاگیر نخواهند بود، چه بسا که به شما برای بهره برداری بیشتر از فضای خانه کمک زیادی می کنند. ما در زد دیزاین سعی کرده ایم بهترین ها را ارائه دهیم تا بتوانید با هر بودجه و سلیقه ای که دارید، انتخاب مناسبی برای خانه و محل کار خود داشته باشید.

با مراجعه به وب سایت زد دیزاین، مدل های متنوع کتابخانه دیواری و ایستاده و انواع قفسه های کتاب دیواری در اختیارتان قرار می گیرد تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن طرح های جدید کتابخانه دیواری و قفسه کتاب را مشاهده و مقایسه کنید و در نهایت بهترین انتخاب را برای خانه و یا محل کار خود داشته باشید.

خرید اینترنتی جدیدترین مدل های ارائه شده قفسه کتاب از گروه حرفه ای زد دیزاین می تواند بخش بسیاری از پیچیدگی و مشکلات شما را برای تهیه یک کتابخانه خانگی مناسب حل كند و به شما کمک کند با خرید مسقیم از تولیدی ها با قیمت دست اول و بدون واسطه یک خرید مناسب و به صرفه تجربه کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

    4. این صدای اقتدار ایران است ...

    5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    7. وحدت ملی با وعده صادق

    8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    11. کمی دیر نیست؟

    12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

    23. اسراییل چه باید بکند؟ 

    24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین