ستاد مرکزی خیزش های مردمی آیت‌الله رییسی آغاز بکار کرد

سیاسی،   4000309063

ستاد مرکزی خیزش های مردمی با هدف تشریح برنامه های آیت الله رییسی و تحقق مطالبات عمومی در سراسر کشور به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی نژاد نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی آغاز بکار کرد.

به گزارش الف به نقل از کمیته رسانه ، موسوی نژاد رییس این ستاد فلسفه تشکیل آن را  آگاهی بخشی مردمی  و معرفی فرد اصلح وبرنامه های او برای دولت آینده ذکر کرد. 

به گفته وی  ستاد خیزش های  مردمی حامیان آیت الله رییسی متشکل از اقشار و اقوام مختلف با سلایق سیاسی متفاوت محملی برای حضور  دوستداران  ایران آباد و قوی که دل در گرو پیشرفت و توسعه کشور  عزیز مان دارند ، می باشد تا انشالله در بهبود وضعیت معیشت مردم ، تولید و اقتصاد کشور سهیم باشند.
وی خاطر نشان کرد ، ستاد خیزش های مردمی آقای  رئیسی در همه استان‌ها به صورت فراگیر شروع بکار کرده  و از حضور داوطلبانه افراد دلسوز و آرمانگرا از همه طیف هاوسلیقه های سیاسی استقبال می کند. 

وی گفت : مهم ترین رسالت این ستاد حتی بعد از تشکیل دولت عدالتخواه ، تحول گرا و مردمی ایت الله ریسی مطالبه گری برای تحقق شعارهای انتخاباتی خواهد بود. 

به گفته موسوی نژاد ، استفاده از ظرفیت های متخصصین و اقشار مدافع ارزشهای انقلابی ، تبلیغات سالم، بدون اسراف و تبذیر، رعایت اصول اخلاقی در تبلیغات و پرهیز از سیاه نمایی وتخریب شخصیت سایر کاندیداها از اصول این ستاد مردمی می باشد.