روایت سیزدهم| نتایج تازه ترین نظرسنجی/ همکلاسی های فرزند زاکانی چه گفتند؟/ حمایت جبهه پایداری از رییسی/ خانه و نوع خودرو جلیلی

سیاسی،   4000309054 ۱۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
روایت سیزدهم| نتایج تازه ترین نظرسنجی/ همکلاسی های فرزند زاکانی چه گفتند؟/ حمایت جبهه پایداری از رییسی/ خانه و نوع خودرو جلیلی

فرایند سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هر روز با حاشیه های زیادی در فضای مجازی و واقعی همراه است. در «روایت سیزدهم»، هر روز مروری خواهیم داشت بر مهمترین اخبار و حاشیه های انتخاباتی.

-------------------------------------------------------

تازه ترین نظرسنجی انتخاباتی

بر اساس تازه ترین نظر سنجی انتخاباتی  صورت گرفته ( ۸ خرداد) ۴۳ درصد از پاسخگویان از شرکت قطعی خود در انتخابات خبر داده اند و حدود ۱۱ درصد نیز از احتمال شرکت خود گفته اند.
۲۵ در صد هم گفته اند قطعا شرکت  نمی کنند و ۱۰ و نیم درصد نیز هنوز تصمیمی در این باره نگرفته اند .

مهمترین دغدغه مردم در انتخابات با ۵۷ درصد، مشکلات اقتصادی است . اداره بهتر کشور و رفع بیکاری نیز به ترتیب با ۹.۸ و ۷.۹درصد در ردیف بعدی قرار دارد. 

 بر اساس این نظرسنجی ابراهیم رییسی با ۵۲.۵ درصد و فاصله ای بسیار زیاد با سایر رقبا بیشترین درصد رای آوری را از نظر پاسخگویان به خود اختصاص داده است.

پس از او محسن رضایی با ۳.۱ درصد، همتی با ۲.۲  و   جلیلی با ۰.۹ قرار دارند. مهرعلیزاده و قاضی زاده هاشمی نیز از نظر پاسخگویان شانسی برای رای آوردن ندارند.

حمایت جبهه پایداری از رییسی

امروز سخنگوی جبهه پایداری رسما حمایت این جبهه را از سید ابراهیم رییسی اعلام کرد.

مجید متقی فر گفته است:  این جبهه با توجه به اجماع اغلب جریان‌ها و نیروهای جبهه انقلاب سید ابراهیم رییسی را به عنوان اصلح به مردم عزیز و شریف ایران اسلامی معرفی می‌کند.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، «مجید متقی‌فر» درباره نتیجه بررسی‌های انجام شده توسط آن جبهه در خصوص کشف اصلح و معرفی نامزد اصلح به مردم نیز یادآور شده است : پس از ارزیابی دقیق نامزدهای مطرح در جبهه انقلاب را مطابق شاخص‌های اعلامی از سوی مقام معظم رهبری بررسی کرده و نهایت جهت نزدیک شدن به انتخاب اصلح از میان سید ابراهیم رییسی، صادق محصولی و سعید جلیلی در شورای مرکزی جمع‌بندی کرد و مقرر شد پس از ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری از سه نفر از بزرگواران یک نفر به عنوان گزینه نهایی و اصلح به مردم عزیز و شریف ایران معرفی شود که نهایتا محصولی به‌رغم اصرار اعضاء شورای مرکزی جبهه از ثبت نام خودداری کرد و در نهایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی با توجه به اجماع اغلب جریانات و نیروهای جبهه انقلاب سید ابراهیم ر ییسی را به عنوان اصلح به مردم عزیز و شریف ایران اسلامی معرفی می‌کند.


دیدار سعید محمد با رییسی

سعید محمد نیز اعلام کرده است آیت الله ‎رئيسی هم بيشترين تطابق را با شاخص ها دارد و هم بيشترين مقبوليت و ميزان رای را داراست. او گفته است با همه كانديداهای جبهه انقلاب در تماس هستيم و كمك می‌كنيم. سعید محمد با دیداری دو ساعته نیز با رییسی داشته که طی آن به ارائه گزارشی از روند شکل گیری و ساماندهی ستادهای مردمی، برنامه های تدوین شده برای دولت آینده و همچنین ظرفیت های فعال شده از شبکه جوانان مومن و انقلابی سراسر کشور پرداخته است.

محمد از آمادگی کامل این ستادها برای فعالیت درحمایت از  رئیسی خبر داد و تاکیده کرده است که زمینه این فعالیت ها نیز آماده شده است.

رئیسی در این دیدار گفت: مجاهدت‌هایی که مخلصانه و با احساس تکلیف، شما را به ورود در این عرصه کشاند عندالله محفوظ است و از این ظرفیت‌ها باید استفاده شود.



نامه بی جواب حسن روحانی به شورای نگهبان


حسن روحانی که آخرین روزهای حضور در پاستور را سپری می کند طی روزهای گذشته درباره چگونگی اعمال نظر و بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری نامه ای هم به شورای نگهبان ارسال کرده است که هنور پس از چند روز پاسخی دریافت نکرده است.


حمایت مشاور وزیر بهداشت از بازدید رییسی در بیمارستان میلاد 

ماجرای بازدید محمد باقر قالیباف در سال گذشته از بخش بیماران کرونایی بیمارستان امام خمینی را که خاطرتان هست؟! بازدیدی که با واکنش های زیادی مواجه شد و حتی حسن روحانی با طعنه به قالیباف گفته بود: خدا به ما عقل داده؛ نباید جان‌مان را در خطر بیاندازیم! کسی نمی‌تواند برود وسط سیل و بگوید من نمی‌ترسم! خب نترس؛ وایسا تا آب تو را ببرد!.  حالا ابراهیم رییسی بازدید مشابهی از بیمارستان میلاد داشته و تاکید کرده است موضوع تعرفه گذاری خدمات پرستاری و سایر بخش های کادر درمان باید پیگیری شود. او گفته است هزینه های درمانی باید ۵۰ درصد کاهش یابد.

این بازدید این بار با انتقاد مهرعلیزاده رقیب انتخاباتی رییسی مواجه شده. مهرعلیزاده نوشته است : با این نمایش ها کادر درمان را فرسوده نکنید، اصلاح تعرفه ها و هزینه درمان پیشکش!

با این حال مشاور وزیر بهداشت از حضور رییسی در بیمارستان میلاد تهران حمایت کرده و نوشته است سیاسی کردن اتفاقات خوب آفت است.

علیرضا وهاب زاده تصریح کرده است : کادر درمانی که۱۶ماه در شرایط طاقت‌فرسا با حداقل امکانات و دریافتی مقابل بحران‌ قرن ایستادگی کردند، نیاز به تجدید قوا دارند. بایدیک روح تازه در این کالبد خسته دمیده شود. اگر کاری نکردید! با سیاسی‌کاری،فرصت یک خداقوت و درددل کادر درمان را ضایع نکنید. 

اموال و دارایی ها نامزدها چقدر است؟

پیش از آغاز ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مصاحبه ای از محمد غرضی از وزرای اسبق منتشر شد که او در آن میزان دارایی ها و اموال قابل توجه خود را مطرح کرده بود. اظهارات او هر چند کمی عجیب اما در میان افکار عمومی به صداقت تفسیر شد و این انتظار را پدید آورد که نامزدهای ریاست جمهوری همین رویه را در پیش بگیرند. غیر از عبدالناصر همتی، محسن رضایی و قاضی زاده هاشمی که یا در این باره چندان سخنی نگفته اند یا این موضوع را کمتر رسانه ای کرده اند، بقیه نامزدها بارها درباره اموال و دارایی های خود صحبت کرده اند. 

در تازه ترین اظهار نظرها سعید جلیلی گفته است : خانه‌ای که من مالک آن هستم ۱۲۵ متر است ولی الان در خانه سازمانی هستم که بزرگتر است و خودرو من هم پراید است.

رییسی نیز بارها درباره آپارتمان 140متری اش سخن گفته است. او در انتخابات سال ۹۶ نیز در این باره گفته بود: من مدت‌ها مستأجر برخی نهادها بوده‌ام و گفتند که "بچه‌های نهادی همین خانه‌ها را می خرند، شما هم بخر"؛ بعضی دوستان مشترک هم گفتند که حلال و طیب و طاهر است؛ اما گفتم که ما یک خلاف شرع داریم که این کار خلاف شرع نیست؛ یک خلاف قانون هم داریم که این کار خلاف قانون نیست اما یک خلاف شأن هم داریم که این کار خلاف شأن است. ماشین پیکانی داشتم و خودم تنها در بنگاه معاملات می‌گشتم تا یک خانه پیدا کنم، چند وقتی البته طول کشید و الآن هم در خانه‌ای 140متری زندگی می‌کنیم.

 مهرعلیزاده نیز در یک گفتگو یادآور شده است «۱۰ میلیون تومان حقوق بازنشستگی می‌گیرم و اگر کمی خط فقر رود بالا منم می‌شوم جزو فقرا».
او گفته است «یک آپارتمان حدود ۲۷۰ متر دارم که به‌نام من، همسرم و بچه‌هایم است». و  «یک باغچه هم دارم که مساحتش تقریبا همینقدر است.»

علیرضا زاکانی هم به تازگی در این زمینه گفته است: دو واحد ۹۵ متری در خیابان ایران تهران داریم و همسرم یک‌خانه ۷۵ متری در پردیسان قم دارد، کل دارایی ما همین است و چیزی غیر از این ندارم، خودرو هم ندارم.


باز هم ماجرای فیلترینگ...

امسال نیز در آستانه انتخابات  در راستای تخریب چهره های رقیب به خصوص در فضای مجازی تلاش هایی صورت می گیرد که بعضا با واکنش طرفداران رقبا مواجه می شود. عمده نامزدهای مورد حمایت اصول گرایان مانند سابق متهم به اعتقاد به محدودیت در فضای مجازی هستند. اضافه کردن سعید جلیلی به این فهرست اما با واکنش طرفداران او مواجه شده و آنها اقدام به انتشار سخنان جلیلی درباره فرق نداشتن توییتر با اینستاگرام کرده اند که اولی بر خلاف دومی فیلتر است . انتصاب «رضا تقی‌پور» با حکم نیکزاد به عنوان مسئول فضای مجازی ستاد سید ابراهیم رئیسی نیز از مواردی است که با واکنش برخی کاربران فضای مجازی مواجه شده. این دسته از کاربران با انتشار بخش هایی از صحبت های تقی پور در سال های گذشته که از سرعت کم اینترنت دفاع کرده و آن را برای مصارف خانگی کافی دانسته بود به این موضوع واکنش نشان داده اند.



توییت ۲ همکلاسی مریم زاکانی  در دانشگاه شریف

ماجرای تابعیت یا زندگی و اقامت فرزندان نامزدها در خارج از کشور همچنین مورد توجه افکار عمومی است. پس از  انتشار اخبار و شایعاتی درباره زندگی فرزندن زاکانی در سوییس و توضیحات او در این باره دو نفر از هم کلاسی های مریم زاکانی در توییتر به دفاع از او برخاسته اند.

یکی از آنها در توئیتی نوشته است: تو این وسطه که همه فحش میدن، خیلی سعی کردم حرفی نزنم، ولی مریم زاکانی خیلی انسان شریف و باسواد و البته متواضعیه. با مواضع پدرش موافق نیستم ولی پدرش هرکسی هست دختر بینظیر و سختکوشی تربیت کرده.

یکی دیگر از دوستان مریم زاکانی نیز نوشت: مریم زاکانی آدم قوی، باسواد، خودساخته و قابل احترامیه. دوست خوبی بود برام و دلم تنگ شده براش.


همتی از بانک مرکزی رفت/ بورس و مایکروفر؟ !

پیش از اعلام خبر برکناری رییس کل بانک مرکزی در ظهر امروز ، همتی در کلاب هاوس گفته بود: رئیس جمهور گفتند اگر می خواهید در انتخابات بمانید نمی توانید رئیس بانک مرکزی بمانید. البته من گفتم که فعالیت های انتخاباتی تاثیری ندارد ولی شما صاحب اختیار هستید. البته شنیده ام با برخی اقتصاددان ها هم صحبت کرده اند برای جانشینی. 
امرو بالاخره این شایعات تایید شد و همتی جای خود را به  دیگری داد. ابتدا برخی خبرگزاری ها از حمید پورمحمدی، معاون سازمان برنامه و بودجه به سمت ریاست کلی بانک مرکزی خبر دادند اما از اکبر کمیجانی قائم‌مقام بانک مرکزی به عنوان جایگزین همتی نیز خبر داده اند.

همتی به تازگی در پاسخ به وعده رفع مشکل سه روزه بورس در بیان یکی از نامزدها گفته بود مگر بورس مایکروفر است که سه روزه مشکلش حل شود!

اصرار قاضی‌زاده هاشمی به سربازی حرفه ای
 
 امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری به اظهارات سردار شکارچی سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح در مورد پرهیز نامزدها از پرداختن به موضوعاتی مانند «سرباز حرفه‌ای» واکنش نشان داده است.

او در صفحه شخصی خود در توییتر نوشته: «‏ مسئله‌ی سربازی...یک مسئله‌ی مطرحی است؛ این قضیّه جزو همان قضایای پیچیده است...باید فکر کرد، جوانبش را دید و ان‌شاءالله به تصمیم درستی برسیم.

‏فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان؛ ۲۱/اردیبهشت‌ماه/۱۴۰۰»

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۰۰۷۳۴۴۱۷:۴۱:۴۹ ۱۴۰۰/۳/۹
مگر کسی خدای نکرده تهمتی به دختر آقای زاکانی زده؟ حرف سر اخلاق دختر ایشان نیست. حرف از این است که اگر خارج از کشور تحصیل کردن یا بورسیه گرفتن از دولتهای خارجی برای کسی بد یا نقص یا جرم است باید برای همه باشد.
ناشناس۲۰۰۷۳۵۸۱۷:۵۶:۵۶ ۱۴۰۰/۳/۹
خب آقای جلیلی اگر خانه 125 متری داره چرا تو خونه سازمانی ساکن هستش؟ اونوقت ازش اجاره بهای به نرخ روز کارشناسی میگیرند؟ خونه خودش را به آدم مستحق اجاره داده؟
ناشناس۲۰۰۷۳۷۲۱۸:۰۶:۰۵ ۱۴۰۰/۳/۹
آقای روحانی بجای اقدامات پوپولیستی و عوامفریبی یه نامه هم به وزارتخانه ها و وزرای دولت بنویس و گرونی چندباره مرغ و تخم مرغ و نان و لبنیات و روغن و ....که هر روز داره قیمتش بالا میره و هیچکس هم جوابگو نیست و پیگیری کن ؛برابر قانون اساسی و مابقی قوانین کشور شما تو این موارد هم مسئولیت داری و تو انتخابات هم قول به مردم دادی
حمید۲۰۰۷۳۹۹۱۸:۲۰:۴۰ ۱۴۰۰/۳/۹
مهرعلیزاده میخواهد اپوزیسیون بازی در بیاورد اما بازی بلد نیست! انصافا هیچ کس در این زمینه به پای روحانی نمیرسد!!!!!
ناشناس۲۰۰۷۴۲۵۱۸:۴۳:۲۰ ۱۴۰۰/۳/۹
ملت یه گلریزان بگیرید برای آقای مهرعلیزاده یه ماشین بخرید
ناشناس۲۰۰۷۴۳۳۱۸:۴۹:۱۱ ۱۴۰۰/۳/۹
ما خواهان محاکمه دولت پومدیرانش در پایان دولت هستیم
ناشناس۲۰۰۷۴۷۵۱۹:۱۷:۴۸ ۱۴۰۰/۳/۹
خیمه شب بازی بسه .
ناشناس۲۰۰۷۵۳۰۲۰:۱۰:۳۴ ۱۴۰۰/۳/۹
رئیسی بعد از 18 سال کارخانه رشت الکتریک را از کرباسچی و شرکاء پس گرفت جدیت ایشان در مبارزه با فساد قابل تقدیر است.
ناشناس۲۰۰۷۵۵۱۲۰:۳۱:۱۹ ۱۴۰۰/۳/۹
این امار را و از کجا اورده ای ؟ میشه توضیح بدهی
مدرس سواد رسانه۲۰۰۷۶۱۱۲۱:۰۸:۵۴ ۱۴۰۰/۳/۹
با توحه به اینکه تعداد زیادی از افراد در مصاحبه تلفنی احتیاط میکنند، نتایج این نوع نظرسنجی ها متقن نیست
ناشناس۲۰۰۷۷۰۵۲۲:۳۵:۰۴ ۱۴۰۰/۳/۹
چی چی سنجی ؟!!!
ناشناس۲۰۰۷۷۶۷۲۳:۳۳:۱۸ ۱۴۰۰/۳/۹
ماشالا چقدرم بی چیز و فقیر هستند کاندیداها! ۱۲۵ متر, ۲۷۰ متر, ۱۴۰ متر, دو واحد ۹۵ متری در خیابان ایران!!!قیمت آپارتمان در خیابان ایران با خیابان نیاوران تفاوتی نداره و حتی گرانتر هم هست.
ناشناس۲۰۰۷۸۱۹۰۰:۰۹:۱۰ ۱۴۰۰/۳/۱۰
چقدر این نظر سنجی دقیق است احتمالا کار دانشگاه مریلند است که همیشه اینطوری نظر سنجی می کند
ناشناس۲۰۰۷۸۳۷۰۰:۲۸:۵۳ ۱۴۰۰/۳/۱۰
هر نامزد ریاست جمهوری قول بدهد شرکتهای به اصطلاح خودرو سازی را سر وسامان میدهد ویا قیمت های خودرو را پایین می آورد ویا از خارج خودرو وارد میکند 5میلیون رای آن از دیگر کاندید ها بیشتر میشود
علیرضا۲۰۰۷۸۴۸۰۰:۳۷:۳۷ ۱۴۰۰/۳/۱۰
مطمئن باشید ،اونا که میرن پای صندوق رای ،بیش از ۹۵درصد اونا رایشان آقای رئیسی هست
ناشناس۲۰۰۷۹۷۲۰۲:۴۳:۰۹ ۱۴۰۰/۳/۱۰
این همه برای رییسی تبلیغ کردین
ناشناس۲۰۰۸۰۷۱۰۷:۳۸:۴۳ ۱۴۰۰/۳/۱۰
نظر سنجی واقعا بی اعتبار است ! وقتی شماره کسی را می گیرند و می پرسند شما در انتخابات شرکت می کنید یا نه ؟ معمولا جواب طرف مثبت است چون می داند شماره اش را دارند !!
رضا۲۰۰۸۱۳۵۰۸:۳۰:۴۲ ۱۴۰۰/۳/۱۰
بابا قالیباف کاندید نشده بنظرم عده ای هنوز در توهم رقابت باقالیباف هستند . که در میدان تخریبی که بیش از یکسال است علیه ایشان شروع کرده اند هنوز چهار نعل میتازند .
ناشناس۲۰۰۸۱۶۲۰۸:۵۹:۵۰ ۱۴۰۰/۳/۱۰
اصلاح طلبان لیبرال سرمایه دار مملکت رو به خاک سیاه نشوندن . مردم تورو به خدا مواظب باشید.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  11. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  25. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

آخرین عناوین