راهنمای رزرو آنلاین هتل بزرگ شیراز

گزارش بازرگانی،   4000309019

هتل-بزرگ-شیرازشیراز مهد فرهنگ و هنر کشور است. گردشگران در طول سال برای بازدید از حافظیه، سعدیه، ارگ کریم‌خان، پاسارگاد و... به این شهر سفر می‌کنند. هتل یکی از مهم‌ترین مواردی است که ذهن مسافران را قبل از سفر مشغول می‌کند. اگر می‌خواهید به پایتخت فرهنگی کشور سفر کنید، این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا با لوکس‌ترین هتل های شیراز آشنا شوید. ما در این مطلب به معرفی هتل بزرگ شیراز و هتل پارس می‌پردازیم.

هتل بزرگ

بدون شک این هتل یکی از بهترین هتل‌های شیراز و حتی کشور است. هتل بزرگ شیراز در ورودی شهر و در یکی از مرتفع‌ترین‌ مناطق شیراز قرار دارد. این هتل سال 1392 با ساختمان 13 طبقه مشتمل‌بر 158 واحد اقامتی تاسیس شد. نمی‌دانیم که می‌دانید یا نه، اما بد نیست بگوییم که این هتل بزرگ‌ترین رستوران گردان کشور را دارد. نمای هتل بزرگ برگرفته از کشتی بوده و چشم هر رهگذری را به خود خیره می‌کند. این هتل پرسنلی دوره دیده و کاربلد دارد که باعث کامل شدن ویژگی‌های آن می‌شود. اگر می‌خواهید با هتل بزرگ آشنا شوید، ما را در ادامه همراهی کنید. ناگفته نماند که اقامت در این هتل برای کودکان زیر سه سال رایگان و برای کودکان سه تا هفت سال نیم‌بها است.

امکانات

فضاهای زیادی مانند فروشگاه، لابی، سالن کنفرانس، بیزنس روم، نمازخانه، کافی‌شاپ، مرکز خرید، رستوران، صرافی، سالن اجتماعات، کافی‌نت، گیم‌نت، سالن بیلیارد، استخر، پارکینگ، سالن بدنسازی، فصای سبز و اتاق بازی کودک در ساختمان این هتل ساخته شده است. با مراجعه ‌به لابی هتل می‌توانید به امکانات و خدماتی همچون صرافی، آتلیه، خودپرداز، دستگاه واکس کفش، دفتر رزرو گشت نیم‌روزی، سالن ماساژ، اتاق پزشک، مبل، اینترنت، تلوزیون، تلفن، دستگاه واکس کفش، رزرو خدمات ویژه افراد دارای معلولیت و... دسترسی داشته باشید. این هتل پارکنگ وسیعی دارد و 600 خودرو در آن قرار می‌گیرد.

اگر بخواهید میان‌وعده سرو کنید، می‌توانید به طبقه ششم هتل بروید. کافی‌شاپ هتل بزرگ در این طبقه واقع شده است و عصرانه‌هایی pars-shiraz-hotel-1-40 با کیفیت در آن سرو می‌شود. رستوران ایرانی با 400 نفر ظرفیت در طبقه چهارم هتل قرار گرفته و در آن انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی،

فست‌فود و گیاهی با بهترین کیفیت سرو می‌شود. این هتل یک سالن کنفرانس 600 نفری دارد که آماده میزبانی جلسات شما است. همچنین اگر برای تجارت به شیراز سفر می‌کنید، می‌توانید قرارهای کاری خود را در بیزنس روم هتل بزرگ هماهنگ کنید. این اتاق 25 نفر ظرفیت دارد و یکی از بهترین مکان‌ها برای قرارهای کاری محسوب می‌شود. مهمانان برای آب‌تنی در استخر نباید هزینه‌ای پرداخت کنند.

در اتاق‌های هتل بزرگ شیراز امکاناتی از قبیل روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبل، تلوزیون، سشوار، دراور، چای‌ساز، آباژور، میز تحریر، آب معدنی رایگان، آویز لباس، کمد، اینترنت، تلفن، روم سرویس، دمایی، لوازم بهداشتی و... وجود دارد.

موقعیت مکانی

همان‌طورکه گفته شد این هتل ابتدای ورودی شمال شهر و نزدیک دروازه قرآن واقع شده است. هتل بزرگ فاصله نسبتا زیادی با مهم‌ترین مراکز گردشگری شیراز دارد و برای رسیدن به آن‌ها حتما باید با خودرو بروید.

هتل پارس

این هتل یکی‌دیگر از بهترین هتل های شیراز محسوب می‌شود. هتل پارس سال 1381 در یکی از بهترین مناطق این شهر تاسیس شد. این هتل در مرکز شهر بوده و با فاصله بسیار کمی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شیراز واقع شده است. این مجموعه شامل دو برج 9 طبقه می‌شود و در مجموع 189 واحد اقامتی دارد. این هتل نیز پنج ستاره بوده و امکانات فوق‌العاده‌ای دراختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

718345_375

امکانات

ازجمله امکانات موجود واحدهای این هتل می‌توان به صبحانه رایگان، اینترنت، یخچال، مبل، دراور، آباژور، میز تحریر، چای‌ساز، آویز لباس، کمد، تلفن، حمام (دوش یا وان)، دمپایی، مینی‌بار، سشوار، صندوق امانات، لوازم بهداشتی، روم سرویس و.. اشاره کرد.

ساختمان هتل پارس مجهز به پارکینگ، رستوران، استخر، مرکز خرید، آرایشگاه، سالن ورزشی، اتاق ماساژ، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات شده است. با رفتن به لابی هتل می‌توانید به امکاناتی ازجمله اینترنت رایگان، تلوزیون، مبل، نمازخانه، لاندری، آرایشگاه، دستگاه واکس کفش و... دسترسی پیدا کنید.

این هتل سه رستوران با ظرفیت‌های 200 و 100 نفر داشته و در آن‌ها انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، فست‌فود و گیاهی سرو می‌شود.

موقعیت مکانی

همان‌طورکه گفته شد هتل بزرگ در یکی از بهترین بخش‌های شهر شیراز واقع شده است و از آن می‌توانید با چند قدم پیاده‌روی به ارگ کریم‌خان، بازار، حمام و مسجد وکیل، باغ ارم شیراز و دیگر مکان‌های مهم این شهر بروید. این هتل در خیابان کریم‌خان زند واقع شده است. پیشنهاد میکنیم هتل کریمخان شیراز و هتل زندیه شیراز را نیز بررسی کنید.

راهنمای رزرو هتل

روش‌های مختلفی برای رزرو هتل وجود دارد که بدون شک رزرو آنلاین یکی از بهترین این راهکارها محسوب می‌شود. اگر از این روش می‌خواهید هتل رزرو کنید، پیشنهاد ما این است که سری به سایت علی بابا بزنید. این شرکت اولین شرکت ارائه دهنده خدمات غیرحضوری حوزه گردشگری در کشور بوده و می‌توانید هتل‌های همه شهرها را در آن رزرو کنید. همچنین ناگفته نماند که به‌دلیل قرارداد این شرکت با بسیاری از هتل‌ها، علی بابا کم‌ترین قیمت را برای رزرو ارائه می‌کند.

ما در این مطلب اطلاعاتی درباره هتل پارس و هتل بزرگ شیراز دراختیار شما قرار دادیم. سعی کردیم یکی از بهترین سایت‌ها برای رزرو هتل را هم به شما معرفی کنیم. اگر تجربه اقامت در هتل‌های گفته شده یا دیگر هتل های شیراز را داشته‌اید، نظرات خود را درباره آن‌ها و دیگر کاربران با ما به‌اشتراک بگذارید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. وحدت ملی با وعده صادق

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. کمی دیر نیست؟

  16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    2. کمی دیر نیست؟

    3. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    4. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    5. افزایش ۳۵ درصدی مزد کاهش قدرت خرید کارگران را جبران نکرد

    6. ماجرای طرح مالیات بر ازدواج چیست؟  

    7. ریزش قابل توجه بهای سکه و طلا در کمتر از ۲۴ ساعت

    8. افزایش قیمت دلار آزاد و سکه در معاملات امروز بازار

    9. مرغداری‌ها به ازای فروش هر کیلو مرغ ۱۲ هزار تومان ضرر می‌کنند!

    10. زعفران ایرانی به سرنوشت پسته و فرش دچار شد  

    11. خلجی: تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است

    12. افزایش حقوق بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی در پرداختی اردیبهشت اعمال خواهد شد

    13. دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت

    14. موشک‌های سپاه کدام نقاط سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد؟

    15. اعلام زمان دومین حراج شمش طلا/ خریداران تا پایان امروز ۳۵۰ میلیون تومان واریز کنند

    16. ایران‌خودرو پژو پارس را گران‌ کرد

    17. مأموریت تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی همراه با عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی

    18. اعمال افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از اردیبهشت ماه

    آخرین عناوین