شریعتمداری: اصلی‌ترین راهکار اصلاح‌طلبان در انتخابات ترساندن مردم است

سیاسی،   4000308107

مدیرمسؤول روزنامه کیهان با اشاره به اهمیت انتقال محتوای پیام، گفت: گاهی اوقات مخاطب نمی‌تواند مفهوم پیام را دریافت کند؛ یک‌وقت پیام را تغییر می‌دهیم و گاهی قالب را عوض می‌کنیم که در واقع کار هنرمندانه این است که قالب را عوض کنیم و نه این که محتوای پیام را تغییر دهیم.

شریعتمداری: اصلی‌ترین راهکار اصلاح‌طلبان در انتخابات ترساندن مردم است

به گزارش فارس، حسین شریعتمداری صبح امروز در جمع اساتید بسیجی و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: مقامات آمریکایی روی انتخابات ما از چند ماه پیش حساس بودند و حریف می‌خواهد دولت در اختیار کسانی باشد که با آن‌ها هماهنگ است.

مدیرمسؤول روزنامه کیهان با اشاره به اهمیت انتقال محتوای پیام  تصریح کرد:گاهی اوقات مخاطب نمی‌تواند مفهوم پیام را دریافت کند؛ یک‌وقت پیام را تغییر می‌دهیم و گاهی قالب را عوض می‌کنیم که در واقع کار هنرمندانه این است که قالب را عوض کنیم و نه این که محتوای پیام را تغییر دهیم.

وی افزود: نقشه راه دشمن مشخص است و بارها آن را مطرح کرده است، اگر دیدیم از جریانی تعریف می‌کند باید ببینیم با آن دیدگاه همخوانی دارد یا خیر اگر همسو بود یعنی تاکتیکی نیست و واقعیت است.

شریعتمداری با بیان این که جریان اصلاحات فشل است، گفت: این جریان در این ۸ سال از آقای روحانی حمایت کرد و همه‌ این عملکردها پای آن‌ها هم نوشته می‌شود و اصلی‌ترین راهکار اصلاح‌طلبان در انتخابات هراس است و سعی می‌کنند مردم را از رقیب بترسانند مثلاً در دوره‌های قبل از سایه جنگ سخن می‌گفتند؛ وزیر امور خارجه در مصاحبه با مصاحبه‌کننده‌ای که جاسوس بود و بعداً دستگیر شده بود، می‌گوید اگر ما به توافق نرسیم تندروها به میدان می‌آیند و دیگر روابط این‌گونه نخواهد بود، یا با بزرگ‌نمایی می‌گفتند اگر رقیب بیاید در پیاده‌روها دیوار می‌کشد، دلار به ۵ هزار تومان می‌رسد، پراید ۱۰۰ میلیون می‌شود.

یکی از ویژگی‌های فرد اصلح خط‌شکنی است

مدیرمسؤول روزنامه کیهان ترفند سوم جریان غربگرا را پیشگیری از ائتلاف و نزدیکی نیروهای انقلاب دانست و گفت: در گذشته هم این‌چنین بوده است؛ مثلاً در جریان انتخابات ۷۶ ظاهر قضیه این بود که مرحوم هاشمی از آقای ناطق حمایت می‌کنند ولی آقای مرعشی گفته بود از آقای خاتمی حمایت کنید؛ می‌گفتند افتخار می‌کنیم اجازه ندادیم آقای هاشمی وارد مجلس ششم شود و یا اینکه به ایشان می‌گفتند عالی‌جناب سرخ‌پوش و بعد از این برایشان تبدیل به قدیس می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های فرد اصلح این است که باید سدشکن و خط‌شکن باشد،گفت: وی باید اعتقاد به توانمندی‌های داخلی داشته باشد و این نکته را که درگیری ما با نظام سلطه را که به چه علتی است، درک کند.

شریعتمداری با تأکید بر اینکه حضرت امام (ره) اسلام را بر کرسی حاکمیت نشاند، بیان کرد: اسلام ناب ظلم‌ستیز است، اما به‌ محض اینکه خواستید ظلم‌ستیز باشید نظام سلطه مقابل شما قد علم می‌کند و این را باید درک کرد و باید بدانیم محال است آمریکا دست از تحریم بکشد چون دشمن است و این اهرم را از دست نمی‌دهد، بنابراین باید نامزدها راهکار نشان دهند، کسانی که آمریکا را شیطان بزرگ نمی‌دانند شایسته ریاست جمهوری نیستند.

مدیرمسؤول روزنامه کیهان ادامه داد: جبهه مقابل جریان انقلابی از پله دوم حرکت می‌کند؛ مثلاً می‌گوید ما می‌خواستیم کارهایی بکنیم ولی نگذاشتند باید ببینیم می‌خواستید چه کنید و چه کسانی نگذاشتند؛ باید پاشنه آشیل را شناخت و به سوی آن شلیک کرد از تکرار خواسته‌ها و از تکرار شلیک به پاشنه آشیل نباید خسته شد.

وی با اشاره به ثبت‌نام نامزدها برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: آقای لاریجانی بعد از ثبت‌نام گفت که اقتصاد راهکارهای خاص خود را دارد، اما از طریق پادگان و دادگاه عملی نیست و این سؤال‌برانگیز بود؛ این مدل دقیقاً شبیه به صحبتی است که آقای روحانی داشت و در سال ۹۶ اعلام کرد ۳۸ سال در کشور اعدام و زندان بوده است این دست صحبت‌ها کل مجموعه کشور و نظام را زیر سؤال می‌برد و بسیار شبیه به یکدیگر و مشابه به خواسته‌های آمریکا است.

شریعتمداری در پایان بیان کرد: ما حضور و هیمنه آمریکا را در منطقه شکسته‌ایم و یکی از خواسته‌های آن‌ها این است که ما چنین حضوری نداشته باشیم و صحبت‌های آقای لاریجانی شبیه به این است که دوره موشک گذشته و دوره گفتمان است؛ در صورتی که اگر چنین قدرتی نداشتید توسط دشمن خورده می‌شدید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  3. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  4. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. کمی دیر نیست؟

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  16. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  17. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  18. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  22. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  23. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  24. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  25. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

آخرین عناوین