ستاد انتخاباتی مهرعلیزاده: جریان اصلاحات با تمام ظرفیت برای انتخاباتی پرشور به میدان می‌آید

سیاسی،   4000308103 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده تاکید کرد: جریان اصلاحات علیرغم محدودیت‌ها و انسدادها، با همه ظرفیت‌ خود برای برگزاری یک انتخابات پرشور و سازنده وارد میدان خواهد شد.

ستاد انتخاباتی مهرعلیزاده: جریان اصلاحات با تمام ظرفیت برای انتخاباتی پرشور به میدان می‌آید

به گزارش مهر، ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، با انتشار بیانیه‌ای از حضور اصلاحات با همه ظرفیت خود، در عرصه رقابت خبر داد و اعلام کرد: شکی نیست که جریان اصلاحات، علیرغم همه محدودیت‌ها و انسدادها، با امید به خرد و عقلانیت بزرگان کشور و به پشتوانه ملت، بزرگوارانه با همه ظرفیت‌های خود برای برگزاری یک انتخابات پرشور و سازنده وارد میدان خواهد شد.

در این بیانیه با تاکید بر اینکه مهرعلیزاده تنها نامزد انتخاباتی اصلاح طلب تأیید صلاحیت شده است، عنوان شد: ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده با اعتقاد به قانون اساسی و اصول و مشی و منش اصلاح طلبی، معتقد است علیرغم همه محدودیت‌ها و گلایه‌ها می‌توان حماسه‌ای دیگر از جنس دوم خرداد آفرید و «دولت سوم خاتمی» را تشکیل داد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بنام خداوند بخشنده مهربان

مردم ایران

بار دیگر در آستانه انتخاباتی سرنوشت ساز قرار داریم. انتخابات حق و تجلی گاه اراده ملت است. هیچ‌کس اجازه ندارد این حق را از ملت سلب کند. قرار نیست منتظر باشیم کسی این حق را از سر لطف به ملت اعطا کنند. بدون هیچ تردیدی حق گرفتنی است. ملت باید از حق قانونی خود تمام و کمال دفاع کند و از آن بهره جسته و اراده خود را بر کرسی بنشاند.

شکی نیست که ملت، از نهادهای بر آمده از یک انقلاب مردمی، این انتظار را داشت که شرایط حضور آزاد نامزدهای انتخاباتی با نگاه‌های متکثر را فراهم نماید تا هر ایرانی با انگیزه و امید سرشار خود به تحقق اراده اکثریت و اصلاح و بهبود اوضاع امید داشته و هر تحول و تغییری را از مسیر صندوق‌های رأی انتخابات فراهم شده ببیند. ای کاش چنین می‌شد.

شکی نیست که جریان اصلاحات، علیرغم همه محدودیت‌ها و انسدادها، با امید به خرد و عقلانیت بزرگان کشور و به پشتوانه ملت، بزرگوارانه با همه ظرفیت‌های خود برای برگزاری یک انتخابات پرشور و سازنده وارد میدان خواهد شد.

عرصه سیاست، عرصه واقعیات و ممکنات است. واقعیت این است که اصلاح طلبان خیر و صلاح ملت و کشور را در انجام اصلاحات اساسی در ساختارها و نهادها و رویه‌ها، در مدار قانون می‌دانند و اعتقادی به تحول و دگرگونی مبتنی بر رویه‌های غیر قانونی ندارند.

اصلاح‌طلبان حاکمیت و حکومت را از آن ملت می‌دانند و آرزو دارند اراده ملت در همه امور جاری باشد و در رسیدن به این آرزو پشتیبانی جز اراده ایزد منان و مردم شریف ندارند و راهی جز ارتقای آگاهی مردم و روزنه‌ای جز انتخابات و مشارکت همه آحاد ملت در تعیین سرنوشت مام میهن نمی‌شناسند.

به خوبی می‌دانیم حریف پر زور است، همه امکانات و ابزارهای قدرت را در دست دارد، اراده ملت را در تضاد با قدرت و منافع خود می‌داند و حاضر است لذا کاهش مشارکت مردم و انجام ترکیب قوا به سرمایه‌های ملی به صورت متمرکز پرداخته و منافع ملی و صلاح ملت را فدای منافع خود کند، می‌خواهد انتخاباتی بی رونق و بی رمق برگزار کند تا نامزد مطلوب خود را به ملت تحمیل کند، آرزو دارد اصلاح طلبان و مردم در انتخابات شرکت نکنند و اگر شرکت می‌کنند فقط به نامزد انتخاباتی مطلوبش رأی بدهند.

این قصه پر غصه سال‌هاست که در کشور ما جاری است. در همه انتخابات گذشته همواره رقیب تلاش کرده است عدم مقبولیت خود در نزد مردم را با ایجاد محدودیت‌های قانونی برای منتخبین مطلوب ملت پر کند. اما هر بار که ملت در صحنه حاضر شده، پیروز میدان بوده است. ملت بارها در پای صندوق‌های رأی با قاطعیت و با رأی منفی خود به رقیب همه ترفندها و مهندسی‌های انحصار طلبان را به هم ریخته است.

در آستانه این انتخابات نیز اصلاح طلبان پرچمدار خواست و اراده ملت اند. زمان برای تصمیم گیری تنگ است. دو راه در پیش روست. تحریم گفته یا ناگفته انتخابات و پشت کردن به صندوق‌های رأی و تسلیم در برابر خواست و اراده انحصار طلبان و یا حضور و تکرار دوباره با حداقل‌های موجود و نمایش دوباره حضور پر شور و سرشار از شور و اراده ملت.

ستاد انتخاباتی دکتر محسن مهرعلیزاده، به عنوان تنها نامزد انتخاباتی اصلاح طلب تأیید صلاحیت شده، با اعتقاد به قانون اساسی و اصول و مشی و منش اصلاح طلبی، معتقد است علیرغم همه محدودیت‌ها و گلایه‌ها می‌توان حماسه‌ای دیگر از جنس دوم خرداد آفرید و دولت سوم خاتمی را تشکیل داد. آنچه اهمیت دارد خواست و اراده ملت و حیات و تأثیر تفکر و جریان اصلاح طلبی است و افراد جز نقشی برای نمایندگی این جریان و اراده مردم را ندارند.

بنابراین با نام خدا و اتکا به ملت و تحقق بی کم و کاست قانون اساسی و با اتکا به خرد و اراده ملت، از دلسوزان کشور، بزرگان و احزاب و تشکل‌های اصلاح طلب و اقشار مردم دعوت می‌کنیم تا دست در دست هم، در این برهه حساس، با حضوری دوباره با یاری و همیاری هم در مسیر اصلاح طلبی و تحقق اراده مردم و مقاومت در مقابل انحصار طلبی و تمامیت خواهی پایمردی کنیم و پرچم پر افتخار اصلاح طلبی و امید ملت را برافراشته نگه داریم و امید را دوباره به ایران عزیز باز گردانیم.

دیدگاه کاربران

امیر حسین سلطان/تهران۲۰۰۵۵۲۷۲۰:۳۳:۵۶ ۱۴۰۰/۳/۸
ستاد انتخاباتی دکتر محسن مهرعلیزاده: "... علیرغم همه محدودیت‌ها و گلایه‌ها می‌توان حماسه‌ای دیگر از جنس دوم خرداد آفرید و دولت سوم خاتمی را تشکیل داد." _ «تعز من تشاء و تذل من تشاء»
ناشناس۲۰۰۵۵۹۱۲۱:۰۲:۲۴ ۱۴۰۰/۳/۸
اصلاحات بزرگ و بزرگانی داره که نظرشون رو اعلام کردن.ایشون جزو اونا نبوده و نیستن
ناشناس۲۰۰۵۶۱۲۲۱:۱۲:۱۷ ۱۴۰۰/۳/۸
جریان اصلاحات هیچ‌نامزدی در این انتخابات نداره جناب مهرعلیزاده.لطفا از طرف خودت حرف بزن.
ناشناس۲۰۰۵۷۴۴۲۲:۰۲:۳۳ ۱۴۰۰/۳/۸
جبهه اصلاحات اعلام کرد که هیچ کاندیدی از جناح اصلاح طلبان در انتخابات حضور ندارد .
ناشناس۲۰۰۵۹۴۹۲۳:۴۳:۱۹ ۱۴۰۰/۳/۸
چرا این آقا فقط وقت انتخابات پیدایشان می شود!
حمید۲۰۰۶۰۶۵۰۰:۴۹:۲۶ ۱۴۰۰/۳/۹
یک جریان سیاسی باید نامزد انتخابات را از خود بداند نه اینکه نامزد خود را نماینده آن جریان بداند
ناشناس۲۰۰۶۱۹۶۰۲:۳۸:۳۳ ۱۴۰۰/۳/۹
ایشان سر پیاز جریان اصلاحات هست یا تهش؟
ناشناس۲۰۰۶۲۹۰۰۷:۱۷:۳۵ ۱۴۰۰/۳/۹
مهر علیزاده مهره دست نشانده است و هرگز اصلاح طلب نیست.
ناشناس۲۰۰۶۴۳۱۰۹:۲۴:۱۰ ۱۴۰۰/۳/۹
چرا آقای مهرعلیزاده به زور میخواهد خود را اصلاح طلب معرفی کند
سیدرضا۲۰۰۶۴۶۸۰۹:۴۴:۵۰ ۱۴۰۰/۳/۹
با سلام واحترام جریان اصلاحات اعلام کرده که اصلا کاندیدا ندارد، پس چطور ایشان این سخن را گفته است.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین