احمدی‌نژاد چه اطلاعاتی از مصلحی می‌خواست؟/ روحانی: می‌توانیم تا آذرماه واکسیناسیون را تمام کنیم/ ماجرای دست به‌خیر بودن حسن رعیت

گروه سیاسی الف،   4000308045 ۲۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

احمدی‌نژاد چه اطلاعاتی از مصلحی می‌خواست؟/ روحانی: می‌توانیم تا آذرماه واکسیناسیون را تمام کنیم/ ماجرای دست به‌خیر بودن حسن رعیت

آخرین آمار واکسیناسیون و ابتلا به کرونا در ایران

روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ تا کنون سه میلیون و ۳۳۷ هزار و ۸۴۸ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۵۰۸ هزار و ۶۷۲ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۳ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۵۲۰ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۸ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۱۰۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۶۲ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۸۹۳ هزار و ۲۱۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۹ هزار و ۷۴۱ نفر رسید.

ممنوعیت سفر در تعطیلات نیمه خرداد

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص آخرین وضعیت کرونا در کشور گفت: شاهد مواردی از افزایش بیماری در برخی از استان های کشور هستیم که باید منتظر باشیم و قوی تر عمل کنیم. اگر کوچکترین غفلتی صورت بگیرد ویروس جهش یافته هندی اکثر شهرها را درگیر می کند.

رئیسی با اشاره به اینکه روند کرونا در کل کشور رو به کاهش است، افزود: تابستان به دلیل قرار گرفتن در فضای بسته احتمال افزایش کرونا وجود دارد.

معاون وزیر بهداشت تاکید کرد: سفر بین استانی از 12 ظهر روز چهارشنبه تا دوشنبه 12 ظهر مورخ 17 خرداد ممنوع است. محدودیت تردد بین همه استان ها بدون توجه به رنگ بندی است. سفر کمتر در کنترل بیماری موثر است.

روحانی: بخش خصوصی تاکنون در واردات واکسن، موفق نبوده است

حسن روحانی در جلسه ستاد ملی کرونا گفت: بیش از ۵ میلیون واکسن اکنون در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار گرفته که از این تعداد، بیش از سه میلیون تزریق انجام شده و بقیه در حال تزریق است. بنابراین کار خوبی شد در اینکه همه تلاشمان را انجام دادیم که واکسن را تهیه کنیم. البته تلاش ما این بود که بیش از این و سریع‌تر واکسن را تهیه کنیم.  

روحانی ادامه داد: عده‌ای بسیاری به ما نامه می‌نوشتند که شما بخش خصوصی را آزاد نمی‌کنید، اگر بخش خصوصی را آزاد کنید آنها خیلی سریع می‌توانند بروند واکسن تهیه کنند و بیاورند. خصوصا عده‌ای می‌خواستند واکسن را برای بخش خودشان تهیه کنند.

وی تصریح کرد: ما این اجازه را دادیم که بخش خصوصی هم در صورتی که صلاحیت داشته باشند و وزارت بهداشت و درمان به آنها اجازه دهد، بروند واکسن تهیه کنند. متاسفانه تاکنون خیلی موفق نبودند این نشان داد که آنقدرها هم که در کشورهای مختلف دنیا تبلیغ می‌شد واکسن فراوان نیست که هر کسی بتواند از هر جایی واکسن تهیه کند.

روحانی با اشاره به امکان واکسیناسیون بیش از 500 هزار نفر در روز، اظهار داشت: اگر واکسن به اندازه کافی در داخل تولید شود و همزمان واکسن مورد نیاز را خریداری کنیم، می‌توانیم از مرداد ماه واکسیناسیون عمومی را شروع کرده و تا آذرماه این کار به اتمام برسد.

اختصاص ۱۲۵میلیون دلار از منابع مالی در عراق برای خرید ۱۶میلیون واکسن

رضا اردکانیانوزیر نیرو گفت: با پیگیری‌های مستمر مجوزهای لازم برای صدور حواله ۱۲۵ میلیون دلاری از منابع پولی ایران از بانک تجارت عراق به بانک سوییسی برای تامین ۱۶ میلیون دوز واکسن کوواکس (سبد واکسن‌های مورد تایید سازمان بهداشت جهانی) اخذ شد.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود تا پایان هفته ترتیب اداری این کار انجام گرفته و به زودی این واکسن‌ها در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال از هفته آینده/ احتمال بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در سال جدید

ابراز امیدواری به آغاز واکسیناسیون عمومی در کشور از مردادماه / به فراهم شدن شرایط برای آموزش حضوری از مهرماه سال جاری

***

پیشنهاد عباس عبدی به ظریف درباره مذاکرات وین

عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی در اعتماد نوشت: «به نظر مي‌رسد كه مذاكرات وين درباره بازگشت ايالات متحده امريكا به برجام آخرين مراحل خود را طي مي‌كند و به احتمال قوي توافق نهايي ميان طرفين صورت مي‌گيرد. البته ممكن است برخي اتفاقات انگيزه‌هاي طرفين را براي ادامه كار كم كرده باشد كه موضوع بحث ما نيست. به نظرم نهايي شدن اين توافق بدون تاييد مجلس كنوني اشتباه بزرگي است...

مي‌دانيم كه دولت روحاني چندان ذي‌نفع در حل اين بحران نيست، حتي به لحاظ ظاهر حل اين مشكل به زيان آن نيز هست، زيرا با حل شدن مساله و بازگشت ايالات متحده به برجام امكان فروش نفت و دسترسي به پول و نيز آزادي مبادلات تجاري و... فراهم مي‌شود و اين به نفع دولت بعدي است تا قدري وضع معيشت مردم را سر و سامان دهد...

اين دولت در حال حل مساله است و بدون توجه به  بهره‌هايي كه دولت بعدي خواهد برد، آن را به پيش مي‌برد و از اين نظر شايسته تقدير هستند ولي پيشنهاد مي‌شود كه تصويب نهايي آن را چون اصل برجام به عهده مجلس و تاييد شوراي نگهبان و شوراي عالي امنيت ملي بايد قرار داد. مبادا دولت براي پيشبرد امور بخواهد كه بدون تصويب آنان قدمي بردارد.»

***

احمدی نژاد چه اطلاعاتی از مصلحی می‌خواست؟

حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت دوم محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با سایت «روزپلاس» در پاسخ به این سؤال که عده‌ای می‌گویند احمدی‌نژاد و اطرافیانش علاقه زیادی به این وزارت دارند، شرایط در زمانی که شما وزارت اطلاعات را تحویل گرفتید چگونه بود؟ عنوان کرد: «مشکلی که احمدی‌نژاد با من داشت با آقای محسنی‌اژه‌ای هم داشت. نگاه رئیس دولت دهم این بود که وزارت اطلاعات وزارت دولت است. ایشان توقع و انتظارشان این بود که برخی اطلاعاتی که به دستگاه اجرائی و رئیس‌جمهور مربوط نبود را در اختیار داشته باشد. ما هم می‌دیدیم که این شدنی نیست چون برخی اطلاعات در شأن رهبری بود و فقط ایشان باید در جریان قرار می‌گرفت اما احمدی‌نژاد در این موارد با بنده جروبحث زیادی داشت. ضمن اینکه ایشان در انتخاب افراد در بدنه وزارت نیز تأملاتی داشت».

بیشتر بخوانید:

مصلحی: در زمان من بین وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه و نیروی قدس رقابت وجود داشت

***

نفتکش ایرانی هورس رفع توقیف شد

یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ بود که کشتی نفتکش هورس متعلق به ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران در آب‌های اندونزی توقیف شد.

این کشتی نفت کش ایرانی روز گذشته هفتم خرداد رفع توقیف شد.

طبق اعلام شرکت ملی نفتکش، این کشتی با حمایت همه‌جانبه مقامات ارشد کشور، پشتیبانی و کمک کنسولی وزارت امور خارجه و همکاری دستیار ویژه وزیر امور خارجه، پس از گذراندن موفق مراحل دادرسی، بعد از ۱۲۵ روز، رفع توقیف شد.

***

ماجرای دست به‌خیر بودن حسن رعیت

چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت و ۲۱ متهم دیگر پرونده در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی برگزار شد.

در بخشی از این جلسه خاکبازان وکیل متهم حسن به دشت بهشت موکل خود اشاره کرد و عنوان داشت که این موضوعات هیچیک مشمول جرم نیست وی صوری بودن شرکت‌ها را نیز تکذیب کرد و عملکرد موکل خود را تابع مقررات هلدینگ دانست و مدعی شد تغییر در هیأت مدیره نشان دهنده صوری بودن شرکت نیست.

موضوع پرداخت رشوه به دارابی نیا مدیر اسبق یکی از بانک‌های خصوصی و ارائه یک واحد آپارتمان از دیگر موارد مطروحه از سوی وکیل متهمان میرکاظمی و معتقد بود که برای توجیه آن، به بیان یکسری مواد قانونی بسنده کرد تا از این طریق بتواند موکل خود را در زمینه این اتهام تبرئه کند.

وی مدعی شد که میرکاظمی فرد دست به خیری است و در وادی رفاقت این ملک را به دارابی نیا داده است و با هیچ ملاک قانونی نمی‌توان اتهام پرداخت رشوه به میرکاظمی منتسب دانست.

بیشتر بخوانید: چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حسن رعیت/ رعیت چگونه از کارتن خواب‌ها مدیر می‌ساخت؟

***

توضیحات محسن هاشمی درباره حقوق اعضای شورای شهر

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در گفت وگو با فارس، درباره میزان حقوق مدیران شهرداری تهران اظهارداشت: میزان حقوق همه مدیران، معاونان و شهرداران مناطق 22 گانه شهر تهران بر روی سایت شفاف قرار گرفت.

وی در پاسخ به چرایی عدم انتشار فیش حقوقی مدیران شهری و اینکه حناچی گفته انتشار این فیش ها به صلاح نیست، افزود: این چنین نیست و از سایت شفافیت می توان اطلاعات لازم را کسب کرد.

رئیس شورای شهر تهران در مورد اینکه اعضای شورای شهر چقدر حقوق دریافت می کنند؟ گفت: این موضوع بستگی به حقوق شهردار دارد و معادل 75 ساعت است و به عبارتی یک صدو شصتم حقوق شهردار ضربدر 75 حقوق اعضای شورای شهر می شود.

***

چرا  وعده دولت روحانی را دولت بعدی باید اجرا کند؟

مهر نوشت: «وعده به کارگیری زنان در ۳۰ درصد سطوح مدیریتی وعده‌ای بود که حسن روحانی در دوران انتخابات ریاست جمهوری داده بود.

وعده‌ای که در سال ۹۲ و ۹۶ بارها تکرار شده بود و روحانی قول داده بود که علاوه بر اعطای ۳۰ درصد جایگاه‌های مدیریتی به بانوان کشور، در کابینه دولت خود یک وزیر زن نیز انتخاب کند.

هرچند که با وجود گذشت ۸ سال از عمر دولت تدبیر و امید، هیچ گاه این وعده عملی نشد. به طوری که روحانی بر خلاف وعده‌های خود نه تنها هیچ وزیر زنی را در لیست وزرای خود قرار نداد بلکه هنوز قول خود مبنی بر حضور ۳۰ درصدی زنان در سطوح مدیریتی را نیز عملی نکرده است.

حال به تازگی معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در اظهار نظری در برنامه کلاب هاوس گفته است: هیچ بهانه‌ای برای رئیس جمهور بعدی برای استفاده نکردن از وزیر زن وجود ندارد.

ابتکار در حالی نسبت به انتصاب وزیر زن در دولت بعدی واکنش نشان داده است، که در دو دوره دولت حسن روحانی و با وجود قول بارز روحانی در این خصوص، شاهد عدم تحقق این وعده و خالی بودن صندلی‌های وزارت از زنان هستیم...

با شرایط کنونی اظهار نظر معاون امور زنان ریاست جمهوری، مبنی بر لزوم انتصاب وزیر زن در دولت بعدی خلاف اخلاق سیاسی و اخلاق حرفه‌ای است.

جای سوال است که اگر ابتکار انتخاب وزیر زن را ممکن می‌بیند، چرا در دولت یازدهم و دوازدهم که خود نیز همواره در بدنه دولت وجود داشت، وعده روحانی برای وزارت زنان را پیگیری نکرد و بر لزوم تحقق این شعار انتخاباتی رئیس جمهور تاکید نکرد.»

***

سپیده قلیان از شرایط و امکاناتش راضی است

محمدمهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در توئیتی نوشت: «دیروز در بوشهر به خاطر دروغ‌های اخیر رسانه‌های سعودی در مورد زندانیان سیاسی زن شخصاً پیگیر وضعیت خانم سپیده قلیان شدم. از شرایط و امکانات در اختیارش راضی بود، با علاقه و روحیه خوب شیرینی‌هایی که خودش در زندان پخته بود را تعارف می‌کرد البته بابت سختی رفت و آمد خانواده اش نگران بود.

در روزهای گذشته رسانه‌های سعودی مدعی رفتار بد با زندانیان امنیتی زن شده بودند.»

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۰۰۵۵۵۳۲۰:۴۶:۲۰ ۱۴۰۰/۳/۸
دولت روحانی در 8 سال گذشته در وزارت خارجه و برجام خلاصه شده بود به همین دلیل از اقتصاد و صنعت و اشتغال و تولید غافل ماند و کشور را با مشکلات عدیده مواجه کرد.
ناشناس۲۰۰۵۵۹۳۲۱:۰۲:۳۷ ۱۴۰۰/۳/۸
وقتی واکسن های ایمن تولید داخل از پایان خرداد ماه وارد چرخه واکسیناسیون کشور می شوند چرا 125 میلیون دلار برای واردات واکسن اختصاص یافت ؟!
ناشناس۲۰۰۶۵۲۵۱۰:۲۴:۱۴ ۱۴۰۰/۳/۹
با سلام اولا مشخص نیست که واکسن ایرانی کی وارد چرخه سلامت میشود ثانیا جان انسان ها آنقدر ارزش دارد که هر جقدر برای آن هزینه شود باز هم کم است
mostafa.kamali95@yahoo.com۲۰۰۵۶۹۰۲۱:۴۱:۳۰ ۱۴۰۰/۳/۸
جناب دکتر محمود احمدی نژاد شما در زمان هشت سال ریاست جمهوری می گفتید اسامی مفسدین در جیب شلوار من و در جای گرم و نرمی محفوظ است فایده اش چه بود چرا آنها را افشا نکردید حالا هم فرمودید عده ای رفته اند جزیره خریده اند چرا آنها را افشا نمی کنید فقط حرف می زنید
ناشناس۲۰۰۵۶۹۴۲۱:۴۵:۳۶ ۱۴۰۰/۳/۸
هر کس رییس جمهور شد آقای احمدی نژاد را دعوت به معاون اولی کند با هم مجموعه خوبی میشوند و همه کارها بخوبی پیش میرود
ناشناس۲۰۰۵۷۲۷۲۱:۵۶:۰۶ ۱۴۰۰/۳/۸
دقیقا بهره ی برجام را دولت بعدی خواهد برد ودر مسیرش گشایش های زیادی به وجود خواهد آمد که ای کاش قدر دان زحمات تیم مذاکره کننده دولت را وحانی باشند نه ابن که نمکش را بخورند ونمکدانش را بشکنند .
ناشناس۲۰۰۶۵۵۶۱۰:۳۸:۳۹ ۱۴۰۰/۳/۹
با بازگشت آمریکا به برجام و امکان استفاده آن از مکانیسم ماشه تعبیه شده در برجام ، دولت بعدی از مصیبت های برجام بصورت دوچندان بهره مند خواهد شد....
ناشناس۲۰۰۷۱۸۷۱۵:۴۱:۱۹ ۱۴۰۰/۳/۹
این بستگی به درایت خودمان دارد باید از ژاپن و آلمان الگو بگیریم.
ناشناس۲۰۰۶۶۵۸۱۱:۳۳:۵۵ ۱۴۰۰/۳/۹
روحانی اگر بلد بود و می توانست در 8 سال گذشته تحریم ها را لغو می کرد.
ناشناس۲۰۰۵۷۵۹۲۲:۰۶:۳۰ ۱۴۰۰/۳/۸
آقای عباس عبدی اگر به وجدانت اجازه دهی که در این موضوع قضاوت کن حتماً به تو خواهد گفت : عباس جان دولت روحانی اگر توانایی رفع تحریم ها را با مذاکره کردن ۸ سال فرصت داشت اما نتوانست پس لطفاً تو هم خودت را به کوچه علی چپ نزن .
سینا۲۰۰۵۷۸۸۲۲:۲۱:۳۲ ۱۴۰۰/۳/۸
خوب شد که فهمیدیم کار وزارت اطلاعات چیست
ناشناس۲۰۰۶۷۲۹۱۲:۰۸:۰۸ ۱۴۰۰/۳/۹
اگه احمدی نژاد می اومد این دور بهش رای می دادم با این که خیلی کله....!
ناشناس۲۰۰۶۰۰۷۰۰:۱۴:۰۶ ۱۴۰۰/۳/۹
یه بار حرفهای عباس عبدی رو دوباره بخونید، بعد ببنید اینکه میگن معیشت مردم رو بخاطر مذاکرات گروگان گرفتن درسته یا نه!!
ناشناس۲۰۰۶۱۴۰۰۱:۳۶:۱۲ ۱۴۰۰/۳/۹
حالا چرا بوشهر خوب ايشون رو منتقل كنند اهواز پدر مادر ايشون چه گناهي دارن؟
ناشناس۲۰۰۶۱۶۶۰۲:۰۱:۰۰ ۱۴۰۰/۳/۹
وزیر اطلاعات معاون رییس جمهور میتونه از اطلاعات خبر داشته باشه هم به رییس جنهور مربوط نبود خنده داره بخدا
ناشناس۲۰۰۶۲۷۹۰۶:۵۰:۵۲ ۱۴۰۰/۳/۹
تازه خوشحالم بود که زندانیش کردین با این وضعیت تورم و گرونی خرجشو میدین کجا بهتر از زندان
ناشناس۲۰۰۶۹۳۰۱۳:۳۳:۱۵ ۱۴۰۰/۳/۹
ایشالا خودت و خانواده ت هم برین همونجا تا مشکل معیشتتون حل بشه
ناشناس۲۰۰۶۳۱۸۰۷:۵۲:۱۸ ۱۴۰۰/۳/۹
یعنی رییس‌جمهور به اطلاعات وزارت خونه خودش دسترسی نداره
ناشناس۲۰۰۶۳۳۳۰۸:۱۲:۰۹ ۱۴۰۰/۳/۹
بخدای لاشریک قسم که این دولت حامی ثروتمندان و دشمن فقرا و ضعیفان است.
ناشناس۲۰۰۶۳۵۰۰۸:۲۵:۴۵ ۱۴۰۰/۳/۹
آقای روحانی هنوز واکسن زدن را شروع نکردی راجب تاریخ ختم آن صحبت میکنی !
ناشناس۲۰۰۶۳۵۲۰۸:۲۷:۱۲ ۱۴۰۰/۳/۹
سپیده قلیان ساکن اهواز بود، محل نگهداریش تهران! الان فرستادنش بوشهر سوال اینه چرا تبعید شده؟ تبعید مجازات مضاعف هست و حبس در تبعید هم کلا نداریم مساله رفتار غیر قانونی با یک سری از زندانیان هست و مجازاتی که در حکم وجود نداره چرا مساله رو تقلیل میدین؟ اینکه شیرینی پخته، یعنی مشکلی نیست؟
ناشناس۲۰۰۶۶۶۱۱۱:۳۵:۴۹ ۱۴۰۰/۳/۹
سپیده قلیان کی هست ؟!
ناشناس۲۰۰۶۷۰۲۱۱:۵۱:۴۷ ۱۴۰۰/۳/۹
کجای کاری برادر تازه انقدر بهش خوش گذشته بود ، هی میگفت تورو خدا تعارف نکنین ، شیرنی می خورین یا تیرامیسو، می گن که یکی هم اون وسط گفته من کاراملی می خورم با شیر بز هلندی ، ایشونم سریع رفته براش آورده
ناشناس۲۰۰۶۳۶۳۰۸:۳۶:۵۳ ۱۴۰۰/۳/۹
پس دولت واقعا حتی در وزارت خانه خود حرفش خریدار ندارد مثل وزیر امور خارجه .
علیرضا۲۰۰۶۳۸۴۰۸:۴۸:۱۴ ۱۴۰۰/۳/۹
"مي‌دانيم كه دولت روحاني چندان ذي‌نفع در حل اين بحران نيست" این جمله ریشه تمام مشکلات کشور تمام دولت ها نگاهشون...
ناشناس۲۰۰۶۶۵۰۱۱:۲۹:۲۹ ۱۴۰۰/۳/۹
حسن رعیت دست بخیر نبوده.پول کثیف گیر می اورده و برای اهداف کثیف تر به عده ای پول میداده.حالا بعضی اسمشو میذارن هدیه ولی اسم اصلیش رشوه است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. کمی دیر نیست؟

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

پربحث‌های هفته

  1. این صدای اقتدار ایران است ...

  2. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  3. وحدت ملی با وعده صادق

  4. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  5. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  6. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  7. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  8. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  9. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  10. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  11. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  12. اسراییل چه باید بکند؟ 

  13. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  14. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  15. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  16. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  17. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  18. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  19. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  24. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

آخرین عناوین