سید حسن خمینی : جای کاندیداهای تایید شده بودم انصراف می دادم

سیاسی،   4000305073 ۹۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سید حسن خمینی با اشاره به ردصلاحیت تعداد زیادی از کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ هشدار داد: هر روز و امروز هر حرکتی که بخواهد نافی عنصر جمهوری باشد یک حرکت ضدانقلابی است. مگر می شود نظام همان نظام امام باشد و مردم در آن حق نداشته باشند؟! اینکه کسی بگوید اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند هم مشروعیت نظام باقی است ناشی از نشناختن روح و ماهیت جمهوری اسلامی است.»

سید حسن خمینی : جای کاندیداهای تایید شده بودم انصراف می دادم

به گزارش ایسنا به نقل از جماران؛ حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در جمع شماری از اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی و به مناسبت سالروز فتح خرمشهر گفت: سالروز پیروزی بزرگ مردم ایران در سوم خرداد و فتح خرمشهر را تبریک عرض می کنم و به همه حقداران این روز بزرگ عرض ارادت می کنم. پیروزی فرزندان اسلام در خرمشهر نتیجه جمهوری اسلامی بود و از آن تحول بزرگ این پیروزی عظیم نتیجه شد. جمهوری اسلامی یک تحول بنیادین در حوزه فکر و اندیشه دینی بود که به مرحله اجرا درآمد و به منصه ظهور رسید.

وی افزود: قبل از جمهوری اسلامی حکومت های دینی دیگری بودند و حکومت های غیردینی هم بودند؛ مردم سالاری ها بودند و دین سالاران هم حکومت داشتند. کار بزرگ و استثنایی و ممتاز امام خمینی آن بود که عنصر مردم و رای ملت را در حکومت دینی و در مشروعیت این حکومت دخیل کرد. تا قبل از آن تنها بحث «بیعت» مطرح بود و این فکر امام بود که این هویت جدید را پدید آورد.

یادگار امام تاکید کرد: هر روز و امروز هر حرکتی که بخواهد نافی عنصر جمهوریت باشد یک حرکت ضدانقلابی است. مگر می شود نظام همان نظام امام باشد و مردم در آن حق نداشته باشند؟! اینکه کسی بگوید اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند هم مشروعیت نظام باقی است ناشی از نشناختن روح و ماهیت جمهوری اسلامی است. این فکر ناشی از اندیشه تحجر یا اندیشه غربگراست. اگر روزی جمهوریت نظام لطمه دید و مردم در آن نادیده گرفته شوند یا مثلا امروز عده ای حق جمهور را محدود کردند همان اندازه جمهوری اسلامی لطمه خواهد دید که اگر اسلام و آموزه های آن زائل شوند.

سید حسن خمینی با اشاره به رد صلاحیت گسترده داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 1400 افزود: به نظر می رسد عامل اصلی چنین ردصلاحیت هایی توجه نداشتن به عنصر زمان و مکان در اجتهاد و ماندن در همان اندیشه بسته و ناکارآمد است. اگر کسی جهان را بشناسد، آن را بفهمد، فضای جامعه اسلامی و اندیشه ورزیدن و مشکلات را دریابد به راحتی می فهمد این گونه عملکرد پایه های مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی را سست می کند.

وی اضافه کرد: اگر ما سخن می گوییم فقط از این جهت است والا اگر بحث اشخاص مطرح بود می گذاشتیم آنها تا هر وقت که بخواهند باشند. در قرآن می فرمایند: «وَاتَّقوا فِتنَةً لا تُصیبَنَّ الَّذینَ ظَلَموا مِنکُم خاصَّةً ۖ وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ شَدیدُ العِقابِ» (و از فتنه‌ای بپرهیزید که تنها به ستمکاران شما نمی‌رسد؛ (بلکه همه را فرا خواهد گرفت؛ چرا که دیگران سکوت اختیار کردند.(و بدانید خداوند کیفر شدید دارد!). امروز واقعا باید به همه دست اندرکاران مضمون این آیه را یادآور شد.

وی یادآور شد: البته من شک ندارم که روح تفکر مردم گریز و جمهور ستیز از جان دشمنان مردم در کالبدها دمیده می شود و عده ای ناآگاهانه آن را در جان خود می پذیرند.

سید حسن خمینی گفت: واقعا کافی است آقایان یک لحظه از کسوت خود بیرون آیند، آیا عملکرد خود را می پذیرند؟ پشت عبارت پردازی های زیبا و رفتارهای مقدس مآبانه سنگر گرفتن و پاسخگو نبودن و در عین حال تیشه به ریشه اصیل انقلاب زدن را نمی دانم چه بنامم؟! البته در این میان رقبای انتخاباتی هم که سالم از گردنه عبور کردند آسیب دیده اند و من اگر جای آنها بودم، انصراف می دادم چرا که دولت برآمده از این انتخابات توان حل هیچ مشکلی را ندارد و خود را هم در مقابل مردم و هم در مقابل خدا مسئول خواهند یافت و ناتوان در حل مسائل صحنه را ترک خواهند کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۹۹۸۳۲۳۱۵:۲۵:۰۱ ۱۴۰۰/۳/۵
حاج حسن عزیز شما حامی دولتی هستید که بخشی از مشکلات امروز ناشی از عملکردش است. آیا باز هم دیگران مقصرند؟
ناشناس۱۹۹۸۳۵۵۱۵:۳۶:۱۵ ۱۴۰۰/۳/۵
کشور قانون، مجلس و رهبر دارد که در صورت نیاز ورود خواهند کرد (خداوند سایه رهبرمان را از سر ما کم نکند) ایشان چکاره است که در یک تریبون عمومی برای ۶ نفر فقیه (منتخب رهبری) و شش نفر حقوقدان (شش حقوقدانی که رئیس قبلی قوه قضائیه - آقای آملی لاریجانی- معرفی، و مجلس قبلی - به ریاست علی لاریجانی- انتخاب کردند) تعیین تکلیف می کند و خط و نشان می کشد؟
ناشناس۱۹۹۸۳۵۹۱۵:۳۷:۱۹ ۱۴۰۰/۳/۵
بی خیال برو به رفتار لاکچری خودت برس
ناشناس۱۹۹۸۳۶۷۱۵:۳۹:۵۷ ۱۴۰۰/۳/۵
حسن آقا شما نمی توانید جای آنها باشید که احراز صلاحیت شدند! جمهوریت ستیزی همین شمشیر از رو بستن برای دولت آینده است همین تکبر و تقلای نصیحت دیگران بدون اهلیت ضد جمهوری است جمهوریت ستیزی بی توجهی به ساختارها و قانون است و اتفاقا شما مصداق جمهوریت ستیز هستید ضمنا کدام رد صلاحیت گسترده؟ مگر علی لاریجانی چند نفر محسوب می شود؟ شما که زمان احمدینژاد هم دولت ستیز بودید و معاون اول روحانی که قربانت
امیر حسین سلطان/تهران۱۹۹۸۳۷۴۱۵:۴۲:۰۴ ۱۴۰۰/۳/۵
جناب سیدحسن خمینی: "... و من اگر جای آنها بودم، انصراف می دادم چرا که دولت برآمده از این انتخابات توان حل هیچ مشکلی را ندارد و خود را هم در مقابل مردم و هم در مقابل خدا مسئول خواهند یافت و ناتوان در حل مسائل صحنه را ترک خواهند کرد." - باید با دیده ژرف به این سخنان نگریست.
سجاد۱۹۹۸۳۹۵۱۵:۴۷:۲۱ ۱۴۰۰/۳/۵
برو بمیر ، حیف امام و سید احمد
ناشناس۱۹۹۸۴۰۴۱۵:۵۰:۴۵ ۱۴۰۰/۳/۵
اقای حسن اشراقی طباطبایی موسوی ،بهتر نیست شما به جای دخالت در کار مردم ،جوابگوی چگونه خرج بیت المال در موسسه تحت سلطه خود باشید؟؟؟این همه بیت المال را کجا خرج می کنید؟؟چرا جوان ها و نوجوان های ما با امام غریبه شده اند؟؟؟چه می کنید این پول ها را؟؟
ناشناس۱۹۹۸۴۳۰۱۶:۰۱:۳۱ ۱۴۰۰/۳/۵
حضرت علامه: اگر برابر قانون کسی حذف شود منافی با روح انقلاب وصیانت از حق مردم است یا مطابق آن!؟
ناشناس۱۹۹۸۴۴۸۱۶:۰۶:۵۷ ۱۴۰۰/۳/۵
((من هشدار می دهم که تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان، امری خطرناک برای کشور و اسلام است.))  ((اگر کسی بخواهد فساد کند و به مردم بگوید که این شورای نگهبان کذا، این فساد است، یک همچو آدمی مفسد است و باید تحت تعقیب مفسد فی الارض قرار بگیرد.)) کلام‌امام‌خمینی ره بله انگار ایشان نوه کسی دیگر است...
ناشناس۱۹۹۸۴۴۹۱۶:۰۷:۰۷ ۱۴۰۰/۳/۵
خوشبختانه افکار نامزدهای تایید صلاحیت شده مثل افکار شما مسموم نیست.
سید۱۹۹۸۴۵۴۱۶:۰۹:۰۲ ۱۴۰۰/۳/۵
پس با این صحبت شما خودتان رای نخوهید داد
ناشناس۱۹۹۸۴۸۳۱۶:۱۸:۰۵ ۱۴۰۰/۳/۵
سید محرومیت پیروز انتخابات
ناشناس۱۹۹۸۴۹۱۱۶:۲۳:۲۸ ۱۴۰۰/۳/۵
به کوری چشم منافقین و بی خردان دولت آینده یک دولت انقلابی و ولایت پذیر خواهد بود و خرابی‌های دولت فعلی را جبران خواهد کرد و اعتماد مردم را دوباره احیا خواهد کرد و یاوه گویان انگشت حسرت و ندامت خواهند گزید و روسیاه خواهند شد.
ناشناس۱۹۹۸۵۱۸۱۶:۳۴:۰۱ ۱۴۰۰/۳/۵
ازش بپرسید خدایی اش اگر امام الان بود حرف تورا تائید می کرد یا کار شورای نگهبان را ؟؟ همه می دانند داری از سر شکم سیری و شارژی که شده ای حرف می زنی آیا اینهایی که تائید شده اند وتائید کرده اند غربگرایند یا اطرافیان تو که همه از معارضین پدر بزرگت که تو نشانی او نداری ؟چیه می ترسید موفقیت دولت رئیسی یا دولت بعد در را بر روی غرب محوران ببندد ؟
امید۱۹۹۸۵۲۳۱۶:۳۵:۲۱ ۱۴۰۰/۳/۵
بسم الله الرحمن الرحیم اگر امام بزرگوار و پدر نازنین شما بودند حتما شما را ضد اسلام و جمهوریت می دانستند . چطور وقتی سال ۸۸ کشور را برای دروغها و نقشه های از قبل مهیا شده به هم ریختند و آرای مردم را نادیده گرفتند صدای شما در نیامد بلکه طرفداری هم کردید و همفکران شما هستند هر دفعه ای که رای نمی آورند مانند سال ۸۴،۷۶ و ۸۸ رای مردم را نادیده می گیرند و با وقاحت می خواهند که انتخابات باطل شود . و اکثرهم لا یعقلون .
ولی۱۹۹۸۵۵۰۱۶:۴۳:۰۳ ۱۴۰۰/۳/۵
حقا که نواده امام خمینی ره است
ناشناس۱۹۹۸۵۷۴۱۶:۴۸:۲۸ ۱۴۰۰/۳/۵
بس است دیگر امثال کشورهای غربی بخصوص آمریکا که مشارکت در آنها به زور به 40 میرسد مشروعیت ندارند؟
آزاد۱۹۹۸۵۸۳۱۶:۵۰:۰۵ ۱۴۰۰/۳/۵
از نظر جناب ایشان باید هر فرد نام نویسی شده اعم از دارای سوابق کیفری و جرم و فتنه یا افراد فاقد تخصص و سواد و مدرک تحصیلی یا افراد بدون سوابق مدیریت اجرایی در سطح کلان باید تایید صلاحیت می شدند؟ آیا این نظر نفی کننده کرامت و حرمت جایگاه ریاست بر قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران نیست؟
ناشناس۱۹۹۸۶۲۲۱۷:۰۳:۰۹ ۱۴۰۰/۳/۵
.. شورای نگهبان دست.. هایی رو بست تا کشور فروشی نکنن از این ناراحت هستید؟..
ناشناس۱۹۹۸۶۴۰۱۷:۰۷:۰۳ ۱۴۰۰/۳/۵
شما یکی ساکت.
ناشناس۱۹۹۸۶۵۰۱۷:۰۹:۱۰ ۱۴۰۰/۳/۵
اگر سید حسن یه حرف خوب و منطقی توی عمرش زده باشه قطع یقین این یکی از اونهاست
ناشناس۱۹۹۸۷۰۸۱۷:۳۳:۰۲ ۱۴۰۰/۳/۵
چقدر. جای امام خالیه تا جوابتو بده
ناشناس۱۹۹۸۷۲۷۱۷:۳۹:۳۷ ۱۴۰۰/۳/۵
منم جای شما بودم 70000000000 و هر سال میدادم برا کمک به ساخت سیستان بلوچستان تا اون دنیا شرمنده امام نباشم.
صادق۱۹۹۸۷۶۸۱۷:۵۴:۲۴ ۱۴۰۰/۳/۵
عمق نگاه و تیزبینی مقام معظم رهبری در توصیه به عدم کاندیداتوری ایشان با این توصیه احساسی و بچه گانه ای که به کاندیداهای تایید صلاحیت شده کرده اند مشخص میشود ایشان هنوز نفهمیده است که جایگاه شورای نگهبان قانون اساسی به هیچ وجه نباید خدشه دار شود
ناشناس۱۹۹۸۸۳۱۱۸:۱۳:۳۹ ۱۴۰۰/۳/۵
فقط میشه گفت آب بریزید اونجای که می سوزه
ناشناس۱۹۹۸۸۳۶۱۸:۱۶:۱۳ ۱۴۰۰/۳/۵
همین که یک رئیس جمهوری بیاد روزانه به مردم دروغ نگوید و توهین نکند بزرگترین دستاورد است فعلا
سید۱۹۹۸۸۶۵۱۸:۲۵:۲۱ ۱۴۰۰/۳/۵
باید تا آخر ببینیم شما در ملاء عام پای صندوق را میروید و یا اینکه از دور تیری انداخته اید که دلی خوش باشد
ناشناس۱۹۹۸۸۷۱۱۸:۲۷:۴۴ ۱۴۰۰/۳/۵
بعضی ها مثل ظریف باید راجع به تفکراتشون که تازه علنی بیان نشده و درز کرده پاسخگو باشند، بعضی ها در مورد عملکردشان در روز روشن هم پاسخگو نیستند و تصمیماتشان را عین قانون می دانند
ناشناس۱۹۹۸۸۸۲۱۸:۳۳:۵۶ ۱۴۰۰/۳/۵
احسنت
م س۱۹۹۸۹۲۴۱۸:۵۲:۳۷ ۱۴۰۰/۳/۵
عده‌ای با شعار های دهن پر کن و دروغ و کلک مثل همین دولت رای کسب میکنند و ملت به خاک سیاه مینشونند آیا عملکرد این دولت با آرمانهای امام مطابقت دارد؟ با اسلام چطور؟ بنی‌صدر و احمدی‌نژاد و روحانی یادمان نرفته پس سخت‌گیری شورای نگهبان صحیح و درست است ضمنا شما اگر به ولایت فقیه اعتقاد دارید چرا از آن مجاری عمل نمیکنید و با این حرفها در صدد چی هستید آشوب و هرج و مرج!
موسوی۱۹۹۸۹۴۲۱۸:۵۸:۵۹ ۱۴۰۰/۳/۵
احسنت
مرتضی۱۹۹۸۹۹۲۱۹:۲۵:۳۷ ۱۴۰۰/۳/۵
چون کاندیداهای مورد نظر شما اینقدر گند زدن که با هیچ معیاری تایید صلاحیت نشدن، ناراحت شدی؟ به گفته رهبری تضعیف مجلس خبرگان تضعیف نظام است، اینو که شنیدی؟
ناشناس۱۹۹۹۰۰۰۱۹:۲۸:۲۵ ۱۴۰۰/۳/۵
اقای سید حسن بفرمایید ببینیم مسئول این بدبختی ها را می پذیرید؟ ایا این خط بدبختی مردم باید ادامه یابد؟
حمید۱۹۹۹۰۲۷۱۹:۳۸:۲۶ ۱۴۰۰/۳/۵
من جای شما بودم از تولیت آستان امام استعفا میدادم!!!
مسعود۱۹۹۹۰۳۰۱۹:۳۹:۳۰ ۱۴۰۰/۳/۵
والا این گندی که هم فکرای شما و دار و دستشون تو این هشت سال به مملکت زدن قطعا نمیشه به این راحتی جمعش کرد
ناشناس۱۹۹۹۰۶۷۱۹:۵۷:۰۱ ۱۴۰۰/۳/۵
شما بهتر است همان جای خودتان باشید
داود۱۹۹۹۰۸۴۲۰:۰۳:۲۹ ۱۴۰۰/۳/۵
خدا را شاکریم که سر جای خودت هستی حتی جای تفکر امام هم نیستی
امیر۱۹۹۹۱۶۴۲۰:۳۵:۳۱ ۱۴۰۰/۳/۵
تو همانند فرزند نوح میمانی خیر رئیسی انشالله همه را متحد میکند و دوباره جون تازه به انقلاب میبخشد شما از چه میترسید؟از پاک شدن یمشت فاسد که مملکت را تباه کردند ؟
ناشناس۱۹۹۹۱۶۵۲۰:۳۵:۴۸ ۱۴۰۰/۳/۵
اقای حسن خمینی شما دولتی را که نیامده را نقد کرده و ناتوان می دانید که این اگاهی جای شک و شبهه است . ضمنا شما دولت اینده را ناتوان و ضعیف می دانید حال انکه هیچ واکنشی بر دو دوره ریاست روحانی و عملکرد ان و فاجعه های که بر کشور وارد شده نشان ندادید . لطفا منصف باشید .
ناشناس۱۹۹۹۱۷۸۲۰:۴۶:۰۰ ۱۴۰۰/۳/۵
چرا فکر میکنید مردم فقط شما هستید ،یا کسانی که همفکر شما ،مردم همانهایی هستن که در تشییع سردارسلیمانی دیده شدن همان مردمی که سالیانی دردورنج بی کفایتی وبی تدبیری کسانی را می کشند که الان ردصلاحیت شده اند،امام برای مردم انقلاب کردند و مردم برای انقلاب خون دادند سفره شان خالی شد اما برای انقلاب ورهبرشان صبر کردند،حالا فرق مردم با کسانی که شما غصه آنها رامیخورید،میبینید
محمد۱۹۹۹۱۸۲۲۰:۴۹:۳۱ ۱۴۰۰/۳/۵
شورای نگهبان بسیارعالی عمل کردهرکسی روردکرده حتمامشکل داشته.
مصطفی۱۹۹۹۱۸۸۲۰:۵۲:۳۳ ۱۴۰۰/۳/۵
الحق و ول انصاف فرزند خلف پدرت سید احمدی
ناشناس۱۹۹۹۲۵۹۲۱:۲۱:۲۹ ۱۴۰۰/۳/۵
کاش جای خودت بودی
مردم۱۹۹۹۲۷۵۲۱:۲۸:۴۵ ۱۴۰۰/۳/۵
خدا را شکر جای آنها نیستی .
حمیدیفر۱۹۹۹۲۷۸۲۱:۲۹:۴۶ ۱۴۰۰/۳/۵
بنظرم شورای نگهبان بهترین هارو انتخاب کرده. دلیلی ندارد از همه گروهها تایید صلاحیت شده باشه. حتما میخواهید از گروه دزدان هم یکی تایید صلاحیت شده باشه. مهم سابقه درخشانه
امید۱۹۹۹۲۹۱۲۱:۳۴:۰۸ ۱۴۰۰/۳/۵
آقای یادگار یادگار، شما علم غیب داری که دولت برآمده از این انتخابات توان حل هیچ مشکلی را ندارد؟ تازه در اینصورت می شود مانند دولت هشت سال گذشته که حامی آنها بودید. شما با کدام تجربه مسئولیتی و اجرایی چنین ادعایی دارید؟ با مسئولیت تولیت و کلیدداری آرامستان؟
ناشناس۱۹۹۹۲۹۵۲۱:۳۶:۰۰ ۱۴۰۰/۳/۵
فعلا باید پاسخگوی حمایت های قبلی تان باشید.
مهدی جلالوند۱۹۹۹۳۰۰۲۱:۳۸:۲۲ ۱۴۰۰/۳/۵
واقعاشورای نگهبان گیرکرده یک زمان عده ای می گویندچرافلان کس راتاییدصلاحیت کرد یک موقع می گویندچرا فلان افرادراردصلاحیت کرده!
رحمت۱۹۹۹۳۱۴۲۱:۴۳:۲۷ ۱۴۰۰/۳/۵
حیف که اولاد امام رحمه‌الله علیه بویی از امام نبرده اند حیف، چطور از کسانی دفاع می‌کنند که 8 سال به 90درصد مردم جامعه ظلم کردند، هرکس از ظلم دفاع کند خودش هم ظالم است. کار شورای نگهبان عالی بود، دعوای اول بهتر است از صلح آخر. همون 8سال پیش اگر جلوی این ها را می‌گرفتند مملکت اینطوری نمیشد. امام خمینی (ره) حرفش حق بود اما نمی‌دانم چرا اولادشان زیاد حق رو نیستند!؟
ناشناس۱۹۹۹۳۱۵۲۱:۴۳:۳۷ ۱۴۰۰/۳/۵
اینکه الف کامنت های مخالف این بچه را، تایید نمی کند جفا به شورای نگهبان و امام ره است...افهم
ناشناس۱۹۹۹۳۳۰۲۱:۴۹:۰۸ ۱۴۰۰/۳/۵
هر کس به اندازه فهمش حرف میزنه
ناشناس۱۹۹۹۳۳۵۲۱:۵۲:۱۰ ۱۴۰۰/۳/۵
.. خوب کدوم کشوری اجازه میده که هرکسی بیاد و نامزد ریاست جمهوری بشه ؟ بنظر شما روشنفکر امروزی ، آیا شورای نگهبان چشمش رو رو حقایق ببنده و قانون را زیر پا گذاشته و به مصلحت یه عده دائم المفتخور عمل میکرد؟ چرا از شورای نگهبان نارحتی ؟ باید این افراد رد صلاحیت شده رو بازخواست کنی که چرا در زمان مسئولیت خوب عمل نکردن و بجای خدمت به مردم ، ثروت و قدرت کسب کردند؟
۱۱۹۹۹۳۴۱۲۱:۵۳:۲۶ ۱۴۰۰/۳/۵
همین دو شرط مدیر و مدبر بودن برای رد صلاحیت بسیاری از رد صلاحیت های صورت گرفته کافی است . تصویب برجام در بیست دقیقه و حیف و میل میلیاردها دلار بعنوان ارز چهار هزار تومنی نمونه ای از مصادیق بی تدبیری و سوء مدیریت کلان است . قابل توجه سید حسن : در برخی از کشورها مثل ژاپن ، چنین مدیرانی محاکمه می شوند یا استعفا می دهند و از مردم عذرخواهی می کنند ، ولی در ایران همین ها با جسارت هر چه تمام تر کاندید ریاست جمهوری می شوند !
ناشناس۱۹۹۹۳۴۷۲۱:۵۵:۴۴ ۱۴۰۰/۳/۵
دیگه دوره شما و همفکران تون گذشته با این تفکرات زندگی مردم رو ویرون کردید. چرا ی کم از دولت محبوبیت بابت اینهمه فلاکتی که به زندگی مردم زده انتقاد نمیکنی از خدا طلب آمرزش کنید شاید با اینهمه حق الناسی که بر گردن تون هست بخشیده شوید
ناشناس۱۹۹۹۳۵۲۲۱:۵۶:۳۸ ۱۴۰۰/۳/۵
هر چند متاسفانه شورای نگهبان جای دفاعی باقی نگذاشته، اما حسن خمینی به عنوان یه فعال سیاسی افراطی در جایگاهی نیست که بخواهد برای دیگران تعیین تکلیف کند.
حمیدی۱۹۹۹۳۵۷۲۲:۰۰:۱۸ ۱۴۰۰/۳/۵
جناب حسن شورای نگهبان وظیفه دارداشخاص صالح روستایی کند، اگرهرکسی تاییدصلاحیت شودکه دیگرچیزی ازاسلام، نظام، ایران وملت نمی‌ماند، همانطورکه روحانی پدرملت واسلام رادرآورد، باچه عقلی حرف میزنی
ناشناس۱۹۹۹۳۷۵۲۲:۰۹:۱۲ ۱۴۰۰/۳/۵
تو کی هستی که نظرمیدی؟جناب چرا براتورم، گرانی ،دزدی سرمایه مردم تو بورس نظرندادی،پس دهن تو ببند. دیگه اعصاب برامون نذاشتید
ناشناس۱۹۹۹۳۷۹۲۲:۱۰:۲۶ ۱۴۰۰/۳/۵
آقای حسن خمینی چرا وقتی آقای احمدی نژاد را رد احراز می کردند حرفی به میان نمی اوردید.حالا چی شده این صحبت ها را می کنید.مگر چه اتفاقی افتاده ،ما از ان بی خبریم
احمد۱۹۹۹۳۸۰۲۲:۱۰:۴۰ ۱۴۰۰/۳/۵
سکوت دیگه پدر مملکت در آوردی شما با این حمایت های معنادار خودت
ناشناس۱۹۹۹۳۸۶۲۲:۱۲:۰۴ ۱۴۰۰/۳/۵
اگر دوستان فاسد شما مثل علی لاریجانی و جهانگیری یا مصطفی تاجزاده زندانی فتنه 88 تایید می شد شورای نگهبان عالی عمل کرده بود و جمهوریت نظام حفظ شده بود؟
موسی۱۹۹۹۳۹۴۲۲:۱۴:۳۳ ۱۴۰۰/۳/۵
خوب بودکاندیدنشدی وگرنه ردصلاحیت میشدی
منصور۱۹۹۹۳۹۶۲۲:۱۴:۵۸ ۱۴۰۰/۳/۵
وقتی دلار خانه طلا گران شد انتظار می رفت حسن آقا مسئولین را راهنمایی یانکوهش کندحالا که مسببین وضع موجود بحق رد شدن شیون برای انقلاب فایده ندارد
منتظر۱۹۹۹۴۴۰۲۲:۳۵:۵۴ ۱۴۰۰/۳/۵
اگر واقعا سیدحسن به فکر مردم بود باید در این مدتی که دولت روحانی پدر مردم رو درآورد حرفی برای مردم و به نفع مردم میزد نه الان که دیده رفقاش تایید صلاحیت نشدن یاد مردم افتاده....
مستعار۱۹۹۹۵۱۱۲۳:۰۱:۲۰ ۱۴۰۰/۳/۵
حسن جون حالا که جای منتخبین نیستی پس توصیه هایت را برای خودت نگهدار
رضایی۱۹۹۹۵۱۴۲۳:۰۲:۰۳ ۱۴۰۰/۳/۵
خداوند را شاکریم امثال حضرتعالی کم دارم
ناشناس۱۹۹۹۵۶۱۲۳:۱۵:۳۱ ۱۴۰۰/۳/۵
نوه ی امام بر خلاف نظر امام صحبت می کند .
ناشناس۱۹۹۹۵۷۰۲۳:۱۸:۲۸ ۱۴۰۰/۳/۵
حسن مصطفوی درمورد گرونی ها نظری ندارند. طرفداران روحانی و لاریجانی الان مشخص می شوند
حس احمدی۱۹۹۹۵۸۱۲۳:۲۰:۱۸ ۱۴۰۰/۳/۵
احسنت خیلی عالی گفتی حسن آقا مرحبا
ناشناس۱۹۹۹۶۱۴۲۳:۳۳:۴۳ ۱۴۰۰/۳/۵
خودتونو اول امتحان کنید ببینید اصلا تائید میشین
محمد۱۹۹۹۶۵۶۲۳:۴۴:۴۹ ۱۴۰۰/۳/۵
سید چرا تا الان ساکت بود و به گرونی دلار و معیشت مردم معترض نشده بود؟ آیا به شورای نگهبانی که انتخاب خود مردم هست شک دارن؟ روح امام خمینی(ره) شاد
علی۱۹۹۹۶۶۱۲۳:۴۶:۲۷ ۱۴۰۰/۳/۵
چرا تو این هشت سال هیچ صدایی ازتون درنیامده حالا که شورای نگهبان قاطعیت و مر قانون برخورد کرده به مزاقتان خوش نیامده
محمودی۱۹۹۹۶۷۰۲۳:۴۹:۰۳ ۱۴۰۰/۳/۵
حضرت امام خوب میدونست که شما نباید سیاسی می‌شدی.ناکاآمدی رارفقای شما درهشت سال درست به انجام رساندند..درودبرآیت الله جنتی ودرود بر شورای نگهبان
ناشناس۱۹۹۹۶۷۳۲۳:۵۰:۱۴ ۱۴۰۰/۳/۵
والا سیدحسن ما تو را هم صادق و خلاصه کلام برای مردم نمیبینیم
رسول۱۹۹۹۶۸۷۲۳:۵۶:۳۲ ۱۴۰۰/۳/۵
خدا را شکر که نیستی مملکتو به هم میریختی درست مثل آنکه ادعا میکرد کلید دارد
علیرضا۱۹۹۹۷۱۴۰۰:۰۶:۴۸ ۱۴۰۰/۳/۶
خداروشکر که کاندید نشدی.همین مونده بود سید حسن کاندید بشه.
ناشناس۱۹۹۹۷۲۱۰۰:۰۹:۳۲ ۱۴۰۰/۳/۶
حرف درستیه.
امیررضا۱۹۹۹۷۲۲۰۰:۰۹:۴۹ ۱۴۰۰/۳/۶
رد صلاحیتهای این دفعه نشان داد نمیشود هر تخلف و گناهی را مرتکب شد و انتظار داشت با مصلحت طلبی شورای نگهبان تایید صلاحیت شد و بعد که گند زد، همه شورای نگهبان رو متهم به مهندسی آرا کنند
محمد۱۹۹۹۷۲۴۰۰:۱۰:۰۹ ۱۴۰۰/۳/۶
آره تو خوبی. تو هم دارو دسته همین دولت نالایقی. حیف از امام راحل تو نوه..
ناشناس۱۹۹۹۷۳۳۰۰:۱۳:۲۸ ۱۴۰۰/۳/۶
ای بابا سید حسن قربون جدت تو دیگه چی میخوای ، با این حرف زدنت معلومه طرفدار دو تابعیتی ها هستی برو ..
ناشناس۱۹۹۹۷۴۷۰۰:۲۰:۴۷ ۱۴۰۰/۳/۶
این آدم فقط از امام یه نام خمینی یدک داره من نمی‌دونم تو این هشت سال ظلم همفکرانش به این مستضعفین که خیلی‌ها به نان شبشان محتاجند چرا حتی یک بار سخن نگفت.حالا برای مردم دلسوزی میکنند یا از بودجه های سنگین که به مجموعه ایشان تعلق می‌گیرد که شاید عدالت رییسی مانع شود نگرانند
من۱۹۹۹۷۴۹۰۰:۲۱:۳۱ ۱۴۰۰/۳/۶
واقعا حقیقت را گفته است
ناصر۱۹۹۹۷۶۷۰۰:۳۰:۰۴ ۱۴۰۰/۳/۶
حاج حسن شما بالاتر قانون نیستی حرمت جد بزرگوار را نگهدار مملکت بی‌در وپیکر نیست هرچند رفیق های شما خیلی تلاش می‌کنند بی در وپیکر کنند ولی موفق نمی‌شود حرمت نگه دار تا حرمت حفظ شود
مهسا۱۹۹۹۷۷۳۰۰:۳۳:۲۴ ۱۴۰۰/۳/۶
یادگار امام وقتی مردم کمرشون خم شد زیر بار این همه فشار چرا نظر ندادی الانم مثل همیشه سکوت کن
ناشناس۱۹۹۹۷۷۴۰۰:۳۳:۳۰ ۱۴۰۰/۳/۶
من نمیدونم دوره قبل که روحانی تهدید کردن که اگه شورای نگهبان رد صلاحیت کنه جنگ بپا میکنم ایشون نیومدن سخنرانی کنن که امام برای اراء مردم. ونظر شورای نگهبان تواما ارزش قایل بود..نمیدونم این چیه یاد گرفتن از .. روحانی که از کاندیداها میخوان انصراف بدن. این توهین به مردم نیست؟ حالا چون از این ..ها کسی بالا نیومده شورای نگهبان اشتباه کرده ولی اگه از این...ها کسی انتخاب میشد شورا کارش درست بود
ناشناس۱۹۹۹۷۸۶۰۰:۳۷:۳۸ ۱۴۰۰/۳/۶
ببینید کی از آر مانهای امام صحبت میکنه! شما اول جواب بده کاخی که بر خلاف مرام امام بود رو برای بارگاهشون زدی با کدوم ارمان امام سازگاری داره. مواضعتون چی؟ چقدر حامی ولایت فقیهی بودید که امام اینقدر بهش اعتقاد داشت؟
علی۱۹۹۹۷۸۹۰۰:۴۰:۱۷ ۱۴۰۰/۳/۶
به نظر من این کار شورای نگهبان نه تنها ضعف انقلاب را نشان نمی ده بلکه نشان میده انقلاب هنوز زنده هست و این کار شورای نگهبان ابرو کشور را نمی برد فقط سر و صدا های اشخاصی مثل شما داره توی بی بی سی و سایت های عربی می چرخه که داره ریشه انقلاب را می زند به نظر من شما کار را بسپارید به کار دان و در کاری که سر در نمی آورید نظر ندهید این را هم قران گفته!
رضا۱۹۹۹۸۳۸۰۰:۵۹:۵۱ ۱۴۰۰/۳/۶
لطفاً جناب سید نظراتت را برای خودت نگه دار.
ناشناس۱۹۹۹۸۵۰۰۱:۰۵:۴۶ ۱۴۰۰/۳/۶
حالا که نیستی
احمد۱۹۹۹۸۶۶۰۱:۰۹:۲۸ ۱۴۰۰/۳/۶
از این آزادی بالاتر که به راحتی و بدون هیچ سند و مدرکی نهادهای قانونی برآمده از جمهوری را تخریب کنید واقعا از فتنه باید پرهیز کرد در این چند جمله چند تهمت و توهین در مورد اعضای شورای نگهبان بکار رفت لابد فوق قانونید که چنین حقی دارید
ناشناس۱۹۹۹۸۶۷۰۱:۱۰:۵۱ ۱۴۰۰/۳/۶
درود بر یادگار امام خمینی
جواد۱۹۹۹۸۸۰۰۱:۱۹:۴۱ ۱۴۰۰/۳/۶
خدائیش روت میشه صحبت کنی عامل بدبختی معیشت مردم عامل دزدهای نجومی اصلاحات خونه خراب کن کاخ ابادکن ازفقرچی میفهمی
ناشناس۱۹۹۹۸۹۲۰۱:۲۷:۱۵ ۱۴۰۰/۳/۶
خدا رو شکر که نیستی همون بهتر جای خودت باشی. آقای خمینی علیه خمینی
علی۲۰۰۰۲۵۰۰۷:۵۰:۵۳ ۱۴۰۰/۳/۶
در عرصه انتخابات دشمنان پنهان و دوستان نا آگاه خودرا نشان می دهند ما میخواهیم سکان کشور اسلامی را دست کسی بدهیم که واقعا از هر حیث دارای صلاحییت باشد نه به کسانی که تفکر های مضر واشرافی دارند .هدف حفظ نظام است نه هدم نظام .
یک۲۰۰۰۲۵۲۰۷:۵۱:۱۱ ۱۴۰۰/۳/۶
مگردرزمان حضرت امام شورای نگهبان نبودواون زمان احرازصلاحیت نبود. درزمان آن حضرت نیز احرازصلاحیت بود. ومعمولا3الی6نفراحراز می شدند لطفا تقوای سیاسی رارعایت کن..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  12. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین