معاون بهره برداری شرکت فولادمبارکه در هم‌اندیشی صمیمی مدیران روابط عمومی گروه فولاد مبارکه: به همت روابط عمومی دستاوردهای عظیم فولاد مبارکه به بهترین نحو اطلاع رسانی شد/ با امید آفرینی و نقش فعال روابط عمومی می توانیم شعار سال ۱۴۰۰ را محقق کنیم

اقتصادی،   4000304143

 معاون بهره برداری شرکت فولادمبارکه: روابط عمومی حوزه تاثیرگذاری روی ذی نفعان داخلی و خارجی است و با امیدآفرینی برای تک تک پرسنل می توانیم روبه جلو حرکت کنیم. زیرا هر اندازه موفقیت ها بیشتر شود، انگیزه و اشتیاق نیز برای موفقیت‌های بیشتر در بین کارکنان افزایش پیدا می‌کند و میتوان این اشتیاق را بالاتر برد تا شعار سال ۱۴۰۰ را بهتر از سال قبل تحقق ببخشیم.

به همت روابط عمومی دستاوردهای عظیم فولاد مبارکه به بهترین نحو اطلاع رسانی شد/ با امید آفرینی و نقش فعال روابط عمومی می توانیم شعار سال ۱۴۰۰ را محقق کنیم


به گزارش ایراسین، جلسه هم‌اندیشی و تقدیر از مدیران گروه روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات با شعار «روابط عمومی، پشتیبانی و تولید» با حضور دکتر صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معاونین شرکت فولاد مبارکه اعم از معاون بهره‌برداری، معاون اجرای پروژه های توسعه فولاد مبارکه در شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

 عباس اکبری محمدی معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه در این نشست صمیمی ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات و خوش آمدگویی به نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیرو شعاری که برای سال ۹۹ در نظر گرفته شده بود، همکاران ما در فولادمبارکه از ابتدای سال برنامه ریزی منسجمی انجام دادند و خوشبختانه توانستند به بهترین نحو خواسته مقام معظم رهبری را تحقق بخشند.

 با بیان این مطلب در ادامه افزود: سال گذشته با تولید نزدیک به ۱۰ میلیون تن فولاد در گروه فولاد مبارکه، توانستیم بیش از  ۷۰۰هزارتن نسبت به سال ۹۸ افزایش تولید داشته باشیم که خود معادل یک پلنت فولادی است. در واقع با همت و تلاش و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های موجود این اتفاق افتاد و در سال ۹۹ توانستیم در تولید همه گروه فولادمبارکه به موفقیت برسیم.

وی ادامه داد: این دستاورد عظیم در اواخر سال گذشته و ابتدای سال ۱۴۰۰ با همت و تلاشی که در مجموعه روابط عمومی فولاد مبارکه داشتند، به بهترین نحو نمایان شد؛ در واقع این موضوع حاصل دسترنج تمامی کارگرانی است که در این شرکت فعال هستند.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد: روابط عمومی حوزه تاثیرگذار و مهمی روی ذی نفعان داخلی و خارجی است؛ لذا یکی از درخواستهای ما این است که روی ذی نفعان داخلی تمرکز بیشتری صورت بگیرد تا با امیدآفرینی برای تک تک پرسنل بتوانیم روبه جلو حرکت کنیم. زیرا هر اندازه موفقیت ها بیشتر شود، انگیزه و اشتیاق نیز برای موفقیت‌های بیشتر در بین کارکنان افزایش پیدا می‌کند.

اکبری محمدی افزود: در ۲ ماهه اول امسال نیز نزدیک به یک میلیون و ۴۰۰هزارتن تولید داشتیم؛ یعنی هم اکنون ۸ درصد بیشتر از تولید در مدت مشابه سال قبل که یک شاهکار در تولید بود، دست یافتیم؛ همچنین با امید آفرینی و نقشی که روابط عمومی برای ادامه فعالیت در کارکنان ایجاد می‌کند، میتوان این اشتیاق را بالاتر برد تا شعار سال ۱۴۰۰ را بهتر از سال قبل تحقق ببخشیم.

به گفته وی، برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای فولادمبارکه بر اساس شعار سال بوده و امید است با حمایت‌هایی که از ما می‌شود بتوانیم اهداف خود را محقق کنیم.

اکبری محمدی افزود: اکنون در جنگ اقتصادی هستیم و با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم. همچنین چالش های بزرگ و فراوانی در تولید وجود دارد که البته در حال مدیریت و کنترل آن هستیم تا روی تولید اثرگذار نباشد و بتوانیم به اهداف شرکت برسیم.

معاون بهره برداری فولاد مبارکه افزود: یکی از نقش‌های روابط عمومی جلب حمایت برای فائق آمدن بر این چالشهاست، البته تاکنون نقش امید آفرینی را داشته و امیدواریم بتواند روی جلب حمایت بیشتر فعالیت کند تا چالش‌های پیش روی خود را آسانتر پشت سر گذاشته و آن را مدیریت کنیم.

وی افزود: اواخر قرن ۲۰، پیش بینی می‌شد که قرن ۲۱، قرن ارتباطات و کامپیوتر است، اکنون نیز عصر ارتباطات و تکنولوژی اطلاعات است، یعنی تکنولوژی به کمک ما آمده اما ارتباطات علیرغم اینکه تکنولوژی بسرعت در حال تغییر است در جایگاه خود باقی مانده است. در واقع نقشی که ارتباطات در جلب حمایت و امیدآفرینی داشته، می‌تواند به رفع مشکلات و ایجاد اشتیاق از مردم و سهامداران تا مسئولان کمک کند.

اکبری محمدی ادامه داد: ما در این مدت به سمت ثبات رفته ایم و امید است با کمک مجموعه روابط عمومی فولادمبارکه تولید بیشتر و بهتری داشته و دستاوردهایی که در تولید داریم را بهتر به اطلاع عموم رسانده و با امیدآفرینی بیشتر نسبت به سال قبل، بتوانیم روی چالش‌های پیش رو تمرکز کرده و آنها را رفع کنیم.

به گفته وی، روابط عمومی مسئولیت بزرگی در قبال همه کارکنان آن مجموعه دارد؛ درواقع روابط عمومی مسئولیت سنگین هدایت و سیاستگذاری را دارد تا امور بهتر به پیش رود. یکی از نکات مهم برای بخش روابط عمومی این است که در کنار تمامی امکانات، تجربه و.. که وجود دارد، به  اصل مهمی همچون تقوا که نباید از مدارش خارج شد، توجه داشت. خوشبختانه در روابط عمومی فولادمبارکه این موضوع وجود داشته و همواره دور از بزرگنمایی واقعیت موجود را اطلاع رسانی کردند و امیدواریم در سال ۱۴۰۰ سال پر از خیر و برکتی برای همه همکاران به ویژه همکاران در گروه فولاد مبارکه باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین