روحانی: توافق اصلی انجام شد/تمامی تحریم‌ها برداشته می‌شود

سیاسی،   4000230031 ۶۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس‌جمهور گفت:‌ همه تحریم‌های اصلی را برخواهند داشت. الان هم بحث روی مسائل جزئی و ریز است و (رفع) تحریم‌های نفت، پتروشیمی و کشتیرانی و بیمه و غیره و بانک مرکزی را قبول کردند و تمام شده است.

روحانی: توافق اصلی انجام شد/تمامی تحریم‌ها برداشته می‌شود

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح طرح‌های وزارت نفت با بیان اینکه در چند سال اخیر تحرک عظیم و بسیار بزرگ در صنعت پتروشیمی رخ داده است که در کشور ما این موضوع بسیار مهم است، گفت: اگر می‌گذاشتند دولت دوزادهم در ادامه مسیر دولت یازدهم ادامه دهد، امروز مردمِ ما دو برابر آن چیزی را که امروز می‌بینند شاهد می‌بودند. اما در عین حال مهم است که ما هنوز از پا نیفتادیم و روحیه‌مان را از دست ندادیم.

وی افزود:  ما با قدرت برنامه‌ها را در جنگ اقتصادی ادامه دایم و  به قولی که در آغاز سال 99 به مردم دادیم و وزارت نفت اعلام کرد 17 طرح پتروشیمی را افتتاح می‌کنیم، امروز به این 17 طرح رسیدیم و این در تاریخ صنعت پتروشیمی کشور بی‌نطیر است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه بیش از یک میلیارد و 300 میلیون پروژه امروز افتتاح شده است و این حائز اهمیت است که در شرایط کرونا به این نقطه رسیدیم، گفت: کسی فکر نمی‌کرد و نمی‌دانست که چه باری بر دوش دولت است. دولت در سخت‌ترین شریط یک ساله گذشته با رهبری رهبر معظم انقلاب و با حمایت و حضور و صبوری مردم الحمدالله به این اهداف رسیدیم و با این پنج‌شنبه‌ها تودهنی به آمریکا زدیم و به آنها نشان دادیم که ملت ایران مقاوم است و مثل سرو مقاوم مسیر خود را ادامه می‌دهد.

روحانی ادامه داد: امروز خوشحالم که امروز در کشور همه اتفاق‌نظر کردند که ایران باید به سمت توسعه برود و تولید را رونق دهد. همه یکپارچه هستند که باید اقتصاد را به حرکت درآوریم. شاید برخی بگویند خب این معلوم است! نه من به خاطر تجربه‌ای که در 42 سال دارم می‌گویم که اختلاف بود که اصل بر چیست؟ و استراتژی اصلی باید بر چه باشد؟ اینکه رهبری در طول این سالها تولید و رونق تولید و مانع زدایی‌ها را مطرح می‌کنند معنایش این است که آن گفتمان اصلی در کشور ما رشد و توسعه است. البته اقلیت کوچکی هنوز هم این را نپذیرفته‌اند اما ملت این را پذیرفته‌اند.

وی ادامه داد: ملت ایران در طول 42 سال از همه سیاسیون و احزاب جلوتر بودند و آنچه ملت فهمیدند بهتر بوده است.حتی در گفتمان و نحوه تعامل با دنیا و حتی در نحوه تعامل با کشورهای منطقه ملت بهتر می‌فهمند.

رئیس‌جمهور با اشاره به روند مذاکرات در وین تصریح کرد:  در وین مذاکره می‌کنند و قبول دارند همه تحریم‌های اصلی را برخواهند داشت. الان هم بحث روی مسائل جزئی و ریز است و تحریم‌های نفت، پتروشیمی و کشتیرانی و بیمه و غیره و بانک مرکزی را قبول کردند و تمام شده است. ما گام اصلی و بزرگ را برداشتیم تواق اصلی انجام شده است. بله بر روی مواردی است که بحث می‌کنیم تا به توافق نهایی برسیم اما کار را دولت انجام داده است.

وی تصریح کرد: من سه ماه پیش ذهنم مشغول بود که آیا می‌توانیم؟ دو تا بیل می‌خواستیم یکی به کمر کرونا و دیگری را به هم کمر تحریم بزنیم و این دو تا بیل را پیدا  کردیم و به کمر هر دو زدیم. کمر کرونا شکسته است و با همین واکسن‌هایی که وارد می شود و واکسن داخلی هم که ساخته می‌شود، تا پایان دولت اطمینان نسبی از کرونا خواهیم داشت، البته باید پروتکل‌ها را همچنان رعایت کنیم. کمر کرونا و تحریم را تا پایان دولت می‌شکنیم و امروز آن را شکستیم. این افتخاری برای ملت ایران است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۹۸۲۳۴۲۱۳:۰۸:۲۶ ۱۴۰۰/۲/۳۰
خدا رحم کنه، هنوز صحبت از عبور از پیک کرونا هفتم فروردین یادمون نرفته
ناشناس۱۹۸۲۳۴۴۱۳:۰۹:۱۰ ۱۴۰۰/۲/۳۰
هرموقع .. باقاطعیت درموردبرجام یاهرچیزی صحبت میکنه بجزبدبختی چیزدیگری پشتش نیست !
مهدی۱۹۸۲۳۴۵۱۳:۱۰:۰۲ ۱۴۰۰/۲/۳۰
شنبه ان شاء ا.. البته شنبه اون ور که تعطیله پس فاتحه چون اون شنبه مدنظر هیچ وقت نخواهد آمد
ناشناس۱۹۸۲۳۵۲۱۳:۱۲:۲۹ ۱۴۰۰/۲/۳۰
تمامی تحریم ها برداشته شد واقعا؟ یعنی سردار حاجی‌زاده و سعید محمد دیگه تحریم نیستند؟
سیدرضا۱۹۸۲۳۵۳۱۳:۱۲:۳۳ ۱۴۰۰/۲/۳۰
با سلام واحترام خبر خوشی است،انشالله عملی شود،و هر چه زودتر تحریم ها لغو شود ومردم از زیربار فشارشدید اقتصادی کمی راحت تر شوند. بخدا مردم گناه دارند.
ناشناس۱۹۸۲۳۵۷۱۳:۱۳:۵۸ ۱۴۰۰/۲/۳۰
خدا بخیر کنه، دفعه قبل هم همین حرفها را زد و دقیقا دقیقا همه چیز برعکس حرفهای جناب شد. خدایا پناه بر تو.
علی 671۱۹۸۲۳۶۰۱۳:۱۶:۰۳ ۱۴۰۰/۲/۳۰
قربون خدا برم با این همه قمپوز تمام تحریم ها بر داشته شد .چه وعده های خوبی .ایشان این حرف ها را برای خودش می گوید یا برای ملت .ما که ملت هستیم هیچکدام را قبول نداریم و همش دروغ است .این ثابت خواهد شد .
ناشناس۱۹۸۲۴۰۵۱۳:۳۴:۱۲ ۱۴۰۰/۲/۳۰
آقای حرف
مهدی۱۹۸۲۴۱۴۱۳:۳۶:۵۲ ۱۴۰۰/۲/۳۰
روحانی دوست داریم
ناشناس۱۹۸۲۴۱۶۱۳:۳۷:۱۳ ۱۴۰۰/۲/۳۰
خدا رو شکر
ناشناس۱۹۸۲۴۲۴۱۳:۳۹:۳۱ ۱۴۰۰/۲/۳۰
مثل قبل برداشتند؟ حسن آقا؟
ناشناس۱۹۸۲۴۲۵۱۳:۳۹:۴۰ ۱۴۰۰/۲/۳۰
چرا من فکر میکنم این حرف دروغه؟
ناشناس۱۹۸۲۴۲۹۱۳:۴۲:۱۹ ۱۴۰۰/۲/۳۰
بالمره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چقدر روی ساده لوحی مردم حساب باز کرده ای؟؟؟؟؟فقط حافظه ماهی ها یادشان رفته!!!!!
ناشناس۱۹۸۲۴۳۱۱۳:۴۲:۵۱ ۱۴۰۰/۲/۳۰
خدا را شکر.اما چرا اصولگرایان میگویند هیچ اتفاقی نیوفتاده؟؟
omid۱۹۸۲۴۴۵۱۳:۴۹:۳۶ ۱۴۰۰/۲/۳۰
چون روحانی گفته حتما باور کنید،هر کس دیگه ای گفته بود من که باور نمی کردم.
علیرضا۱۹۸۲۴۶۹۱۳:۵۹:۲۶ ۱۴۰۰/۲/۳۰
به همین خیال باش آقای روحانی حالا اگر میخوای برای انتخاب شدن جهانگیری و شریعتمداری و غیره تبلیغ .. بکنی اشکالی ندارد ولی به شعور مردم توهین نکن . باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محسن۱۹۸۲۴۷۵۱۴:۰۱:۵۳ ۱۴۰۰/۲/۳۰
از بورس چه خبر آقای روحانی ؟
ناشناس۱۹۸۲۴۷۸۱۴:۰۳:۲۰ ۱۴۰۰/۲/۳۰
مثل قبل نشه مردم نمیتونستن یه کارت اعتباری داشته باشن؟ اون چه توافقی بود؟ من کارت اعتباری نیاز دارم مستر کارت ویزا کارت لازم دارم؟
سید۱۹۸۲۴۸۵۱۴:۰۶:۳۶ ۱۴۰۰/۲/۳۰
یادمان نخواهد رفت عکس یادگاری با ایرباس در مهرآباد که هییت دولت را تعطیل و خط ویژه را قرق نمودید تا ..
محسن۱۹۸۲۵۱۹۱۴:۱۶:۵۸ ۱۴۰۰/۲/۳۰
.. از آستین دولت در آستانه انتخابات بیرون آمد.. درست مثل انتخابات سال 96. برداشتن موقت بخشی از تحریمها جهت اقناع مردم به رای دادن به دنباله دولت. . حاشا که دوباره فریب بخوریم.جریان غربگرا به زباله دان تاریخ خواهد رفت ان شاالله
ناشناس۱۹۸۲۵۳۸۱۴:۲۷:۲۲ ۱۴۰۰/۲/۳۰
ای خدا بازم شروع شد.یعنی الان دیگه تحریم لغو شده یا فقط دیوارش ترک برداشته؟
ناشناس۱۹۸۲۵۵۶۱۴:۳۹:۳۲ ۱۴۰۰/۲/۳۰
اگر یک توضیح بفرمایند که چه بر سر بازار ارز و بورس و سفره مردم آمد هم خوب است
ملانظرالدین۱۹۸۲۵۶۰۱۴:۴۱:۰۷ ۱۴۰۰/۲/۳۰
چوب خدا صدا نداره جناب !!! فقط همین و دیگر هیچ ! البته چوب کدخدا صدا داشت و آن هم صدای گوشخراش ..
علی هاشمی۱۹۸۲۵۷۲۱۴:۴۵:۳۴ ۱۴۰۰/۲/۳۰
جناب روحانی ، حرفهای شما فاقد اعتبار است . سکوت کردن شما را خواستاریم
مصطفی۱۹۸۲۵۸۲۱۴:۴۹:۰۲ ۱۴۰۰/۲/۳۰
آقای رئیس جمهور، در مورد چی صحبت میکنی دقیقا؟!!! ما مردم ایران، متوجه فاز صحبت های شما نمیشویم، .. لطفا بگذارید در خودمان باشیم،
ناشناس۱۹۸۲۵۹۵۱۴:۵۳:۳۸ ۱۴۰۰/۲/۳۰
ساده لوحی هم حدی دارد عزیز !
حمید۱۹۸۲۶۱۸۱۵:۰۶:۳۷ ۱۴۰۰/۲/۳۰
حسن آقا بخاطر خدا این چندروزه ساکت باش زودتر تمومش کن راحت بشیم
محسن۱۹۸۲۶۲۱۱۵:۰۸:۳۵ ۱۴۰۰/۲/۳۰
روز اجرای توافق تمامی تحریمها بالمره لغو خواهد شد. . باز هم در آستانه انتخابات توافق دروغین دیگر. ..
ناشناس۱۹۸۲۶۲۹۱۵:۱۱:۲۷ ۱۴۰۰/۲/۳۰
تا حالا چند بار تحریم ها برداشتی باز سر جاش است شما با دو تا بیل یکی کمر مملکت را زدی و با دیگری کمر ما را زدی
مکاشف۱۹۸۲۶۳۹۱۵:۱۴:۲۸ ۱۴۰۰/۲/۳۰
بالمره؟
آرش۱۹۸۲۶۶۴۱۵:۲۲:۵۸ ۱۴۰۰/۲/۳۰
چقدر این حرفا ، شبیه حرفهای سالهای اول ریاست جمهوری ایشون هست . اون موقع هم گفتند همه چی درست شد ، ولی گند خورد به همه چیز .
ناشناس۱۹۸۲۶۹۴۱۵:۳۶:۳۶ ۱۴۰۰/۲/۳۰
آقای روحانی هزاران بار خلاف واقع گفته ای و دیده ای ثمرش اما واقعاً راستگویی چه بدی دارد که یک بار هم حاضر نیستی حتی امتحان نمی کنی .
ناشناس۱۹۸۲۷۱۰۱۵:۵۲:۰۴ ۱۴۰۰/۲/۳۰
پس چرا اجازه میدهید دلالان مسئول،دلار را بالا ببرند؟؟
ناشناس۱۹۸۲۷۴۴۱۶:۰۸:۳۵ ۱۴۰۰/۲/۳۰
، شبکه «پرس تی‌وی» امروز (پنجشنبه) به نقل از منابع آگاه گزارش کرد که ایالات متحده قصد لغو کامل هیچ‌یک از تحریم‌های بانکی، مالی و انرژی را ندارد
ناشناس۱۹۸۲۷۸۲۱۶:۲۶:۳۱ ۱۴۰۰/۲/۳۰
درود بر دکتر روحانی و دکتر ظریف
ناشناس۱۹۸۲۷۸۳۱۶:۲۶:۴۸ ۱۴۰۰/۲/۳۰
...امریکا که گفته لغو موقت تحریم ها !
ناشناس۱۹۸۲۷۸۶۱۶:۲۹:۰۹ ۱۴۰۰/۲/۳۰
آقای روحانی مردم از این دست حرفها زیاد شنیده اند لطف کنید و شیشه خودروتان راپایین بیاورید تا حرف دل مردم را بشنوید نه وعده های سر خرمنی غربیها را.
امیر۱۹۸۲۸۵۳۱۷:۱۹:۳۲ ۱۴۰۰/۲/۳۰
میشه بفرماییدمردم چه چیزمثبتی تاالان دیدندکه میفرمایید،اگه فلان میشد ۲برابرش ومیدیدند،واین تحریمهاراازاول مذاکرات هم امریکاگفته برمیدارد،اصل تحریمهابرچسبهای تروریستی وضدحقوق بشری وتحریم رهبری وسپاه ونهادهای وابسته است که اگرلغونشود،لغواین تحریمهارابی اثرمیکندوهیچ اتفاق اقتصادی مثبتی نمیتونه بیفته،وانگارفقط روی کاغذلغوشده است،هروقت کل تحریمهارایکجالغوشد،اونموقع درسته،اینقدربه شعورمردم توهین نکنید،مردم دیگه گول .. شمارانمیخورند،همین دیروز،وزرای المان،فرانسه،وانگلیس دقیقاًضدحرفهای شمارادرباره مذاکرات زدندوگفتندهیچ تضمینی برای موفقیت برجام وجودنداره.
ناشناس۱۹۸۲۸۶۳۱۷:۳۰:۳۴ ۱۴۰۰/۲/۳۰
همیشه حواله به آینده! به جای اینکه بگید تحریم ها برداشته میشود، هروقت برداشته شد، بگید برداشته شد!
ناشناس۱۹۸۲۸۷۰۱۷:۳۸:۱۰ ۱۴۰۰/۲/۳۰
انشا الله همه تحریمها برداشته بشه به امید خدا
ناشناس۱۹۸۲۸۷۲۱۷:۳۹:۱۱ ۱۴۰۰/۲/۳۰
این دوتا بیل شما اول چند بار خورد به مردم، کمر ملت شکست، ولی هنوز هم کرونا هست و هم تحریم
ناشناس۱۹۸۲۸۷۴۱۷:۴۱:۰۶ ۱۴۰۰/۲/۳۰
یاشیخ بازهم بلوف GAME OVER!!!!!!
ناشناس۱۹۸۲۸۸۰۱۷:۴۵:۳۹ ۱۴۰۰/۲/۳۰
وقتي تو ميگی تموم شد یعنی تموم نشد
محمود۱۹۸۲۹۰۸۱۸:۲۲:۳۸ ۱۴۰۰/۲/۳۰
عوام فریبی نکنید، فقط گفته تحریم های اصلی، ولی از نظر شما تحریم اصلی فرق می کند.
ناشناس۱۹۸۲۹۳۶۱۸:۳۹:۱۵ ۱۴۰۰/۲/۳۰
چرا در سال 2015 برجام دوام نداشت و شرکتها و بانکهای بزرگ و متوسط خارجی عموما استقبال نکردند؟ 1- قوانین تحریم ایران در کنگره باقی ماند. 2-روابط اقتصادی پیش بینی شده بین ایران و آمریکا شکل نگرفت (قرار بود بخش قابل توجهی از پول های ایران برای خرید از آمریکا صرف شود) در شرایط حاضر تحریم های زیادی به بهانه های دیگر اضافه شده و اسرائیل بیش از پیش مخالف حذف تحریم ها است. نتیجه اینکه آمریکا از مذاکرات وین قصد (1) تاثیر در انتخابات ایران، (2) شرطی کردن اقتصاد ایران به فرامین اجرایی دوره ای بایدن در خصوص ایران و (3) بازگشت رسمی به برجام برای استفاده از تهدید به اجرای مکانیسم ماشه و تحمیل شرایط جدید به ایران را دارد.
ناشناس۱۹۸۲۹۴۳۱۸:۴۶:۱۸ ۱۴۰۰/۲/۳۰
جالبه صدها بار تا به حال دیوار تحریمها را شکسته، دهها بار کمرشان را بیل زده و شانصدبار بالمَرِّه توی هوا پودرشان کرده ولی معلوم نیست این تحریمهای پُر رو، چطوری دوباره سبز میشوند این وسطها ... عجب تحریمهای بیشعور و زبان نفهمی هستند ها .. چقَددددددر .. بَدددددد! چقَددددددر .. بَدددددد..!!
ناشناس۱۹۸۲۹۵۸۱۸:۵۵:۲۴ ۱۴۰۰/۲/۳۰
بسه ديگه چقدر وعده سرخرمن مردم را کشتي آخه ول کن اين شکستن تحريم رو هشت سال مرتب گفتي وفقط وعده پس وعده کمي عذر خواهي کردن شما کوچک نمي کند
آشنا۱۹۸۲۹۶۴۱۸:۵۷:۳۴ ۱۴۰۰/۲/۳۰
قربونت فقط بالمره باشه !
ناشناس۱۹۸۳۰۴۰۱۹:۴۸:۱۴ ۱۴۰۰/۲/۳۰
آآآآخ !!! آقا اشتباه گرفتی! این کمر ماست!
ناشناس۱۹۸۳۰۹۸۲۰:۳۶:۳۳ ۱۴۰۰/۲/۳۰
این توافق حق دولت روحانیست و.. دیگران نمی توانند آن را مصادره کنند .
ناشناس۱۹۸۳۱۹۵۲۱:۵۴:۵۲ ۱۴۰۰/۲/۳۰
تاريخ در مورد شما چه خواهد نوشت
ناشناس۱۹۸۳۲۰۵۲۱:۵۹:۵۹ ۱۴۰۰/۲/۳۰
سلام. تحریم، چه برداشته بشود یا نشودتاماقانون تلاش. کوشش وجدان کاری رایاد نگیریم ومسئولین لایق ودلسوزنداشته باشیم تغییرخاصی ایجاد نخواهد شد.
مهدی۱۹۸۳۲۱۴۲۲:۰۳:۲۴ ۱۴۰۰/۲/۳۰
آقای زاکانی کارش درسته و در برنامه افق کاملا شفاف و بی حاشیه و صادقانه و انقلابی گفت که تحریم ها کنگره ای است و نه دولتی که ترامپ بگزاره بایدن برداره یا بایدن برداره ترامپ بگزاره و کنگره همه کاره است و تحریم ها برداشته نمیشه اصلا و اینها همش حرف است و راستی آزمایی هم چند ماه طول میکشه و حرف ایشان معقول تر است و قابل اعتماد و ضمنا بفرمایید دلار پایین اومده چرا اجناس دولتی چسبندگی قیمت که هیچ افزایش قیمت دارند? آیا این به معنای سرکوب قیمت دلار و غیر واقعی بودن قیمت نیست? باشه اگر برج ۶ قیمت دلار این بود تا آخر سال حرف شما درسته ولی اگر بالا رفت توهین به شعور است و حق الناس ضمنا از برداشتن تحریم نفت خوشحال نشوید این هم یک بازی جدید است تا مارا از اقتصاد مقاومتی غافل کنند و دلخوش و سرگرم به داشتن پول نفت کنند تا اقدام نکنیم برای اقتصاد مقاومتی تا مجدد نقشه های جدید اجرا کنند برای ما و اصلا فکر نکنم آینده سوخت فسیلی جایی داشته باشه و خریداری باشه براش
ناشناس۱۹۸۳۲۳۵۲۲:۱۲:۰۹ ۱۴۰۰/۲/۳۰
پرس تی وی همین امروز گزارش داده هیچ تحریمی همیشگی برداشته نمی شود ۱۲۰ روزه و غیره
ناشناس۱۹۸۳۲۵۲۲۲:۲۵:۰۹ ۱۴۰۰/۲/۳۰
نمیدونیم قسم حضرت عباس تو رو قبول کنیم یا دم خروس پرس تی وی. بخدا از این سیاسی کاریها ملت خسته شدن
ناشناس۱۹۸۳۲۷۱۲۲:۳۸:۱۷ ۱۴۰۰/۲/۳۰
خوبه پس.خدا روشکر آخر هفته برم ی پراید بخرم 25 میلیون
ناشناس۱۹۸۳۲۹۱۲۲:۵۱:۲۰ ۱۴۰۰/۲/۳۰
تو را خدا الف چاپ کن رئیس جمهور ساده تر از این نمی شناسم
بهمن۱۹۸۳۳۱۹۲۳:۱۲:۳۷ ۱۴۰۰/۲/۳۰
تعلیق میشن یا برداشته میشن؟ غنی سازی بالاتر بره آمریکا نرم میشه.
ایرانی۱۹۸۳۴۶۰۰۰:۴۴:۰۶ ۱۴۰۰/۲/۳۱
شما گفتی، ما هم باور کردیم!!! زهی خیال باطل. ..
س س۱۹۸۳۵۳۳۰۱:۴۵:۲۸ ۱۴۰۰/۲/۳۱
فعلا که کمر مردم رو شکستین
kmp۱۹۸۳۵۹۷۰۳:۲۰:۰۶ ۱۴۰۰/۲/۳۱
صِرف توافق مهم نيست براي مردم فقط نرخ ارز و معيشت و اقتصاد مهم است ! آيا نرخ دلار را به زير 5000 مي رسانيد؟! يا باز هم تمايل نداريد و ميخواهيد مردم را به نرخهاي بالا قانع كنيد؟!
ناشناس۱۹۸۳۷۴۱۰۸:۵۱:۴۸ ۱۴۰۰/۲/۳۱
آقایانِ دولت تدبیر و امیدی ، با مطرح کردن مطلب بی پایه و اساسی مانند ( تحریم های اصلی و تحریم های فرعی و مسائل جزیی و ریز .. ) به دنبال ایجاد حاشیه برای انتخابات نباشید چون قطعاً موفق نخواهید شد .
ناشناس۱۹۸۳۷۹۴۰۹:۴۰:۲۸ ۱۴۰۰/۲/۳۱
جدی آهان راست می کی امروز جمعه است و به شما خبر دادند خدا رو شکر اینترنت وجود دارد وگرنه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  11. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  25. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

آخرین عناوین