رژیم صهیونیستی بدنبال میانجی برای خروج از باتلاق غزه؟!

راحله کاویار، جهان،   4000228124 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
رژیم صهیونیستی بدنبال میانجی برای خروج از باتلاق غزه؟!

تاریخ و روزگار در برهه‌ای سرنوشت ساز قرار گرفته است طوری که ظلم در اوج و فریاد مظلومیت به آسمان بلند است.اما باید مطمئن بود در نهایت این محور حق هست که پیروزی است.

منطقه خاورمیانه مانند گلوله‌ای از آتش شده و درگیری میان محور مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه هفته گذشته و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است و تا کنون دهها کشته و صدها مجروح برجای گذاشته است.

صدای آژیرخطر مدام در تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیست‌نشین به گوش می رسد و شهرک نشینیان صهیونیست بیش از یک هفته است که در پناهگاه به سر می برند.
 
 رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان دارند كه مناطق دورتر از تل‌آویو نیز هدف قرار گرفته و موشک‌های مقاومت حتی تا نزدیکی نابلس و نتانیا نیز پرواز کرده‌اند و تاکنون پایتخت اسرائیل که مورد هدف قرار نگرفته بود امروز شاهد هستیم تل آویو مکرر مورد آماج حملات موشکی است.
 
سامانه‌های پدافندی گنبد آهنین برای رهگیری موشک‌ها تقلا می‌کند، اما تعداد موشک‌های محور مقاومت به قدری زیاد است که این سامانه از پس آنها برنمی‌آیند.

 وبگاه «تایمز اسرائیل» گزارش داد، راکت‌های شلیک‌شده از نوار غزه و ترکش‌های موشک‌های گنبد آهنین که برای رهگیری آنها در آسمان منفجر می‌شوند، به تعداد زیادی از خانه‌های صهیونیست‌ها در جنوب و مرکز فلسطین اشغالی برخورد کرده است.

اسرائیل دچار بحران داخلی است و نتانیاهو  نتوانسته کابینه تشکیل دهد و اختلاف نظر در سیاسیون این رژیم به چشم میخورد طوری که یک خبرنگار اسرائیلی در توئیتی از تنش داخلی رژیم صهیونیستی گزارش ‌می‌دهد: آتیلا سومفالوی خبرنگار یدیعوت آحارونوت و موسسه مطالعات امنیت ملی اسراییل INSS در توئیتی در مورد روابط گانتز و نتانیاهو در دوران بحران فعلی اظهار داشت: نتانیاهو حداقل در دوران بحران به گانتز احترام می گذارد و سعی در کنار گذاشتن خصومت ها دارد، اما گانتز برخلاف او، وقتي اوضاع بحراني است، بیشتر از حماس، به نتایاهو حمله می‌کند! وجود این اختلافات داخلی اوضاع را برای صهیونیستها از لحاظ روانی بدتر کرده است بحران سیاسی داخلی و ماندن مردم در پناهگاه باعث شده  که رژیم صهیونیستی بدون هدف و بدون استراتژی فقط مردم و ساختمانهای غزه را بمباران کند و به این شکل بدنبال خرید زمان و پیدا کردن راه حلی برای آتش بس است و در واقع بدنبال میانجی‌ اند که به این معرکه پایان دهند.

عده‌ای می‌گویند که در این معرکه اهالی غزه هستند که متضرر شده‌اند و به اصطلاح جنگ را واگذار کرده‌اند اما اگر دقیق تر نظارگر باشیم میبینم که محور مقاومت به لحاظ تکنولوژی ساخت سلاح و موشک پیشرفت قابل توجهی کرده است طوری که خود رسانه‌های اسرائیلی نیز به آن معترفند که این موشکها از سوریه یا لبنان و یاحتی ایران نیامده‌اند و همگی در داخل غزه ساخته شده اند بنابراین هم ساخت موشک و هم تولید آن در این مقیاس و هم نگهداری آن کار بسیار بزرگی است که عامل روحیه بخش و خوشحال کننده برای اهالی غزه و طرفداران محور مقاومت می باشد.

در این رابطه روزنامه اسرائیلی هاآرتص با اشاره به ناکامی صهیونیست‌ها در برابر موشک‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد که کتمان پیروزی حماس بسیار دشوار است.

وعیران تسیون،مشاور سابق امنیت ملی رژیم صهیونیستی می‌گوید: اسرائیل در این جنگ پیروز نخواهد شد و حماس (مقاومت) در آغاز جنگ با بر هم زدن جلسات کنست، بستن فرودگاه بن گوریون و فلج شدن تل آویو به پیروزی رسید.

با گذشت زمان و چرخش اوضاع جنگ به سمت محور مقاومت باید به زودی منتطر یک میانجی بود که اسرائیل مستاصل را از این باتلاق نجات دهد.
 
 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۹۸۰۱۱۰۰۷:۲۶:۰۰ ۱۴۰۰/۲/۲۹
یکی بیاد ارتش قدرتمند به اصطلاح اسرائیل را از دست حماس نجات بده !
ناشناس۱۹۸۰۱۸۱۰۸:۲۵:۳۶ ۱۴۰۰/۲/۲۹
این همه دعوا نداره، صلوات بفرستن هرکسی بره خونه خودش!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

پربحث‌های دیروز

    آخرین عناوین