استقلال را دو سال با دلالی بستند/ انتقاد از دخالت های وزارت ورزش

ورزشی،   4000223075

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به یکی از مسئولان نزدیک به وزیر ورزش، رییس ایفمارک و هیچ کس دیگر اجازه نمی‌دهم در باره نیمکت استقلال تصمیم بگیرند.

استقلال را دو سال با دلالی بستند/ انتقاد از دخالت های وزارت ورزش

به گزارش مهر، فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از مسابقه با پرسپولیس در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر اظهار داشت: بازی سخت و حساسی داریم. هفته پیش علیرغم اینکه بازی بسیار خوبی مقابل ذوب آهن کردیم موقعیت‌های گل زیادی خلق کردیم اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم. شرایط جدول به نوعی هست که برای ماندن در کورس قهرمانی حتماً باید برنده باشیم.

سرمربی تیم استقلال گفت: بیشتر صحبت من روی ساختاری است که مثلاً پرسپولیس روی ساختار تفکرات سرمربی‌اش ساخته شده. استقلال نه اینکه بازیکنان بدی داشته باشد، اما روی تفکر مربی بسته نشده. مثلاً در یک پست چند بازیکن خوب داریم و در یک پست بازیکن خوب به اندازه کافی نداریم. منظورم این بود که تیم روی تفکرات مربی بسته بشود. به هواداران قول می‌دهم فصل بعد تیم بسیار خوبی ببندم و هواداران لذت ببرند و استقلال همان تیمی شود که انتظار می‌رود.

وی افزود: استراتژی ما این است که برای ماندن در کورس قهرمانی باید برنده باشیم. این کار تمرکز می‌خواهد و بازیکنان باید بسیار باهوش باشند و تمرکز داشته باشند چون پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و بازیکنان و مربی خیلی خوبی دارد.

مجیدی تاکید کرد: ما به این خاطر که بازی‌ها در آسیا سه روز یک بار بود بعد از بازی سوم تیم ما تحلیل رفت. امکاناتی که تیم‌های عربی برای ریکاوری داشتند را ما نداشتیم. از دکتری که از آلمان با هزینه شخصی اش به ما اضافه شد و خیلی به ما کمک کرد تشکر می‌کنم. ایشان را از قبل نمی‌شناختم و در تیم ملی امید با او آشنا شدم و ایشان با هزینه خودشان به عربستان آمدند و ۳۰ هزار یورو دارو آوردند و تیم را نجات دادند. اما بعد از بازی سوم تحلیل رفتیم و کیفیت مان افت کرد. اما باهوش بودیم و استراتژی درستی برای صعود انتخاب کردیم. می‌دانستیم با یک امتیاز مقابل الاهلی صعود می‌کنیم.

سرمربی استقلال گفت: بحث دفاعی تیم ما دفاع تیمی است نه شخصی. من تمرکزم را گذاشتم تا این ضعف را برطرف کنیم. امروز نمی‌خواهم تمرکز خودم و بازیکنانم بر هم بخورد، اما الان یک سری اتفاق می‌افتد که باید صحبت کرد. من سعی کردم در این روزها کمتر سکوت کنم، اما هرچه سکوت می‌کنم کاری می‌کنند که من مجبور شوم صحبت کنم. الان به من گفتند دکتر ما نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند. با ایشان در تیم ملی المپیک آشنا شدم و در آسیا هم کنار ما بود. بعد از برگشت از عربستان به خاطر یکسری مسائلی که در عربستان پیش آمد و من به خاطر حفظ حرمت پزشک تیم نگفتم این دکتر چه بلایی سر ما آورد، پزشک قبلی را کنار گذاشتم. به خاطر کیفیت پایین کار دکتر او را کنار گذاشتم و حالا خانم هراتیان نمی گدارد پزشک ما روی نیمکت بنشیند. نه تیم پرسپولیس و نه آقا یحیی نیازی به این کارها ندارد که تمرکز ما را به هم بریزند.

مجیدی گفت: ما می‌خواستیم در بخش رسانه تغییراتی ایجاد کنیم گفتند وزارت ورزش و آقای مبین گفته‌اند با تغییر رسانه‌ای موافق نیستند. آقای مبین چه‌کاره هستند که برای استقلال و برای نیمکت آن تصمیم بگیرند؟ همین کارها شده که تیم ما دو سال با دلالی بسته می‌شود. الان می‌گویند خانم هراتیان اجازه نمی‌دهد پزشک ما روی نیمکت بنشینید. پزشکی که روی نیمکت تیم ملی امید نشسته، حالا ایفمارک مدارک او را تایید نمی‌کند. این کارها زشت است و دوره این کارها گذشته. بگذارید تیم‌ها بازی جوانمردانه انجام بدهند.

وی در ادامه تاکید کرد: من اجازه نمی‌دهم کسی در کار استقلال دخالت کند. چطور این دکتر در تیم ملی المپیک بوده اما الان ایفمارک تایید مدارک او را تایید نمی‌کند؟ چون من پزشک ایفمارک را به دلیل کیفیت پایین تایید نکردم، حالا دارند مقاومت می‌کنند. من به هیچکس اجازه نمی‌دهم درباره نیمکت استقلال تصمیم بگیرد.

مجیدی درباره بازی گفت: دربی را نمی‌شود پیش بینی کرد، اما چیزی که در ذهن من است این است که از سوی دو تیم بازی زیبایی انجام می‌شود و هواداران دو تیم لذت می‌برند.

سرمربی آبی پوشان گفت: ما هم بازیکن محروم و مصدوم داریم. رضاوند محروم است و متین کریم زاده مصدوم. وضعیت فرشید اسماعیلی هم در تمرین امروز مشخص می‌شود. با این وجود هر بازیکنی که من فردا در زمین بگذارم حتماً تلاش می‌کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین