یحیی گل محمدی: کارشناسان و مجریان استقلالی فشار می‌آورند/خواهان عدالت هستیم

ورزشی،   4000223055

سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دربی گفت: در صدا و سیما کارشناسان و مجریان استقلالی به تیم داوری فشار می‌آورند.

یحیی گل محمدی: کارشناسان و مجریان استقلالی فشار می‌آورند/خواهان عدالت هستیم

به گزارش مهر، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال در هفته بیست و سوم اظهار داشت: قبل از هر چیز تبریک می‌گویم عید فطر را به همه مسلمانان جهان و مردم شریف ایران و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه را دارم. تشکر ویژه‌ای دارم از کادر پزشکی و درمانی بابت زحمات زیادی که متحمل می‌شوند و هرگز نباید آنها را فراموش کرد. آنها در سخت‌ترین شرایط ممکن کار می‌کنند و خدا انشاءالله به همه آنها سلامتی بدهد. همچنین از همه دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات تشکر می‌کنم چون این فوتبال کمک به ماندن مردم در خانه و عدم انتقال ویروس دارد و کار آنها ارزشمند است و امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشند.

وی اضافه کرد: دربی یک بازی ویژه و مخصوص است و حساسیت‌های خاصی خودش را دارد. چیزی که به نظر من سرنوشت و نتیجه دربی را مشخص می‌کند، داشتن روحیه برنده شدن و تمرکز است. امیدوارم این دو بخش را در بازی فردا داشته باشیم. بازیکنان آماده برگزاری یک مسابقه خوب هستند. هرچند بعد از بازی با سپاهان سه چهار تا مصدوم دادیم که وضعیت شان مشخص نشده و احتمالاً فردا مشخص می‌شود. امیدوارم بازی جذاب باشد و بیننده‌ای که پای تلویزیون هست از بازی لذت ببرد و در آخر هم نتیجه به سود ما باشد.

سرمربی پرسپولیس گفت: این ۳ امتیاز که در هفته‌های رو به پایان است و هر امتیازی که گرفته می‌شود یا از دست می‌رود در قهرمانی تاثیر گذار است و ما برای کسب این ۳ امتیاز و قهرمان شدن همه انرژی‌مان را می‌گذاریم و امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم. از الان هم برای بازی و مسائل فنی صحبت کردن زود است.

گل محمدی گفت: در خصوص مصدومیت کنعانی زادگان چیزی مشخص نیست. ما فرصت کمی برای کارهای درمانی داشتیم. دیروز بدون مصدومان تمرین کردیم و شرایط شان خیلی خوب نبود. حالا ۲۴ ساعت تا مسابقه داریم و این ساعت‌ها تاثیر گذار است.

وی بیان داشت: اعتراض به تعداد مسابقات را ما از روز اول داشتیم اما متاسفانه توجهی به این موضوع نشد و این تبعیض از نیم فصل اول وجود داشته و برنامه بازی‌ها مناسب پرسپولیس نبود و شرایط سختی را برای ما درست کردند. ما خواسته زیادی از سازمان لیگ نداشتیم و خواسته ما هم مثل استقلالی‌ها این بود که با بازی برابر بازی کنیم که در دور برگشت این اتفاق نیفتاد. این تبعیض‌ها وجود داشت و نمی‌توانیم بگوییم نبوده. اما تلاش می‌کنیم با همه قدرت جلو برویم. ما با خیلی چیزها مبارزه می‌کنیم که یکی از آن برنامه‌ریزی مسابقات است و یکی دیگر از آن صدا و سیماست که از کارشناسان استقلالی دعوت می‌کنند و مجریان استقلالی که خودشان را به آب و آتش می‌زنند که داور پرسپولیسی هست و فشار به داور می‌آورند. حتی خود باشگاه استقلال که بیانیه داده بود و این شرایط نگران کننده است. من از همه آنهایی که می‌توانند تاثیر گذار باشند می‌خواهم آرامش را بر قرار کنند تا داوران هم کار خودشان را بکنند. امیدوارم در نهایت هم قضاوت خوبی را از تیم داوری داشته باشیم. برقراری عدالت خواسته همه ماست.

گل محمدی تصریح کرد: در کنفرانس خبری درباره اینکه چه کسی بازی می‌کند یا خیر صحبت نمی‌کنم و این در بازی مشخص می‌شود. برای ما همه بازی‌ها مهم است و در همه بازی‌ها برای برد می‌رویم و این فلسفه پرسپولیس است که تا آخرین لحظه برای پیروزی بجنگیم و جایگاه جدولی حریف برای ما فرقی ندارد. بازیکنان ما ذهن برنده بزرگی دارند و این خیلی به ما کمک می‌کند، به خصوص در بازی فردا.

سرمربی سرخ پوشان بیان داشت: ما در جدول یک رقیب خیلی سرسخت داریم که این تیم سپاهان است و هیچ بازی را برای مساوی به میدان نمی‌رویم. فردا اولین خواسته ما این است که برنده بازی باشیم.

وی تاکید کرد: من قبول دارم بعد از اینکه گل اول را می‌زنیم باید برویم برای زدن گل دوم. طبیعی است که حریف هم فشار زیادی روی دروازه می‌آورد و این طبیعی است که وقتی گل جلو هستیم قدری بازی دفاعی می‌شود. اما باید روی این مسئله بیشتر کار کنیم تا هم بهتر دفاع کنیم و هم به فکر زدن گل‌های بعدی باشیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین