اقامت در هتل چمران شیراز با کم ترین هزینه

گزارش بازرگانی،   4000220019

در انتخاب و رزرو هتل شیراز برای مسافران شهر شیراز گزینه‌های متنوعی وجود دارد. شهر شیراز در فصل بهار و تابستان یکی از مقاصد پرطرفدار میان هموطنان است. هتل‌های شیراز که در مناطق خوش آب و هوا و یا مرکز شهر قرار دارند از امکانات مناسبی برخوردار هستند. رزرو هتل شیراز به صورت آنلاین برای شما انتخاب را در فصل‌های شلوغ آسان‌تر می‌کند. در رزرو آنلاین شما با مشخصات و میزان هزینه انواع هتل‌ها به آسانی آشنا خواهید شد. سایت گردشگری رادار361 شما را پس از معرفی انواع هتل‌ها در رزرو هتل در شیراز با کم‌ترین قیمت یاری خواهد کرد. در ادامه با هتل چمران شیراز نیز بیشتر آشنا خواهید شد.

معرفی هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز یکی از بهترین هتل‌های شیراز در منطقه‌ای خوش آب و هوا است. این هتل 5 ستاره با 30 طبقه و 250 واحد اقامتی با بهترین خدمات و امکانات پذیرای مهمانان و گردشگران است. اتاق‌های هتل چشم‌انداز زیبایی به سمت طبیعت و باغ‌های شیراز دارند. علاوه بر خدمات عالی هتل، موقعیت مکانی مناسب این هتل را به یکی از پرطرفدارترین هتل‌ها در شیراز تبدیل کرده‌است. هتل دسترسی راحتی را برای گردش در مراکز دیدنی و تفریحی شهر برای مهمانان هتل ایجاد می‌کند. سالن‌ها و رستوران‌ هتل با بهترین خدمات در محیطی لوکس و مجلل آماده پذیرایی از مهمانان و برگزاری مراسم‌های مختلف در این هتل هستند.

خدمات هتل چمران شیراز

پرسنل باتجربه و حرفه‌ای هتل در تلاشند بهترین خدمات در سطح بین المللی را به مهمانان ارائه دهند. خدمات راهنمای تور مهمانان را در گردش در میان آثار تاریخی و دیدنی شهر راهنمایی می‌کنند. خدمات روم سرویس، خانه‌داری و بیدار باش برای رفاه مهمانان ارائه می‌شود. خدمات خشکشویی، اتو، دستگاه واکس کفش برای مهمانان در هتل چمران شیراز وجود دارند. خدمات پزشکی و خدمات ویژه معلولین به صورت ویژه در هتل برای موارد خاص ارائه می‌‌شود.

خدمات پذیرایی در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل به صورت متنوع وجود دارند. رستوران ملل در طبقه سوم با دو سالن، رستوران داوینچی در طبقه 25 با محیطی لوکس و رستوران پانوراما در طبقه 24 انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با چشم‌انداز زیبایی از شهر شیراز برای مهمانان سرو می‌کنند. رستوران سنتی و فست فود هتل نیز برای مهمانان با سلیقه‌های متفاوت غذاهای متنوعی ارائه می‌دهند. کافی‌شاپ هتل در لابی و کاقی‌شاپ ایتالیایی در محیطی دل‌نشین و دکوراسیون زیبا برای جلسات و ملاقات‌های دوستانه طراحی شده‌اند.

امکانات هتل چمران شیراز

امکانات فضای داخلی و بیرونی هتل چمران شیراز از تنوع بالایی برخوردار هستند. سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا بخار و خشک، جکوزی و ماساژ با رعایت استاندارهای عالی در هتل وجود دارند. واحدهای اقامتی هتل در انواع اتاق‌های سینگل، دو تخته کوئین، سوئیت‌های دو نفره با امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، چای‌ساز، کمد لباس، صندوق امانات، یخچال و تلویزیون و میزتحریر مجهز می‌باشند.

هتل با فراهم کردن امکانات در سطح عالی در تلاش است اقامتی آسوده برای مهمانان هتل فراهم نماید. برخی از این امکانات شامل فروشگاه، آتلیه، نمازخانه، فکس، پرینتر، اتاق چمدان، خودپرداز، کافی‌نت، فتوکپی هستند. سالن کنفرانس با ظرفیت 400 نفر در طبقه بیست و یکم و سالن اجتماعات در طبقه بیست و دوم با ظرفیت 400 نفر با امکاناتی مانند ویدئو پروژکتور، سیستم‌های صوتی و تصویری و نورپردازی آماده برگزاری انواع مراسم‌های رسمی و غیررسمی هستند.

در رزرو هتل چمران شیراز اگر با تکمیل ظرفیت هتل مواجه شدید، هتل جهانگردی شیراز یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت شما خواهد بود. این هتل 3 ستاره که در سال 1396 بازسازی شده‌است دسترسی راحتی به برخی از مراکز دیدنی شیراز دارد. هتل جهانگردی شیراز 3 طبقه و 44 واحد اقامتی دارد و با امکاناتی مانند سیستم‌های تهویه مطبوع، چای‌خانه سنتی، رستوران بام، پارک کودک، گشت نیم‌روزی، خدمات خانه‌داری، دستگاه واکس کفش اقامتی مناسب برای مهمانان ایجاد می‌کند.

مزایای رزرو هتل شیراز با رادار361

در رزرو هتل شیراز کسب اطلاعات جامع و کامل از هتل‌ها در شیراز به‌صورت آنلاین پیش از سفر به شما در انتخاب کمک شایانی خواهد کرد. سایت رادار361 به صورت تخصصی به معرفی و رزرو هتل‌های شیراز و دیگر شهرهای کشور می‌پردازد. این سایت پس از دریافت مقصد و زمان اقامت شما انواع هتل‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد. کاربران می‌توانند با فیلترهای موجود در سایت در خصوص موقعیت مکانی، میزان هزینه، امکانات هتل خود تصمیم بگیرند. در بخش دیگر فاصله مراکز گردشی، تجاری و تفریحی نشان داده می‌شود. سایت رادار361 مشخصات هتل‌ها را به صورت متن و تصاویری از فضای داخلی هتل و اتاق‌ها و سالن و رستوران به کاربران در زمان رزرو هتل ارائه می‌شود تا بتوانند انتخاب مناسبی با شرایط خود داشته باشند.

در رزرو آنلاین هتل شما به راحتی از منزل خود همراه با تلفن همراه و یا کامپیوتر شخصی خود می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر گردشگری و اتلاف وقت در ترافیک شهری توسط سایت رادار361 از مشخصات هتل‌ها آگاه شوید هتل خود را با ارزان‌ترین قیمت رزرو کنید. شما در زمان رزرو هتل هتل شیراز می‌توانی از نظرات دیگر مسافرانی که تجربه اقامت در آن هتل را داشته‌اند بهره‌مند شوید. در پایان شما می‌توانید گزینه‌های پیشنهادی توسط سایت رادار361 به آسانی با هم مقایسه کنید و بهترین مورد را رزرو نمایید.

سایت رادار361 با موتور جست و جوی قوی خود از میان هتل‌های مختلف ارزان‌ترین و بهترین موارد را به شما پیشنهاد می‌دهد . شما به راحتی می‌توانید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی داشته باشید. شما پس از وارد کردن مشخصات مسافران می‌توانید هتل خود را پیش از سفر و بدون نیاز به مراجعه حضوری رزرو کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  22. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

آخرین عناوین