چرا فقط شایعه انتقال سردار آزمون به تیم‌های بزرگ منتشر می‌شود؟

ورزشی،   4000216049
چرا فقط شایعه انتقال سردار آزمون به تیم‌های بزرگ منتشر می‌شود؟

 روزنامه جام جم نوشت: «سردار آزمون، بی‌شک یکی از مهم‌ترین فوتبالیست‌هایی است که از او مدام خبر تکراری در رسانه‌ها منتشر می‌شود. این خبر تکراری حداقل پنج - شش سالی می‌شود در رسانه‌ها می‌چرخد و حداقل تا امروز به هیچ جا نرسیده است. اما این خبر تکراری چیست؟ برای آشنایی با این خبر تکراری در تیتر خبر نیاز به نام خود سردار آزمون داریم و البته عبارتی مثل «در راه پیوستن به ... ».

مثلا «سردار آزمون در راه پیوستن به میلان» یا «سردار آزمون در راه پیوستن به سویا» و البته «سردار آزمون در راه پیوستن به لیورپول یا اورتون» و حالا «سردار آزمون در راه پیوستن به رم». در همین سلسله‌خبرها ذکر می‌شود قیمت سردار از ۱۰ تا مثلا ۳۰میلیون یورو تعیین شده است.

چند روز بعد در راستای تکمیل همین خبر پرده از این برداشته می‌شود که «همه چیز به تابستان موکول شده است.»

به‌راستی سردار که این تعداد پیشنهاد دست‌ اول از تیم‌های اروپایی دارد، چرا به یکی از این پیشنهادها پاسخ مثبت نمی‌دهد و راهی نمی‌شود؟

ستاره‌ای در سرمای روسیه

سردار روسیه چند سالی می‌شود در لیگ برتر روسیه بازی می‌کند. لیگ روسیه سال ۲۰۰۱ راه‌اندازی شد و از لحاظ کیفیت سطح بالایی دارد؛ هر چند به پای دیگر لیگ‌های برتر اروپایی نظیر اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، فرانسه، آلمان و حتی هلند و پرتغال هم نمی‌رسد.

چند سال پیش که سردار آزمون در این لیگ تغییر باشگاه داد و به زنیت پیوست، شایعاتی به گوش می‌رسید مبنی بر این‌که او چون با یک مربی روسیه‌ای به نام قربان بردیف قرارداد ۱۰ ساله بسته، حق خروج از لیگ روسیه را ندارد که این خبر به‌شدت از سوی این بازیکن و پدرش تکذیب شد. اما به هر حال سردار که در تمام سال‌های اخیر اخبار متعددی در رابطه با پیشنهادهای اروپایی برای او به گوش می‌رسد هنوز در زنیت بازی می‌کند و هنوز هم یکی از برترین بازیکنان لیگ برتر روسیه است.

چند سال بازی‌کردن در روسیه او را به بازیکنی با تجربه تبدیل کرده که هر فصل بی‌برو و برگرد، یکی از ستاره‌های لیگ است. قطعا باید پیشنهادهایی وجود داشته باشد اما چرا هیچ‌کدام به واقعیت تبدیل نشد؟ در ادامه مهم‌ترین اخبار بی‌فرجام و عجیب مربوط به انتقال سردار به یک باشگاه بزرگ اروپایی را مرور می‌کنیم:

در راه میلان است

این جزو نخستین خبرهایی به شمار می‌رود که از پیوستن سردار آزمون به یک تیم مطرح اروپایی حکایت دارد و البته هیچ‌وقت به واقعیت تبدیل نشد. این خبر، شش سال پیش مدام منتشر می‌شد اما هرگز رنگ واقعیت به خود نگرفت.

در راه اورتون است

با توجه به ایرانی‌بودن یکی از مالکان باشگاه انگلیسی اورتون عجیب نبود که این باشگاه خواهان جذب یک بازیکن ایرانی باشد. خبر پیوستن سردار به اورتون نیز هیچ‌وقت عملی نشد و دلیل قابل‌ توجهی هم برای عملی‌نشدن این انتقال وجود نداشت.

در راه اتلتیکومادرید است

نمی‌دانیم این چه راهی بود که مثل بقیه راه‌ها سردار آزمون را به مقصد نرساند اما به هر حال این یکی هم مثل بقیه اخبار مبنی بر پیوستن سردار به یک تیم مطرح اروپایی چیزی جز شایعه نبود.

در راه لیورپول است

برای این یکی، رسانه‌های روسی و ایرانی سنگ تمام گذاشتند اما واقعیت این است رسانه‌های معتبر انگلیسی هرگز این خبر را تایید نکردند. قطعا می‌دانید این پیشنهاد به کجا رسید: سردار هرگز به لیورپول نرفت.

در راه سویاست

این خبر نیز مربوط به شش ماه اخیر است. باز هم سلسله‌اخبار تکراری و مشابه درباره سردار شروع شد و در نهایت به اینجا رسید که فعلا همه چیز به تابستان موکول شده است. ما هنوز منتظر تابستان هستیم.

در راه رم است

گرگ‌های محبوب رم هم مشتری سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت هستند. البته این خبری است که در راستای همان سلسله‌اخبار چند سال اخیر در رابطه با سردار آزمون منتشر شده است ولی اینجا یک تفاوت وجود دارد. بنابر ادعای یکی از وبسایت‌های داخلی، روزنامه معتبر گازتا دلو اسپورت ایتالیا این خبر را تایید کرده است.

نگاه خوشبینانه: سردار آزمون یکی از برترین بازیکنان لیگ برتر روسیه است و آقای گل این لیگ هم به شمار می‌رود و طبیعی است تیم‌هایی مثل رم، لیورپول و اصلا هر تیم بزرگ اروپایی دیگر مشتری او باشند.

نگاه بدبینانه: این اخباری که هر چند وقت یکبار در مورد سردار آزمون منتشر می‌شود، مشکوک است و قرار نیست به جایی برسد. هیچ‌کدام از این اخبار را باور نکنید و سردار فصل آینده هم در نهایت در همین لیگ سرد و بی‌روح روسیه به میدان می‌رود. در ضمن یادتان نرود «پیشنهاد داشتن از فلان تیم» ترفندی برای افزایش قیمت یک بازیکن است که البته درباره سردار آزمون اصلا آن را باور نکنید.

نگاه نسبتا منطقی: سردار زمانی راهی روسیه شد که هنوز ۱۸ساله هم نشده بود بنابراین چندان بیراه نیست اگر بگوییم او در این کشور بزرگ شده. وقتی خوب پول می‌گیرد و وقتی به آنجا عادت کرده چه نیازی به این دارد که راهی یک کشور دیگر شود و دوباره همه چیز را از اول شروع کند؟ بنابراین حق دارد انبوه پیشنهادهای اروپایی را یکی پس از دیگری رد کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین