سیدحسن نصرالله به اسرائیلی‌ها: می‌دانید عمر این رژیم کوتاه است و آینده‌ای ندارد

جهان،   4000215115

دبیرکل حزب‌الله لبنان به جوانان محور مقاومت تاکید کرد: امروز در این سال شما برای حضور بیشتر و بیان موضع صادقانه و شجاعانه در قبال مساله فلسطین و ملت فلسطین فراخوانده شده‌اید.

سیدحسن نصرالله به اسرائیلی‌ها: می‌دانید عمر این رژیم کوتاه است و آینده‌ای ندارد

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المنار، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در برنامه "منبر یکپارچه" اظهار کرد: وقایع اخیر تاکیدی بر پایبندی ملت فلسطین به حقوق خود و بیان اراده پایداری و ثبات آن است.

او اشاره کرد: ما تصاویری از عظمت جوانان فلسطینی و حمایت ساکنان کرانه باختری و غزه از خیزش ساکنان قدس، براندازی مرحله دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق، ستون‌هایش و نیز سقوط معامله قرن را مشاهده کردیم که از عوامل مهم در منطقه هستند. تحولات اخیر به فرصت‌های ادامه راه محور مقاومت خواهد افزود و این عاملی مهم و بشارت دهنده است که ما را بر آن می‌دارد که احساس کنیم که قدس نزدیک‌ترین است. 

دبیرکل حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: بحران‌های عمیق داخل رژیم صهیونیستی از عوامل مثبتی هستند که بر مسؤولیت در قبال مساله قدس می‌افزاید.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: جهاد ملت فلسطین حجتی بر هر عرب و مسلمان و هر انسان آزاده‌ای است. تا زمانی که ملت فلسطین به حقوق خود پایبند هستند و به مبارزه‌اش ادامه می‌دهند پس کسانی که این مساله را تنها گذاشته‌اند نمی‌توانند مساله فلسطین را خاتمه دهند. من به ملت فلسطین و جوانان قدس و کل ملت مظلوم مجاهد و مقاوم و صبور که به حقوق خود پایبند هستند درود می‌فرستم.

او خاطرنشان کرد: به روح پرفتوح فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی که چهره، روح و اثراتش با قدرت در تمامی میادین و صحنه‌ها حاضر خواهند بود درود می‌فرستم. این سرزمین متعلق به اسرائیل و شهرک نشینانی نیست که از سراسر جهان به این نقطه آمده‌اند. این سرزمین متعلق به فلسطینی‌ها و مردم منطقه است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: منطق سلیم به تمام اشغالگران و متجاوزان می‌گوید که باید سرزمینی که اشغال کرده‌اند، ترک کنند والا به زور و دیگر راه‌ها باید به اماکنی که آمده‌اند بازگردند.

دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: صهیونیست‌ها می‌دانند این رژیم آینده‌ای ندارد و عمرش باقی‌مانده‌اش خیلی کم است لذا تلاش و خون‌شان را فقط هدر می‌دهند. مسؤولیت ما ارائه انواع حمایت‌ها از مقاومت فلسطین است و این‌که محور مقاومت شدت یابد زیرا آینده منطقه را این محور می‌سازد. اوضاع جدید منطقه و برافراشته شدن پرچم‌های سفید برای اذعان به شکست آن و بسته شدن چشم‌اندازی مقابل اسرائیل است که این حس را به ما می‌دهد که ما به قدس نزدیک‌تر شده‌ایم. 

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: کشورهای سازش‌گر هیچ‌وقت جزئی از این نبرد نبودند که خروجشان از این نبرد تاثیرگذار باشد. عادی سازی باید صدای گروه‌های مقاومت آزاد را در میان امت ما بالا ببرد. این بر مسؤولیت تقابل ما می‌افزاید. بحران‌های عمیق در داخل رژیم دشمن به شکلی قوی و روشن خودنمایی می‌کنند و اکثر تحلیل‌گران صهیونیست به نظر نسبت به دوام این رژیم در میان بحران‌ها نگران هستند. درحالی‌که شاهد صلابت محور مقاومت به رغم مشکلات، جنگ‌ها، محاصره و تحریک‌ها هستیم نابودی و تحلیل محورهای دیگر که جنگ علیه مقاومت در منطقه ما را هدایت می‌کردند، شاهدیم.

این رهبر مقاومت لبنان گفت، محور مقاومت بر عکس تمام اظهارات سازمان‌های عربی در گذشته محور جدی، صادق و واقعی است. این محور در حال تکامل، همبستگی، همکاری و هماهنگی است و این عوامل مستقیما ما را بر آن می‌دارد که قدس نزدیک‌ترین است. ثبات محور مقاومت و عبور آن از خطرناک‌ترین مرحله که وجودش در منطقه را هدف گرفته و در سطح منطقه مسؤولیت آن را در قبال مساله امت اسلام و عرب بالا می‌برد. 

دبیرکل حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: نسل‌های جوان فلسطین همچنان خون، جان و آمادگی برای فداکاری را دارند و در مسیری که پیروزی در انتظار آنهاست، حرکت می‌کنند. ملت فلسطین روز به روز بر پایبندی خود به حقوقش تاکید می‌کنند و این مسؤولیتی بزرگتر برای امت برای یاری به آنهاست. عملیات قهرمانانه اخیر در کرانه باختری یکی از انواع اصرار فلسطینی‌ها به سرزمین‌شان است و حمایت ساکنان کرانه باختری و غزه به لحاظ نظامی و بررسی شده تحولی بسیار مهم است. قدس در هفته‌های اخیر حضور جوانان قهرمان در میدان و مقابله آنها با تجهیزات وحشیانه رژیم صهیونیستی را نشان داد. از همه می‌خواهیم حضور بیشتر و تعبیری درست درباره موضع صادقانه، مومن و شجاع در قبال قدس و فلسطین داشته باشند. امروز در منبر یکپارچه گروه‌های مقاومت هستیم تا تعهد و ایمان، پایبندی به مسؤولیت‌مان را در قبال مساله فلسطین مطرح کنیم.

این در حالی است که سید حسن نصرالله روز جمعه به مناسبت روز جهانی قدس راس ساعت پنج و نیم عصر سخنرانی تفصیلی خواهد داشت.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین