توضیحات عجیب غرضی درباره خانه هزارمتری اش در دروس !

ویدئو،   4000214019 ۶۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

محمد غرضی از وزرای دوران سازندگی از خانه ۱۰۰۰ متری می گوید که در دروس خریده تا دیگر در پادگان زندگی نکند.


دیدگاه کاربران

ناشناس۱۹۵۳۷۱۸۱۲:۲۸:۳۰ ۱۴۰۰/۲/۱۴
واقعا جای تعجب داره که ... در زمان شاه مشغول مبارزه و زندانی بودند و بعد از انقلاب در جنگ و بعد از جنگ مشغول خدمت..چه موقع توانستند این همه پول در بیاورند...
ناشناس۱۹۵۴۰۱۲۱۵:۰۳:۱۸ ۱۴۰۰/۲/۱۴
اشتباه مثبت دادم
ناشناس۱۹۵۴۲۴۴۱۷:۱۷:۳۲ ۱۴۰۰/۲/۱۴
در زمان خدمت ! اینهمه پول در آورده
ناشناس۱۹۵۵۰۵۹۰۹:۵۳:۳۰ ۱۴۰۰/۲/۱۵
این برمیگرده به ثبات اقتصادی اون زمان
ناشناس۱۹۵۳۷۲۳۱۲:۳۰:۵۰ ۱۴۰۰/۲/۱۴
ایشان از وزرای بزن بهادر هستند!
علی۱۹۵۳۷۵۵۱۲:۵۲:۳۲ ۱۴۰۰/۲/۱۴
دلم برای ایشون سوخت چقدر مظلومانه صحبت میکردن. جوری از ۱۲ میلیون حقوق و ۱۰۰۰ متر زمین و ۱۷ آپارتمان صحبت میکرد که انگار هیچی نداره.
ناشناس۱۹۵۳۷۷۴۱۳:۰۱:۰۷ ۱۴۰۰/۲/۱۴
بنده خدا گفته بهم گفتن از پادگان برو منم رفتم خریدم ، کی گفته بهم دادن ؟؟!!! اون زمان مهندس بوده و خودش داشته که بخره ، ماه رمضونی از خدا بترسید با این تیتر زدنتون !!! چرا رسوبات افکار کمونیستی هنوز در شما پاک نشده که نفرت از کسی که وضعیت مالیش خوب هست رو در جامعه پخش میکنین؟؟!!
ناشناس۱۹۵۳۸۱۱۱۳:۱۷:۲۰ ۱۴۰۰/۲/۱۴
شما گوش هایتان احتمالا ضعیف است. دارد می گوید گفتند از پادگان برو بیرون و رفتند خانه «خریدند» !
ناشناس۱۹۵۳۸۷۵۱۳:۴۵:۰۹ ۱۴۰۰/۲/۱۴
عزیز (اگر نخواهم مثل شما با بی ادبی جواب بدهم ) احتمالا گوش هایتان چیزی که میخواسته را شنیده ، چند بار دیگر با صدای بلند گوش کنین ، بنده خدا میگه رفتم خریدم من طرفدار غرضی نیستم و خیلی از حرفا و نظرات ایشون رو قبول ندارم ولی دور از انصافه که کسی که قبل از انقلاب تحصیلکرده بوده و خودش دارایی کسب کرده رو متهم به این چیزا بکنیم
ناشناس۱۹۵۳۹۲۵۱۴:۱۰:۳۱ ۱۴۰۰/۲/۱۴
یعنی خودش به خودش می گه «گفتم» برو از پادگان بیرون و رفتم در دروس خانه خریدم؟!!! یه کمی بی معنی نیست اینطور حرف زدن به نظر شما؟!
ناشناس۱۹۵۳۹۳۷۱۴:۱۶:۱۷ ۱۴۰۰/۲/۱۴
چطور یک مهندس مبارز و انقلابی در فضا و محیط رژیمی که مخالفش بوده و در زندانش هم بسر میبرده میتونسته ... پول و سرمایه جمع کنه؟
ناشناس۱۹۵۳۹۵۹۱۴:۳۲:۳۱ ۱۴۰۰/۲/۱۴
آخه بعضی جوانان امروزی اصلا تصوری از کارمند یا یک نظامی در دوران قبل از انقلاب ندارند.یک کارمند بعد از استخدام خیلی زود صاحب خانه واتومبیل وامکانات زندگی می شد چیزی که الان تصورش برای خیلی ها سخته.دایی خودم که کارمند شرکت نفت بود یک خانه دوطبقه تهران خرید و یک خانه ی حداقل ۲ هزار متری در اصفهان بعدهم بین ۴ فرزندش تقسیم کرد ویه خانه ۲۰۰متری برای خودش وخانمش خریدوگفت بچه ها الان احتیاج به سرمایه دارن نه بعد از مردن من .دایی من یک کارمند معمولی بود .
ناشناس۱۹۵۴۰۹۲۱۵:۴۹:۱۰ ۱۴۰۰/۲/۱۴
کارمند معمولی؟؟؟
ناشناس۱۹۵۴۱۶۶۱۶:۳۲:۴۰ ۱۴۰۰/۲/۱۴
بنده از جوانان تحصیلکره دوران رژیم گذشته هستم. برای فارغ التحصیل دانشکده فنی هم رسیدن به یک همچه ثروتی با حقوق کار معمولی میسر نبود.چه برسه به یک انقلابی زندانی. اما برای مهندسینی که شرکت خصوصی داشتند و با شرکت در مناقصاتی که خیلی از انها با رشوه و روابط غیر قانونی برنده میشدند این امکان وجود داشت
ناشناس۱۹۵۴۷۲۶۲۳:۵۱:۳۲ ۱۴۰۰/۲/۱۴
مرحوم عمویم که به گواه جدول مدیران ارشد پالایشگاه نفت آبادان در دهه ۵۰ در رتبه دوازدهم قرار داشته هنگام بازنشستگی در سال ۵۷ تنهای تنها یک واحد آپارتمان در شهرک اکباتان تهران داشت همین و بس .
ناشناس۱۹۵۴۷۴۹۰۰:۳۰:۲۷ ۱۴۰۰/۲/۱۵
بله زمان پهلوی 70 درصد مردم بیسواد مطلق بودند و توی شهر کور ها یک چشم پادشاه هست
ناشناس۱۹۵۴۳۸۰۱۸:۴۴:۲۶ ۱۴۰۰/۲/۱۴
به خاطر امثال ایشون هست که الان یک تحصیل کرده حتی نمیتونه یک خانه 30 متری اجاره کنه چه برسه که بخره
رشید۱۹۵۳۹۸۶۱۴:۵۰:۵۱ ۱۴۰۰/۲/۱۴
از کجاه آورده مهم است ؟
عماد۱۹۵۴۸۵۷۰۵:۱۰:۰۶ ۱۴۰۰/۲/۱۵
باید به عرضتان برسانم یک زمانی با حقوق مهندسی میشد زمین و حانه خرید. همیشه که مهندس ها اینطوری جزو قشر اسیب پذر نبوده اند
ناشناس۱۹۵۳۸۰۷۱۳:۱۵:۲۵ ۱۴۰۰/۲/۱۴
ایشون بابت خونه های اضافی که داره مالیات میده؟
ناشناس۱۹۵۳۸۸۲۱۳:۴۷:۵۵ ۱۴۰۰/۲/۱۴
سال 79 حقوق 7 میلیونی؟؟؟ بابای معلم من اون موقع 100 هزار تومن هم نمیگرفت!
ناشناس۱۹۵۴۱۷۷۱۶:۳۷:۵۸ ۱۴۰۰/۲/۱۴
هشتاد و نه منطورشه...والا هفت ملیون ۷۹ الان صد ملیون هم بیشتر شده
ناشناس۱۹۵۴۶۴۵۲۲:۱۹:۳۳ ۱۴۰۰/۲/۱۴
واقعا ۷ میایون را کدام سازمان ۷۹ به ایشان می داد.
ناشناس۱۹۵۳۸۹۹۱۳:۵۴:۲۴ ۱۴۰۰/۲/۱۴
متاسفانه در کشور ما هر کسی به خود اجازه میدهد برای ریاست مهمترین جایگاه اجرایی کشور کاندید شود!
نادر۱۹۵۳۹۱۱۱۴:۰۰:۱۰ ۱۴۰۰/۲/۱۴
مهندس برق فارغ التحصیل دهه چهل فارغ التحصیل دانشگاه تهران این زیاده براش ? ایکاش مهندسامون انقدر پول داشته باشن چون نشون میده کار فنی تولیدی داره انجام میشه نه یک عده انگل ب درد نخور ک با زد و بند با ادارات و بانکها ک ی پیچ هم نمیتونن درست کنن چند هزار ملیارد پول داشته باشن .
ناشناس۱۹۵۴۹۰۲۰۶:۳۹:۵۷ ۱۴۰۰/۲/۱۵
برای مهندس برق فارغ التحصیل دهه چهل فارغ التحصیل دانشگاه تهران خیر، ولی برای وزیر، استاندار و رئیس نظام مهندسی ساختمان و با 12 میلیون تومان حقوق، مشخص نیست که کی وقت کرده کار شخصی بکند تا این مقدار ( حدود دویست میلیارد تومان ) ثروت اندوزی کند. مردم را چی فرض کرده است؟
سجاد۱۹۵۳۹۶۳۱۴:۳۶:۴۰ ۱۴۰۰/۲/۱۴
خدابده برکت
ناشناس۱۹۵۳۹۷۸۱۴:۴۵:۰۰ ۱۴۰۰/۲/۱۴
کجای این توضیحات عجیب بود؟ صداقتش؟!
ناشناس۱۹۵۴۰۰۵۱۵:۰۱:۰۲ ۱۴۰۰/۲/۱۴
این اسمش قبل از اینکه صداقت باشه بی پروایی و قبح زدایی از چیزی هست که ایشون با شعار مبارزه با همین چیزها سوار قدرت شدند. قرار بود مستضعفان رو از فقر در بیارن اما ظاهرا خودشون از همه مستضعف تر بودن !
ناشناس۱۹۵۴۰۶۲۱۵:۳۱:۱۵ ۱۴۰۰/۲/۱۴
نخیر، شما اشتباه گرفتین مثل اینکه!!! برید ببینید بقیه آقایون بدون حساب و کتاب و پشت پرده چه مال و اموالی به هم زدند ... کسی هم ازشون بپرسه میکن به شما ربطی نداره حالا یکی داره میگه خودش! بریم بگیم نه تو هم نگو یه موقع قبحش میریزه!!! ریخته برادر من ... صداشو نمیشنوی؟
ناشناس۱۹۵۴۱۱۴۱۶:۰۱:۴۴ ۱۴۰۰/۲/۱۴
ببخشید مثل یه بنده خدایی به دروغ بگه کلا یه پاترول مدل 70 دارم؟ راستش را گفته طرف زمانی که کلا تو ایران چهار نفر تحصیل کرده نبودن مدرک مهندسی داشته، مال اگه از راه حلال بدست بیاد هیچ مشکلی نداره
ناشناس۱۹۵۴۴۷۲۱۹:۳۵:۵۲ ۱۴۰۰/۲/۱۴
بله واقعا مستضعفین را از فقر در آوردند و نتیجه شد این وضع کشور، بسیاری از آقایان و خانمها و آقا زادگان و خانم زاده ها و سلبریتی ها و .... در رژیم سابق پدر و مادر و اجدادشان فکر داشتن یک متر زمین در بهترین محله تهران را هم نمی کردند. الان اگر از همینها بپرسید می گویند حاصل تلاش و تحصیل ( شما بخوانید رانت، زدو بند، عدم پرداخت حقوق کارمندان، عدم پرداخت وام کلان با سود کم ، ارز صنعتی و ...) خودمان بود.
ناشناس۱۹۵۳۹۹۱۱۴:۵۳:۱۱ ۱۴۰۰/۲/۱۴
چطوری لغو می کنی؟ مگر چنین اختیاراتی هم داری؟ پس مجلس چی؟ در حوزه وزارت خانه هایی مثل نفت میتونی البته. که این را هم هیچکس نتوانسته.
ناشناس۱۹۵۴۰۳۵۱۵:۱۶:۳۶ ۱۴۰۰/۲/۱۴
پس چرا اینطوری حرف میزنه مگر کار خلافی کرده بهش دادن اونم گرفته
ناشناس۱۹۵۴۰۴۸۱۵:۲۲:۱۷ ۱۴۰۰/۲/۱۴
کسی مخالف داشتن مال نیست ولی این چنین کسی به درد مدیریت نظام جمهوری اسلامی، که الگویش امام علی است، نیست. آیا چنین کسی درد مردم را حس می کند؟
ناشناس۱۹۵۴۶۳۱۲۱:۵۴:۴۶ ۱۴۰۰/۲/۱۴
والا ایشون دهه چهل زمانی وارد دانشگاه شده که تعداد دانشگاه خیلی کم بوده و سهمیه ای وجود نداشته، اواخر دهه 40 هم فارغالتحصیل شده باشه با مدرک مهندسی تا زمان انقلاب کلی می تونسته پول دربیاره ، پدر بزرگ من متولد 1309 هست و بی سواد هجده سالگی از یکی از دهات های اردبیل اومده تهران با بار فروشی رو دوچرخه شروع به کار کرده دهه چهلم یه وانت پیکان می گیره و توت فرنگی و سیب و ... از میگون و دربند و ... می آورده شمال شهر تهران به قنادی ها و کافه ها و خانواده های امریکایی، آلمانی و ... ساکن تهران می فروخته سال 59 سه تا خانه در تهران داشته چهار تا خانه با دو باب مغازه در عظیمیه کرج. الانم همشون داره چیز عجیبی نیست. غرضی که سوادش خیلی بیشتر از پدربزرگ من بوده اصولا باید بیشتر داشته باشه، اینا چیز عجیبی نیست، متاسفانه کشور در فقر افتاده و داشتن ملک و ماشین و سرمایه برای اکثر مردم غیر قابل هضم شده
تو صف مرغ و روغن جامد۱۹۵۴۰۹۴۱۵:۵۲:۰۶ ۱۴۰۰/۲/۱۴
میدونید چی برای من جالبه اقای غرضی در این حکومت اسلامی سمتی کلیدی نداشتند این همه ثروت جمع آوری کردن حالا حساب کنید بقیه ی مسئولین رو
ناشناس۱۹۵۴۱۷۵۱۶:۳۶:۵۱ ۱۴۰۰/۲/۱۴
زمین خریده و چند سال بعدش ساخته. کجاش عجیبه؟ اگر منظورتون اینه که دزدیده، اینکه قوه قضاییه پیگیری نمیکنه عجیبه! اگر مالیات ثروتش رو نمیده، اینکه قوانین اصلاح نمیشه عجیبه. اگر طبق دستور صریح حضرت علی که این شب ها براش اشک می‌ریزد، مبنی بر اینکه سطح زندگی مسولین باید و (تاکید میکنم، باید) در سطح پایین ترین اقشار جامعه باشه، ولی شورای نگهبان ایشون رو همیشه تایید صلاحیت میکنه، رفتار شورای نگهبان عجیبه. کلا همه چیز عجیبه به جز اینکه یه نفر یه تعدادی آپارتمان داشته باشه، ولی شما همه این عجایب را ول کردید و چسبید به چیزی که عجیب نیست.
ناشناس۱۹۵۴۱۸۱۱۶:۴۰:۲۸ ۱۴۰۰/۲/۱۴
دنبال دونه درشتهای بی نشان بگردید.
ناشناس۱۹۵۴۱۹۲۱۶:۴۴:۵۴ ۱۴۰۰/۲/۱۴
ایشون سالها قبل از انقلاب مهندس برق بوده معلومه پول باید داشته باشه. بابک زنجانی رو دریابید با دیپلم چند هزار میلیارد ثروت داره یا همین آقای حسن رعیت.
اشنا۱۹۵۴۲۰۵۱۶:۵۱:۳۷ ۱۴۰۰/۲/۱۴
در شهر اگر که مست گیرند ...!!!
ناشناس۱۹۵۴۲۲۳۱۷:۰۶:۲۵ ۱۴۰۰/۲/۱۴
یعنی ۲۱ سال پیش حقوق ایشون ۷ میلیون بوده الان تازه شده ۱۲ میلیون؟ حقوق بازنشستگی پدر من در عرض ۹ سالِ گذشته بیشتر از ۵ برابر شده، حقوق ایشون تو ۲۱ سال ۲ برابر هم نشده؟
ناشناس۱۹۵۴۲۲۹۱۷:۱۱:۰۵ ۱۴۰۰/۲/۱۴
هر چند قرار نبود مسؤولان، ثروت اندوزی کنند و ایشون از این پیمانی که با مردم بستن تخطی کرده ولی صداقتِ ایشون رو تحسین می‌کنم
ناشناس۱۹۵۴۲۵۴۱۷:۲۴:۳۶ ۱۴۰۰/۲/۱۴
مشکل پولداری نیست. مشکل این هست که داشتن این حجم پول از نظر او عادی است و خود را پولدار نمی داند. چنین فردی خود را عضو طبقه متوسط میشمارد و درکی از میزان پول یک ایرانی متوسط ندارد. کسی که نمی دانند طبقه متوسط ایران کیست نمی تواند مدیر خوبی برای کشور باشد.
ناشناس۱۹۵۴۲۶۱۱۷:۲۹:۳۱ ۱۴۰۰/۲/۱۴
اگر رهبری الگوی این افراد بود این همه مال اندوزی نمی کردند. بسیاری از مسوولان کشور همین حالت را دارند یعنی هم به شدت پول دار هستند و هم ژست نداری و سادگی و معمولی بودن می گیرند. مصاحبه فائزه هاشمی و سخنان قالیباف هم همین تصور را تداعی می کرد. حداقل غرضی اگر پررو است صداقت هم دارد. دیگران صداقت هم ندارند.
سلام۱۹۵۴۳۱۰۱۷:۵۹:۰۷ ۱۴۰۰/۲/۱۴
سلام به عزیزان شعاری/چرا اگر یک نفر حقیقت رو بگه درباره داراییهاش.باید بهش حمله شه. چرا چون ما بی پولیم انتظار داریم همه مثل ما لنگ هزارتومن باشن. یک نفر که دهه چهل مدرک مهندسی داشته و زمین خریده و.. چه جای تعجب داره که ثروتمند باشه/هیچ سند و تجربه ی تاریخی وجود ندارد که ادم فقیر اگر بیاد بشه مسوول بهتر خدمت میکنه. این اداهاتون رو بس کنید. حقتونه که بهتون ظلم شه چوت عادت کردید به الکی حمله کردن
مرجان۱۹۵۴۳۱۸۱۸:۰۷:۱۹ ۱۴۰۰/۲/۱۴
منم مخالف داشتن ثروت نیستم ولی انصافا چنین کسی میتونه درد مردمو بفهمه؟ اصلا میدونه مشکلات مردم چیه؟ ضمن اینکه ایشون اصلا حال نداره حرف بزنه چطور انرژی داره وقت بذاره مسایل مهم کشور رو بررسی کنه
محمد۱۹۵۴۳۴۶۱۸:۱۸:۱۵ ۱۴۰۰/۲/۱۴
پدر آقای غرضی یکی از افراد کارخانه دار و متدین اصفهان و ایشان نیز از محل ارث و درآمد خود پیش از ورود به مبارزه دارای توانایی مالی بوده اند و همه اصفهانی های اصیل خانواده ایشان را می شناسند و به این مسئله واقف اند.هرچند ممکن است با عملکرد یا دیدگاه وی موافق نباشند
مرتضی۱۹۵۴۴۰۵۱۸:۵۸:۱۰ ۱۴۰۰/۲/۱۴
آدم سالمیه نمیتونید با این تیتر زدن ها خرابش کنید.
ناشناس۱۹۵۴۴۱۳۱۹:۰۲:۵۸ ۱۴۰۰/۲/۱۴
سنگ فقرا را به سینه می زنند و ... خانه از پای بست ویران است
ناشناس۱۹۵۴۵۰۱۲۰:۰۳:۱۳ ۱۴۰۰/۲/۱۴
داره نوش جونش..زحمت کشیده.. اون موقع ها پدر من تو ارزونی با کارگری چندتا خونه داشت ولی از روی سادگی همه رو از دست داده وگرنه اللن ماهم پول دار بودیم.. اللن ی بچه 25 ساله داره بساز و بفروش میکنه و کلی سرمایه و ملک داره.. حالا این بعد 75 سال و اونم موقعی ک سیکل مساوی فیلسوف الان بود تونسته مهندس دانشگاه تهران باشه خب چرا باید نداشته باشه الان... ی فوتبالیست 18 ساله سالی 10 میلیارد رو میگه پول خرد.. ملت دنبال حرف الکی هستند.. برید تلاش کنید ..
ناشناس۱۹۵۴۵۰۵۲۰:۱۰:۱۵ ۱۴۰۰/۲/۱۴
جای تعجب نیست..خب تحصیلات داشته اونموقع و درامد داشته و ارزون بوده و خریده... نوش جون خودش و خانوادش.. ولی ایشون از دنیا بره نهایت هزار نفر بره تشیع ایشون و خودش میدونه و خدا..خمس ایناش رو بده ک دیگه تموم.. ولی امثال حاج قاسم سلیمانی هم می تونست تو ارزونی دنبال پول بره ولی بجاش رفت دنبال جهاد و خدمت ب ملت و از ثروت اندوزی دوری کردی..ی خونه بهش ارث پدری رسید تو کرمان اونم نداد ب بچه هاش بلکه تبدیل ب حسینیه کرد .. یک بار اضاف کاری ماموریت هاش و ایثارگری و جانبازی نکرفت..رفاه خودش و خانوادش رو فدای مردم کرد و ب چیزی جز خدا فکر نمیکرد..بخاطر اینه ک برای تشییع ایشون 40 میلیون آدم در کشور میریزن تو خیابونا و حزن و اندوه برای همه است.. تفاوت ها اینجوری مشخص میشه.. روحت شاد سردار دل ها
مرادب۱۹۵۴۵۱۹۲۰:۲۲:۰۴ ۱۴۰۰/۲/۱۴
به نظر من منظور از پادگان خانه های سازمانی دولت هستند.کاش ما هم در چنین پادگانهائی زندگی می کردیم.
آزاده۱۹۵۴۵۳۷۲۰:۴۴:۰۶ ۱۴۰۰/۲/۱۴
معنی خادم ملت بودن را هم فهمیدیم چه بخوایم چه نخوایم از راه اصلی فاصله گرفتیم...
ناشناس۱۹۵۴۶۱۲۲۱:۴۴:۱۹ ۱۴۰۰/۲/۱۴
خب که چی؟!
ناشناس۱۹۵۴۶۷۶۲۲:۵۰:۲۵ ۱۴۰۰/۲/۱۴
چقدر داره مهم نیست . از کجا آورده مهمه .
ناشناس۱۹۵۴۷۳۵۰۰:۰۴:۴۰ ۱۴۰۰/۲/۱۵
واقعا خودشه؟
ناشناس۱۹۵۴۷۴۲۰۰:۱۹:۰۵ ۱۴۰۰/۲/۱۵
خیلی جالبه ادعای خدمت گزاری به مردم دارن و طاغوت و... میگفتن الان 1000 متر اصلا براشون عددی نیست
رجب۱۹۵۴۸۷۸۰۶:۱۶:۲۰ ۱۴۰۰/۲/۱۵
این زمان انقلاب و جنگ چقدر حواسش جمع بوده زبل.
ناشناس۱۹۵۴۹۰۰۰۶:۳۶:۴۹ ۱۴۰۰/۲/۱۵
دستگاه های نظارتی سریعا تنویر افکار کند مال ایشان کی و از کجا حاصل شده است؟
علی۱۹۵۵۰۱۵۰۹:۲۶:۲۲ ۱۴۰۰/۲/۱۵
غرضی از کجا آورده تا کنون چقدر حقوق گرفته؟
ناشناس۱۹۵۵۰۲۱۰۹:۳۰:۴۲ ۱۴۰۰/۲/۱۵
آیا کسی که توی خونه ۱۰۰۰ متری زندگی میکنه و کلی اجاره خونه میگیره میفهمه حقوق یک میلیونی و آپارتمان اجاره ای حاشیه تهران و کلی مشکلات اقتصادی چیه؟ ...
ناشناس۱۹۵۵۰۴۹۰۹:۴۹:۱۳ ۱۴۰۰/۲/۱۵
خوب حتما کار خوبی برای کسی کرده ان فرد هم جبران کرده .
ناشناس۱۹۵۵۰۶۴۰۹:۵۶:۴۶ ۱۴۰۰/۲/۱۵
سلام بنده فیش حقوقیم در سال ۷۹ مبلغ ۱۲۰هزار تومان بوده یک نظامی هستم چه طور ایشون۷ میلیون می گرفته ایا این عدالته
Somi۱۹۵۵۰۹۹۱۰:۰۸:۰۳ ۱۴۰۰/۲/۱۵
واه ...کجاش عجیبه ؟ این سایت ها هم برای جذب مخاطب هر تیتری دلشون بخواد میزنن ....یعنی واقعا تو عمرتون نشنیدین کسی زمین بخره وبامشارکت صاحب چند تا آپارتمان بشه؟ الان کارمندهای ساده دولت و خیلی از این بازاریهای نه چندان پر درآمده که یکم فکر اقتصادی داشتن همشون از این آپارتمانهای مشارکتی دارن اون که وزیر بوده بابا طرف ۱۵یال پیش زمین‌های شمال رو از کشاورز خرید متری سه هزار تومن تا الان همینجوری افتاده بود الان میفروشه متری دو میلیون ....دیگه انقد تعجب نداره
Abas۱۹۵۵۱۰۲۱۰:۱۰:۲۵ ۱۴۰۰/۲/۱۵
یه فارغ التحصیل مهندسی دهه ۴۰ تونسته با حقوقش اونقدر تو اصفهان زمین بخره که ۲۴تا اپارتمان توش بسازه تازه. تازه ایشون از وضعیت ناراضی بوده و دنبال انقلاب کردن. الان یه مهندس ۱۰۰ سالم کار کنه به زور بتونه یه اپارتمان ۱۰۰ متری تو اصفهان بخره.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین