تغییر دکوراسیون مغازه چه تاثیری در فروش دارد ؟

گزارش بازرگانی،   4000209048

تغییر دکوراسیون مغازه یک عامل مهم در موفقیت تجاری محسوب می شود! چرا؟ چون مردم دوست دارند وارد مکانی شوند که برایش احترام به همراه داشته باشد! گروه طراحی و ساخت NDK همه چیز را برای بهترین بودن فراهم کرده است.

احساس راحتی و آرامش مشتری با تغییر دکوراسیون مغازه

مشتریان به سراغ مغازه هایی می روند که هم ساده، هم صمیمی و هم شیک باشد! این سه عنصر در اعتمادسازی مشتریان مهمترین اصل محسوب می شود.

  1. سیرکولاسیون و مسیر حرکتی بخش مهم تغییر دکوراسیون مغازه

اگر به دکور مغازه پوشاک مدرن یا کلاسیک دقت داشته باشید یکی از مواردی که از سوی طراح رعایت می شود سیرکولاسیون است. در واقع طراحی داخلی به صورتی است که مسیر رفت و آمد مشتریان مشخص است. مشتریان دوست دارند فضای کافی برای قدم زدن و توقف و دیدن اجناس داشته باشند بنابراین سیرکولاسیون ساخت دکور مغازه مدرن قطعاً با مسیر حرکتی درستی گرفته خورده است. هرچه اجناس بهتره دیده شوند مشتریان در خرید خیال راحت تری دارند. مثلا NDK طراحی دکوراسیون رستوران را با رعایت سیرکولاسیون انجام داده است به طوری که مشتریان از یک مسیر وارد شده و بدون مزاحمت برای سایر مهمانان رستوران می توانند در رستوران حرکت کنند.

  1. بهترین رنگ مخصوص تغییر دکوراسیون مغازه

ترکیب رنگ مناسب یکی از مهمترین اصولی است که برای تغییر دکوراسیون مغازه مورد بررسی قرار می گیرد. ساخت دکور مغازه کلاسیک نیاز به رنگ های خنثی دارد اما برای اجرای دکور مغازه موبایل مدرن، نیاز به روش های براق است، بنابراین رنگ ها روی ذهن مشتریان کار می کند. مثلاً مشتریان علاقه به حضور در یک فضا با رنگ های بسیار شلوغ ندارند.

۳. مشتریان دوست ندارد پول دکور شما را بدهند!

حقیقت این است که اگر قرار به فروش یک جنس به صورت حراج و با قیمت پایین است، مشتری نمی تواند بپذیرد که شما بهترین ایده دکور مغازه با قیمت بسیار گزاف را انتخاب کرده اید. در این صورت تصور می کند که قرار است پول دکور خود را از مشتری بگیرید! معمولاً تغییر دکوراسیون مغازه با کمترین هزینه بهترین گزینه محسوب می شود.

لوکس باشید اما صمیمی!

اجرای دکور مغازه مدرن ایده بسیار خوبی است اما صمیمیت باید در جای جای آن دیده شود. مثلاً NDK در طراحی دکوراسیون طلا فروش نیاوران سعی کرده از رنگ گلد به صورت یک دست در فضا استفاده نماید. این رنگ به واسطه ترکیب درستی که با سایر بخش ها دارد توانسته اصول پیشرفته ای را رعایت کند به طوری که مشتریان به محض دیدن فضای مغازه احساس صمیمیت می کنند.

تغییر%20دکوراسیون%20مغازه%20چه%20تاثیری%20در%20فروش%20دارد%20؟/1.png

ایده دکور مغازه کلاسیک هم بر اساس رعایت اصول مشخصی است به طوری که همه چیز باید معقولانه به نظر برسد. خریدار باید تداعی کند که جای درستی را انتخاب کرده است.

مغازه را با پنل بمباران نکنید!

تغییر دکوراسیون مغازه باید منطقی باشد. مشتریان علاقه به حضور در مغازه های پر از قفسه ندارند. بنابراین باید پنل ها به صورتی طراحی شوند که هم مشتری احساس خفگی نکند و هم همه اجناس به شکلی آسان اما مطمئن در معرض دید و دسترسی قرار بگیرد. NDK معتقد است که اجرای عمودی و افقی پنل ها سبب می شود که فضای کافی بیشتری وجود داشته باشد. مثلاً اگر به دنبال دکور مغازه کفش مدرن هستید، استفاده از سبک های متقاطع برای قفسه بندی باید با احتیاط صورت بگیرد در غیر این صورت مشکلات زیادی ایجاد می کند.

مشتری دوست دارد جنس را ببیند!

تغییر دکوراسیون مغازه ها به خصوص مغازه پوشاک و ... باید به طوری باشد که مشتری بتواند جنس را به خوبی ببیند. زمانی که مشتری نمی تواند جنسی که از آن تعریف می کنید را مشاهده کند عملاً پول خود را برای تغییر دکوراسیون مغازه دور ریخته اید.

تغییر%20دکوراسیون%20مغازه%20چه%20تاثیری%20در%20فروش%20دارد%20؟/2.png

بگذارید یک مثال جالب از یکی از فروشگاه های طراحی شده توسط NDK را با شما در میان بگذاریم. زمانی که استارت طراحی بهترین دکور مغازه پوشاک مردانه توسط NDK زده شد، تیم طراحی NDK تصمیم گرفت از باکس هایی استفاده کنند تا طرح و رنگ پیراهن مردانه مشخص باشد، به این ترتیب مشتریان می توانستند تا حد زیادی متوجه اجناس داخل مغازه باشند.

تیم NDK از باکس هایی به رنگ های گرم برای فصل تابستان و از رنگ های سرد برای فصل زمستان استفاده کرده است به طوری که هم بهترین رنگ برای دکور مغازه اجرا شود و هم ساخت دکور مغازه مدرن صورت بگیرد.

مشتریان از شما یک خاطره خوب می خواهند!

تغییر دکوراسیون مغازه باید هدف مثبت داشته باشد. معمولاً مشتریان دوست دارند یک خاطره خوب از شما در ذهن داشته باشند. اجرای یک المان خاص و غیر تکراری بهترین پیشنهادی است که از سوی NDK می شود و در همه پروژه های NDK به آن رفته شده است. المانی که پشت ویترین قرار می دهید می تواند تا مدت ها در ذهن مشتریان قرار بگیرد.

زمانی که NDK ایده لانه زنبور عسل را برای دکوراتیو یک مغازه لباس ورزشی مردانه اجرا کرد، تا مدت ها مشتریان این مغازه را با عنوان مغازه زنبوری به هم معرفی می کردند بنابراین مشتریان هم دوست دارند یک حرکت متفاوت از شما ببینند. اجرا چنین المان هایی برای دکور مغازه کفش کلاسیک و یا پوشاک بسیار عالی است. معمولاً بانوان المان ها را بیشتر در ذهن خود می سپارند پس چه خوب است این ایده به شکل درستی اجرا شود.

رده سنی را رعایت کنید!

اگر به فکر اجرای دکور مغازه ارزان برای یک اسباب بازی فروشی هستید، باید یک نکته را بدانید که مشتری شما کودکان هستند و جذابیت های دنیای کودکانه مهمترین عنصری است که باید در دکور مغازه شما دیده شود. اجرای باکس های عجیب و غریب و را اکسسوری های غیر مرتبط برای کودکان بی ذوقی به همراه دارد و ممکن است که بترسند.

مثلاً اگر به یکی از طراحی هایی که از سوی NDK برای یک اسباب بازی فروشی دقت کنید، از کاراکترهای کارتونی به صورت برجسته سازی استفاده شده است که هر کودکی را به وجد می آورد. چنین ایده هایی می تواند تیر خلاص را به قلب مشتریان بزند.

احساسات مشتری را در نظر بگیرید!

مشتریان دوست دارند در یک فضای شاد به خوردن یک نوشیدنی خنک مشغول شوند بنابراین برای اجرای دکور مغازه یک کافه باید المان های شادی بخش به دقت اجرا شود. رنگ ها با ذائقه مشتریان همگام شود. طراحی فضای یک رستوران باید اشتها آور باشد اما برای یک مطب پزشک نیاز به اجرای دکورهای آرامبخش درمانی است بنابراین مشتریان همه جا به دنبال غافلگیری نیستند.

تغییر%20دکوراسیون%20مغازه%20چه%20تاثیری%20در%20فروش%20دارد%20؟/3.png

یک مراجعه کننده به مطب دندانپزشکی با دیدن رنگ های قرمز، از هوش خواهد رفت! تغییر دکوراسیون مغازه هم دقیقاً از همین اصل پیروی می کند، اینکه مشتری دقیقا با چه روحیاتی وارد مغازه می شود و دوست دارد چه ببیند.

بانوان نگاه دقیق تری دارند!

ایده دکور مغازه مدرن برای فروشگاه هایی که بانوان مشتریان اصلی آن هستند، اهمیت زیادی دارد. مثلاً یک دکور مغازه پوشاک را در نظر گرفته باشید. استفاده از نماد بانوی شاد در جای جای مغازه می تواند یکی از بهترین ایده های طراحی دکور باشد چون بانوان دوست دارند لباسی که یک مانکن به تن دارد را در تن خودشان ببینند و این موضوع بخش مهمی از کار است. هرچه تغییر دکوراسیون مغازه پیشرفته تر باشد اثربخش است.

المان های ساده و تکراری فاجعه است!

مشتریان از قدم زدن در مغازه هایی که دارای رگال های تکراری هستند بسیار فراری هستند به طوری که یک شکل ثابت برای اغلب مغازه ها تکرار شده است چنین سیاستی به نوبه خود دردسر ساز است.  تغییر دکوراسیون مغازه با المان های چوبی یک انتخاب بسیار عالی است. در این زمینه هرچه اصول جدیدتری وارد مغازه شود ساز و کار مغازه بهتر خواهد شد. در دنیای امروزه مغازه هایی که درگیر رنگ و اصول خاصی هستند معمولاً بیشتر در ذهن مشتریان می مانند.

از متریال چوب غافل نشوید!

چوب از آن دسته متریال های ساده اما همیشه جذاب در تغییر دکوراسیون مغازه است. به طور کلی متریال چوب در دکورهای مغازه اصول پیشرفته ای را دنبال می کند. بگذارید مثالی برای شما بزنیم. تیم طراحی زبده NDK برای دکور مغازه پارچه فروشی از متریال چوب استفاده کرده است در این راستا قرار گرفتن پارچه با ماهیت نرم در کنار ماهیت سخت چوب یک جلوه بی نظیر را به همراه خواهد داشت و مشتریان را به وجد می آورد.

سقف کاذب انتخابی ساده و بی آلایش

معمولاً اجرای سقف کاذب یکی از ارزان ترین ایده دکور مغازه محسوب می شود و همیشه جذابیت خود را در عین سادگی دارد. سقف کاذب میتوان با ترکیب رنگ های شاد، جلوه بیشتری داشته باشد. معمولاً اجرای دکور مغازه ارزان به واسطه سقف کاذب اثر بخش است مخصوصاً اگر مغازه تا حدودی قدیمی باشد این سقف ها به جذابیت مغازه کمک زیادی می کند و دارای نمادهای بسیار جذاب است.

بهترین رنگ برای دکور مغازه ارزان، رنگ های خنثی هستند که معمولاً با بخش های مغازه هماهنگ می شوند و اثربخشی خاص خود را دارند.

رنگ ها معجزه می کنند! در دنیای امروزه هر آنچه که با رنگ ترکیب شود اثربخشی خاص خود را دارد بنابراین حتی اگر مغازه شما نیاز به دکور لوکس ندارد باز هم از تاثیر رنگ بر روی بخش های مختلف مغازه غافل نشوید.

نمای یکنواخت و کم هیجانی اثربخشی خوبی ندارد و رنگ ها می توانند تا حدودی فضای فروشگاه را تغییر دهند.

اگر سوالی در مورد تغییر دکوراسیون مغازه دارید تا ایده ای در ذهن شما است با 09122775966،09122375842  تماس بگیرید و به هر زبانی که راحت تر هستید با تیم NDK در میان بگذارید. همه چیز برای بهترین بودن فراهم است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

پربحث‌های هفته

  1. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  2. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  3. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  4. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  5. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

  6. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  7. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

  8. افزایش ۳۵ درصدی دستمزد، حاصل ایستادگی گروه کارگری بود  

  9. رشد ۲ رقمی تولید خودرو در ایران/ جهش تولید خودروهای تجاری

  10. حقوق بگیران در سال ۱۴۰۳ چقدر باید مالیات بدهند؟

  11.  تورم سالانه اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد 

  12. وزیر جهاد کشاورزی: با ممنوعیت‌های صادراتی غیرمنتظره و افزایش لحظه‌ای تعرفه ها مقابله می کنیم

  13. چرا گوشت قرمز گران شد؟

  14. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  15. ۷۷همت دارایی‌ مازاد بانک‌ها در دولت سیزدهم فروخته شد

  16. لااقل به پژوهش‌های مرکز خود رجوع کنید!

  17. مبلغ ارز مسافراتی به ۵۰۰ یورو برگشت

  18. این چک‌های صیادی را قبول نکنید!  

  19. جدول کامل حقوق و مزایای کارگران در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  22. زمان آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک

آخرین عناوین