خرید اقساطی خودرو؛ با شرایط عالی و با اطمینان

گزارش بازرگانی،   4000131034

 

http://file.tesmino.ir/reportage/35480034/image_113986318b960f4d4141b6742bf2305c55b88e88.png

این روزها خودرو برای بسیاری از خانواده‌ها تبدیل به یک نیاز اساسی شده است؛ ازین رو و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشورمان، خرید اقساطی خودرو راه‌حلی منطقی به نظر می‌رسد. برخی از خانواده‌ها که در حال حاضر صاحب یکی از ماشین‌های داخلی یا خارجی هستند، همواره ارتقای خودرویی که سوارش می‌شوند، برایشان یک اولویت مهم به شمار می‌رود. برخی خانواده‌ها هم هستند که هنوز ماشین ندارند و با توجه به درآمدشان در پی یافتن راهی برای خرید ارزان قیمت و با صرفه اقتصادی هستند. با این وجود، استفاده از طرح‌های فروش قسطی خودرو، برای هر دو دسته بهترین گزینه محسوب می‌شود.

اگر شما هم علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره ‌خرید اقساطی خودرو هستید و تمایل دارید در این زمینه آگاهی داشته باشید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید و تا پایان همراه ما باشید.

 

خرید اقساطی خودرو؛ بهترین‌ راهکار در شرایط اقتصادی فعلی

خرید اقساطی خودرو در حقیقت شرایطی است که فرد خریدار می‌تواند با پرداخت بخشی از قیمت کلی خودرو به صورت نقدی و ارائه الباقی آن در اقساط چند ماهه نسبت به خرید خودرو اقدام کند. در طرح‌های فروش قسطی خودرو، معمولا اقساط به صورت بلند مدت تعریف می‌شوند و همین امر هم باعث کاهش فشار اقتصادی به خریدار می‌شود.

http://file.tesmino.ir/reportage/35480034/image_bb25d622c6bda6d9b96b977ca315a6f36636f91f.png

 

از سوی دیگر خرید اقساطی خودرو باعث می‌شود تا خریدار بتواند پیش از اینکه توانایی مالی خرید یک خودرو را داشته باشد، صاحب آن ماشین شده و از سواری گرفتن آن لذت ببرد. این موضوع می‌‌تواند احساس بهتری در زندگی برای خریدار ایجاد کند و حتی باعث پیشرفت‌های شخصی و کاری باشد.

 

مزایای خرید اقساطی خودرو

خرید خودرو به صورت قسطی مزایای فراوانی دارد؛ از جمله اینکه فرد می‌تواند با پرداخت بخشی از قیمت کلی خودرو مالک آن شده و به عبارتی با نقدینگی کمتر خودروی بهتری سوار شود.

خریدن خودروی صفر کیلومتر به صورت قسطی به مراتب از خریدن یک خودروی کارکرده به صورت نقدی بهتر و با صرفه‌تر است؛ چرا که هزینه تعمیرات خودروهای مستعمل و کارکرده معمولا به اندازه همان پول اقساط خودروی صفر است و خریدار در واقع با پرداخت هزینه مشابه در طی چندین ماه پیش روی زندگی می‌تواند، ماشین بهتری را از آن خود کرده و از رانندگی با خودروی صفر لذت ببرد.

http://file.tesmino.ir/reportage/35480034/image_ceabecaf2702e82a46cf19cee22401e1002da870.png

نکات مهم در هنگام خرید اقساطی خودرو

خریدن اقساطی خودرو حتما باید با رعایت چند نکته مهم زیر همراه باشد؛

  • به برخی فروشندگان خودرو که بدون اعتبار وارد بازار شده‌اند، اعتماد نکنید.
  • شرکت‌ها و مجموعه‌هایی را برای خریدن خودرو انتخاب کنید که مجوز داشته باشند.
  • سعی کنید که پیش از اقدام کردن برای خرید خودرو به صورت قسطی، از شرایط قانونی خرید اقساطی خودرو آگاهی یابید.
  • حتما از مدارکی که باید برای خرید قسطی خودرو ارائه کنید، اطلاع کافی داشته باشید.
  • تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار باید از تعهدات فروشنده باشد.

 

 

فروش اقساطی کرمان موتور

تاریخچه مجموعه کرمان موتور و فروش اقساطی کرمان موتور را باید در حدود دو دهه پیش بررسی کرد که کرمان موتور توانست با عرضه محصولات شرکت دوو در ایران، اعتبار گسترده‌ای برای خود دست و پا کند. سالیان درازی دوو سی ال او، دوو ریسر و دوو ماتیز در جاده‌های ایران طنازی می‌کردند و متقاضیان فراوانی داشتند. تا اینکه کرمان موتور با عرضه محصولات جک و لیفان توانست دوباره به بازار خودروی ایران بازگردد.

در حالی که فروش اقساطی کرمان موتور از دستور کار این کارخانه خارج شده است، اما مجموعه معتبر "سایا خودرو" در این زمینه به میدان آمده و با تعریف طرح فروش اقساطی خودرو های کرمان موتور توانسته رویای خرید انواع مدل‌های جک و لیفان را تا حد بالایی دست یافتنی کند.

 

http://file.tesmino.ir/reportage/35480034/image_eef8dec5357a2d2d8ebc863de4ba48a32635ec1f.png

فروش اقساطی بهمن موتور

فروش اقساطی بهمن موتور دیگر از سوی این شرکت انجام نمی‌شود و افرادی که تمایل دارند خودروهای لوکس و زیبایی نظیر هاوال و بسترن را خریداری کنند، ناچار هستند که  با پرداخت کل قیمت این خودروها، آن‌ها را تهیه کنند. رقمی که کم نیست و پرداخت این حجم از نقدینگی در شرایط اقتصادی کشور ما اصلا منطقی به نظر نمی‌رسد.

اما مجموعه سایا خودرو به عنوان یکی از فعالان با سابقه در عرصه فروش خودرو، طرح‌هایی برای فروش اقساطی بهمن موتور تعریف کرده تا مردم سراسر کشور بتوانند با نقدینگی کمتر از رانندگی با محصولات لوکس و با کیفیت این کارخانه لذت ببرند.

 

 برای خرید اقساطی خودرو به کجا مراجعه کنیم؟

حال که نکات مهمی درباره خرید خودرو به صورت قسطی ذکر شد و مطالبی هم درباره فروش اقساطی کرمان موتور و فروش اقساطی بهمن موتور در ادامه آمد، شاید مهم ترین سوال این باشد که بالاخره بهترین مرجعی که فروش قسطی خودرو را دستور کار دارد کجاست؟ این مجموعه چه شرایط و امکانات ویژه‌ای برای خرید اقساطی خودرو در نظر گرفته است؟ پاسخ این سوالات مهم در ادامه این مطلب آمده و این چند سطر را به مهم ترین قسمت این مقاله تبدیل کرده است.

مجموعه سایا خودرو، همان مرجع معتبر و با سابقه‌ای است که می‌توانید برای خرید اقساطی خودرو های مختلف به آن مراجعه کنید. سایا خودرو با کسب تجارب فراوانی که در طی سال‌ها حضور در بازار خودرو کسب کرده است شرایط و امکانات ویژه‌ای را هم برای خریدران سراسر کشور در نظر گرفته است.

خرید اقساطی خودرو؛ با اطمینان و شرایط عالی از سایا خودرو

در گام ابتدایی خریداران می‌توانند با پرداخت تنها بخشی از قیمت کلی یک خودرو نسبت به خرید اقساطی خودرو دلخواهشان اقدام کنند. البته سایا خودرو با تعریف امکان پرداخت اقساط در چندین نوبت شرایط ویژ‌ه‌ای را هم برای کاهش فشار اقتصادی به مشتریان ایجاد کرده است.

امکان دیگری که سایا خودرو برای تمامی طرح‌های فروش قسطی خودرو تعریف کرده،  تحویل فوری و آنی خودرو است و خریدار می‌تواند بلافاصله پس از پرداخت پیش قسط خودروی خود را تحویل بگیرد. البته همراه با خودروی تحویلی، سایا خودرو سند خودروی خریداری شده را هم به خریدار تحویل می‌دهد تا خیال او بابت پولی که پرداخت کرده آسوده باشد و بتوانند با آرامش از خودروی خریداری شده سواری بگیرد.

مجموعه سایا خودرو البته به جز محصولات کرمان موتور و بهمن موتور، امکان خرید اقساطی خودروهای دیگر کارخانه‌های ایرانی را هم فراهم کرده و تقریبا هر خودرویی که در خیابان‌های ایران در حال حرکت است را برای فروش اقساطی آماده کرده است.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت سایا خودرو از امکانات متنوع و طرحهای گوناگون این مجموعه آگاهی یافته و البته اطلاعاتی کلی درباره هر یک از خودروها را هم بخوانید تا بتوانید با خیالی آسوده نسبت به خرید اقساطی خودرو اقدام کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین