مزایای استفاده از در و پنجره یو پی وی سی

گزارش بازرگانی،   4000124089

امروزه درب و پنجره‌های یو پی وی سی از پرفروش‌ترین‌ها هستند و افراد زیادی از آن‌ها استقبال می‌کنند. از مزایای این نوع در و پنجره می‌توان به دوام، نیاز کم به رسیدگی و نگهداری، امنیت بالا و آسایش خاطر اشاره کرد. از آنجاییکه انواع مختلفی از پنجره‌های یو پی وی سی با قیمت‌های متفاوتی در بازار وجود دارد، بایستی با توجه به نیازهای خود بهترین و مناسب‌ترین نوع را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید برآورد  قیمت ساخت پنجره UPVC را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک سازنده پنجره UPVC باشید می‌توانید درخواست  ساخت پنجره یو پی وی سی ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

 

یو پی وی سی مختصرشدۀ پلی وینیل کلراید غیرپلاستیکی است و در ساخت انواع در، پنجره و لوله کاربرد دارد. معمولا‍ً برای تضمین استحکام وسایل، از یک هستۀ مرکزی از جنس آهن گالوانیزه با پوشش یو پی وی سی استفاده می‌شود. از یو پی وی سی در ساخت بسیاری از وسایل استفاده می‌شود و همین امر باعث محبوبیت روزافزون این ماده شده است. سوالی که ممکن است پیش بیاید این است؛ یو پی وی سی به نسبت سایر مواد چه مزیتی دارد؟ با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا هفت مزیت اساسی یو پی وی سی را به شما نشان دهیم:

  1. مقرون به صرفه بودن:

حرف خرید و یا بازسازی خانه می‌شود، مسئلۀ مالی و هزینه‌های تمام شده یکی از اساسی‌ترین نکاتی است که افراد به آن توجه می‌کنند. می‌توان به جای آلومینیوم و سایر مواد، یو پی وی سی را جایگزین کرد و با قیمت کمتر، از کیفیت بالاتری نیز بهره برد. با اینکه هزینۀ خرید و نصب یو پی وی سی زیاد نیست اما محیط خانه را دلنشین می‌کند.

  1. دوام بالا:

یو پی وی سی به نسبت سایر متریال‌ها، از دوام بالاتری برخوردارند و حتی تا ده سال می‌توانند در برابر شرایط مختلف از خود مقاومت نشان دهند. این مواد در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم هستند و بر خلاف فلزات و چوب، شکل و مقاومت خود را در طی سال‌ها حفظ می‌کنند. استفاده از پنجره و درب‌های یو پی وی سی خانه را در برابر وضعیت‌های نامناسب آب و هوایی نیز حفظ می‌کند. این مواد ضدآب هستند پس نگرانی‌ای بابت ورود و نشت آب به درون منزل نداشته باشید و هم چنین همانطور که گفته شد، برخلاف چوب و فلز با آب واکنش نمی‌دهند و خراب نمی‌شوند؛ ازاین رو باز و بسته کردنشان راحت و بدون دردسر است.

  1. نگهداری بی دردسر و راحت:

نگهداری و تمیز کردن این نوع متریال راحت است و کافی است تنها با دستمال نم‌دار آن‌ها را تمیز کنید. از آنجاییکه یو پی وی سی در انواع رنگ در بازار وجود دارد، نیازی ندارد که آن‌ها را رنگ کنید. هم چنین با استفاده از پارچه و تمیزکنندۀ چندکاره می‌توانید به راحتی سطوح یو پی وی سی را برق بیندازید.

  1. صرفه جویی در انرژی:

در و پنجره‌های یو پی وی سی در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کنند. نه تنها اجازۀ ورود رطوبت و سرما به درون منزل را نمی‌دهند بلکه از خروج گرما نیز جلوگیری می‌کنند. فریم پلاستیکی این درب و پنجره‌ها، بهتر از چوب از نفوذ سرما و خروج گرما جلوگیری می‌کنند و همین امر باعث می‌شود که به نسبت سایر مواد، با محیط زیست سازگارتر باشند. همچنین باعث صرفه جویی در هزینه‌های مربوط به گرمایش و سرمایش می‌شوند.

  1. امنیت و آسودگی خاطر:

قاب این نوع در و پنجره به گونه‌ای ساخته شده است که در برابر نفوذ و دزدی مقاوم‌تر از سایر متریال‌ها عمل می‌کند. بسیاری از در و پنجر‌ه‌های یو پی وی سی را حتی با دیلم و سایر وسایل نیز قابل نفوذ نیستند. همین امر باعث می‌شود که بسیاری از سارقین وارد خانه‌هایی با در و پنجره‌های یو پی وی سی نشوند زیرا نفوذ به آن‌ها سخت و دشوار است. علاوه بر این، ساختار خاص یو پی وی سی از آسیب دیدن دست به دلیل لای در ماندن آن جلوگیری می‌کند.

  1. ضد صدا:

یکی دیگر از مزایای مهم در و پنجره‌های یو پی وی سی ضد صدا بودن آن است؛ مخصوصاً اگر در محله‌های پر سر و صدا و یا پرترافیک زندگی می‌کنید. اگر از صدای بیرون خانه در امان نیستید و آرامش شما را برهم زده‌اند، استفاده از یو پی وی سی می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

  1. طرح و رنگ متنوع:

تا به اینجای کار تنها از کارآمد بودن این نوع پنجره‌ها گفتیم اما خوب است بدانید که یو پی وی سی در انواع رنگ و طرح به بازار عرضه می‌شود و می‌توانید با توجه به سلیقۀ خودتان، طرح و رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید و از آن در محیط خانه لذت ببرید!

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. کمی دیر نیست؟

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  24. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

آخرین عناوین