چگونه با پریمیر و افتر افکت کلیپ های حرفه ای بسازیم؟

گزارش بازرگانی،   4000117018

 

C:\Users\yaser\Desktop\main.jpg

اگر علاقه‌مند به ساخت ویدیوها و کلیپ های حرفه ای هستید و میخواهید از این راه کسب درآمد کنید، پیشنهاد میکنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

خیلی از کسانی که علاقه‌مند به ساخت ویدیو و تیزر هستند این مشکل را دارند که به اندازه کافی با ابزارهای ادیت حرفه ای ویدیو آشنایی ندارند و نمیتوانند با استفاده از این نرم افزارها ویدیو ادیت کنند. یا این که آشنایی دارند و کار با این نرم افزارها را میدانند ولی نمیتوانند به خوبی کلیپ حرفه ای بسازند و به اصطلاح کارشان خوب از آب در نیاید.

دو نرم افزار مکمل پریمیر و افتر افکت به عنوان بهترین ابزارهای ساخت ویدیو، کلیپ و تیزر هستند که خیلی از ادیتورهای حرفه ای با استفاده از این دو نرم افزار برای ادیت ویدیوهای خود استفاده میکنند. این دو نرم افزار از مجموعه نرم افزارهای حرفه ای ادوبی میباشند. در ادامه کمی با این دو نرم افزار آشنا خواهیم شد.

افتر افکت چیست؟

افتر افکت یک نرم افزار بسیار کاربردی است که کار با آن راحت است چون ساختار ساده ای دارد. افتر افکت مثل هر برنامه ویرایش فیلم در دنیا از سیستم لایه ای یا layer استفاده می کند. این نرم افزار بسیار پر قدرت در پروژه های تبلیغاتی و سینمایی کاربرد وسیعی دارد چون امروزه فیلم سازی و تبلیغات نسبت به گذشته پیشرفت زیادی کرده و از حالت عکس و یا به طور کلی از حالت سکون به حالت پویا و متحرک تغییر شکل داده است.

C:\Users\yaser\Desktop\premiere-after-effects.jpg

پریمیر چیست؟

پریمیر نیز یکی از نرم افزار های پر کاربرد در زمینه ویرایش و ادیت فیلم و محتوا های ویدئویی است. این برنامه کارایی های بسیار منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار می دهد و می توان آن را به عنوان یکی از پرطرفدار ترین نرم افزار های ویرایش فیلم در نظر گرفت. در نتیجه نرم افزار پریمیر را باید به عنوان یک نرم افزار ویرایش گر حرفه ای تعریف کرد. جالب است که از دید تعریف لغوی، این واژه در دیکشنری با معانی پیشرو، اولین ستاره نوظهور یا اولین نمایش و شبکه سرگرمی تعریف می شود.

بنابراین می توان گفت که این برنامه در حوزه فیلم و سرگرمی دسته بندی شده و برای ارائه یک پیش نمایش از فیلم و محتوای ویدئویی و ویرایش و تدوین آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. انواع محتوا های ویدئویی آنلاین، ویدئو های تبلیغاتی، فیلم های تلویزیونی و سینمایی و … را می توان به کمک این نرم افزار ویرایش کرد.

برای ساخت ویدیو و کلیپ های حرفه ای میتوانید خود صفر تا صد کلیپ را بسازید ولی پیشنهاد ما برای استفاده راحت تر از این دو نرم افزار، استفاده از پروژه های آماده است. در ادامه با پروژه های آماده پریمیر و افتر افکت آشنا خواهیم شد.

پروژه آماده افتر افکت

پروژه آماده افتر افکت فایل های آماده ای هستند که توسط یک تیم حرفه ای ساخته شده است. در این دست فایل ها می توانید براحتی عکس و فیلم خود را جایگزین کنید و بدون داشتن تخصص حرفه ای، تیزر های حرفه ای و موشن گرافیک بسازید.

برای کار با پروژه آماده نیاز دارید کمی با مبانی افتر افکت آماده باشید. برای آموزش و آشنایی با افتر افکت سایت های زیادی وجود دارد که میتوانید با استفاده از آن ها به صورت رایگان و پولی دوره های آموزش افتر افکت را خریداری کرده و بعد از یادگیری مفاهیم و مبانی افتر افکت از پروژه های آماده در تیزر ها کلیپ های خود استفاده کنید.

پروژه آماده پریمیر

پروژه آماده‌ پریمیر در واقع فایل هایی هستند که توسط یک فرد حرفه ای ساخته شده اند. به کمک این فایل ها می توانید در کمترین زمان عکس و فیلم خود را جایگزین کنید و به سرعت تیزر تبلیغاتی خود را خروجی بگیرید.

این پروژه های آماده میتواند کمک زیادی به شما برای ساخت ویدیوها و کلیپ های حرفه ای بکند. فقط کافیست قبل از استفاده از این پروژه های آماده کمی با نرم افزار پریمیر و کار با آن آشنا شوید تا بهترین کلیپ ها و تیزرها را بسازید.

تایم کد بزرگترین مرجع دانلود پروژه های آماده پریمیر و افتر افکت

تایم کد با دارا بودن بیش از 9000 پروژه آماده پریمیر و 25000 پروژه آماده افتر افکت به عنوان بزرگ‌ترین مرجع دانلود پروژه آماده پریمیر و افتر افکت، کار شما را برای پیدا کردن پروژه های آماده راحت کرده است. برای استفاده از این پروژه ها کافیست به سایت تایم کد به آدرس www.timecode.ir مراجعه کرده و به راحتی به بیش از 34000 پروژه آماده دسترسی پیدا کنید.

C:\Users\yaser\Desktop\timecode.jpg

در این سایت شما به دسته بندی های مختلفی از جمله پروژه های آماده لوگوموشن، اسلایدشو،تیزر تبلیغاتی و عروسی و ... دسترسی دارید و میتوانید با استفاده از این دسته بندی ها راحت تر به پروژه آماده مورد نیاز دسترسی داشته باشید.

همچنین میتوانید با استفاده از آموزش هایی که در این سایت قرار داده شده به راحتی مبانی پریمیر و افترافکت را بیاموزید تا در استفاده از پروژه های آماده کار راحت تری داشته باشید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین