کنایه رئیسی به دولت روحانی/ نظر ضرغامی درباره احتمال پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات/ عارف از اصلاح‌طلبان جدا می‌شود؟

گروه سیاسی الف،   4000116109 ۲۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

کنایه رئیسی به دولت روحانی/ نظر ضرغامی درباره احتمال پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات/ عارف از اصلاح‌طلبان جدا می‌شود؟

آخرین آمار کرونا در ایران

دکتر سیما سادات لاری امروز دو‌‌‌‌‌‌‌‌شنبه در خصوص آخرین وضعیت ویروس کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۸۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۴۸ نفر از آنها بستری شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۹۴۵ هزار و ۹۶۴ نفر رسید.

او افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۳ هزار و ۳۳۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

وزیر بهداشت: با یکی از سهمگین‌ترین امواج کرونا مواجه‌ایم/ رهبر انقلاب تاکید کردند واکسن ایرانی کرونا را می‌زنند

تهران و البرز وارد وضعیت قرمز کرونایی شدند/ آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرها

بازگشت به پاییز سیاه + نمودار

افزایش فاحش فوتی‌های کرونا از ۲ هفته دیگر

***

استقبال از پیشنهاد کیهان برای رفراندوم

روزنامه کیهان روز گذشته در واکنش به پیشنهاد چندباره حسن روحانی درباره برگزاری رفراندوم نوشت: «اگر قرار است برای حل مشکلات اساسی کشور رفراندومی صورت بپذیرد اولین، منطقی‌ترین، عاقلانه‌ترین و قانونی‌ترین پرسش رفراندوم باید این سؤال از مردم باشد که آیا مسئولان ایجاد این مشکلات کمرشکن بعد از پایان مسئولیت باید تحت پیگرد قضایی قرار بگیرند یا نه؟!»

روزنامه ایران، ارگان دولت در واکنش به پیشنهاد کیهان نوشت: «از وجه حقوقی موضوع که بگذریم، اما می‌شود با پیشنهاد برگزاری رفراندوم غیر واقعی و غیر حقوقی مطرح شده هم به نحوی استقبال کرد. غیر حقوقی از این منظر که قاعدتاً برای برخورد با مسئولان متخلف نیازی به رفراندوم نیست و در صورت مشاهده و تأیید تخلفات و اهمال کاری بدون رجوع به همه پرسی هم دستگاه قضایی می‌تواند به موارد اثبات شده ورود کند. با این حال چرا می‌توان از این پیشنهاد استقبال کرد؟ به نظر می‌رسد برگزاری این رفراندوم در حکم روشنگری و شفاف‌سازی درباره بسیاری از اتفاقات و رویدادها و ناگفته‌ها باشد.

به‌هر حال برگزاری چنین رفراندومی، مقدماتی دارد و از جمله اینکه باید در سطح رسانه‌ها و مشخصاً صداو سیما زمانی برای تبیین موضوع تعیین شود و دولتمردان هم پیش از برگزاری همچون مخالفان و مدعیان فرصت توضیح و تشریح شرایط و دفاع از خود را داشته باشند تا در نهایت بعد از شفاف سازی‌ها مردم به پای صندوق‌های رأی بروند و نظر خود را بدهند که آیا باید با مسئولان قوه مجریه برخورد قضایی انجام شود یا نشود. البته کسی منکر اشکالات و نقصان های دولت نیست و نباید هم باشد اما واقعا این دولت انقدر اشکال و نقص داشته که باید محاکمه شود؟...

حتماً درباره فرصت‌های از دست رفته و دلایل آن سخن به میان می‌آید و ناگفته‌های جدیدی برای تنویر افکار عمومی روی دایره می‌ریزد. حتماً شخص رئیس جمهوری، معاون اول، وزیر خارجه، وزیر ارتباطات، وزیر بهداشت و... حرف‌هایی برای گفتن دارند که در حال حاضر بنا بر ملاحظاتی از بازگو کردن آنها استنکاف می‌کنند اما وقتی پای قضاوت عمومی درباره عملکرد آنها و برخورد قضایی در میان باشد چه بسا برخی ملاحظات ملی را به‌کناری نهاده و بخش‌های بیشتری از حقایق و واقعیت‌های موجود را علنی کنند.»

***

کنایه رئیسی به دولت روحانی

سید ابراهیم  رئیسی، رئیس قوه قضاییه امروز دوشنبه در نشست شورای عالی قوه قضاییه با شورای قضایی استان‌ها بازخوانی و مرور قوانینی از جمله قانون توسعه فضای کسب و کار، قانون رفع موانع تولید و قانون اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه برخی از این قوانین به طور کامل اجرا نشده است، گفت: باید قوانینی که تصویب شده به طور کامل اجرا شود و  در این صورت در فضای کسب و کار و رونق تولید نقش مهمی خواهند داشت.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: اگر اینقدر که برخی آقایان جلسه گذاشتند برای اینکه چطور بتوانند از غربی‌ها یک امکانی برای این کشور بگیرند، جلسه برای رونق تولید و رفع موانع تولید در کشور می گذاشتند بسیار می‌توانست در گره گشایی در کشور موثر باشد.

رئیسی گفت: حساب کنند چقدر وقت کشور را برای مواردی که نتیجه‌ای نداشت، گذاشتند و اگر همین وقت را برای رفع موانع تولید می گذاشتند امروز بسیاری از کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل در کشور فعال و بسیاری از گره‌ها باز شده بود.

بیشتر بخوانید:

رئیسی: فساد اقتصادی مانع تولید است/ سند تحول قضایی باید اجرا شود

***

نظر ضرغامی درباره احتمال پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات

عزت الله ضرغامی رئیس اسبق صدا و سیما و نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری به فارس گفت: «اصلاحات همیشه در کشور جریان سیاسی پرقدرتی بوده و اینکه این دوره هم جریان اصلاحات موفق شود رئیس جمهور تعیین کند احتمال کمی نیست. اصلاح‌طلبان مهندسی خوبی برای انتخابات انجام می‌دهند. ما بلد نیستیم...

شما یک سؤال دارید و آن اینکه می‌گویید آیا امکان دارد اصلاح‌طلب‌ها برنده شوند؟ می‌گویم بله، خیلی. برخی، اصلاح‌طلب‌ها را دست کم می‌گیرند. برخی اصول‌گراها فکر می‌کنند دیگر راه هموار شد و تمام است؛ بنشینند یکی بیاید رأی را ببرد و برود. اینطور نیست. به همین دلیل من می‌گویم اصلاح‌طلبان را دست کم نگیرید. آن‌ها در هر شرایطی قدرت مهندسی خوبی دارند. یک کار آن‌ها این است که می‌نشینند و دعواهای اصول‌گراها را نگاه می‌کنند. ببینید؛ یک موقع هست شما چند کاندیدای انقلابی دارید- چون من عنوان اصول‌گرا را قبول ندارم- که این‌ها همدیگر را تخریب می‌کنند. بارها هم به این‌ها گفته‌ام، سایت‌ها و هواداران‌شان شروع می‌کنند به تخریب همدیگر. آن را باید مراقبت کنیم...

اصلاح‌طلبان مهندسان خوبی هستند. می‌گویند دعواهای این‌ها تمامی ندارد. من اینطور می‌گویم که برخی آنقدر توی این دعوا جدی‌ هستند که حاضر هستند اصلاح‌طلبان رأی بیاورد امّا رقیب‌شان در جناح اصول‌گرایی رأی نیاورد. قبول ندارید این را؟ من خیلی‌هایشان را می‌شناسم. حالا اگر اصلاح‌طلب رأی نیاورد و رقیب این‌ها رأی بیاورد می‌گویند حال ما گرفته شد. برخی‌هایشان اینطوری است.»

شعارهای من 

ـ بنابراین یک از شعارهای من فرصت زندگی است، یک مدارا با مردم، ‌یکی هم زیر میز زدن…. اصلاح‌طلب و اصول‌گرا پوست خربزه است.

ـ معتقدم کسانی باید جرأت داشته باشند زیر میز این ساختارهای ناکارآمد بزنند. اصلاً یکی از شعارهای من زیر میز زدن است. با رفرم‌های معمولی کار پیش نمی‌رود...

- ضرغامی یک جریان جدید راه خواهد انداخت، زیر میز تمام ساختارهای ناکارآمدی می‌زند که اگر مذاکره هم می‌خواهید بکنید در این کشور، اصل مذاکره که اشکالی ندارد،‌ بنابراین باید ببینید چطور می‌خواهید مذاکره کنید.

ـ من بیش از ۱۰۰ موضوع مهم کشور را که امروز چالش کشور است از مدت‌ها قبل یعنی حدود دو سال قبل که به‌طور جدّی وارد بحث‌های اقتصادی شدم احصاء‌کردم.

بیشتر بخوانید:

ضرغامی : اهل رانت نیستم / روحانی بد عمل کرد / آدم‌های آویزان رجل سیاسی نیستند

***

عارف از اصلاح‌طلبان جدا می‌شود؟

فارس نوشت: «حذف نرم عارف توسط اصلاح‌طلبان آغاز شده و اما شواهد حکایت از این دارد که این بار معاون اول دولت اصلاحات بی توجه به آنچه تندروهای این جریان و رئیس دولت اصلاحات دنبال می کند، مسیر متفاوت‌تری را آغاز کرده است.

طبق اطلاعی که خبرنگار ما کسب کرده است، بنیاد امید ایرانیان که محمدرضا عارف ریاست آن را بر عهده دارد فعالیت‌های انتخاباتی خود را در برخی از استان‌های کشور آغاز کرده و ستادهایی را راه‌اندازی کرده است و این نشان می‌دهد معاون اول دولت اصلاحات این بار عزم جدی‌تری برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری 1400 دارد.»

بیشتر بخوانید:

عارف مسیرش را از خاتمی جدا کرد؟/ راه‌اندازی ستاد‌های انتخاباتی عارف در برخی استان‌ها

***

کیفرخواست عنابستانی صادر می‌شود
 
به گزارش ایسنا، سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا در حاشیه نشست گزارش عملکرد پلیس در پاسخ به پرسش ایسنا درباره آخرین وضعیت شکایت از "علی اصغر عنابستانی" که در بهمن ماه سال گذشته بر سر ورود غیرمجاز به خط ویژه با سرباز پلیس راهور درگیر شده بود، گفت: پلیس راهور شکایت خود از ایشان را به دادسرا ارائه داد و دستگاه قضایی نیز نسبت به احضار فرد خاطی اقدام کرده و طبق اطلاعات ما به زودی و طی روزهای آتی کیفر خواست برای ایشان صادر می‌شود.

وی درباره شکایت عنابستانی از پلیس راهور و سرباز اکبری نیز اظهار کرد: این فرد نیز پس از اعلام‌ وصول شکایت پلیس، شکایتی را در سازمان قضایی نیروهای مسلح مطرح کرد اما با توجه به اینکه برابر قانون یک شکایت در دوجا قابل رسیدگی نیست، تا این لحظه سازمان قضایی نیروهای مسلح هیچکدام از همکاران ما را دعوت نکرده است.

به گفته وی شکایت اصلی پلیس از این نماینده در دادسرا در حال رسیدگی است.

عصر ایران درباره ماجرای عنابستانی نوشت: «با توجه به اهمیت موضوع و آزاری که بر افکار عمومی تحمیل شد، انتظار می رفت قوه قضائیه این موضوع را به صورت ویژه و فوری و با دعوت از شهود ماجرا مانند راننده و مسافران اتوبوسی که در پشت سر خودروی نماینده بودند و نیز شهروندان حاضر در محل،  بررسی کند و با کشف واقعیت و بدون در نظر گرفتن عناوین و مناصب افراد، حکم قطعی و قاطع صادر کند.

با این حال، پرونده ای بدین اهمیت دچار اطاله دادرسی شده و حالا کار به جایی رسیده که نماینده متهم به ورود غیرقانونی به خط ویژه و زدن سیلی بر صورت سرباز در حال انجام وظیفه، شاکی شده است!

این پرونده، صرفاً دعوای دو فرد نیست. از نظر افکار عمومی، این ماجرا تقابل نهاد قدرت با مردم عادی است. یک سمت ماجرا نماینده مجلس است که کلاً در فضای قدرت سیاسی زندگی کرده و قبل از نمایندگی هم دستیار رئیس جمهور وقت و استاندار و فرماندار و مدیر کل و ... بوده است و در سوی دیگر، جوانی است از میان مردمان عادی، که به حکم قانون و اجبار، دو سالی را به سربازی آمده است.

برای مردم، نتیجه این دادگاه از آن نظر مهم است که دستگاه قضا، سمت قدرت را خواهد گرفت یا طرف مردمی عادی که یک سرباز وظیفه، مشخصه آنها در این محکمه است.»

***

آغاز گفت‌و‌گوهای شورای وحدت اصولگرایان با نامزدهای ریاست جمهوری

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان در پایان نوزدهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت که صبح امروز (۱۶ فروردین ماه) برگزار شد، با اعلام این خبر که گفت‌وگوهای ما با کاندیداهای محتمل و بالقوه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ آغاز شده است افزود: ما گفت‌وگوها را با نامزدهای مطرح در جریان ارزشی و انقلابی با این هدف که از پیش‌برنامه‌ها و افراد محوری در ترکیب دولت مورد نظر آنها و مباحثی از این دست بیشتر آگاه شویم، آغاز کرده‌ایم.

سخنگوی شورای وحدت ضمن تاکید بر اینکه کماکان حجت الاسلام والمسلمین آقای رئیسی اولویت اول ما در گزینه‌های این شورا است، گفت: در این گفت‌وگوها ارزیابی اولویت های بعدی و پیش‌بینی لازم در شرایط ویژه مورد نظر است و ما به زودی چارچوب این گفت‌وگوها و نحوه دعوت از نامزدها را تدوین و برای دستیابی به یک قالب و الگوی مشخص جهت برگزاری نشست‌های جدی‌تر با کاندیداها در هیئت عالی شورای وحدت این امر را بررسی خواهیم کرد.

***

علی اکبر صالحی و رد احتمال نامزدی در انتخابات

علی‌اکبر صالحی درخصوص ادعای برخی صفحات رسانه‌های مجازی مبنی بر اینکه صالحی در حال رایزنی با شخصیت‌ها برای کاندیداتوری انتخابات 1400است، ضمن رد چنین خبرسازی‌هایی به آخرین خبر گفت: البته گروه‌ها و شخصیت‌های متعددی در ماه‌های اخیر  با بنده برای حضور در عرصه انتخابات رایزنی داشته اند ولی به همه این عزیزان گفته ام که چنین قصد و برنامه ای ندارم.

بیشتر بخوانید: توضیحات صالحی درباره آینده برجام

***

پاسخ ربیعی به محسن رضایی

علی ربیعی سخنگوی دولت در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه دبیر مجمع تشخیص اعلام کرده دولت پاسخ ابهامات مجمع در خصوص لوایح FATF را نداده است، اظهار کرد: من این ادعا را تائید نمی‌کنم زیرا پاسخ ابهامات را داده‌ایم. متخصصین ما در بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، وزارت امور خارجه و معاونت حقوقی رئیس‌جمهور دلسوزانه و خیلی روشن دیدگاه‌هایشان را ارائه داده‌اند.

بیشتر بخوانید: واکنش سخنگوی دولت به اظهارات دبیر مجمع

***

لاریجانی با حمایت اصلاح‌طلبان کاندیدای ریاست‌جمهوری می‌شود؟

داریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره نامزدهای احتمالی جبهه اصلاحات در انتخابات ۱۴۰۰ نیز گفت: علی لاریجانی، اسحاق جهانگیری، سید حسن خمینی، محمدرضا عارف، مسعود پزشکیان و محمدجواد ظریف از جمله افرادی هستند که در چارچوب جریان اصلاحات و اعتدال مدنظر هستند. باید صبر کرد و دید آیا نامزد دیگری اضافه می‌شود و یا کدام یک از این افراد به عنوان کاندیدای نهایی معرفی خواهد شد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره حمایت جریان اصلاحات از «علی لاریجانی»، بیان کرد: لاریجانی اعلام کند اصلاح‌طلب است یا اعلام نکند، مواضعی که در سال‌های گذشته داشته او را به سمت اردوگاه اصلاحات آورده است و در این هیچ تردیدی نیست. من فکر می‌کنم لاریجانی هم قطعا با حمایت اصلاح‌طلبان می‌خواهد کاندیداتوری خود را اعلام کند و خود را جدا از جریان اصلاحات نمی‌داند.

قنبری ضمن اشاره به اینکه لاریجانی در چارچوب دیگری وارد انتخابات نخواهد شد، افزود: کاندیدای جریان اصولگرا مشخص است. در میان گزینه‌های اصولگرایان نامی از علی لاریجانی دیده نمی‌شود و نامی از او بر زبان نمی‌آورند. بنابراین من فکر می کنم قطعا او در جریان اصلاحات قرار خواهد گرفت و وارد انتخابات خواهد شد.

این در حالی است که عزت الله یوسفیان ملا، یک چهره نزدیک به لاریجانی، به برنا گفته است: کارنامه رفوزگی جریان چپ و راست توسط عموم مردم صادر شده است و این دو جریان دیگر برای مردم اعتبار سیاسی ندارند لذا باید به سمت فردی رفت که روی او موردی قضاوت شود باید دید آیا او در مسئولیتی که داشت اشتباه می کرد یا نه؟!

یوسفیان ملا در پاسخ به این سوال که اگر لاریجانی بیاید احتمال حمایت اصولگرایان از او وجود دارد یا خیر، گفت: آقای لاریجانی مشی اصولگرایی دارد ولی جزو هیچ گروه و جریانی نیست.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۹۰۰۶۹۷۲۱:۰۲:۲۷ ۱۴۰۰/۱/۱۶
مسئولان بجای کنایه زدن به همدیگر باری از دوش مردم بردارند و با مفسدان اقتصادی برخورد کنند
ناشناس۱۹۰۱۳۳۷۰۸:۰۴:۳۷ ۱۴۰۰/۱/۱۷
آقای رییسی از اجرای سند تحول قوه قضا که به دادستان کل کشور برای اعاده اموال نامشروع ماموریت دادید برای مردم اطلاع رسانی کنید که چه کاری صورت گرفته است
ناشناس۱۹۰۱۳۸۶۰۸:۴۱:۰۷ ۱۴۰۰/۱/۱۷
تو این یه قلم مبارزه با مفسدین رییسی خوب اومد تا حالا
ناشناس۱۹۰۰۷۱۳۲۱:۱۶:۰۹ ۱۴۰۰/۱/۱۶
آقای رییسی ببینیم خودت رییس جمهور شدی چه میکنی خدا کنه راه روحانی رو‌ نری که خیلی ناامیدمون کرد
ناشناس۱۹۰۱۲۷۳۰۷:۱۶:۳۶ ۱۴۰۰/۱/۱۷
باید یک قانونی بگذارند که از میان آمار جمعیت کشور که می توانند رای دهند درصد مشخصی حتما باید در انتخابات شرکت کرده باشند تا رای رییس جمهور منتخب مشروعیت داشته باشد
ناشناس۱۹۰۰۷۱۵۲۱:۱۶:۳۳ ۱۴۰۰/۱/۱۶
نحوه مدیریت و کار کرد آقای ضرغامی در زمان ریاست صدا و سیما برای مردم آشکار و هویدا است
ناشناس۱۹۰۰۷۳۶۲۱:۳۱:۳۰ ۱۴۰۰/۱/۱۶
زیباکلام: مردم از رای دادن به اصلاح طلبان سرخورده شده اند.
ناشناس۱۹۰۱۲۷۶۰۷:۱۸:۰۱ ۱۴۰۰/۱/۱۷
نه اصلاح طلب و نه اصول گرا فقط آدم و آرمانگرا
ناشناس۱۹۰۰۷۴۰۲۱:۳۳:۵۰ ۱۴۰۰/۱/۱۶
FATF هم کلاه گشاد دیگری همانند برجام است و باعث تشدید تحریم ها و فشار حداکثری دشمن خواهد شد.
ناشناس۱۹۰۱۹۱۲۱۲:۱۱:۴۷ ۱۴۰۰/۱/۱۷
به اعتراف همتی fatf بهانه است مهم رفع تحریم است که تا الان طرفهای برجام انجام ندادند
ناشناس۱۹۰۰۸۴۵۲۲:۳۰:۳۱ ۱۴۰۰/۱/۱۶
گویا مسئولین ..هر روز به هم گوشه و کنایه می زنند و معلوم نیست این کارها چه سودی برای ملت داره
ناشناس۱۹۰۱۰۹۵۰۰:۵۸:۳۵ ۱۴۰۰/۱/۱۷
آقای رییسی هم جای پرداختن به تولید به جرایم بپردازد زمین خواری را پی گیری کند احکام دیوان به سود معلمان را اجرا کندبهتر است
ناشناس۱۹۰۱۳۹۴۰۸:۴۳:۳۷ ۱۴۰۰/۱/۱۷
درسته کارش آخه بانکها و راتتخوارها جلوی تولیدو گرفتن
سعید۱۹۰۱۱۶۱۰۲:۴۵:۳۸ ۱۴۰۰/۱/۱۷
همش دست خداست
ناشناس۱۹۰۱۶۵۵۱۰:۳۹:۰۳ ۱۴۰۰/۱/۱۷
بله دست خدا است نباید موجودی که نمیتواند کنترل کند خلق میکرد ولی او هم ناچار بود .
کلهر۱۹۰۱۳۸۲۰۸:۳۴:۳۰ ۱۴۰۰/۱/۱۷
سردار سلیمانی قسم خورد ولله ولله ولله عاقبت بخیر وصله مملکت گوش به این حکیم فرزانه است ،وسلام
ناشناس۱۹۰۱۴۴۲۰۹:۱۲:۴۵ ۱۴۰۰/۱/۱۷
رییسی عشق منی
ناشناس۱۹۰۱۴۵۷۰۹:۱۹:۱۶ ۱۴۰۰/۱/۱۷
هر چه به اقای عارف میگوییم هر چه در خصوص خدمت به مردم انجام دادید بس است بهتر است به امور خانواده مشغول شوید توجه نمی کنند
داریوش یک بازنشسته۱۹۰۱۸۵۲۱۱:۵۴:۵۱ ۱۴۰۰/۱/۱۷
حضرت آیت الله رئیسی از شما عاجزانه تقاضا داریم به داد بازنشستگان تامین اجتماعی برسید و اجازه ندهید در حق ما بازنشستگان تامین اجتماعی ظلم کنند
ناشناس۱۹۰۲۰۹۴۱۳:۱۶:۲۴ ۱۴۰۰/۱/۱۷
به عارف کسی رای نمیدهد مجلس بود عین چوب خشک
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  3. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  4. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  5. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

  12.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  13.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  15. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  5. جلاد، به پایان سلام کن!

  6. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  12. انتقام از پوتین؟

  13. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  17. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  18. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  19. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  22. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  4. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  5. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  6. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  7. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  8. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  9. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  10. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  11. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  12. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

  13. فضائلی: اختلاف سلیقه‌ها در کشور نباید نفرت ایجاد کند

  14. ادعای حسنی و رفتار اموی!

  15.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  16. درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات

  17. چرا شبکه آشوب به سراغ براندازان داخلی رفته است؟ / با اپوزیسیون داخل کشور آشنا شوید!

  18. حاجی‌دلیگانی: فساد نتیجه بی‌توجهی و عدم رعایت قانون است

  19. جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی به حواشی اخیر

  20. یک دیدار معنادار

  21. جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

  22. صلح امام حسن(ع)؛ چرا؟!

  23. نامگذاری شعار سال تعیین نقشه راه است/ مسوولان موانع را از سر راه تولید بردارند

  24. شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

  25. سرلشکر رشید: آمریکا شریک جرم اسرائیل است

آخرین عناوین