به چه روشی از سایت های خارجی خرید کنیم؟

گزارش بازرگانی،   4000114114

افراد و کاسبان بسیاری به خرید از سایت های خارجی تمایل دارند ولی با وجود تحریم ها و مشکلات این چنینی امکان خرید از اینن سایت ها برای مردم ایران بسیار سخت شده است. این سایت ها جهانی هستند و خرید از آن ها برای تمام مردم جهان امکان پذیر است. اما با این حال کشور هایی که تحریم هستند از برخی از این سایت ها که مربوط به کشور آمریکا هستند نمی توان خرید کرد. چرا که از آمریکا به ایران امکان ارسال هیچ بسته ای وجود ندارد. البته سایت های دیگر که متعلق به کشورهای دیگر مانند چین است برای تمام مردم جهان در دسترس هستند و هر کسی از ایران نیز می تواند از آن ها خرید کند. در ادامه این متن قصد داریم به نحوه خرید از سایت های خارجی و معرفی آن ها به اختصار بپردازیم.

معروفترین سایت های خارجی در جهان

برخی از سایت های فروشگاهی در تمام جهان معروف هستند و تمام مردم جهان راغب هستند که از این سایت ها خرید کنند. برای مثال سایت آمازون از قدیمی ترین معتبرترین سایت های فروشگاهی در جهان است که تمام مردم جهان آن را می شناسند. امروزه سایت های مشابه با آمازون با عملکردی مشابه بسیاری ایجاد شده اند که در زیر برخی از مهمترین آن ها را معرفی می کنیم و نحوه خرید از سایت های خارجی را توضیح خواهیم داد.

سایت آمازون 

آمازون معروف ترین سایت فروشگاهی جهان است و علت معروفیت و اعتبار این سایت عرضه محصولات اصل و اورجینال برندهای مختلف است. آمازون به هیچ عنوان محصولات تقلبی عرضه نمی کند و به همین دلیل مردم اعتماد زیادی به محصولات آن دارند. عرضه محصولات اورجینال و اصل در این سایت مردم ایران را نیز ترغیب می کند که از این سایت خرید کنند. البته سایت آمازون هیچ گونه فروشی به ایران ندارد و امکان ارسال بسته به ایران ندارد. برای خرید از آمازون روش های جایگزینی وجود دارد که از مهمترین آن ها استفاده از سایت های واسطه است. شرکت ها و سایت های واسطه می توانند برای شما محصول موردنظرتان را از خود کشور آمریکا سفارش دهند و از طریق نمایندگی هایی که در کشور های دیگر دارند برای ایران ارسال کنند.

سایت علی اکسپرس

سایت علی اکسپرس از جمله سایت هایی است که خرید از آن برای تمام مردم جهان امکان پذیر است و ایرانی ها نیز می توانند با خیالی راحت از این سایت ها خرید کنند. سایت علی اکسپرس متعلق به کشور چین است و محصولات متنوع از جمله محصولات علی بابا را در این سایت عرضه می کند. در صورتی که شما فردی هستید که دائما از این سایت ها خرید می کنید و دارای کارت اعتباری ارزی هستید می توانید به راحتی خودتان سفارشتان را ثبت کنید. ولی افرادی که کارت ارزی ندارند نیز می توانند به راحتی از طریق شرکت های واسطه نیز سفارش های خود را با پرداخت هزینه به ریال ثبت کنند و به راحتی وسایل سفارش داده را دریافت کنند. 

سایت اتسی 

سایت اتسی نیز یک سایت حراج جهانی است که دارای بیش از 50 میلیون کاربر و 1.5 میلیون فروشنده است. علت معروفیت این سایت حراج انواع صنایع، لوازم و حتی لباس هایی خاص و ساخت دست است. در این فروشگاه انواع صنایع دستی و محصولات که با دست ساخته می شوند ارائه می گردد. لوازم این سایت مستقیما توسط سازندگان در سایت عرضه و به فروش می رسد و از مهمترین خواص این سایت نیز آشنایی با هنرمندان و سازندگان محصولات به طور مستقیم است. این سایت خود هیچ تعهدی در مورد ارسال کالاها به کشورهای دیگر ندارد و ارسال کالا مستقیما توسط خود فروشنده انجام می گیرد. شاید برای شما سوال ایجاد شود که چگونه مطمئن شویم که این محصولات واقعا ساخته دست همان فروشنده است. نظرات هنرمندان و فروشندگان دیگر می تواند به شما کمک کند که از صحت عملکرد فروشنده اطمینان پیدا کنید. از طرفی شما می توانید برای اطمینان به فاکتور Feedback نیز دقت کنید.  


سایت
eBay

سایت ای بای مانند سایت آمازون دارای شعب مختلفی در تمام جهان است. عملکرد این سایت مانند سایت آمازون است، با این تفاوت که در این سایت انواع اجناس اصل و تقلبی با تمام برندها و کیفیت ها عرضه می شود و شما می توانید با توجه به نظرات کاربران و قیمت محصولات از کیفیت و اصل بودن اجناس اطمینان پیدا کنید. خرید از این سایت نیز مانند خرید از سایت های خارجی دیگر نیز برای ایرانیان کمی دشوار است و نیاز به راه حل جایگزین دارد.

نحوه خرید از سایت های خارجی

همان طور که در متن بالا نیز اشاره کردیم نحوه خرید از سایت های خارجی برای سایت های غیر آمریکایی کار سختی نیست. اما در مورد خرید از سایت های آمریکایی روش های جایگزین وجود دارد. یکی از راه حل ها برای خرید از سایت های خارجی خرید از شعب آن ها در کشور ها دیگر است و به طور مثال شما می توانید برای خرید از آمازون از شعبه های امارات و ترکیه نیز استفاده کنید و در صورتی که خودتان دارای کارت اعتباری هستید مستقیما از این سایت ها خرید خود را انجام دهید. اما در صورتی که کارت اعتباری ارزی مانند ویزا کارت یا مستر کارت ندارید می توایند از طریق شرکت های واسطه سفارش های خود را برای خرید از همه سایت ها ثبت کنید و در نهایت خرید خود را با پرداخت هزینه ها به ریال در ایران تحویل بگیرید. 

جمع بندی

در متن به معرفی برخی از مهمترین سایت های خارجی پرداختیم و نحوه خرید از آن ها را توضیح دادیم. این سوال در این قسمت ایجاد می شود که چگونه می توانیم به شرکت های واسطه اعتماد کنیم و کدام یک از این سایت های واسطه مطمئن و معتبر است. شما می توانید با مراجعه به سایت نیازیتو به آدرس niazito.com مراجعه کنید. این سایت یک مرجع معتبر است که به شما سایت های معتبر در زمینه های مختلف را معرفی می کند و شما می توانید با خیال راحت به تمام سایت های معرفی شده در نیازیتو اعتماد کنید. 



yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  3. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  4. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  5. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

  12.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  13.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  15. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  5. جلاد، به پایان سلام کن!

  6. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  12. انتقام از پوتین؟

  13. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  17. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  18. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  19. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  22. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین