نحوه مشاهده لیست قیمت تور مشهد هوایی به روز

گزارش بازرگانی،   4000114020

بدون شک سفر به مشهد مقدس جز برنامه‌های سالانه هر ایرانی است. اما حرم مطهر تنها دلیل سفر به این شهر جذاب و دیدنی نیست؛ مراکز خرید بی‌نظیر، پارک‌های آبی جذاب و باهیجان، هتل‌های لوکس، رستوران‌های با کیفیت و... می‌تواند در جذابیت تورهای مشهد مثل تور مشهد، تور مشهد هوایی، تور مشهد از تهران و... تاثیرگذار باشد. آب‌وهوایی دل‌چسب و مردمانی دوست‌داشتنی و خون گرم همگی عواملی هستند که می‌تواند شما را برای سفر به مشهد مجاب کند. مشهد بعد از تهران دومین شهر پهناور ایران محسوب می‌شود.

دلایل سفر به مشهد

سال‌ها است که مشهد دیگر یک مقصد زیارتی نبوده و امکانات تفریحی و جذابی را به آن اضافه کرده‌اند تا مسافران کنار زیارت بتوانند خوش‌گذرانی داشته باشند. پاساژها و مراکز خرید مناسب می‌تواند خیال مسافران را از یک خرید خوب و مطمن راحت کند؛ به‌این‌ترتیب زائران با خیالی آسوده به خرید می‌روند. جاذبه‌های گردشگری مشهد به قدری زیاد است که شما باید چند روز از مسافرت خود را به رفتن به جاذبه‌های گردشگری مثل آرامگاه فردوسی، طرقبه، آرامگاه نادر شاه، شاندیز و... اختصاص دهید.

بهترین هتل‌های مشهد

مشهد چندین هتل لوکس وگران‌قیمت با ویژگی‌های خاص و جذاب دارد که می‌تواند هر زائری را برای اقامت با هزینه سنگین خود وسوسه کند. از هتل‌های محبوب و لوکس مشهد می‌توان به هتل قصر طلایی، هتل درویشی، هتل الماس 1 و 2 و... اشاره کرد. اما وجود این هتل‌ها دلیل نمی‌شود که هتل‌های ارزان و کم ستاره‌تر مشهد مناسب برای اقامت نباشد. اگر دوست ندارید در هتل اقامت کنید، در این شهر هتل آپارتمان‌های وجود دارد که امکانات مناسبی نسبت به قیمت خود به زائران ارائه می‌دهند. مشهد یکی از شهرهای است که تعداد زیادی هتل آپارتمان دارد. هتل‌های لوکس مشهد معمولا در بهترین تور مشهد قابل رویت است.

مراکز خرید

پاساژهای مشهد پر از مغازه‌های شیک و پر زرق و برق هستند که با بهترین اجناس به مسافران عزیز خدمت می‌کنند. برای بعضی از مسافران بعد از حرم بزرگ‌ترین جاذبه گردشگری مشهد مراکز خرید و بازارهای اطراف حرم است. مراکز خرید خوب با قیمت مناسب این شهر را می‌توان بازار رضا، خیابان هفده شهریور، مرکز خرید الماس شرق، مجتمع خرید پرومای، مرکز خرید آرمان، مرکز خرید خورشید و... دانست که هم کیفیت اجناس و هم قیمت قابل قبولی دارند.

سوغاتی مشهد

در بازارهای مشهد مغازه‌هایی وجود دارد که مخصوص سوغات مشهد هستند. شاید بپرسید سوغات مشهد چیست ؛ در صدر سوغاتی مشهد مهر، سجاده و تسبیح جای گرفته است. از دیگر سوغات مشهد می‌توان به زغفران، زرشک، آجیل، خشکبار و... اشاره کرد که در بازارهای مشهد با مقدار زیاد و با کیفیت عالی برای خرید پیدا می‌شود. البته مشهد به عطر شهرت دارد و یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید عطر است.

وسیله مناسب برای سفر

بسیاری از توریست‌ها تور مشهد از تهران را بهترین تورهای مشهد با هواپیما می‌دانند. این روش میانگین قیمت بسیار مناسبی دارد و میان شهروندان تهرانی بسیار پرطرفدار است. در مدت زمان یک ساعت و 15 دقیقه به مشهد می‌رسید. اگر قصد سفر با تور مشهد علی بابا هوایی را دارید، ترجیحا بلیط خود را برای ساعات هفت و هشت صبح و چهار و پنج بعد از ظهر تهیه کنید. در این زمان‌ها تصمیم‌گیری برای ادامه روز خود آسان‌تر است.

قطار یکی دیگر از وسیله‌های ارتباطی بین شهرهای ایران با مشهد است. این وسیله یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین وسیله‌های حمل‌ونقل به‌شمار می‌رود. در قطار شما می‌توانید به‌راحتی استراحت کرده و روز بعد در مقصد موردنظر باشید. البته کمی سفر با قطار طولانی خواهد شد و با قیمت اقتصادی و امکانات خوب سالانه تعداد زیادی مسافرت با قطار به مشهد صورت می‌گیرد.

اتوبوس یکی دیگر از راه‌های سفر به مشهد است. این وسیله نقیله هزینه کم‌تری نسبت به قطار و هواپیما دارد، ولی ممکن است حوصله شما را سر ببرد؛ زیرا زمان مسافرت با اتوبوس زیاد است و ممکن است خیلی از مردم نتوانند این مدت زمان را تحمل کنند. البته این نکته را فراموش نکنید که برای تعیین بهترین وسیله برای سفر به شهر مشهد، فاصله از شهر مبدا را درنظر بگیرید. اگر این فاصله کم باشد، اتوبوس نیز می‌تواند گزینه خوبی محسوب شود.

غذاهای مشهد

وقتی صحبت از مشهد است، مشهد جایگاه خوبی میان رقیبان دارد. رستوران‌های متعدد این شهر و کیفیت بالای غذاهای رستوران‌ها، سفر را به‌یادماندنی‌تر و جذاب‌تر می‌کند. برای کسانی که به کیفیت غذای خود اهمیت می‌دهند، مشهد می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای سفر باشد. از معروف‌ترین و خوشمزه‌ترین غذای‌های این شهر می‌توان به شله مشهد، پلو مخلوط، آش لخشک، اشکنه قوروت، آش ماستی و... اشاره کرد. البته چشیدن طعم کباب‌های مشهد را هرگز فراموش نکنید.

قیمت تورهای مشهد

مهم‌ترین فاکتور خرید یک تور مناسب قیمت آن است. با شرایط کنونی کشور و پایین و بالا شدن قیمت دلار قیمت دقیقی نمی‌توان برای تور مشهد تعریف کرد. البته درست است نمی‌توان قیمت دقیقی را مشخص کرد؛ ولی امکانات سفر مانند کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل، فصل‌های مناسب مشهد، زمان سفر از نظر روزهای هفته، رفتن به مکان‌های دیدنی مثل طرقبه، شاندیز و ...، بلیط رفت یا رفت‌وبرگشت، ترانسفر فرودگاهی یا راه‌آهن، وعده‌های غذایی با هتل و ... در قیمت پایانی این تور تاثیر زیادی دارد. تور مشهد هوایی همه روزهای هفته از سرتاسر ایران انجام می‌شود. به‌دلیل شلوغی این خط هوایی پروازهای چارتری زیادی صورت می‌گیرد که قیمت بسیار مناسبی نسبت به پروازهای سیستمی دارد. شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت تور مشهد با قطار یا تور مشهد از تهران و... به صفحه تور کیش علی بابا مراجعه کنید و با وارد کردن تاریخ سفر از آخرین قیمت تورها بر اساس هتل و امکانات دیگر مطلع شوید.