ثبت کشف بیش از هزار تن مواد مخدر در کشور

اجتماعی،   4000113060 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

جانشین فرمانده نیروی انتظامی مقابله با قاچاق کالا، اسلحه و قاچاقچیان مواد مخدر را بخشی از موفقیت های نیروی انتظامی در سال گذشته عنوان کرد و گفت: با ثبت کشف بیش از هزار تن مواد مخدر رکورد بی نظیری در این حوزه حاصل شده است.

سردار قاسم رضایی، در جمع خبرنگاران استان  با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت های نیروی انتظامی، اظهار کرد: ناجا سازمانی بزرگ و دارای گستردگی ماموریت ها از مرز تا مرکز است و با توجه به ایام و مناسبت‌های مختلف ماموریت‌های این نیرو نیز اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه با نیروی انتظامی با مردم؛ برای مردم و در خدمت مردم است، افزود: اقدامات بسیار خوبی در حوزه های مختلف ماموریتی در سال گذشته در کل کشور و به تبع آن در انتظامی استان کردستان صورت گرفته که خوشبختانه رضایمندی مردم را به همراه داشته است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی مقابله با قاچاق کالا، اسلحه و قاچاقچیان مواد مخدر را بخشی از موفقیت های نیروی انتظامی در سال گذشته عنوان و تصریح کرد: با ثبت کشف بیش از هزار تن مواد مخدر رکورد بی نظیری در این حوزه حاصل شده است.

وی هدف گرایی نیروی انتظامی در سال 99 را برخورد قاطع با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی عنوان کرد و گفت: امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و خوشبختانه با برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش؛ حمایت های و  پشتیبانی های خوبی توسط مردم صورت گرفته است که این اقدام پلیس مورد وثوق مردم بوده است.

سردار رضایی در ادامه به امنیت موجود در استان کردستان اشاره کرد و گفت: کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش بوده است و این مجاهدت ها همچنان در این استان ادامه داشته و حاصل این مجاهدت ها برقراری امنیت مطلوب در سطح استان است.

وی ادامه داد: مردم استان کردستان مردم بزرگی هستند که شهدای زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند و نقطه قوت خدمت در کردستان همراهی و همکاری خوب مردم استان با نیروی انتظامی است.

 جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به امنیت و تاثیر آن بر رشد و توسعه کشور گفت: همه شرایط و زیر ساخت های امنیتی برای سرمایه گذاری در کردستان وجود دارد و از سرمایه گذاران دعوت می‌کنیم برای رشد و توسعه استان با خیالی راحت نسبت به سرمایه گذاری در این استان اقدام کنند.

سردار رضایی در ادامه با تاکید بر مسئولیت پذیری همه سازمان ها و نهادها در راستای تامین امنیت و ارتقاء شاخص های امنیتی، افزود: قاچاق کالا یکی از مهم ترین مأموریت های ناجا در سال جدید نیز است و انتظار داریم سایر سازمان ها و نهاد در حوزه تشدید و مقابله با قاچاق کالا بیش از پیش وارد عمل شده و به نیروی انتظامی کمک کنند.

وی با اشاره به قرار گرفتن در روز طبیعت و از طرفی شرایط حساس کشور در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا اقدامات و فعالیت های نیروی انتظامی در این حوزه، تصریح کرد: نیروی انتظامی برابر تصمیمات ستاد مقابله با کرونا عمل خواهد کرد البته هر چند مردم ما؛ مردمی با بصیرت و مسئولیت پذیر هستند که به توصیه مسئولان در همه حوزه ها عمل می کنند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پایان با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در راستای عمل به توصیه های ستاد مقابله با کرونا و اینکه همچون سال گذشته رعایت کنند از مسئولان فرمانداری ها و شهرداری ها خواست نسبت به مدیریت و کنترل تفرجگاه ها و مناطق گردشگری اقدام کنند و در این راستا نیروی انتظامی نیز برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۸۹۶۱۸۰۰۰:۰۹:۵۰ ۱۴۰۰/۱/۱۴
كشف اين حجم بزرگ مواد مخدر در كشور نشان از افزايش حمل مواد مخدر ومتاسفانه به تبع آن افزايش مصرف مواد در داخل است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین