چطور چشمان درشت و جذاب داشته باشیم؟

گزارش بازرگانی،   4000111045

زیبایی ظاهری افراد تاحد زیادی به ناحیه صورت و فرم چشم‌ها مربوط است. زمانی‌که این زیبایی دچار اختلال باشد، معمولا جذابیت سایر اجزا صورت نیز کاهش می‌یابد. خوشبختانه، در قرن علم و تکنولوژی زندگی می‌کنیم و دنیای پزشکی راه حل‌های زیادی برای بطرف کردن چنین مشکلاتی کشف کرده است. در کلینیک زیبایی دکتر آرش نجف بیگی با استفاده از جدید ترین تکنولوژی میتوانید زیبایی را به چهره خود هدیه دهید.

در ادامه با ما همراه باشید تا راه‌کارهای دستیابی به چشمان درشت و جذاب را بررسی کنیم.

درشت کردن چشم ها

با آناتومی چشم آشنا شوید!

ساختمان چشم انسان بسیار پیچیده است. بخش‌های اصلی و فرعی زیادی دارد که با بهترین عملکرد در کنار هم، نعمت بینایی را به ما عرضه می‌کنند. بخش‌های مختلف چشم شامل پلک ها، ملتحمه، قرنیه، عنبیه و مردمک، اتاق قدامی، عدسی، جسم مژگانی،  زجاجیه، شبکیه، مشیمیه، صلبیه، عصب بینایی و عضلات چشم است. با در کنارهم بودن این اجزا مختلف می‌توانید اجسام را ببینید و از دنیا لذت ببرید. در کنار کار اساسی چشم، بخش زیبایی آن نیز غیرقابل چشم پوشی است. آناتومی چشم با دارا بودن نواحی خارجی در کنار پلک‌ها، اثر اساسی بر زیبایی چهره انسان دارند. شکل و فرم چشم‌ها و نحوه قرارگیری آن در صورت، تعیین کننده جذابیت ما انسان ها است.

راه‌های دستیابی به چشمان درشت و جذاب چیست؟

برای داشتن چشمان زیبا و جذاب، همه به دنبال یافتن راه‌کار هستند. راه‌کارهای موقتی و دائمی همیشه طرفداران خاص خود را دارد. اگر علاقه‌مند به داشتن چشم‌های زیبا و جذاب هستید، در ادامه همراه ما باشید تا روش‌های دستیابی به این مدل چشم را باهم مرور کنیم. البته یکی از مهم‌ترین پارامترهای رسیدن به بهترین نتیجه از این روش ها ، انتخاب پزشک باتجربه و متخصص است. معمولا پزشکان باتجربه، توانایی درک عمیق زیبایی شناسی دارند. همین موضوع موجب می‌شود، با استفاده از علم پزشکی و اطلاعات ارزشمند در آن زمینه، اقدام به ارائه مشاوره کنند. پزشک متخصص معمولا می‌تواند بهترین راه‌کار برای رسیدن به زیبایی و جذابیت ظاهری را پیشنهاد کند. برای مثال، انجام عمل‌های ترکیبی می‌تواند بهترین نتیجه را به شما ارائه کند. پس سعی کنید در چنین جراحی‌های ظریف و حیاتی، از بهترین جراح پلک مانند دکتر نجف بیگی کمک بگیرید.

 

1- چشمان درشت با بلفاروپلاستی

یکی از بهترین تکنیک‌های چشمان درشت و خوش فرم، عمل بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین است. افتادگی پلک اثرگذاری مستقیمی بر شکل و فرم چشم‌ها دارد. معمولا افرادی که دچار افتادگی پلک می‌شوند، فرم چشم‌های افتاده‌ای دارند و زیبایی چشم‌هایشان تاحد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند. خوشبختانه، عمل جراحی پلک افتاده در چنین شرایطی به کمک افراد خواهد آمد. در این عمل جراح با استفاده از بی‌هوشی عمومی یا بی‌حسی، اقدام به برش پوست و چربی اضافه در ناحیه بالای پلک یا پایین پلک می‌کند. با چنین اقدامی می‌توانید جذابیت و زیبایی چشم‌ها را چند برابر کنید. اما باید درنظر داشته باشید که بلفاروپلاستی تا حد استاندارد توانایی کاهش چین و چروک‌های روی پلک را دارد، کاهش بیش از اندازه بافت پلک موجب باز ماندن چشم و آسیب‌های شدید بینایی می‌شود. پس سعی کنید بدون اصرار به هر اقدام افراطی، طبق نظر و صلاح‌دید پزشک عمل کنید تا بهترین نتیجه را از این جراحی مشاهده کنید. عمل جراحی پلک افتاده به شما کمک می‌کند تا بافت اضافی و سنگین روی چشم را بردارید و ظاهر چشم را بهتر از قبل نشان دهید و میدان دیدتان را باز کنید.

2- چشمان درشت با کانتوپلاستی

یکی از تکنیک‌های فوق‌العاده برای داشتن چشم‌های درشت و زیبا، عمل کانتوپلاستی است. در این عمل معمولا قسمت خارجی چشم توسط جراح اصلاح می‌شود. جراح متخصص و باتجربه، با برداشتن پوست نواحی خارجی چشم و ایجاد برش، اقدام به انجام کانتوپلاستی می‌کند. با استفاده از این جراحی می‌توان شکل و فرم چشم‌ها را نیز تغییر داد. در برخی موارد با کانتوپلاستی، فرم چشم‌ها را گربه‌ای و کشیده می‌کنند. به همین دلیل جراحی کانتوپلاستی، به عمل چشم گربه‌ای نیز مشهور است. تخصص و تجربه پزشک در چنین جراحی حرف اول را می‌زند، چرا که هرگونه برداشت اضافی از پوست، موجب بروز آسیب‌های جدی به چشم و ایجاد مشکل خشکی چشم می‌شود. پس در انتخاب پزشک متخصص برای این‌کار دقت کنید.

3- چشمان درشت با اپی کانتوپلاستی

عمل جراحی زیبایی اپی کانتال یکی از تکنیک‌های ظریف و جذاب برای درشت کردن چشم‌ها است. معمولا عمل اپی کانتوپلاستی برای افرادی کاربرد دارید که قصد تغییر فرم در ناحیه داخلی چشم را دارند. پزشک متخصص و باتجربه باید برای انجام این جراحی اقدام کند. در این جراحی معمولا عمل زیبایی پلک نیز انجام می‌شود تا بهترین نتیجه از عمل مشاهده شود. اپی کانتال به‌خوبی چشم‌ها را بزرگ‌تر از ابعاد قبل از جراحی نشان می‌دهد و به افراد این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی زیبایی چشم‌هایشان را چند برابر کنند. عمل اپی کانتوپلاستی زمانی بهترین نتیجه را می‌دهد که هیچ پوست و چربی اضافی در بالای پلک وجود نداشته باشد و تغییر اندازه در داخل چشم به خوبی نتیجه جراحی را به بهترین شکل نمایان کند.

درشت کردن چشم های یک خانم با لیفت ابرو ها توسط دکتر نجف بیگی

4- چشمان درشت با لیفت ابرو

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید، در بعضی مواقع چشم‌ها زیبا و جذاب هستند، اما پایین بودن بیش از اندازه ابروها امکان بروز این زیبایی را نمی‌دهد. در چنین شرایطی پزشک متخصص با درنظر گرفتن تمامی پارامترها در عمل‌های زیبایی، استفاده از لیفت ابرو را به‌صورت جراحی یا نخ لیفت، پیشنهاد می‌کند. معمولا نتیجه چنین جراحی بسیار خاص و زیبا خواهد بود.

5- چشمان درشت با لیفت شقیقه

یکی از راه‌کارهایی که پزشکان متخصص زیبایی برای داشتن چشمان درشت و جذاب پیشنهاد می‌کنند، انجام لیفت شقیقه است. با استفاده از این عمل جراحی، در ناحیه شقیقه و نزدیکی موهای سر، برشی کوچک ایجاد می‌شود که به‌وسیله آن، لیفت شقیقه انجام شود. گاهی نیز، با استفاده از نخ‌های مخصوص لیفت می‌توان این تغییر را ایجاد کرد. با استفاده از تکنیک لیفت، می‌توان چشم‌ها را به طرفین کشید و زیبایی آن را بیشتر کرد. این روش برای افراد دارای افتادگی پلک چندان مطلوب نخواهد بود.

چرا چشمان درشت و جذاب اهمیت زیادی دارد؟

در زندگی اجتماعی و روابط اجتماعی، معمولا افراد با نوع برخورد یکدیگر علاقه‌مند به ارتباط صمیمی‌تر باهم می‌شوند. اثرگذاری نگاه انسان‌ها به یکدیگر معمولا ازطریق ارتباط چشمی امکان‌پذیر است. چشم‌ها یکی از اثرگذارترین عضوهای بدن محسوب می‌شوند که به ما این امکان را می‌دهند تا علاوه‌بر ایجاد ارتباط چشمی و احساسی با دیگر افراد، جذابیت ظاهری‌مان را نیز افزایش دهیم.

ارتباط چشمی انسان‌ها با یکدیگر، بخش عمده‌ای از روابط اجتماعی‌شان را تشکیل می‌دهد. معمولا خانم‌ها مخاطب اصلی جراحی‌های زیبایی چشم محسوب می‌شوند؛ زیرا میزان حساسیت خانم‌ها در برطرف کردن مشکلات ظاهری‌شان بسیار بیشتر از آقایان است. زمانی که چشم‌ها زیبایی و گیرایی مطلوبی داشته باشد، معمولا علاقه‌مندی‌ها و دوستی‌های زیادی شکل می‌گیرد. پس بدیهی است که افراد برای ارضاء میل بی‌انتهای درونی‌شان به زیبایی، راه‌های دستیابی به چشمان زیبا و درشت را دنبال می‌کنند تا بهترین راه را برای این هدف پیدا کنند.

هنر گریم و میکاپ این روزها به‌راحتی توانایی تغییر چهره افراد را پیدا کرده است. لوازم آرایش و گریم جدید که برای زیباتر کردن چشم‌ها وجود دارد، به شما این امکان را می‌دهد تا بدون انجام هرگونه جراحی، چشم‌تان را کشیده‌تر نشان دهید و با استفاده از سایه و کانتورینگ، چشم‌ها را درشت‌تر نشان دهید و از زیبایی‌تان لذت ببرید. کاشت مژه و فرم‌دهی به آن نیز در برخی مواقع جوابگوی نیاز درشت کردن چشم‌ها است. قطعا این روش برای عده زیادی مطلوب است، اما پاسخگوی نیاز آقایان نیست. مشکل دیگری که در این روش وجود دارد، ناپایداری آن است. معمولا آرایش به عنوان یک روش موقتی برای زیبایی انتخاب می‌شود که تنها چند ساعت دوام دارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. انتقام از پوتین؟

  12. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین