پشت پرده درآمد های میلیونی و میلیاردی از کسب و کار های اینترنتی

گزارش بازرگانی،   4000103048

کسب و کارهای اینترنتی یک فرصت پولساز برای افدایست که قصد دارند از طریق اینترنت درامدزایی داشته باشند! اگر شما جزء افرادی هستید که به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستید پیشنهاد میکنم حتما این خبر مهم را مطالعه کنید تا در ادامه شما را با کسب و کارهای اینترنتی پولساز آشنا کنیم و به شما بگوییم که چطور میتوانید از طریق اینترنت درآمد میلیونی داشته باشید؟! در این مقاله جامع در ابتدا به شما آموزش خواهیم داد که اصلا کسب و کار اینترنتی چیست و سپس شما را با ایده های پولساز و پردرآمد کسب و کارهای آنلاین آشنا خواهیم کرد. 

پس در ادامه همراه من باشید تا به سراغ آموزش کسب و کار انلاین برویم و به شما نوه درآمدزایی اینترنتی را آموزش بدهیم!

کسب و کار اینترنتی چیست؟

کسب و کار اینترنتی چیست

به زبان خیلی ساده منظور از کسب و کار اینترنتی یا همان کسب و کار آنلاین به کسب و کاری که در فضای اینترنتی راه اندازی شود کسب و کار اینترنتی می گویند و اگر شما هم جزء افرادی هستید که قصد کسب درآمد از اینترنت را اشتهباشید میتوانید همین حالا به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشید. 

کسب و کار اینترنتی یک مزیت بسیار بزرگی که دارد این است شما با کمترین سرمایه ممکن میتوانید یک کسب و کار پولساز راه اندازی کنید و از طریق اینترنت کسب درآمد کنید. هر کسی با هرشرایطی میتواند از طریق کسب و کار های آنلاین کسب درآمد داشته باشد. 

بر خلاف کسب و کارهای سنتی که نیاز به سرمایه بسیار بالایی دارند در کسب و کاهای آنلاین اصلا اینطر نیست و شما با کمترین سرمایه ممکن میتوانید همین الان هم کسب و کار انلاین خودتان را راه اندازی کنید. اما به این نکته بسیار مهم توجه کنید که ممکن است به درآمد رسیدن کسب و کارهای انلاین نیاز به زمان داشته باشید و چندین ماه روی کسب و کارتان کار کنید تا به درآمدی که میخواهید برسید. ولی واقعا ارزش این را دارد که شما کسب و کار انلاینتان را راه اندازی کنید.

به این نکته مهم توجه کنید که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی در اولین قدم باید یک ایده مناسب انتخاب کرده باشید. اگر ایده ای برای راه اندازی کسب و کار خود ندارید در ادامه یکسری ایده برای شروع به شما معرفی کردیم که میتوانید از این ایده ها برای راه اندازی کسب و کارتان استفاده کنید. پس در ادامه همراه من باشید تا شما را با ایده های پولساز کارهای اینترنتی آشنا کنیم.

 

ایده های پولساز کسب درآمد از اینترنت

ایده های کسب در؟آمد از اینترنت

در این قسمت قصد داریم شما را با ایده های ناب راه اندازی کسب و کار انلاین آشنا کنیم. اگر خیلی جدی قصد راه اندازی کار آنلاین را دارید اما ایده ای ندارید میتوانید این ایده های استفاده کنید و کسب و کارتان را راه اندازی کنید. البته در سایت آکادمی سبز ایده های زیادی به شما معرفی کردیم که میتوانید به این سایت مراجعه کنید و از بین ایده های معرفی شده بهترین ایده را انتخاب کنید و کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید.
در ادامه این مقاله همراه من باشید تا شما را با ایده های ناب راه اندازی کسب و کار اینترنتی آشنا کنیم.

1- ساخت دوره های آموزشی 

ساخت محصولات آموزشی یکی از رایج ترین و پردرآمدترین روشهای درامد اینترنتی است. اگر خیلی جدی به فکر راه اندازی یک کسب و کار آنلاین پولساز هستید میتوانید از این روش کسب و کار اینترنتی استفاده کنید و کسب و کارتان را راه اندازی کنید. این روش مناسب افرادی است که به تدریس خیلی علاقه دارند. اگر در هر زمینه ای تخصص و مهارت دارید میتوانید با ساخت محصولات اموزشی از اینترنت کسب درامد کنید.

ساخت محصولات اموزشی اصلا کار سخت و دشواری نیستو میتوانید با فرمت های مختلف اموزش های مختلفی ضبط کنید و در اینترنت بفروشید.

انواع فرمت های ساخت محصولات اموزشی و دانلودی:

  1. کتاب های الکترونیکی و PDF
  2. فایل های صوتی و پادکست و MP3
  3. فایل های ویدیویی 

شما در هر زمینه ای که علاقه و تخصص دارید میتوانید از طریق این مدل کسب درامد اینترنتی اقدام کنید و شروع به کسب درآمد و درآمدزایی کنید.  برای انتخاب این روش کسب درآمد در اولین قدم باید کامل بررسی کنید و ببینید که در چه زمینه ای مهارت و تخصص دارید، ممکن است فکر کنید که هیچ مهارت و تخصصی نداشته باشید! اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید در ادامه یک روش خوب را به شما معرفی کردیم.

همانطور که گفتیم برای کسب درآمد از این روش شما باید یک مهارت و تخصص داشته باشید، کامل بررسی کنید  ببینید که در چه زمینه ای مهارت و تخصص دارید، ممکن است شما در زمینه اموزش زبان انگلیسی مهارت داشته باشید میتوانید دوره های اموزشی زبان بفرشید، یا اینکه کتاب های زیادی در زمینه بهبود فردی مطللعه کرده باشید میتوانید مطالب کتاب ها را جمع اوری کنید و در به فایل های اموزشی تبدیل کنید. هر مهارتی که داشته باشید را میتوانید به فایل های آموزشی تبدیل کنید و بفروشید.

ممکن است که فکر کنید هیچ مهارتی ندارید، میتوانید یک حوزه پولساز را انتخاب کنید و شروع به یادگیری در آن زمینه کنید و بعد هرچیزی را که یاد گرفتید به محصولات آموزشی تبدیل کنید.

2- همکاری در فروش اینترنتی

همکاری در فروش اینترنتی یکی دیگر از روش های پولساز کسب و کار اینترنتی است. در این روش شما محصولات و دمات دیگران را میفروشید و به ازای فروشی که از سمت شما صورت میگیرد پورسانتی را دریافت میکنید. اگر هیچ محصولی برای فروش در اینترنت ندارید میتوانید از این روش کسب درامد اینترنتی استفاده کنید.

همکاری در فروش اینترنتی مناسب افرادی است که نه محصولات اموزشی و دانلودی دارند و نه محصولات فیزیکی، در این روش شما باید فروشندگان و تولید کنندگان را پیدا کنید و با انها قرار داد ببنندید و محصولاتشان را در  اینترنت بفروشید. هر فروشی که از سمت شما صورت میگیرد یک پورسانتی را دریافت میکنید.

البته برای همکاری در فروش اینترنتی میتوانید با سایت های فروشگاه اینترنتی هم همکاری کنید. یک سری از فروشگاه های اینترنتی این امکان را دارند که به شما یک لینک اختصتصی می دهند و هر کسی که از طریق ان لینک وارد فروشگاه اینترنتی شد و خرید کرد به صورت کاملا اتوماتیک پورسانت ان را دریافت  میکنید.

با یک سرچ ساده در گوگل خیلی راحت میتوانید این فرشگاه های اینترنتی را پیدا کنید.

برای همکاریدر فروش اینترنتی شما به یک وب سایت نیاز دارید. برای راه اندازی سایت میتوانید از سایت سازها و سیستم های مدیریت محتوا اسفاده کنید. خیلی از افراد فکر میکنند که برای راه اندازی سایت حتما باید چندین میلیون تومان سرمایه اولیه داشته باشند و یک وبسایت اختصتصی طراحی کنند در صورتی که اگر سرمایه بالایی ندارید میتوانید خودتان دستبکار شوید و با ستفاده از سایت ساز وردپرس سایتتان را در کمتر از چند روز طراحی کنید.  البته در سایت اکادمی سبز به صورت کامل شما را با طراحی سایت آشنا کردیم و گفتیم که چطور بدون نیاز به علم برنامه نویسی و کد نویسی برای کسب و کارتان یک سایت طراحی کنید.

3- راه اندازی فرشگاه اینترنتی

سومین روش راه اندازی کسب و کار اینترنتی فروش محصولات فیزیکی خود به صورت کاملا اینترنتی است. اگر صاحب یک فروشگاه فیزیکی باشید میتوانید تمام محصولات فیزیکیتان را به صورت کاملا اینترنتی بفروشید. به عنان مثال ممکن است شما صاحب یک فروشگاه فیزیکی ظروف آشپزخانه باشید، میتوانید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید . تمام محصولاتتان را به صورت کاملا اینترنتی بفروشید.

هر محصول فیزیکی که میفروشید قابلیت فروش در اینترنت را دارد پس همین حالا  باید به فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود باشید و در کنار فروشگاه فیزیکی خود وب سایت خود را راه اندازی کنید. اگر اصولی فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید و اعتماد سازی کنید کار شما خیلی راحت میشود. مثل آب خوردن از طریق اینترنت میتواند محصولات و خدماتتان را در اینترنت بفروشید.

بهترین منبع یادگیری کسب و کار اینترنتی

بهترین منبع یادگیری

سایت آکادمی سبز به نشانه اینترنتی https://academysabz.com بهترین منبع برای یادگیری راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت است. در این سایت شما یادخواهید گرفت که چطور کسب و کار اینترنتی خودتارن را راه اندازی کنید و از صفر به درآمد میلیونی برسانید. برای ورود به سایت آکادمی سبز کافیست که عبارت " آکادمی سبز " را در گوگل جستجو کنید و وارد این سایت شوید و آموزش های رایگان این سایت را ببینبد.

جمع بندی

شاید تصور کنید که راه اندازی کسب و کار اینترنتی کار بسیار سخت و شواری است. درست است که هرکاری سختی خودش را دارد ولی آینده کسب و کار های اینترنتی کاملا روشن است و شما میتوانید همین الان آینده کسب و کاری خودتان را رقم بزنید. اگر به دنبال روش های پولساز کسب و کار هستید میتوانید به فکر راه اندازی کسب و کار آنلاین تان باشید. مطمئن باشید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی خیلی راحت تر از چیزی که فکرش را میکنید به درآمد رویای تان برسید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. وحدت ملی با وعده صادق

  12. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  15. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  16. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  17. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  18. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  19. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  20. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  21. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  24. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  25. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

پربحث‌های هفته

  1. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  2. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  3. افزایش ۳۵ درصدی مزد کاهش قدرت خرید کارگران را جبران نکرد

  4. اردوغان در حال بلعیدن ارس/ نقشه خطرناک ترکیه علیه محیط زیست ایران

  5. ماجرای طرح مالیات بر ازدواج چیست؟  

  6. تبلیغ کولرهای گازی ممنوع شد

  7. ریزش قابل توجه بهای سکه و طلا در کمتر از ۲۴ ساعت

  8. افزایش قیمت دلار آزاد و سکه در معاملات امروز بازار

  9. کاهش مصرف ۲۲ میلیون لیتری بنزین با توسعه CNG/ لزوم گازسوز شدن تاکسی‌های اینترنتی  

  10. مرغداری‌ها به ازای فروش هر کیلو مرغ ۱۲ هزار تومان ضرر می‌کنند!

  11. قیمت جدید گوشت، مرغ، برنج و روغن اعلام شد/ جدول قیمت

  12. زعفران ایرانی به سرنوشت پسته و فرش دچار شد  

  13. وزیر اقتصاد: عوامل کلیدی تأثیرگذار بر نرخ ارز در وضعیت مطلوبی قرار دارند  

  14. افزایش حقوق بازنشستگان تأمین‌ اجتماعی در پرداختی اردیبهشت اعمال خواهد شد

  15. قیمت خودرو فعلا تغییر نمی‌کند

  16. دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت

  17. موشک‌های سپاه کدام نقاط سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد؟

  18. اعلام زمان دومین حراج شمش طلا/ خریداران تا پایان امروز ۳۵۰ میلیون تومان واریز کنند

  19. مأموریت تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی همراه با عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی

  20. اعمال افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از اردیبهشت ماه

  21. چگونه ۲۰۰۰ دلار ارز سهمیه ای بگیریم؟

آخرین عناوین