واعظی: بابت همه رنج‌ها و مشقت‌ها و دشواری‌های این سال سخت از مردم پوزش می‌طلبیم

سیاسی،   3991230002 ۳۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار
واعظی: بابت همه رنج‌ها و مشقت‌ها و دشواری‌های این سال سخت از مردم پوزش می‌طلبیم

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری طی یادداشتی حساب به مردم ایران با بیان اینکه «بابت همه رنج‌ها و مشقت‌ها و دشواری‌های این سال سخت از شما پوزش می‌طلبیم»، اظهار کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که ما نیز از این سختی‌ها فارغ نبودیم و با تمام توان کوشیدیم از آلام و مشکلات‌تان بکاهیم؛ یک روز زمان آن خواهد رسید که شرح حکمرانی در این سه سال سخت را با مردم بازگو کنیم و اطمینان داریم که آن روز مردم به کارِ کارستان رزمندگان و تلاشگران جبهه خودی در این جنگ فراگیر اقتصادی، افتخار خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری طی یادداشتی حساب کاربری خود در اینستاگرام با اشاره به فرارسیدن سال ۱۴۰۰ شمسی نوشت:

«چو غنچه گر چه فروبستگیست کار جهان...تو همچو باد بهاری گره گشا می‌باش.

ملت شریف ایران

سالی دشوار و نفس‌گیر رو به پایان است. سالی که همگی در نبردی نابرابر در مقابل فشار حداکثری دشمنان ایران و کرونا صف‌آرایی کردیم و اگرچه زخم‌ها خوردیم، اما مغلوب نشدیم. سنگین‌ترین رژیم تحریمی در تاریخ جهان مدرن را به ما تحمیل کردند و ما اگرچه رنج کشیدیم، اما زانو نزدیم.

در سالی که بدخواهان‌مان و البته بیماری منحوس کرونا، به کشتن امید و نور برخاسته بودند، ما زندگی را برگزیدیم. ویروسی که پارسال میهمانی ناشناخته و ناخوانده تلقی می‌شد، امروز پشت سد مجاهدت‌های کادر درمان و همراهی شما مردم خوب، متوقف شده اما هنوز هم چموش و خطرناک در کمین کوچکترین غفلت‌مان نشسته است. روزهای سختی بر ما گذشت اما تاریخ ایران، مشحون از روزهایی است که فرزندان ایران،‌ ناممکن‌ها را ممکن کرده‌اند.

مثل امسال که همه ما دست در دست هم، به دنیا ثابت کردیم که وقتی باهم باشیم، نه کرونا، نه تحریم و نه هیچ دشمن دیگر توان شکستن‌مان را ندارد. این روزها که بگذرد، در تاریخ‌ها خواهند نوشت که فرزندان ایران،‌ سربلند و سروقامت، سال دشوار کرونا و تحریم را هم به سر رساندند و تسلیم دشمنی‌ها و سختی‌های زمانه نشدند.


حالا امروز در آستانه سال جدید امیدوارتر از همیشه‌ایم. فرقه جنایتکاری که در کاخ سفید، انتظار فروپاشی ایران عزیز را می‌کشید، امروز رفته است و ما مانده‌ایم. این البته سرنوشت همه دشمنان این مرز و بوم است. در جبهه تحریم،‌ امروز بیشتر از همیشه به پیروزی نهایی نزدیکیم و در جبهه کرونا با گام‌های شتابانی که به سوی واکسن ایرانی و خرید واکسن‌های خارجی برداشته‌ایم،‌ روزهای روشنی را پیش روی‌مان می‌بینیم. همه اینها به برکت ایستادگی، درایت و فهم بالای شما مردم عزیز بدست آمده است.

ما در دولت جمهوری اسلامی ایران، خاضعانه در مقابل شما سر تعظیم فرود می‌آوریم و قدردان‌تان هستیم. بابت همه رنج‌ها و مشقت‌ها و دشواری‌های این سال سخت از شما پوزش می‌طلبیم اما به شما اطمینان می‌دهیم که ما نیز از این سختی‌ها فارغ نبودیم و با تمام توان کوشیدیم از آلام و مشکلات‌تان بکاهیم. یک روز زمان آن خواهد رسید که شرح حکمرانی در این سه سال سخت را با شما بازگو کنیم و اطمینان داریم که آن روز به کارِ کارستان رزمندگان و تلاشگران جبهه خودی در این جنگ فراگیر اقتصادی، افتخار خواهید کرد.

فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ بر یکایک شما مبارک باد. در این سال جدید، از درگاه خداوند، سلامتی، بهروزی و شادکامی همه شما عزیزان را مسئلت دارم.

ارادتمند و دوستدار همه شما
محمود واعظی».

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۸۷۶۶۱۶۰۱:۵۲:۴۹ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
دیگه حنای شما رنگی نداره آقای واعظی.. جواب هزاران آدم ورشکسته و بیکار.. انهائی که بنیان خانوادشون بخاطر تورم و گرانی از هم پاشید این عذرخواهی نخواهد بود. همه مردم ایران شما را در دولت به اصطلاح تدبیر و امید، به خدای بزرگ واگذار می کنیم. شاید این چند سالی .. اقتصاد مملکت را درهم شکستید و کمر مردم را خم کردید.. اگر در این دنیا پاسخگوی هیچکس نبودید. اما قطعا دادگاه عدل الهی.. کسی نیازمند پوزش شما نیست..
ناشناس۱۸۷۷۲۸۵۲۱:۴۶:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
اینم از خاتمی و ظریف یادگرفته؟ پوزش چه فایده حضرات؟ زندگی ما را نابود کردین
ناشناس۱۸۷۷۳۰۱۲۲:۰۶:۲۱ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
من نمی دانم کسی که نمی تواند یک بازار مرغ را کنترل و مدیریت کند از کجا ادعای فهمیدن زبان جهان را دارد؟؟؟اصلاح طلبی مساوی شده با سراب و ..
ناشناس۱۸۷۷۳۶۱۰۰:۱۶:۲۷ ۱۴۰۰/۱/۱
ترامپ و کرونا 1٪ از افتضاحات شرم‌آور اقتصادی و سیاسی جامعه را تشکیل میدهند ____ ..% از فجایع موجود را روحانی و دولتش خلق کرده‌اند حتی عذرخواهی‌‌ها هم ..
ناشناس۱۸۷۶۶۳۴۰۲:۳۷:۱۰ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
از لیاقت جنابان بوده که ملت به این روز افتادن و این حرفها برای ملت نون و آب نمیشود چرا یه کدامتان استعفا ندادید ریاست خوب چیزیه درسته
شهروند۱۸۷۶۶۴۱۰۲:۵۰:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
معذرت خواهی شما برای سفره مردم در سختی شما روغن ، مرغ ، گوشت و میوه شب عید نمیشه
ناشناس۱۸۷۶۶۴۴۰۲:۵۶:۵۷ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
دولت روحانی کاستی هایی داشت و داره، اما دمتون گرم که تو اوضاع کرونا و تحریم های فلج کننده خارجی و نامردی های داخلی ایستادید. مرسی
ناشناس۱۸۷۷۲۰۳۱۹:۵۴:۳۸ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
میشه بگی کجا ایستادند؟؟؟
ناشناس۱۸۷۶۶۴۶۰۲:۵۸:۱۷ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
آفرین به شما مسئول فهیم قدر شناس باشد که بقیه هم آموخته باشند.
ناشناس۱۸۷۶۶۴۹۰۳:۰۲:۴۶ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
بابت رانت وفساد وارز۴۲۰۰ به دور بری دادین عذر خواهی کنین نه تحریم‌
ایرانی۱۸۷۶۶۵۶۰۳:۱۵:۲۱ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
وقتی اینقدر فکر مردم بودید چرا قیمت کالاهای تولید داخل ۱۰ برابر کردید. همش دروغ میگید. یعنی رییس جمهور مثل کارگر زندگی میکرد. شما همتون سرمایه دار شدید بعضا از خانواده ها.. که با رانت شما دستشون به منابع این مردم خیانت کرد و ..
ناشناس۱۸۷۶۶۸۷۰۶:۲۵:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
اقای واعظی، بزرگترین اشتباه شماها این است که اصرار بر به کار گماردن افراد از حزب خود یا افرادی از ستاد های تبلیغاتی تان داشته اید. و نام شایسته سالاری بر خود گذاشته اید.
ناشناس۱۸۷۶۶۸۹۰۶:۲۷:۳۹ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
سال یا سال ها؟؟
ناشناس۱۸۷۶۷۰۲۰۷:۳۱:۱۶ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
حرف زدن فایده نداره که.. بعد میگی عذرخواهی میکنم. الان خیلی ها کسب و کارشون لطمه خورده ولی میدونم دیگه بازم با درصد بالاتر مالیات خواهید گرفت.
ناشناس۱۸۷۶۷۲۴۰۸:۲۵:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
اما چه کسانی می خواهند در مقابل خواسته های نامشروع آمریکا زانو بزنند و تن به مذاکره نامعقول آمریکا بدهند ؟
ناشناس۱۸۷۶۷۳۹۰۸:۳۸:۴۰ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
ای کاش مسئولین دولت تدبیر به هوش و فهم ملت ایران احترام می گذاشتند و کم کاریها و قصورهایشان را با این روش و به سادگی نمی خواستند بپوشانند .
ناشناس۱۸۷۶۷۵۲۰۸:۵۵:۲۴ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
جیب مردم نشان کارکردن و برنامه ریزی است مردمی که شبانه روز کارکردن تا فقط بتوانند شکم فرزندانشان سیر کنند ایران تنها کشوری که در اثر سیاستهای غلط کشور را بیراهه برده ..
ناشناس۱۸۷۶۷۷۱۰۹:۱۸:۲۷ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
بررو فقط
ناشناس۱۸۷۶۷۷۸۰۹:۲۴:۰۳ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
ما هم ممنون شما هستیم!!!! که چنین وضعیت اسفباری را برای این ملت شریف و نجیب ایجاد کردید ‌.
ناشناس۱۸۷۶۸۱۹۱۰:۰۰:۵۶ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
امیدواریم در سال جدید اشتباهات گذشته را تکرار نکنید
رضا۱۸۷۶۸۲۳۱۰:۰۸:۳۲ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
واای چه با کلاس. اینم ی تقلید نصفه و نیمه از ژاپنیها و کره ای ها با این تفاوت که اونا بعد از عذر خواهی برنامه دارن ولی اینا اصلا نمیدونن برنامه چیه
ناشناس۱۸۷۶۸۲۶۱۰:۱۱:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
عوض پوزش خواستن درست کار می کردید تا اندکی از رنج مردم کاسته می شد . خودتان و دوستانتان .. و مردم را در سختی نگاه داشتید.
مهدی۱۸۷۶۸۵۲۱۰:۵۲:۰۹ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
پوزش خنده داره به خدا... اگر قرار باشه تمام اشتباهات ومدیریت های غلط را با پوزش جبران کنیم وای به حال مردم که به امید این مسئولین زنده اند
ناشناس۱۸۷۶۸۷۲۱۱:۲۲:۳۴ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
برید خجالت بکشید
ناشناس۱۸۷۶۸۷۵۱۱:۲۶:۱۶ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
دیگه از این حرفها گذشته . الان هم که تا چند ماه دیگه میروید و دولت بعدی میاد همه مشکلات رو میندازه گردن شما و همینطور الی ماشاءالله !!! ..
ناشناس۱۸۷۶۸۸۶۱۱:۵۴:۲۷ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
آقای واعظی موضوع اینست که بلایی که بر سر مردم آمده و ارزش پول رایج در ده سال اخیر به یک بیست و پنجم رسیده ابدی است و فقط سال ۹۹ را در بر نمیگیرد. غیر از اینست.آنکه ثروت داشت ثروتش به ۲۵ برابر رسید و آنکه نداشت غرق شد و دیگر به نظر نمیاد که فرجی در کار باشد.
ناشناس۱۸۷۶۸۹۸۱۲:۲۷:۲۴ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
بهترین عذر خواهی شما اینه که دیگه نبینیمتون
ناشناس۱۸۷۷۳۲۶۲۲:۳۶:۳۰ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
ایول .
ناشناس۱۸۷۶۹۳۹۱۳:۴۵:۵۳ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
پوزش؟ فکر کردین اینهمه اشتباهات فاجعه بار مثل دلار 4200 تومنی با یک پوزش تموم میشه میره؟
ناشناس۱۸۷۶۹۴۱۱۳:۴۷:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
ایا بدبخت کردن مردم با معذرت خواهی قابل حله؟! مردم اعتمادشان .. سلب شده و اب ریخته را نمیشود جمع کرد.
ناشناس۱۸۷۶۹۴۹۱۳:۵۷:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
خیلی با حال با یک جمله خودتون رو راحت میکنید بدون هیچ پاسخگویی این ساختمان سازی ها رو دیدید یک بنر میزنه همسایه ها از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم پوزش ما رو بپذیرید بعد اون محل رو بیچاره میکنه. با خاک و سروصدا
ناشناس۱۸۷۶۹۶۱۱۴:۱۹:۰۶ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
خدا بخیر کنه ما کار و لطفتون نخواستیم کاری و فکری نکنید مردم راحتتر هستن هر حرفی زدید برعکس شد و رانت برای آقازاده هاتون
ناشناس۱۸۷۷۰۴۵۱۶:۲۲:۰۷ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
آقای واعظی ، اگر همه شما سیاسیون وطنی ( بدون استثناء ) تا پایان دنیا هم از ملت ایران بابت رنج ها و مشقت ها و دشواری هایی که طی این چند دهه بابت عملکرهایتان دچار نصیب شان شده است پوزش بخواهید هیچ فایده ای و اثری ندارد .
ناشناس۱۸۷۷۰۴۸۱۶:۲۳:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
خجالت هم بسیار چیز خوبی بوده و هست .
ناشناس۱۸۷۷۱۷۷۱۹:۱۹:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
پوزش مد شده دیگه همین؟؟؟!
ناشناس۱۸۷۷۱۸۶۱۹:۳۰:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
من و خانواده ام شما را نمی بخشیم. با فقر و رنج کنار می آییم با ظلم و تبعیض و فساد و دروغ خیر.
ناشناس۱۸۷۷۴۲۹۰۷:۳۱:۵۹ ۱۴۰۰/۱/۱
استعفا بده برو. فقط در سال ۹۹ تورم دوسه برابری در ارزاق عمومی داشتیم مرد حسابی از پارسال تا حالا خونه دوبرابر شده درآمد ها چی؟؟ اصلاً دیگه کسی شماها را قبول نداره.
ناشناس۱۸۷۷۴۶۸۰۹:۱۳:۴۹ ۱۴۰۰/۱/۱
الان احساس كردي خيلي با كلاسي؟؟؟
ناشناس۱۸۷۷۴۷۶۰۹:۲۷:۲۷ ۱۴۰۰/۱/۱
نمی دونم بخندم یا گریه کنم؟؟ پوزش؟؟ سالها باید بگذره تا گوشه ای از خرابکاری های شما وهم حزبی هایتان جبران شود. تازه اگه قابل جبران بشه.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. کمی دیر نیست؟

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  24. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. وحدت ملی با وعده صادق

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  9. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  10. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  11. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  12. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  13. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  14. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  15. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  16. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  20. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  21. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  22. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  23. واکنش احمدی‌نژاد به عملیات موشکی سپاه/ وعده زارع‌پور درباره افزایش سرعت اینترنت

  24. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  25. یک سیلی برای تنبیه

آخرین عناوین