احمدی‌نژاد وارد انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟!

سیاسی،   3991226023 ۵۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

این روزها تحرکات محمود احمدی‌نژاد گمانه‌زنی‌ها درباره حضور مستقیم یا غیرمستقیم او در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ را افزایش داده است.

احمدی‌نژاد وارد انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟!

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: از مدت‌ها پیش رسانه‌ها خبر از عزم راسخش برای شرکت در انتخابات داده بودند؛ خبری که البته عده‌ای معتقد بودند که هرگز به واقعیت بدل نخواهد شد؛ چرا که محمود احمدی نژاد رئیس جمهور قبلی در سال ۹۶ هم عزم آمدن به میدان داشت، اما با عدم احراز صلاحیت از سوی شورای نگهبان مواجه شد.

با این حال اما برخی معتقد بودند که این عدم احراز صلاحیت چیزی از اراده احمدی نژاد برای حضورش در انتخابات کم نکرده و او هنوز هم رویای رسیدن به پاستور را در سر می‌پرواند. برای مثال مدت‌ها قبل محمد حسن قدیری ابیانه گفته بود که «سفرهای مکرر احمدی نژاد و شعارهایی که به راه می‌اندازد نظیر اینکه احمدی نژاد برگرد، زمینه سازی طرفدارانش و اظهارات مشاور رسانه‌ای او یعنی علی‌اکبر جوانفکر مبنی بر اینکه احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت خواهد کرد، همه نشان از تصمیم قاطع او برای حضور دارد.» علاوه بر این عباس امیری‌فر از چهره‌های بسیار نزدیک به احمدی‌نژاد هم درباره حضور او گفته بود که «شک ندارم او برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ می‌آید.»

نامزد در سایه احمدی نژاد در ۱۴۰۰ چه کسی است؟

با این حال اما عباس امیری‌فر رئیس شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری در دولت نهم افزود: «احمدی‌نژاد دوره قبل رد صلاحیت شد و این دوره هم قطعا ردصلاحیت خواهد شد. آن‌طور که من با روحیات تک تک اعضای شورای نگهبان آشنایی دارم، او قطعا رد صلاحیت خواهد شد. خودش هم می‌داند، اما شرکت می‌کند و اشکالی هم ندارد.» صادق زیبا کلام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم معتقد است که «شورای نگهبان احمدی‌نژاد را رد صلاحیت می کند، ضمن اینکه  شرایط اجتماعی در آینده نیز به نفع احمدی نژاد نیست. 

علاوه بر این چندی پیش هم غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با  اشاره به برخی اخبار در مورد گزینه‌های مورد حمایت احمدی نژاد اظهار کرد: «آمدن احمدی نژاد را اصلا به عنوان شوک انتخابات در نظر نگیرید؛ یعنی تکلیف روشن است.  زیاد تحت تاثیر موضع‌گیری و فضای مجازی و حرف‌زدن‌ها نباشید. چنین اتفاقی نخواهد افتاد، دفعه قبل هم نیفتاد، حالا که ۴ سال هم گذشته و بدتر هم شده است. این دفعه دلایلش بیشتر است؛ بنابراین به این فکر نکنید.»

آیا احمدی‌نژاد شخصا وارد ریاست‌جمهوری می‌شود یا راه دیگری را در پیش می‌گیرد؟

اما خب این تمام ماجرا نیست؛ چرا که همیشه یک مسیرمیان‌بر هم وجود دارد.

آیا احمدی‌نژاد شورای نگهبان را دور خواهد زد؟

چندی پیش بود که روزنامه اعتماد نوشت «چنانچه احمدی‌نژاد مجوز حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ را دریافت نکند، این احتمال وجود دارد که با حمایت از یک نامزد اجاره‌ای، شورای نگهبان را دور بزند و در تشکیل دولت آینده سهیم شود.»

همزمان با گفتن این صحبت‌ها نام چند نفر هم به عنوان نامزد احتمالی انتخابات آینده اعلام شد؛ افرادی نظیر رستم قاسمی، غلامحسین الهام و عزت‌الله ضرغامی. موضوعی که حسین کنعانی مقدم فعال اصولگرا هم آن را تایید کرده و در این باره گفته است: «احتمالا احمدی نژاد در انتخابات تایید صلاحیت نشده و آرای خود را به سبد یکی از نامزدهای مدنظرش منتقل خواهد کرد.»

او همچنین با اشاره به نام‌هایی همچون رستم قاسمی، ضرغامی و الهام  گفت: «اینها همواره گعده های خود را با احمدی نژاد دارند و هنوز موضع‌گیریِ خاصی هم درباه احمدی نژاد نداشته اند و خیلی محتمل  است که به نیابت از او وارد شوند.»

آیا احمدی‌نژاد شخصا وارد ریاست‌جمهوری می‌شود یا راه دیگری را در پیش می‌گیرد؟

حال اما شاید بد نباشد که به سوابق هر یک از این اسامی مطرح شده نگاهی بیاندازیم.

رستم قاسمی نهمین وزیر نفت جمهوری اسلامی است که سال‌های ۹۰ تا ۹۲ با دولت دوم محمود احمدی‌نژاد همکاری کرد. او در مصاحبه‌ای در پاسخ به این پرسش که با توجه طرح نام‌تان به عنوان یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آیا به شرکت درانتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ فکر می‌کنید یا خیر؟ گفت: «هر کسی ممکن است به خیلی چیز‌ها فکر کند، فکر کردن که مشکلی ندارد.»

پیش از این نیز خبر‌های غیررسمی حاکی از آن بود که فعالیت انتخاباتی‌اش را آغاز کرده و گفته می‌شود که اتاق فکر انتخاباتی او با همراهی جمعی از اعضای هیات دولت محمود احمدی‌نژاد در حال پیشبرد اهداف خود است.

آیا احمدی‌نژاد شخصا وارد ریاست‌جمهوری می‌شود یا راه دیگری را در پیش می‌گیرد؟

عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق صداوسیما هم قبلا در گفت‌وگویی از دیدار اخیرش با محمود احمدی‌نژاد خبرداد و گفت: «سه هفته قبل منزل احمدی‌نژاد بودم؛ به ما شام هم داد که این دیدار در حدود چهار ساعت به طول انجامید. دو نفر دیگر هم بودند که از ذکر نام آنها معذورم. بحث‌های ما در فضای سیاسی کشور بود. دغدغه‌هایی که ما در این دیدار مطرح کردیم بیشتر دلسوزی‌هایی بود که نسبت به یکدیگر داشتیم. نکته دیگر اینکه من دوست داشتم دیدگاه‌های احمدی‌نژاد را پس از دستگیری مشایی و بقایی بشنوم و به همین دلیل نیز در این زمینه صحبت کردیم.»

آیا احمدی‌نژاد شخصا وارد ریاست‌جمهوری می‌شود یا راه دیگری را در پیش می‌گیرد؟

غلامحسین الهام هم سخنگوی دولت محمود احمدی نژاد، وزیر دادگستری و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بود. الهام دارای مدرک کارشناسی حقوق قضائی از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد و دکترای حقوق جزا و جرم‌شناسی از دانشگاه تربیت مدرس است. الهام در مرداد ۱۳۸۹ توسط محمود احمدی نژاد به عنوان مشاور حقوقی رئیس جمهور منصوب شد. وی در ۱۰ آبان‌ماه سال ۹۱ مجدداً به عنوان سخنگوی دولت معرفی و در ۲۱ آذر منصوب گردید و ظاهرا احمدی‌نژاد علاقه زیادی به او دارد.

آیا احمدی‌نژاد شخصا وارد ریاست‌جمهوری می‌شود یا راه دیگری را در پیش می‌گیرد؟

حال اما باید دید که احمدی نژاد در نهایت پشت لوای کدام یک از این نام‌ها وارد انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد. آیا احمدی‌نژاد مستقیم وارد انتخابات می‌شود یا با گزینه اجاره‌ای شورای نگهبان را دور می زند؟

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۸۷۱۵۶۲۱۱:۵۵:۳۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
احمدی نژاد یکی یک دونه است.
ناشناس۱۸۷۲۷۰۲۰۸:۳۸:۰۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
آره تو خرابکاری بدبختیو خود خواهی
ناشناس۱۸۷۳۵۷۶۱۹:۱۹:۴۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
چه زود فراموش کردید مردم از ترس گرانی های احمدی نژاد به روحانی رای دادند
ناشناس۱۸۷۴۷۲۳۱۶:۳۱:۰۰ ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
از در عقب ، ۸سال ریس جمهور بود چه گلی به سر ملت زد؟؟
ناشناس۱۸۷۱۵۸۵۱۲:۰۷:۰۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
فقط اقای احمدی نژاد میتواند جلوی این رانتها را بگیرد .
ناشناس۱۸۷۱۷۰۷۱۳:۰۴:۲۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
رای بی رای
ناشناس۱۸۷۱۷۸۰۱۳:۳۵:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
برو این دام بر مرغ دگر نه که عنقا را بلند است آشیانه
حسن۱۸۷۱۷۹۶۱۳:۳۹:۵۰ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
خیلی تحلیل سطحی و یکجانبه ای بود. شما همچنان علاقمندید بجای مردم و شورای نگهبان و نامزدها تصمیم بگیرید و این دردی را دوا نخواهد کرد ..
ایرانی۱۸۷۱۸۵۰۱۴:۰۴:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
واقعا شجاعت دارد
ناشناس۱۸۷۱۸۷۸۱۴:۱۸:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
خدا کنه هرکس که میاید به فکر مردم باشد خانه وماشین ومایحتاج مردم را ارزان کند وقدرتی داشته باشد که بتواند دلالان بنگاهداران وبه قولی ما فیا را از ریشه ساقط کنن که باعث بدبختی ملت ما هستن وبی درایت های دولتی ومجلس
ناشناس۱۸۷۱۹۳۷۱۴:۴۷:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
هر کسی رادکتر بگوئید ما به او رای میدهیم
ناشناس۱۸۷۱۹۴۸۱۴:۵۴:۵۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
آقای احمدی نژاد، بیش ازاین رشته هاتو پنبه نکن
ناشناس۱۸۷۱۹۶۰۱۵:۰۰:۴۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
اگر خود احمدی نژاد بیاد مخلصش هم هستیم ولی این کارش را اصلا دوست نداریم که کسی را جای خودش بگذارد وحمایتش کنه مردم فقط خودش را میخوان ..
ناشناس۱۸۷۱۹۷۶۱۵:۱۳:۱۹ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
احمدی نژاد تو پوشش معاون اول ضرغامی قراره بیاد
ناشناس۱۸۷۲۰۰۷۱۵:۲۹:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
احمدی نژاد هم بازیه
محي الدين۱۸۷۲۰۰۹۱۵:۳۰:۴۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
عدم احراز صلاحيت احمدي نژاد واقعا زيان بار است
ناشناس۱۸۷۳۱۹۸۱۴:۰۴:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
درودبرشماودرودبرگل سرسبدهمه ی کاندیداتورهای ریاست جمهوری١٤٠٠محموداحمدی نژاد.
ناشناس۱۸۷۲۰۲۵۱۵:۳۷:۲۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
احمدي نژاد براي اداره كشور مضر است
مریم۱۸۷۲۰۴۳۱۵:۵۰:۳۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
یا احمدی نژاد یا هیچکس
ناشناس۱۸۷۲۰۴۹۱۵:۵۴:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
احمدی نژاد بزرگتر از اونی هست که با نامزد اجاره ای وارد شود
سید عنایت الله موسوی۱۸۷۲۰۵۰۱۵:۵۴:۵۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
از استان خوزستان . اهواز هستم .باآمدن محمود احمدی نژاد در انتخابات وتایید آن کار بسیار مثبتی است . ایشان قبلا دو دوره ریاست جمهوری وبه مدت هشت سال در ریاست دادو ستد داشته .آنچه مرام مردم است میداند او به ریاست بیاید بهتر از غیر است
شهروندداود۱۸۷۲۰۷۲۱۶:۱۰:۱۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
باسلام آقای دکتر من به شما رای میدهم تنها ریاست جمهوری که خانه برای مردم ساخت ایشان بودن هیچ دولتی مثل ایشان خانه برای قشر ضعیف نساخت ودر ضمن یارانه را ایشان به ثمر رساندن وهمچنین سهام عدالت را بلاخره کسی که فکر مردم ومیهنش باشد باید رای بیاورد نه آقازاده ها واختلاس گران وگران فروشان دکتر دوستت داریم
dayani۱۸۷۲۰۷۳۱۶:۱۱:۰۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
جمع آرای این سه نفر به اندازه رای هرکس دیگری که صلاحیت دارد اعلام شود نیست. شما مردم ایران، ولو آنهایی را که نظر خاصی دارند و در انتخابات به هر دلیلی که دارند رای می دهند، دست کم گرفته اید.
داود۱۸۷۲۰۷۶۱۶:۱۲:۴۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
دکتر دوستت داریم فقط دکتر
احسان۱۸۷۲۰۸۳۱۶:۱۷:۴۹ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
فقطوفقط احمدی نژاد
سرباز ولایت۱۸۷۲۰۹۳۱۶:۲۵:۳۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
احمدی نژاد یعنی تفکر انقلابی عمل کردن به دور از باند و منت
ناشناس۱۸۷۲۱۰۷۱۶:۳۴:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
بیا که همه منتظرتیم بزرگ مرد
ناشناس۱۸۷۲۱۲۱۱۶:۴۸:۳۴ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
احمدی نژاد بیاد فیتیله همه چیا رو بکش پایین
ناشناس۱۸۷۲۱۳۵۱۶:۵۷:۴۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
احمدی نژاد همه چی رو درست میکنه
ناشناس۱۸۷۲۱۴۲۱۷:۰۳:۰۹ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
یااحمدی یا هیچکس
ناشناس۱۸۷۲۱۵۰۱۷:۱۰:۵۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
حیف تلاش وزحمت واجرای عدالت در۶ سال وبعد افتادن دردام معاون اول وبهار و..
ناشناس۱۸۷۲۲۰۰۱۷:۵۷:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
اگر دور قبل رد صلاحیت نمی شد شاید حالا اوضاع بهتری داشتیم
ناشناس۱۸۷۲۲۴۱۱۸:۳۸:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
.. ایشون رو تایید صلاحیت بفرمایید تا معلوم بشه عیار ایشون چقدره و عیار اینهایی که ازشون نقل قول کردید چقدره. البته بنده که اصلا دلیلی برای رد صلاحیت ایشون سراغ ندارم.
ناشناس۱۸۷۸۲۱۷۲۰:۲۷:۰۲ ۱۴۰۰/۱/۱
احمدی نژاد دوستت داریم
ناشناس۱۸۷۲۲۶۷۱۹:۰۵:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
یادمه روزی همه مسوولین کشور بسیج شده بودین احمدی نژاد بشه رییس جمهور امروز چی شده همه اونها برای اینکه احمدی نژاد رییس جمهور نشه سنگ تموم میزارن احمدی نژاد بده یا مسوولین ..
ناشناس۱۸۷۲۲۹۱۱۹:۳۲:۳۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
حالا فرض که تایید میشه میخواد بیاد چه گلی بسر مردم بزنه ۸۰۰ ملیارد فروش نفت که در تاریخ کشور بی سابقه بود چی شد ؟وضعیت مردم بهتر شد؟چرا دلار سه چهار برابر شد ،
یکی در این شهر۱۸۷۲۳۳۲۲۰:۲۹:۴۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
احمدی نژاد مرد بزرگی است که زمان امروز درکش نکرد تاریخ در مورد این مرد بزرگ خوب قضاوت خواهد کرد درورد بر مرد تاریخ ساز ایران
ناشناس۱۸۷۲۳۳۶۲۰:۳۶:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
من احمدی نژاد را ترجیح میدهم..
ناشناس۱۸۷۲۳۷۶۲۱:۲۹:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
یا احمدی نژاد یاهیچکس دیگه
ناشناس۱۸۷۲۴۲۸۲۲:۰۷:۱۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
احمدی نژاد شایستگیش را دارد
طوفان۱۸۷۲۴۳۵۲۲:۱۳:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
بهتر ه تایید بشه وببینیم مردم چه نظری دارند .
گمنام۱۸۷۲۴۵۱۲۲:۳۰:۲۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
احمدی نژاد نیا
ناشناس۱۸۷۲۴۵۳۲۲:۳۱:۲۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
احمدی نژاد کاردان وشجاع است
امیر۱۸۷۲۶۱۴۰۶:۱۱:۵۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
به قول مادربزرگم یا احمدی نژاد یا هیچکس
فاطمه۱۸۷۲۶۱۵۰۶:۱۳:۰۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
یا احمدی نژاد یا هیچکس
ناشناس۱۸۷۲۶۵۶۰۷:۴۱:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
انشالله آقای احمدی نژاد و یارانش باهم شرکت میکنند
سلمان۱۸۷۴۲۸۴۱۰:۳۱:۵۴ ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
سلام آقای احمدی‌نژاد
حیدرعلی امارلو۱۸۷۵۲۰۶۰۰:۰۷:۵۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
آقای احمدی نژاد رادوست دارم مردی بزرگی است
ناشناس۱۸۷۵۹۷۴۱۴:۵۰:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
احمدی نژاد حتما میاد
ناشناس۱۸۸۰۱۷۱۰۱:۴۸:۴۱ ۱۴۰۰/۱/۳
فقط دکتر دردها
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  3. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  4. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  5. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

  12.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  13.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  15. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  5. جلاد، به پایان سلام کن!

  6. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  12. انتقام از پوتین؟

  13. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  17. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  18. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  19. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  22. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  4. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  5. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  6. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  7. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  8. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  9. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  10. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  11. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  12. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

  13. فضائلی: اختلاف سلیقه‌ها در کشور نباید نفرت ایجاد کند

  14. ادعای حسنی و رفتار اموی!

  15.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  16. درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات

  17. چرا شبکه آشوب به سراغ براندازان داخلی رفته است؟ / با اپوزیسیون داخل کشور آشنا شوید!

  18. حاجی‌دلیگانی: فساد نتیجه بی‌توجهی و عدم رعایت قانون است

  19. جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی به حواشی اخیر

  20. یک دیدار معنادار

  21. جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

  22. صلح امام حسن(ع)؛ چرا؟!

  23. نامگذاری شعار سال تعیین نقشه راه است/ مسوولان موانع را از سر راه تولید بردارند

  24. شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

  25. سرلشکر رشید: آمریکا شریک جرم اسرائیل است

آخرین عناوین