معرفی بهترین هتل های مشهد

گزارش بازرگانی،   3991221036

شهر مشهد:

سفر به مشهد به عنوان یک سفر زیارتی و سیاحتی یکی از محبوب ترین سفرها در بین مردم ایران و شیعیان به‌شمار می‌آید. که در تمام فصول سال پذیرای مسافران زیادی است. به‌همین خاطر در این شهر همه ساله هتل‌های بسیاری افتتاح و یا بازسازی می‌شود. و به همین خاطر بنا به شرایط تمام مسافران و بودجه در نظر گرفته شده آن‌ها  هتل‌های بسیاری از 5 ستاره تا هتل‌آپارتمان در این شهر دیده می‌شود. تا با هر شرایطی امکان سفر و اقامت برای مسافر انجام پذیر باشد. با ما همراه باشید تا در مورد چگونگی رزرو هتل ، از ارزان تا گران‌ترین هتل مشهد و خدمات و امکانات ارائه شده با شما صحبتی داشته باشیم.

بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های مشهد نزدیک به حرم عبارتند از:

 شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد. که در زمان سفر به‌این شهر زیارتی به‌دنبال هتل‌های لوکس 5 و یا 4 ستاره‌ای هستید. که در نزدیکی حرم قرار گرفته باشند. تا هم از زیارت خود و هم از خدمات و امکانات ارائه شده هتل لذت ببرید. در شهر مشهد از این قبیل هتل‌ها بسیار دیده می‌شود. که در موقعیت مکانی بسیار کمی تا حرم واقع شده‌اند. به طوری که با پای پیاده در کمتر از چند دقیقه به حرم جهت زیارت خواهید رسید.

برخی از اسامی این هتل‌های 5 ستاره عبارتند از:

  • هتل درویشی مشهد که به عنوان بهترین هتل مشهد شناخته شده است. در این هتل لوکس 5 ستاره معماری بی‌نظیر آتریوم به‌کار رفته است. که در خاورمیانه اولین هتل به سبک این معماری بی‌نظیر شناخته شده است. در این هتل خدمات بی‌نظیری شامل: حمام ترکی، استخر و غیره ارائه می‌شود. هتل درویشی جهت اقامت توریست‌های خارجی و یا سفر ماه عسل بسیار پیشنهاد می شود.
  • هتل قصر طلایی مشهد که هتل 5 ستاره نزدیک به حرم که تنها فاصله زمانی آن 5 دقیقه است. در این هتل نیز با ازائه خدماتی نظیر استخر، سالن بازی کودک و پزشک داخل هتل و بسیاری دیگر موارد از مهمانان خود پذیرائی می‌کند.
  • هتل مدینه الرضا که در فاصله کمتر از 15 دقیقه حرم واقع شده است. و شامل خدماتی مانند سالن بازی کودک، مجموعه آبی و از این قبیل موارد است. اما تنها چیزی که هتل مدینه الرضا را از بقیه جدا کرده است، وجود رستوران گردان تمام شیشه‌ای پانوراما می‌باشد. که مسافران بسیاری را جذب اقامت در این هتل کرده است.
  • برخی از اسامی هتل‌های 4 ستاره نیز عبارتند از: کیانا، الماس نوین، الغدیر و بسیاری دیگر که به‌غیراز موقعیت مکانی بسیار نزدیکی که به حرم دارند. این هتل‌ها شامل خدماتی نظیر رستوران، استخر، جکوزی، ماساژ و غیره می‌‎‌باشند.

ارزان‌ترین هتل‌های مشهد نزدیک به حرم عبارتند از:

شهر مشهد به‌دلیل فراوانی مسافر دارای هتل‌های ارزان قیمت 3 ستاره تا 2 ستاره نیز می‌باشد. و یا برای افرادی که ترجیح می‌دهند از رستوران هتل استفاده نکنند، و اقامت در هتل آپارتمان داشته باشند. این هتل‌ها بنا به بودجه افراد بسیار مناسب و نزدیک به حرم هستند. برخی از اسامی هتل‌های 3 ستاره شامل:

  • هتل هلیا به عنوان یک هتل 3 ستاره‌ای که در نزدیکی به حرم واقع شده است. و از خدمات خوبی برخوردار می‌باشد.
  • هتل کوثر، هتل 2 ستاره‌ای که مجدداً مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل در موقعیت مکانی بسیاری نزدیک به حرم و بازار رضا قرار گرفته است. و برای افرادی، که برای خرید از وسیله نقلیه قصد استفاده ندارند. جهت اقامت بسیار مناسب است.
  • هتل اترک مشهد یکی از بهترین هتل های 4 ستاره این شهر می باشد. جالب است بدانید این هتل یکی از قدیمی ترین اقامتگاه های مشهد است. ویژگی خیلی خوب و جذاب هتل اترک نزدیک بودن زیاد آن به حرم مطهر حضرت امام رضا علیه السلام می باشد که حتی نیازی به رفتن از یک سمت به سمت دیگر خیابان نیست. این هتل 13 طبقه معماری زیبا و دلنوازی دارد. رستوارن هتل اترک در طبقه اول واقع شده با طبخ غذاهای ایرانی و خارجی هر ذائقه ای را راضی می کند. جهت رفاه معمولین و اشخاص مسن نیز خدمات خوبی در این هتل ارائه می شود.هتل انقلاب در فاصله زمانی کمتر از 8 دقیقه نزدیک به حرم واقع شده است. این هتل نیز گزینه مناسب مسافرانی است که جهت انتخاب هتل به غیر از نزدیک به حرم خواهان دسترسی آسانی به مراکز خرید و بازار هستند.
  • کارن هتل 2 ستاره ای که در موقعیت مکانی کمتر از 5 دقیقه حرم واقع شده است. و دسترسی آسانی به دارد.

برخی از اسامی هتل‌های 2 ستاره دیگر عبارتند از: کنعان، نیکا، مجید و غیره، برخی از اسامی هتل آپارتمان‌ها نیز عبارتند از: ملل و بسیاری دیگر که از خدمات و امکانات مناسب و تمیزی برخوردار می‌باشند.

رزرو هتل در رادار 361:

در دنیای تکنولوژی امروز، که تمامی کارها به سادگی از طریق اینترنت صورت می‌پذیرد. برای سفر نیز به راحتی امکان رزرو از طریق آنلاین انجام می‌شود. اما برخی از مسافران در مورد سایت و رزرو هتل اطلاع چندانی در دست ندارند. در این مطلب ما قصد داریم. به شما سایت رزرو رادار 361 را معرفی کنیم. در این سایت تمامی کارها به صورت آنلاین و کمترین زمان ممکن انجام پذیر است.

فقط کافی است مسافر برنامه ریزی سفر خود را انجام دهد. هتل و بودجه سفر خود را نیز در نظر گیرد. و بعد از آن با فیلترهایی که در سایت رادار 361 طراحی شده است،  هتل مورد نظر خود را بررسی و رزرو هتل مشهد را انجام دهد. در این سایت علاوه بر رزرو هتل قیمت اتاق‌ها، خدمات و امکاناتی که هتل مورد نظر ارائه می‌دهد، موقعیت مکانی هتل با حرم و مراکز خرید، مراکز مهم دیدنی و بسیاری دیگر از امور ذکر شده است.

ضمن آن‌که در سایت رادار 361 تمامی اطلاعات در حال به روزرسانی و صحیح می‌باشد. و مسافر با اطمینان خاطر مراحل رزرو را انجام و سفر خود را با لذت تمام شروع خواهد کرد. و برای برخی از مسافران که در بررسی هتل نظرات کاربران نیز برای آن‌ها اهمیت بسیاری دارد، در سایت رادار 361 فیلتری گذاشته شده است، که تمامی نظرات مسافرانی که در هتل‌ها اقامت داشته‌اند. به طور حقیقی در این سایت ذکر شده است. و به این هتل‌ها از کم‌ترین تا بیشترین امتیاز را داده‌اند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین