معرفی بهترین هتل های کیش

گزارش بازرگانی،   3991221034

شهر کیش:

کیش به‌عنوان یک جزیره بسیار زیبا و شناخته شده‌ای است، که در تمام فصول سال به‌دلیل دریای زیبا و مراکز تفریحی و خریدی که دارد، پذیرای مسافران بسیاری می‌باشد. به همین خاطر در این جزیره هتل‌های فراوانی از 5 ستاره تا هتل آپارتمان و یا سوئیت جهت اقامت مسافران وجود دارد. تا با هر شرایطی امکان سفر و اقامت برای مسافر انجام پذیر باشد. در صورتی که قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، با ما همراه باشید تا در مورد چگونگی رزرو هتل ارزان تا گران‌ترین هتل‌های کیش و خدمات و امکانات ارائه شده با شما صحبتی داشته باشیم.  همچنین چگونگی رزرو هتل کیش در سایت رادار361 را با هم مرور کنیم.

بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های کیش عبارتند از:

برای برخی از افراد، سفر به جزیره کیش تنها زمانی لذت بخش‌تر می‌باشد، که در هتل‌های لوکس و لاکچری 5 و یا 4 ستاره اقامت داشته باشند. تا در حین سفر از خدمات و امکانات هتل نیز بهره کافی را برده باشند. در جزیره کیش از این قبیل هتل‌ها به صورت فراوان وجود دارد. که در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار گرفته‌اند.

برخی از این هتل‌های 5 ستاره عبارتند از:

  • هتل دریایی ترنج : این هتل 5 ستاره به عنوان یکی از بهترین هتل کیش و لاکچری‌ترین هتل شناخته شده است. در این هتل طراحی و معماری به گونه‌ای که تمامی کف هتل به صورت شیشه ساخته شده است. تا شما از ماهی‌ و مرجان‌های زیبای دریایی لذت فراوانی ببرید، ضمن آن که تمامی اتاق‌ها توسط اسکله‌های چوبی به‌هم متصل می‌باشد. هتل دریایی ترنج آماده ارائه خدمات بی‌نظیری به مسافران نظیر رستوران مجلل، تفریحات آبی و غیره است.
  • هتل ویدا کیش یکی از هتل های 5 ستاره کیش است. این هتل در فاصله کمی از ساحل قرار گرفته و شما در طول اقامت در آن می توانید از مکان هایی مانند مراکز خرید کیش (مثل ونوس، زیتون، مرجان و مروارید)، بولینگ ودنیای بازی مریم، قایق های کف شیشه ای، پلاژ ساحلی بانوان، اسکله ساحلی، پارک ساحلی مرجان کیش، کشتی یونانی کیش و سالن همایش های بین المللی که در فاصله کمی از هتل قرار دارند دیدن کنید. هتل ویدا کیش خدمات متعددی از جمله اتاق سیگار، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، روزنامه، آتلیه، آرایشگاه، آژانس مسافرتی، فضای سبز، سالن ورزشی، پارک کودک، خدمات نگهداری کودک و خدمات ماساژ برای مهمانان خود ارائه می دهد.
  • هتل پارمیدا کیش هتلی 4 ستاره و نوساز است. این هتل در سال 1393 در 4 طبقه و با داشتن 81 اتاق و سوئیت افتتاح گردید. از امکانات هتل پارمیدا می توان به سالن کنفرانس، جکوزی، خدمات تهیه بلیط، زمین تنیس، زمین ورزشی، سونا، ماساژ، آژانس مسافرتی و کرایه اتومبیل بدون راننده اشاره کرد. در قوانین هتل ذکر شده است که اقامت کودکان زیر 5 سال رایگان خواهد بود.
  • هتل مارینا: تنها هتلی که از هر دو طرف می‌توانید شاهد طلوع و غروب خورشید باشید. و در بالکن بسیار زیبایی رستوران هتل قرار دارد. تا در زمان سرو غذا از اطراف خود لذت لازم را ببرید. این هتل نیز با ارائه خدمات بی‌نظیری مانند: اجاره خودروهای لوکس، استخر و غیره آماده پذیرایی مهمانان می‌باشد.
  • هتل پانوراما: هتل 5 ستاره دیگری که دارای سوئیت‌هایی با متراژ بزرگ می‌باشد. و شامل خدمات بی‌نظیری مانند: سونا، اسپا و غیره است.
  • هتل شایان کیش یک هتل 5 ستاره با قدمتی حدودا 50 ساله است و از اصیل ترین و قدیمی ترین هتل های کیش محسوب میشود. این هتل در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد به طوری که هم در نزدیکی ساحل است و هم به مکان‌های دیدنی و تفریحی بسیاری مانند بزرگ ترین اسکله تفریحی جزیره، پلاژ بانوان، پلاژ آقایان، کارتینگ، بولینگ مریم، کیبل اسکی، بازار های بزرگ کیش مانند مریم، پدیده، کیش مال، دامون دریا دسترسی بسیار آسانی دارد. از دیگر امکانات هتل شایان کیش، می‌توان به تاکسی سرویس، سالن بیلیارد، خدمات بیدار باش، خدمات تور، لاندری (خشکشویی)، آرایشگاه، استخر، سونا و خدمات ماساژ اشاره کرد.
  • هتل فلامینگو کیش هتلی 4 ستاره است که در میدان امیرکبیر قرار دارد. از ویژگی های خاص هتل فلامینگو می توان به منظره آن روبه خلیج فارس اشاره کرد. هتل فلامینگو در موقعیتی خوبی قرار دارد و به مهمانان خود این امکان را می دهد که به آسانی به مراکز خرید و جاذبه های دیدنی کیش دسترسی داشته باشند. از امکانات بی شمار این هتل می توان به فضای سبز، آلاچیق، تاکسی سرویس، صندوق امانات، ترانسفر رفت و برگشت رایگان، صبحانه رایگان، خدمات معلولین، رستوران ایرانی و فرنگی و گشت جزیره اشاره کرد.
  • برخی از اسامی هتل‌های 4 ستاره مانند: صدف، آرامیس نیز از امکانات بی‌نظیری مانند: استخر، رستوران و غیره از مسافران خود پذیرایی به عمل می‌آورد. و در موقعیت مکانی بسیار عالی نزدیک به مراکز خرید و دریا جزیره واقع شده‌اند.

ارزان‌ترین هتل‌های جزیره کیش عبارتند از:

جزیره کیش به‌دلیل فراوانی مسافر دارای هتل‌های ارزان قیمت 3 ستاره تا 2 ستاره نیز می‌باشد. و یا برای افرادی که ترجیح می‌دهند در سوئیت و یا هتل آپارتمان نیز اقامت داشته باشند. بنا به بودجه تمامی مسافران هتل جهت اقامت وجود دارد. برخی از اسامی هتل‌های ارزان قیمت که در عین ارائه خدمات و امکانات در موقعیت مکانی خوبی نیز قرار گرفته‌اند، به شرح زیر می‌باشد.

  • هتل هلیا: هتل 3 ستاره‌ای که در موقعیت مکانی نزدیک به دانشگاه صنعتی پردیس و ساحل دریا قرار گرفته است. علاوه بر موقعیت مکانی عالی دارای ارائه خدمات و امکاناتی نظیر رستوران و غیره به مسافران می‌باشد.
  • هتل آرامش: این هتل 3 ستاره برای افرادی که جهت خرید نزدیک به مراکز تجاری و هایپرمارکت می‌خواهند باشند، گزینه بسیار مناسبی است. علاوه بر آن ورزش‌های دریایی، ساحل جزیره و بسیاری دیگر از مراکز تفریحی در نزدیکی این هتل قرار دارند.
  • هتل شایلی: هتل 3 ستاره کوچکی که مجدداً مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل شایلی از امکاناتی نظیر رستوران ایرانی و دریایی برخوردار می‌باشد. و برای افرادی که در این جزیره از غذاهای دریایی لذت می‌برند، گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌آید، ضمن آن‌که دارای استقبال از مسافر و سرویس رفت‌و‌آمد است.

هتل‌های دو ستاره‌ای مانند: شباویز، ستاره، ققنوس و امثال این‌ها نیز وجود دارد. که علاوه بر اقامت ارزان امکانات و خدمات مناسبی جهت پذیرایی برای مسافران ارائه می‌دهند.

رزرو هتل در رادار 361:

شاید برای شما و افراد دیگری هم این اتفاق افتاده باشد. که در زمان  رزرو هتل کیش از طریق آنلاین اطلاع جامع و کاملی نداشته باشید. به‌همین خاطر جستجوی خود را از طریق گوگل انجام می‌دهید. ضمن آن‌که وقت بسیاری در مورد بررسی هتل از شما گرفته می‌شود، در انتهای کار انتخاب مناسبی نیز انجام نمی‌شود. پس ما به شما سایت آنلاین رادار 361 را معرفی می‌کنیم. در این سایت مورد نظر فیلترهای بسیاری طراحی شده است. تا مسافر به راحتی رزرو خود را انجام دهد.

در سایت رادرا 361 تمامی اسامی هتل‌ها از 5 ستاره لوکس تا ارزان‌ترین هتل‌ و سوئیت‌ها با تمامی قیمت و امکانات و خدمات ارائه شده، ذکر شده است. تا مسافر به راحتی با بررسی قرار دادن آن رزرو خود را انجام دهد. در رادرا 361 تمامی هتل‌ها با  موقعیت مکانی به مراکز مهم تجاری و دیدنی  ذکر شده است، به‌طوری که شما از طریق این سایت می‌توانید هتل مورد نظر خود را تا تمامی مکان‌ها مورد بررسی قرار دهید.

در این سایت آنلاین علاوه بر قیمت اتاق‌ها تخفیفات خوبی نیز گذاشته می شود. و بسیاری از هتل‌های 5 ستاره تا 3 ستاره در زمان‌های مشخصی تخفیفات ویژه‌ای را به مسافران خود ارائه می‌دهند. ضمن آن‌که تمامی مشخصات و امکانات هتل‌ها از لابی تا رستوران و کافی شاچپ با عکس‌های واقعی نشان داده شده است. تا مسافر قبل از رزرو تصمیم نهایی خود را بتواند بگیرد. در حقیقت می‌توان گفت این سایت مورد نظر یکی از بهترین سایت‌های رزرو آنلاین به شمار می‌آید. به‌دلیل آن‌که تمامی اطلاعات ارائه شده به‌روز است. در سایت رادار 361 نظرات تمامی کاربران با ذکر امتیاز گذاشته شده است. در پایان می‌توان به این نکته اشاره کرد که مسافر با مراجعه به‌این سایت رزرو خود را با اطمینان خاطر در کمتر از چند ثانیه انجام می‌دهد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    آخرین عناوین