آیت‌الله علم‌الهدی: مراقب باشید عبادت خدا ملعبه دنیای دیگران نشود

اجتماعی،   3991220155 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر اینکه باید دقت کنید که نماز بستر سوءاستفاده افراد نشود، گفت: به‌گونه‌ای نباشد که کسی وارد این ستاد بشود تا موقعیت سیاسی پیدا کند، شما عزیزان برای این مسئله ایستادگی کنید تا کسی اجازه چنین کاری به خودش ندهد که بخواهد عبادت خدا را زیر سؤال ببرد.

آیت‌الله علم‌الهدی: مراقب باشید عبادت خدا ملعبه دنیای دیگران نشود

به گزارش فارس پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان امروز در گردهمایی مسؤولان ستادهای نماز جمعه خراسان رضوی، بابیان این‌که شما عزیزان به خدا نزدیک شدید چون خادم بنده خاص خدا شدید، اظهار کرد: گاهی اوقات کارهای مهمی انجام می‌دهیم اما اجر و ثواب آن را نمی‌دانیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: بعضی از عزیزان ما که در روزهای اول خدمت در ستاد نماز جمعه بودند، تصور می‌کردند این خدمت فقط امتیاز اجتماعی دارد درصورتی‌که اصل ارزش فقط این نیست بلکه شما عزیزان خدمتگزار خدا هستید، شما خادم عبادت جمعی بندگان خداوند هستید.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی با تأکید بر این‌که اگر شما ملاک ارزش کار خویش را بدانید، هیچ‌وقت خسته نمی‌شوید و کار برایتان تکراری نمی‌شود؛ خاطرنشان کرد: عظمت کار شما برادران در ستاد نماز جمعه بسیار زیاد است که ان‌شاءالله با این عظمت کار خود را به‌درستی انجام دهید.

وی افزود: قائمه این انقلاب نماز جمعه بود، آنچه مردم را در عرصه انقلاب قرار می‌داد و به‌عنوان یک تابلوی مردمی این انقلاب بود، نماز جمعه بود،خیلی کسانی که نماز جمعه می‌آیند ده‌ها نارضایتی دارند اما وارد نماز جمعه که می‌شوند، در متن انقلاب قرار می‌گیرند و متأسفانه در شرایط اخیر، نماز جمعه چندین ماه تعطیل شد اما قداست نماز جمعه برای مردم انقلابی یک موقعیت تثبیت‌شده است که حتی در این شرایط متغیر، بازهم مایل به حضور در نماز جمعه بودند؛ شما برادران در مسؤولیتی هستید که تا این حد در رأس عبادت جمعی مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با یادآوری اهمیت کار مسؤولان ستاد نماز جمعه، متذکر شد: از شما درخواست دارم که به دو مسئله توجه کنید، اول این‌که نماز جمعه برایتان عادی نشود زیرا یک‌طرف آن خداست و طرف دیگرش مردم هستن، اگر کم و کاستی باشد، مردم ناراضی می‌شوند که نباید این‌گونه باشند.

مراقب باشید عبادت خدا ملعبه دنیای دیگران نشود

وی به دومین مسئله مهم اشاره کرد و گفت: دقت کنید که نماز بستر سوءاستفاده افراد نشود، به‌گونه‌ای نباشد که کسی وارد این ستاد بشود تا موقعیت سیاسی پیدا کند، شما عزیزان برای این مسئله ایستادگی کنید تا کسی اجازه چنین کاری به خودش ندهد که بخواهد عبادت خدا را زیر سؤال ببرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان این‌که حریم ستاد نماز جمعه باید محفوظ باشد، اضافه کردم: نکته بسیار مهم دیگر این است که انتظامات نماز جمعه نباید با زبان دستوری با مردم صحبت کنند زیرا این عبادت خداست و باید با رأفت و محبت باشد، تحکم کردن بر مردمی که با انتقاد قلبی به نماز جمعه آمده‌اند درست نیست؛ ادبیات و فرهنگ در نماز جمعه باید در ابتدا به‌واسطه شما عزیزان انجام شود.

آیت‌الله علم‌الهدی به اهمیت ارتباط مردم با مسؤولان ستادنمازجمعه اشاره کرد و گفت: وقتی مردم با سرپرست ستاد نماز جمعه در ارتباط باشند، می‌تواند بسیار مؤثر باشد، هم برای آوردن مردم به سمت مسجد و هم حضور در فعالیت‌های فرهنگی که به‌واسطه نماز جمعه بیان می‌شود، ان‌شاءالله شما عزیزان در این عرصه موفق باشید و اخلاص عمل داشته باشید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۸۶۳۴۳۷۱۰:۲۵:۱۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
خدا شناس چطوری!!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  20. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین