دفاعیات عجیب یک نماینده از عنابستانی/ دفاع سردار دهقان از نامزدی نظامیان در انتخابات/ علت اقبال اصلاح‌طلبان به حسن خمینی/ نظر بادامچیان درباره حمایت اصولگرایان از لاریجانی

گروه سیاسی الف،   3991219121 ۵۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

دفاعیات عجیب یک نماینده از عنابستانی/ دفاع سردار دهقان از نامزدی نظامیان در انتخابات/ علت اقبال اصلاح‌طلبان به حسن خمینی/ نظر بادامچیان درباره حمایت اصولگرایان از لاریجانی

آخرین آمار کرونا در ایران

دکتر سیما سادات لاری امروز ‌‌‌‌‌‌‌‌سه‌شنبه در خصوص آخرین وضعیت ویروس کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۵۵۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۹۷ نفر از آنها بستری شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۰۶ هزار و ۵۵۹ نفر رسید.

او افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۰ هزار و ۸۶۷ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

وزیر بهداشت: التماس می‌کنم مردم مسافرت نروند/ تاب آوری نظام سلامت کم شده است

شناسایی بیماران، قرنطینه و بهبود کیفیت درمان سرپایی رمز کنترل کرونا است

***

دفاعیات عجیب یک نماینده از عنابستانی

محمود احمدی بیغش، نماینده شازند در مجلس و استاندار خراسان شمالی در دولت دهم در واکنش به این موضوع که پلیس همچنان پیگیر «سیلی عنابستانی به صورت سرباز نیرو ی انتظامی» است به آفتاب یزد گفت: «واکنش سریع و بررسی نشده‌ی قالیباف به این ماجرا، نشان داد برخی برای رسیدن به پله یا پله‌هایی بالاتر حتی ارزش و اعتبار جایگاه ریاست قوه‌ی مقننه را نیز پاس نمی‌دارند در حالی که رئیس مجلس یا نباید واکنش نشان می‌داد یا در نهایت دستور بررسی همه‌ی عوامل دخیل در این ماجرا را صادر می‌کرد تا حقی از طرفین ماجرا سلب نشود.»

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه‌ی مجلس یازدهم می‌گوید: «شنیده‌ام پلیس گفته پیگیر ماجرا تا انتها است، قبول! اما آیا پیگیر آن افسری که از صحنه فیلم گرفت و مثل خبرنگاران مصاحبه کرد نیز خواهند شد؟!»

احمدی بیغش که مصر است؛ «آدم باید دیوانه باشد که ابتدا به ساکن از ماشین پیاده شود و به صورت سرباز سیلی بزند» می‌افزاید: «فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد و آن جو را علیه نماینده و مجلس به وجود آورد تمام ماجرا نبود! من معتقدم پلیس بیش از آن که پیگیر موضوع عنابستانی باشد باید به این نتیجه برسد که آن افسر خاطی با چه نیتی فیلمی را در فضای رسانه‌ای منتشر کرده که نشان دهنده تمام ماجرا نبوده است.»

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس که اصرار دارد ریشه‌ی چالشی شدن درگیری اصغر عنابستانی و سرباز نیروی انتظامی «انتشار فیلمی است که دربرگیرنده‌ی تمامی ماجرا نبوده است» می‌گوید: «پرخاش و درگیری در این فقره تنها بخشی از ماجرا است در تکذیب موضوع نیز معتقدم لابد نماینده تحت فشار بوده اما آن چه برای من عجیب است تلاش رئیس مجلس برای همراهی با عوام زدگی است و حالا که کار به این جا رسیده لابد انتظار داریم عنابستانی از مجلس اخراج شود در حالی که موضوع به این اندازه بزرگ نبوده و می‌شد از همان ابتدا به گونه‌ای دیگر برخورد کرد.»

***

علت اقبال اصلاح‌طلبان به حسن خمینی

فیض‌الله عرب‌سرخی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب به شرق گفت: «به نظر من آقای خاتمی و آقای سیدحسن خمینی کاندیدا‌های مناسبی هستند؛ آقای خاتمی که نیازی به توضیح ندارد؛ فردی ا‌ست که سطوح مختلف مدیریتی در کشور را تجربه کرده و اتفاقا جزء مدیرانی ا‌ست که وقتی در مقام ارزیابی او می‌نشینید، عملکرد قابل‌قبول و قابل‌دفاعی داشته است...

درباره سید‌حسن خمینی قصه متفاوت است. ایشان فاقد تجربه اجرائی کلان در سطح حکومت هستند اما او به لحاظ ظرفیت فکری و عقبه اجتماعی و سیاسی‌ای که دارد و حمایت گسترده‌ای که می‌تواند از جانب نیرو‌های توانمند از ایشان صورت بگیرد و همچنین با ملاحظه توان بسیج‌کننده‌ای که در جامعه دارد، می‌تواند در نبود آقای خاتمی یکی از چهره‌های مثبت و مؤثر در انتخابات باشد اما اگر فکر کنیم که تمام ویژگی‌های مطلوب در نظر ما در یک نفر جمع شود، امری قطعی نیست و سخت می‌شود چنین شخصی را انتخاب کرد.»

***

نقطه‌ضعف بزرگ اصولگرایان

ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا درباره انتخابات 1400 به فرهیختگان گفت: «اکنون هیچ فردی از دو جناح برنامه‌ای ارائه نداده و نقد ما این است که همه جریان‌های سیاسی نسبت‌به ارائه برنامه خود را متعهد نمی‌دانند، حتی درحال حاضر که حدود 3 ‌ماه به انتخابات مانده است همچنان هیچ‌یک از این جناح‌های سیاسی از کاندیداهای احتمالی خود خبر نداده‌اند. لذا این روند شور انتخاباتی را کمرنگ می‌کند. متاسفانه هر دو جناح درصدد رفع مشکلات داخلی خود بوده و اختلافات داخلی خود را حل می‌کنند. طوری‌که به‌نظر می‌رسد فراموش کرده بودند در یکی‌دو سال گذشته اختلافات خود را حل کنند و در آستانه انتخابات به یاد این امور افتاده‌اند...

بزرگ‌ترین ضعفی که اصولگرایان در انتخابات سال‌های اخیر داشتند، در حوزه فرهنگ و اجتماع بوده است. چراکه در این زمینه اظهارنظر و پیشنهاد خاصی ندارند و درواقع درمورد مسائل هنری و آنچه در کشور اتفاق می‌افتد و ضعف‌هایی که وجود دارد و کارهایی که باید انجام گیرد، سکوت کرده‌اند.

آنها درباره مسائل سینمایی و جزئیات آن، درباره هنرهای نمایشی، موسیقی و امثال آن نظری ندارند یا درباره آزادی‌های اجتماعی، مساله زنان، حجاب نیز همین‌طور است، درحالی‌که باید مواضع خود را تبیین کنند؛ البته این مورد یک اتهام یا نوعی نگاه جامعه نسبت‌به اصولگرایان است که معتقدند آنها درمورد حوزه فرهنگ و مسائل اجتماعی کاملا بسته هستند و به ‌نوعی اداره جامعه به‌صورت بسته و بدون مشارکت بسیاری از اقشار مردم و با دیدگاه‌های تنگ‌نظرانه شرعی اعتقاد دارند.

درواقع اصولگرایان به این امر متهم هستند و بنده نیز نمی‌خواهم بگویم این روند درست است اما اینکه آنها در این زمینه چه اقدامات و نظراتی مدنظرشان است مشخص نیست، که باید در این زمینه اظهارنظر کنند.»

***

انتظار روحانی از شورای نگهبان

حسن روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با اشاره به ضرورت تصویب و ابلاغ قانون بودجه در موعد مقرر قانونی، تاکید کرد: قانون بودجه یک سند مالی یکساله است و اعمال تغییر در قوانین عادی و دائمی در قانون بودجه برخلاف قانون اساسی و به صلاح ساختارمندی نظام اقتصادی و اداری کشور نیست و مطمئنا شورای محترم نگهبان طبق روال معمول در اینگونه موارد اقدام خواهد کرد.

روحانی در حالی این سخنان را مطرح کرد که کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به انتشار برخی اخبار در فضای مجازی با موضوع ایرادات فراوان این شورا به بودجه ۱۴۰۰، با بیان اینکه این ایرادها مانند همیشه و همه ساله و مشابه است، به ایلنا گفت: شورای نگهبان از هفته گذشته که مجلس بررسی جزئیات بودجه را در دست داشت، به شکل غیر رسمی برخی از تبصره‌ها را دریافت کرد و آن را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید:

روحانی: اعمال تغییر در قوانین عادی و دائمی در قانون بودجه برخلاف قانون است

***

دفاع سردار دهقان از نامزدی نظامیان در انتخابات

سردار حسین دهقان، وزیر سابق دفاع که بنا دارد در انتخبات 1400 کاندیدا شود درباره نامزدی نظامیان به ایسنا گفت: «اگر قانون به فرد نظامی اجازه حضور در انتخابات نمی دهد، پس او حق نامزد شدن ندارد... در حقیقت قانون هیچ منعی برای حضور یک فرد نظامی در انتخابات ندارد و همانگونه که رای دادن نظامیان، حق شهروندی آنها محسوب می شود، نامزدن شدن فرد نظامی در هر انتخاباتی هم حق شهروندی اوست و با فرد غیرنظامی هیچ تفاوتی ندارد.

اما آنچه موجب نگرانی داوطلب شدن فرد نظامی در انتخابات می شود و البته من هم این نگرانی را دارم زمانی است که نظامیان سازمان یافته بخواهند یک جایگاه سیاسی را اشغال کنند که شدیدترین نوع آن کودتا و در حداقل ترین سطح روی کارآمدن یک نظامی به کمک سایر نظامیان است که هر دو حالت مذموم و غیرقابل قبول است و قطعا من چنین وضعیتی را تایید نمی کنم. ضمن اینکه در این کشور نه می توان کودتا کرد و نه شرایط کشور به گونه ای است که نظامیان سایرین را کنار بگذارند و فرد منتخب خود را جایگزین کنند...

در وصیت نامه امام آمده است که نظامیان در سیاست نباید ورود کنند اما این به معنی این است که نظامیان نباید ابزار جناح های سیاسی بشوند؛ چرا که این جریان ها نمی توانند نماینده همه مردم باشند، در حالی که نیروهای مسلح باید حافظ امنیت ملی باشند و اگر بخواهند نحله فکری خاصی را نمایندگی کنند، امنیت و منافع ملی می شود؛ بنابراین ورود سازمانی نظامیان یا حمایت آنها از فردی در انتخابات منع شده است در غیر این صورت ورود فردی با سابقه نظامی برای تصدی پست ریاست جمهوری هیچ منعی ندارد و می تواند حتی سازنده هم باشد.»

بیشتر بخوانید: 

سردار دهقان: برای رابطه با آمریکا دو شرط وجود دارد/ مردم به برنامه نامزدها رای می‌دهند نه صنف کاری

***

نظر بادامچیان درباره حمایت اصولگرایان از لاریجانی

به گزارش ایرنا اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه در نشست خبری گفت: در شورای مرکزی و دبیران استان‌های حزب موتلفه درباره نامزد درون و برون حزبی بحث شد و درباره نامزد برون حزبی ابراهیم رییسی مورد توجه ما قرار دارد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی افزود: درباره نامزد درون حزبی هم بزودی اسامی را اعلام می‌کنیم و مصمم هستیم تا با سیاست شورای مرکزی به‌شکل تیمی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنیم.

بادامچیان با اشاره به اینکه رییسی تاکنون برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی نکرده است، گفت: نسبت به او تفاهم داریم ولی نمی‌توانیم او را وادار به نامزدی در انتخابات کنیم.

دبیرکل حزب موتله اسلامی درباره احتمال حمایت از لاریجانی گفت: اینکه شورای وحدت و روحانیت این مجموعه را راه انداختند تا لاریجانی رییس جمهوری شود فقط گمانه زنی است. هدف وحدت کل است و اگر رییسی نیاید بستگی به نظر جمع دارد. شورای نگبان هر فردی را تایید کرد از میان آن بر فرد اصلح و ارجح وحدت می‌کنیم. معلوم نیست که لاریجانی در انتخابات شرکت کند یا خیر و اگر تایید شود جزو احراز صلاحیت‌ها قرار می گیرد. بررسی می کنیم که چه فردی اصلح است.

***

توضیحات محسن رضایی درباره جلسات وحدت برای انتخابات ۱۴۰۰

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به سؤالی درباره آنچه با عنوان "جلسات 13نفره برای وحدت نیروهای انقلاب" مطرح شده است، تصریح کرد: من در چنین جلسه‌ای که با موضوع وحدت و با حضور 13 نفر مطرح شده است شرکت نکرده‌ام اما در یکی دو جلسه که برای وحدت نیروهای انقلاب تشکیل شده بود، شرکت کرده‌ام.

وی گفت: بنده در حال کمک به نیروهای انقلاب برای وحدت و همگرایی بیشتر هستم اما این کمک به‌صورت سازمان‌یافته نیست.

رضایی در پاسخ به این سؤال که "آیا در آن جلسات بحثی درباره مصداق کاندیدای انتخابات 1400 شده است یا نه؟"، گفت: من در یکی دو جلسه‌ای که حضور داشتم چنین چیزی احساس نکرده‌ام اما آماده‌ام که برای وحدت بیشتر نیروهای انقلاب کمک کنم.

***

ابهام درباره محکومیت کلانتری

صبح امروز خبر محکومیت عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در برخی خبرگزاری ها منتشر شد. به گزارش تسنیم با اتمام رسیدگی به پرونده اتهامات عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی، نامبرده به اتهام توهین به بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به  صورت بدوی به 4 ماه حبس تعزیری و منع عضویت در احزاب و  گروه‌ها سیاسی و اجتماعی  به مدت 2 سال محکوم شد.

وی همچنین به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی نیز به پرداخت چهل میلیون ریال جزای نقدی در شعبه 1058 دادگاه کیفری محکوم شد.

اما چند ساعت بعد دانشیان معاون حقوقی سازمان حفاظت محیط زیست در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان،درباره شایعه محکومیت عیسی کلانتری اظهار کرد:هیچ حکم محکومیتی برای آقای کلانتری صادر نشده است.

وی افزود: تا زمانی که حکم قطعی صادر نشود اعلام رسمی آن جرم محسوب می‌شود.

همچنین یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مدعی شد حکم محکومیت وی در اتهام توهین به امام خمینی (ره) فقط جریمه نقدی بوده است.

 

 

 

دیدگاه کاربران

mostafa.kamali95@yahoo.com۱۸۵۹۹۳۰۲۰:۳۶:۲۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
کشور نیازمند کسی است برای ریاست جمهوری که لیست و سیاهه ای از مفسدین اقتصادی اول از همه از مسولان دولت از اول انقلاب تا حالا تهیه و همه انها را از دم تیغ بگذراند تا بتواند این کشور را به درجات عالی برساند
ناشناس۱۸۵۹۹۵۶۲۰:۴۶:۱۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
چرا واعظی دخالت همسرش در فولاد را تکذیب میکند؟
ناشناس۱۸۵۹۹۵۷۲۰:۴۶:۲۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
فیلم گرفتن منکرش شده بدون فیلم چیکار می کرد، درضمن شما نماینده هستی احترامت تا جایی گذاشته میشه که پاتو از گلیمت درازتر نکنی برخورد فیزیکی کردین تازه مدعی هم هستی شما از مالیات و ثروت مردم داری حقوق می گیری! درضمن شما اگر از فیلم و گردش آزاد اطلاعات می ترسی بهتره بترسی چون نمیزاره خلاف کنین
ناشناس۱۸۵۹۹۵۸۲۰:۴۶:۲۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
اگر اقای دکتر روجانی نتواند قبل از اتمام دوره تحریم ها را لغو کند باید جسد اصلاح طلبی را غسل داد و به خاک سپرد
ناشناس۱۸۵۹۹۶۲۲۰:۴۷:۲۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
حمایت مجلس قبل از دُرازهی و حمایت این مجلس از عنابستانی مایه تاسف و شرمساری است.
ناشناس۱۸۵۹۹۶۴۲۰:۴۸:۳۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
حسن خمینی همان حسن روحانی است آزموده را دوباره آزمودن خطاست.
ناشناس۱۸۶۱۷۹۹۱۸:۰۵:۳۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
احسنت
ناشناس۱۸۵۹۹۶۵۲۰:۴۸:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
دهقان را دولت جلوی سردار محمد علم کرده معلومه
ناشناس۱۸۶۲۷۵۱۰۰:۲۱:۰۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
دهقان همان اصلاح طلبان است وحسن خمینی همچنین اینا مدافعان سران فتنه هستند
ناشناس۱۸۵۹۹۷۴۲۰:۵۱:۲۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
علی لاریجانی و حسن خمینی در قد و قواره ریاست قوه مجریه نیستن.
ناشناس۱۸۵۹۹۷۶۲۰:۵۱:۵۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
حسن اول برای هفتاد پشت ملت بس بود.
ناشناس۱۸۵۹۹۸۰۲۰:۵۲:۲۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
تنها راه نجات اقتصاد کشور ملی کردن ثروت های کلان و افسانه ای نامشروع و باد آورده از تلاطمات
ناشناس۱۸۵۹۹۸۲۲۰:۵۲:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
این نماینده انصاف و .....!! ندارد . آقا اصلا فرض کنیم من فیلمبرداری کردم . اینکه جرم نیست. نیروی انتظامی نباید وارد بده و بستان شود باید از حیثت خود و مامورش تا دادگاهی شدن این نماینده خاطی پیگیری کند. از قوه قصاییه هم انتظار میرود اجازه ندهند ظالم پیروز شود
ناشناس۱۸۵۹۹۸۴۲۰:۵۳:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
کلانتری با اتهام توهین به امام خمینی(ره) محکوم شد.
ناشناس۱۸۵۹۹۸۹۲۰:۵۵:۱۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
سید حسن پاسخگوی ظلمی که به امام کرد باشد با آن کاخی که ساخت
ناشناس۱۸۵۹۹۹۳۲۰:۵۶:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
به قول زیباکلام مردم از رای دادن به اصلاح طلبان سرخورده شده اند.
ناشناس۱۸۶۰۰۳۱۲۱:۳۳:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
فیض‌الله عرب‌سرخی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب به شرق گفت: «به نظر من آقای خاتمی و آقای سیدحسن خمینی کاندیدا‌های مناسبی هستند. جناب عرب سرخی : باور بفرمایید این تعویض مهره ها هیج تاثیری در میزان مشار کت نخواهد داشت . علی برکت الله.
ناشناس۱۸۶۰۰۳۸۲۱:۳۸:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
اصلاح طلبان ابتدا باید خودشان را اصلاح کنند.
ناشناس۱۸۶۰۰۷۱۲۱:۵۶:۳۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
فقط به روحانیت رای خواهیم داد نه یه کلمه کم نه یه کلمه زیاد
ناشناس۱۸۶۰۰۸۱۲۲:۰۲:۳۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
اقای بیغش اینه قدرت فضای مجازی.برای همینه که داغ کردی؟لطفا طرف حق و حقیقت غش کن.
اصغر۱۸۶۰۰۸۵۲۲:۰۶:۰۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
عنابستانی مجرم است باید اخراج شود مدرک از این بالاتر که قانون را زیر پا گذاشته و سیلی زده حضرت امام خامنه ای فرمودن دوره بزن و در رو گذشت باید به ۸۰ میلیون ایرانی ثابتشود که قانون در مورد جرم عنابستانی ها هم اجرا میشه
ناشناس۱۸۶۰۰۹۲۲۲:۰۹:۳۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
آقای محمود احمدی بیغش ، اتفاقاً جنابعالی برای دفاع ناعادلانه از همکارتان که هم طیف سیاسی با شما میباشد با سفسطه و مغلطه کردن دنبال انداختن تقصیر به گردن افرادی هستید که توانایی مقابله با شماها را ندارند و بی شک عوام زدگی از سفسطه بهتر است .
ابوالفضل۱۸۶۰۰۹۸۲۲:۱۳:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
حتی اگر مامور راهنمایی رانندگی توهین کرده باشه عنابستانی. حق نداشته از اتومبیل. بیاده شود و سیلی بزند.. اولا می بایست راننده جوابگو میشد ثانیا در جواب مامور هر چه گفته باشه می بایست از طریق قانون با مامور پلیس برخورد میشد نه اینکه هر بلیسی تندی بکنه ما باید بعنوان شهروند با سیلی جوابش را بدهیم. نکته ی مهم اینجاست که نماینده مجلس که قانون گذاری میکنه.. چرا..؟
ناشناس۱۸۶۰۱۷۴۲۲:۵۵:۲۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
لطفا میشه بگید شخصی به نام حسن خمینی کیست؟ اگر منظور حسن مصطفوی باشدنامبره طبق قانون بایستی شناسنامه خود با نام فامیل خمینی را رائه دهد. و استفاده از نامی غیر از نام خانوادگی موجود در شناسنامه هر فردی جرم محسوب می شود.لذا از حسن مصطفوی باید خواسته شود بدون تبعیض عکس شناسنامه خود را در رسانه ها منتشر کند. که اگر نشود چگونه می خواهد به عنوان یک رئیس جمهور عادل و درستکار و راستگو رفتار کند؟
ناشناس۱۸۶۰۳۸۹۰۲:۵۶:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
جناب احمدی بیغش! آدم در کسوت نمایندگی باید دیوانه باشد كه بخواهد بدون مجوز از خط ویژه عبور كند تا سرباز جلویش را بگیرد! یا باید در باد غرورش بخوابد!
ناشناس۱۸۶۰۴۰۷۰۴:۵۱:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
خيلى جالب است كه نماينده مجلس به جاى اين كه دنبال روشنگرى باشد ميخواهد كسى كه زمينه روشنگرى را با انتشار فيلم است را تنبيه كنند.
ناشناس۱۸۶۰۴۴۵۰۶:۱۸:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
این عزیزان که همگی تحریم هستند چی جوری میخوان رئیس جمهور شن ؟!!!!!! نمیخوان برن شرکت کنن در جلسات سالانه سازمان ملل در نیویورک آمریکا ؟!!!!!
ناشناس۱۸۶۰۴۴۶۰۶:۲۱:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
حسن خمینی به رسیدگی به امور جاریه در قصری که ساخته بسنده کند .
ناشناس۱۸۶۰۴۵۴۰۶:۲۸:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
ای کاش یکی هم بود از این ملت گرفتار دفاع میکرد
ناشناس۱۸۶۰۴۷۵۰۶:۴۳:۰۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
آقای سید حسن خمینی لطفاً بگذارید نام بلند امام خمینی (ره) همینطور با عزت باقی بماند وبا اسم امام رسم و روش امام را نابود نکنید اصلاح طلبان در این مملکت دیگر هیچ وجه ای ندارند و مردم آنها را مشتی در. غگو می‌پندارند
امیر۱۸۶۰۴۸۵۰۶:۵۱:۰۲ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
کاش یه شب میخوابیدیم و فرداش نه اصولگریی بود نه اصلاح طلبی
ناشناس۱۸۶۰۵۳۱۰۷:۲۵:۵۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
سید حسن اگه رئیس جمهور شود ، قصر ساخته شده را تا دریاچه نمک گسترش خواهد داد .
علی پوراحمد۱۸۶۰۵۳۷۰۷:۲۸:۵۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
تمام چهره هایی که اصلاح طلبان به طرفشان میروند چندین وجه اشتراک دارند اول اینکه به هیچ یک از اهداف امام و انقلاب اعتقاد قلبی ندارند و نکته دوم تمایل بسیارشان به اشرافیت است .
ناشناس۱۸۶۰۵۳۹۰۷:۲۹:۰۹ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
نمکی هم تا احساس میکنه اوضاع کرونا داره بی ریخت میشه ، به کلمات احساسی روی میاره که مثلا ما سخت در تلاشیم و نگران ! # واکسن _ معتبر _ بخرید
مجیدبیات۱۸۶۰۵۴۴۰۷:۳۳:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
ما نیاز به شخصیتی مانند حسین دهقان داریم برای ریاست جمهوری دیگر از دست چپی و راستی خسته شده ایم مگر ما مردم دست مایع احزاب هستیم هر جور دلشان میخواهد ميچرخانند حسین دهقان فراجناحيست باید مردم را نجات دهی
ناشناس۱۸۶۱۰۲۹۱۱:۴۷:۳۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
رئیس جمهور نباید تحریم باشه که بتونه بره نیویورک در جلسه سالانه سازمان ملل شرکت کنه
ناشناس۱۸۶۰۵۴۹۰۷:۳۵:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
توره حضرت عباس ارتشی ها هم نامزد شوند
ناشناس۱۸۶۰۷۵۹۰۹:۴۳:۵۴ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
+ نیروی انتظامی ها !
ناشناس۱۸۶۰۵۷۷۰۷:۵۴:۰۴ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
انتقاد نماینده ها از نحوه مدیریت قالیباف رو به فزونی نهاده
ناشناس۱۸۶۰۵۸۴۰۷:۵۶:۴۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
نه سرهنگ ها و نه حسن خمینی
ناشناس۱۸۶۰۵۹۹۰۸:۰۴:۰۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
یا مموتی یا هیچکس دیگه
ناشناس۱۸۶۰۶۱۲۰۸:۱۴:۵۰ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
از شورای نگهبان درخواست میکنیم که برای نامزدهای ریاست جمهوری ، مردم رو بین گزینه بد و بدتر مجاب نکند !
ناشناس۱۸۶۱۱۵۱۱۲:۴۸:۱۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
انتخاب بین بد و بدتر بی معناست.
ناشناس۱۸۶۰۶۱۴۰۸:۱۶:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
مدت و نحوه رسیدگی به زیرپا گذاشتن قانون و سیلی زدن نماینده مجلس به مامور قانون در شلوغ ترین ساعت مرکز پایتخت نشان میدهد از میزان قانونمندی مسوولان و کارامدی قوه قضاییه
ناشناس۱۸۶۰۷۲۴۰۹:۲۵:۰۴ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
دیدگاه ارباب و رعیتی در مسئولان موج می زند
ناشناس۱۸۶۰۸۱۵۱۰:۱۵:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
رای بی رای
ناشناس۱۸۶۱۳۷۸۱۴:۲۸:۲۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
اقای عنابستانی وسرباز هردو باید به اندازه جرمشون محاکمه وتنبین شوند وای کاش مسیولان کشور یک سفر میرفتند مریخ مردم خیلی خیلی راضی اند ازتون
علی۱۸۶۲۰۵۳۲۰:۰۸:۳۰ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
هم حسن خمینی وهم آقای خاتمی هرو گزینه های ناب اصلاحات هستند .
سردار۱۸۶۲۲۲۷۲۱:۰۱:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
فقط سردار محمد..........
ن۱۸۶۲۶۹۸۰۰:۰۸:۲۸ ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
راست میگه فیلم نگیر.تا اینها به راحتی کار خودشون انجام بدن.وای بر ما که چه نمایندگانی داریم
ناشناس۱۸۶۴۴۸۳۲۳:۲۷:۳۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
عنابستانی خلاف قانون عمل کرده , به مامور قانون سیلی زده و در پیشگاه خداوند ومردم دروغ گفته.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین