بهترین تفریحات زمستانی در کانادا

گزارش بازرگانی،   3991217107 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

شاید غافل‌گیرکننده به نظر بیاید، اما زمستان زمانی عالی برای رفتن به کانادا است، به خصوص برای آنهایی که به ماجراجویی و گذراندن اوقاتی هیجان‌انگیز علاقه دارند. از فعالیت‌های تفریحی منحصربه‌فردی مانند سورتمه‌سواری با سگ‌ها گرفته تا ورزش‌های سنتی‌تر زمستانی مانند اسکی یا اسکیت روی یخ، در این فصل برای همه افراد با همه سلیقه‌ها کاری برای لذت بردن پیدا می‌شود. در ضمن کانادا برخی از بهترین و بزرگترین فستیوال‌های زمستانی در تمام جهان را دارد.

اقامت در یک اقامتگاه معروف اسکی

به خاطر بارش سنگین برف در زمستان و به خصوص در مناطق شمالی‌تر، کانادا شهرت فراوانی برای پیست‌ها و اقامتگاه‌های کوهستانی خود در تمام جهان به دست آورده است. ویستلر بلک‌کومب در استان بریتیش کلمبیا یکی از برترین پیست‌های اسکی در شمال قاره آمریکا است.

در هتل یخی کبک اقامت کنید

اقامت در هتل یخی کبک یکی از منحصربه‌فردترین تجربه‌هایی است که یک شخص می‌تواند در تور کانادا داشته باشد. این هتل کلیسا مانند، تماما از یخ تراشیده می‌شود، شامل مبلمان و شمع‌دان‌های یخی که از سقف‌های 5.5 متری آویزان هستند. آن چه که این جاذبه منحصربه‌فرد را خاص‌تر هم می‌کند، این است که این هتل هر سال از نو ساخته می‌شود. هتل یخی کبک درهای خود را از ماه ژانویه تا اوایل ماه آوریل به روی عموم باز می‌کند. دیوارهای هتل 120 سانتی‌متر ضخامت دارند و در نتیجه دمای داخل هتل به مقدار خنک اما قابل قبول منفی 2 تا منفی 5 درجه سلسیوس می‌ماند. بازدیدکنندگان می‌توانند برای یک گشت بازدید از هتل و خوردن یک نوشیدنی یا یک اقامت شبانه در هتل اقدام کنند.

اسکیت روی یخ در کانال ریدئو در اتاوا

هر سال زمستان کانال آبی ریدئو در شهر اتاوا به کانال اسکیت روی یخ تبدیل می‌شود. با داشتن حدود 8 کیلومتر طول، این کانال عنوان بزرگترین پیست اسکیت روی یخ دنیا را از آن خود کرده است. مردم محلی و مسافران تور کانادا بیشترین بهره را از این کانال می‌برند و از آن هم به عنوان مسیری برای تردد و هم برای تفریح همراه با تمام اعضای خانواده استفاده می‌کنند. قبل از برنامه‌ریزی برای رفتن به شهر اتاوا به یاد داشته باشید که کانال هر سال در ماه ژانویه یا فوریه باز می‌شود، زمانی که آب‌های داخل کانال یخ زده و کانال برای اسکیت بازی ایمن است.

بازدید از وینترلود

کانادایی‌ها عادت دارند دماهای زیر صفر را با فستیوال‌های پر شور و پر حرارت برای خودشان به‌یادماندنی و گرم کنند. یکی از جذاب‌تریین و معروف‌ترین فستیوال‌های این کشور وینترلود است که در شهر پایتخت برگزار می‌شود. برای اولین 3 آخر هفته هر فوریه، اتاوا میزبان یک فستیوال بزرگ می‌شود، شامل نمایشگاه‌های مجسمه‌های یخی، طولانی‌ترین پیست اسکیت روی یخ در دنیا، یک زمین بازی یخی، کنسرت‌ها و خیلی جاذبه‌های دیگر.

سورتمه‌سواری با سگ‌ها

سورتمه‌سواری با سگ‌های دوست‌داشتنی هاسکی یکی دیگر از ماجراجویی‌های منحصربه‌فردی است که یک شخص می‌تواند در تور کانادا داشته باشد. چه دوست داشته باشید چند روز یا چند هفته را در مناطق بیرون شهری بگذرانید یا سورتمه‌سواری را برای یک بعدازظهر تجربه کنید، این فعالیت مفرح تقریبا در تمام کانادا در دسترس است.

یک تعطیلات زمستانی ریلی داشته باشید

روی صندلی خود بنشینید، از منظره شگفت‌آور کوهستان‌های راکی در زمستان لذت ببرید، همزمانی که به یک سفر ریلی در این کشور زیبا می‌روید. یکی از این سفرهای تفریحی شامل سفر از ونکوور به کلگری یا برعکس می‌شود، سفری که شما را از میان کوهستان‌های باشکوه راکی کانادایی عبور می‌دهد و شامل یک توقف در بنف هم می‌شود. در سوی دیگر کشور شما می‌توانید سفر خود را از مونترال شروع کرده و در یک مسیر 1300 کیلومتری از میان استان کبک عبور کرده و به هالیفاکس در نوا اسکوشا بروید.

ماهیگیری در یخ را امتحان کنید

ماهیگیری در یخ یکی از باشکوه‌ترین راه‌ها برای لذت بردن از زمستان‌های کانادا و البته نزدیک‌تر شدن به طبیعت است. در این کشور نه تنها آب و هوایی مناسب و مورد نیاز برای این کار را در اختیار دارید، بلکه گستره متنوعی از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها (از گزینه‌های ساده تا لوکس) در پیش رویتان قرار دارند که یک اقامت راحت همراه با تجربه این فعالیت مفرح را به شما ارائه می‌دهند.

در فستیوال نورهای زمستانی شرکت کنید

کانادایی‌ها در ماه‌های زمستانی به خواب زمستانی نمی‌روند؛ آنها برای خودشان دلایلی برای لذت بردن از فضای سرد بیرون خلق می‌کنند. یکی از آنها فستیوال نورها در شهر نیاگارا فالز است. دیدن انعکاس نورها بر روی آبشار معروف نیاگارا یکی از تماشایی‌ترین منظره‌هایی است که می‌توانید در تمام این کشور ببینید.

شفق قطبی را ببینید

شفق قطبی یکی از شناخته‌شده‌ترین پدیده‌های طبیعی در دنیا است و معدود کشوری در جهان وجود دارند که شما می‌توانید این پدیده خارق‌العاده را در آنها ببینید. یکی از بهترین مکان‌ها برای دیدن شفق قطبی در کانادا، یلونایف در قلمروهای شمالی است؛ جایی که شما می‌توانید چادر بزنید، آتش‌بازی‌ها را ببینید و همزمان با خوردن مارشملوهای کبابی از این نمایش جادویی لذت ببرید. البته برای دیدن شفق قطبی در کانادا نیازی نیست به این منطقه دور افتاده بروید؛ شما می‌توانید در آتاباسکا در استان آلبرتا هم آن را ببینید، جایی که تنها کمتر از دو ساعت از ادمونتون فاصله دارد.

از آبشارهای یخ زده دیدن کنید

با این که آبشار نیاگارا در مرز ایالت نیویورک آمریکا و استان انتاریو کانادا جاذبه‌ای عالی برای دیدن در تمام طول سال است، اما زمستان یک فرصت بی‌نظیر به بازدیدکنندگان می‌دهد تا بتوانند آبشاری یخ‌زده را هم ببینند. با وجود فستیوال نورها در محل آبشار نیاگارا که هر سال از نوامبر تا ژانویه برگزار می‌شود، بازدید از شهر نیاگارا فالز در زمستان یک تجربه‌ی به‌یادماندنی و عالی برایتان خواهد بود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۸۵۵۵۶۳۱۷:۳۲:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
میشه از تفریحات داخل هم بفرمایید چی داریم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین