واکسیناسیون کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) آغاز شد

سلامت،   3991215014

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: واکسیناسیون کرونا کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ بر اساس اولویت بندی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت آغاز شد.

واکسیناسیون کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) آغاز شد

  سعید خال در مراسم آغاز واکسیناسیون کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) با اولویت پرسنل سالن های تطهیر گفت: سازمان بهشت زهرا (س) یکسال پر درد و رنجی را در بحران کرونا سپری کرد و لازم است به جهت تخصیص واکسن کرونا به پرسنلی که یکسال در خط اول نبرد با کرونا قرار داشتند، از دکتر نمکی وزیر بهداشت تقدیر و تشکر کنم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در ادامه گزارش کوتاهی از یکسال تلاش و مجاهدت خاموش سازمان بهشت زهرا (س) در بحران کرونا ارائه کرد و افزود: امروز در تاریخ سازمان خدمات رسان بهشت زهرا (س) به ویژه در یکسال گذشته که با بحران بی سابقه و غیرقابل پیش بینی کرونا درگیر بوده ایم، روز بزرگی است. برنامه واکسیناسیون گروه‌های در معرض خطر بیماری کرونا، با کادر درمان کشور آغاز شد و در ادامه و بر اساس اولویت بندی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت تزریق واکسن کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) با توجه به اهمیت خدماتی که به شهروندان ارائه می کنند توسط مرکز بهداشت جنوب تهران آغاز شد.

سپس محمد رضا سلمانی ندوشن رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران گفت: در تمامی دنیا یکی از نگرانی های مسئولان بهداشتی در بحران کرونا شیوع بیماری از آرامستان ها است که به جرأت می توان گفت که این اتفاق در بهشت زهرا (س) نه تنها رخ نداد بلکه یکی از نقاطی بود که بالاترین سطح رعایت پروتکل ها را پیگیری می کرد.

رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران با اشاره به کار بزرگی که بهشت زهرا (س) در بحران کرونا انجام داد و غربالگری منظم پرسنل خود را از همان روزهای اول آغاز کرد، تصریح کرد: ارتباط خوب و موثر مدیریت سازمان بهشت زهرا (س) با وزارت بهداشت موجب شد پرسنلی که به طور مستقیم در مراحل تکفین، تغسیل و تدفین اموات کرونایی قرار دارند، حداقل ابتلا را داشته باشیم و کنترل موازین بهداشتی برای این عزیزان به بهترین شکل ممکن انجام شد.

وی اظهار داشت: تا کنون کارکنان مراقبت های ویژه که در بخش کرونا در بیمارستان ها فعالیت می کنند را واکسینه کرده ایم و با توجه به اهمیت موضوع و در خطر بودن پرسنل شریف و زحمتکش سازمان بهشت زهرا (س) که خدمتی ماندگار را از خود به جای گذاشتند، بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت واکسیناسیون این عزیزان امروز آغاز می گردد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین