آسمان ۱۶ استان فردا هم بارانی است

اجتماعی،   3991211108

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در ۲۴ ساعت آینده در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، شمال فارس و بوشهر، جنوب اصفهان، شمال کرمان، جنوب غرب یزد و جزایر شمال خلیج فارس بارش باران و رعد و برق و وزش باد داریم.

آسمان ۱۶ استان فردا هم بارانی است

به گزارش فارس، محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: سامانه بارشی که شب گذشته وارد کشور شد در ۲۴ ساعت آینده در جنوب غرب و جنوب کشور فعال است در این راستا در استانهای چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان همچنین شمال فارس و بوشهر، جنوب اصفهان، شمال کرمان، جنوب غربی یزد و جزایر شمال خلیج فارس بارش باران و رعد و برق و وزش باد را داریم که در مناطق سردسیر بارش به ‌صورت برف است.
معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز شدت بارش‌ها در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شرق خوزستان و شمال فارس است.

وی افزود: روز سه‌شنبه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، سواحل خزر، اردبیل، خراسان جنوبی، شمال خراسان رضوی، شمال کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی و استان‌های همدان، مرکزی، لرستان و اصفهان بارش پراکنده داریم.

اصغری اظهار کرد: از امروز دوشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ تا سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ بارش باران در مناطق گرمسیر توام با رعدوبرق و وزش باد، در مناطق سردسیر همراه با بارش برف، رخداد مه و کاهش دید افقی پیش بینی می شود.

وی افزود: این شرایط امروز در شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و گیلان، غرب مازندران، خوزستان، لرستان، اصفهان، جنوب مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال بوشهر، نیمه شمالی فارس، نیمه شمالی کرمان، یزد، خراسان جنوبی، نیمه جنوبی خراسان رضوی، حاکم است و فردا در شمال و غرب آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، گیلان، غرب و ارتفاعات مازندران، لرستان، مرکزی، جنوب همدان، ارتفاعات اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و ارتفاعات استانهای قزوین، البرز و تهران حاکم خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: در این راستا افزایش حجم رواناب و احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی، اختلال در سفرهای برون شهری، کاهش دید در مناطق کوهستانی و احتمال تاخیر در پروازها وجود دارد.

وی اظهار کرد: توصیه می شود احتیاط در سفرهای برون شهری به ویژه مناطق کوهستانی، آمادگی تجهیزات برف‌روبی در نواحی سردسیر و تجهیز خودروها به امکانات ایمنی و گرمایشی، احتیاط در تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابه جایی عشایر در دستور کار باشد.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه ۱۳ اسفند در شمال غرب، سواحل خزر و شمال شرق بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب و شمال غرب کشور در شمال غرب، جنوب غرب و غرب کشور، سواحل خزر، شمال فارس، جنوب اصفهان و دامنه جنوبی البرز واقع در استان های البرز و قزوین بارش خواهیم داشت.

اصغری اظهار داشت: روز جمعه ۱۵ اسفند این سامانه علاوه بر مناطقی که ذکر شد در دامنه‌های البرز و شمال شرق کشور نیز فعال خواهد بود و در روز جمعه در نوار شرقی کشور وزش باد شدید خواهیم داشت.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده ۱۲ اسفند نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۶ و ۷ درجه خواهد بود.

وی افزود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۰ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۵ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: فردا در ۱۰ مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین