خرید آنلاین آهن آلات خدمت تازه تکنولوژی به صنعت است

گزارش بازرگانی،   3991202078

خرید آنلاین آهن آلات بهتر است یا روش سنتی ؟

اگر تا قبل از کرونا هم خرید آنلاین برای بعضی نا آشنا بود، امروز تبدیل به روتین زندگی همه ما شده است. تا قبل از این همه معتقد بودند که شاید نتوان به خرید آنلاین به چشم یک روش قابل اعتماد برای خرید و فروش نگاه کرد، اما بدون شک ویروس کرونا بزرگترین خدمت را به کسب و کارهای آنلاین کرد و تمام مردم جهان را حتی آنانی را که به خرید آنلاین علاقه ای نداشتند، وارد این چرخه کرد.

اما آیا خرید آنلاین تنها منحصر به اقلام خانگی مثل مواد غذایی و لباس و لوازم بهداشتی و ... است؟ باید بگوییم خیر. امروزه حجم زیادی از مواد اولیه به کار رفته در صنعت به وسیله خرید و فروش آنلاین انجام می‌شود. اما آیا هنوز هم فکر می‌کنید ممکن است خرید آنلاین در حجم زیاد و برای مواد اولیه‌ای مثل فولاد و آهن آلات منطقی نباشد؟ ما به شما از مزایای این نوع خرید می‌گوییم و بدون شک در انتهای این مقاله، نظر شما درباره خرید آنلاین آهن آلات تغییر خواهد کرد.

قیمت به روز و شفاف آهن آلات، مزیت اصلی فروش آنلاین آهن

چه راه‌هایی برای خرید آهن وجود دارد؟ مهم ترین آن ها بورس کالا، خرید از آهن فروشان بازار و کارخانه هاست. بورس کالا که شرایط ویژه‌ای را برای خرید و فروش می‌طلبد و تناژ بالای آن مورد نیاز هرپروژه‌ای نیست. از سویی دیگر کارخانه ها هم همیشه موجودی کافی برای عرضه محصولات ندارند. بنابراین تنها راهی که باقی می‌ماند حضور در بازار آهن فروشان است. اما آنچه که مسلم است، در این مدل خرید و فروش، تعداد واسطه‌ها زیاد بوده و قیمت آهن آلات در این زنجیره پر از واسطه، از ارزش واقعی خود فاصله می گیرد. درنتیجه قیمتی که به فروشنده می‌رسد، قیمت واقعی و شفاف نخواهد بود. دومین ایراد این نوع خرید، آن است که این آهن فروشان معمولا یک نوع مقطع فولادی را عرضه می‌کنند و سبد کاملی از انواع مقاطع را ندارند. بنابراین برای خرید انواع متنوعی از محصولات، باید به آهن فروشان متفاوتی مراجعه کرد که وقت و انرژی و البته سرمایه بیشتری را می‌طلبد.

قیمت آهن آلات

سبد کاملی از انواع مقاطع فولادی و پروفیل ها

در خرید آنلاین مقاطع فولادی، با یک مجموعه در ارتباط خواهیم بود که انواع محصولات را دارد و سبد کاملی از مقاطع فولادی را ارائه می‌کند. تیرآهن، میلگرد، سقف های فولادی، شیرآلات، لوله، پروفیل، نبشی و ناودانی و هر آن چه را که در صنعت پرکاربرد است می‌توان در میان محصولات این مجموعه‌ها پیدا کرد. علاوه بر این، به دلیل ارتباطات وسیع این مجموعه‌ها با تمام کارخانجات داخلی و خارجی، حتی آلیاژها و مقاطع فولادی که کمتر در بازار پیدا می شوند را هم به خریدار ارائه می‌دهند. بنابراین می‌توان گفت که این مجموعه‌های آنلاین فروش آهن آلات، پیداکردن مواد اولیه کمیاب را برای صنعتگران بسیار تسهیل کرده‌اند.

کم کردن واسطه ها و رساندن قیمت آهن به قیمت واقعی خود

همانطور که در بالاتر هم گفته شد، نقطه قوت این مجموعه‌ها که خرید آنلاین آهن آلات را عرضه می‌کنند، ارتباطات وسیعی است که با بورس کالا، کارخانه‌های داخلی و عرضه کنندگان خارجی دارند. بنابراین در این نوع معامله، تعداد واسطه ها کم شده و قیمت کالا به ارزش واقعی خود نزدیک‌تر می شود.

بررسی قیمت آهن آلات در سایت به صورت به روز و در هر ساعتی از شبانه روز

از دیگر فواید سایت های فروش آهن آلات، قیمت به روز آهن آلات است که هرروز در سایت قرار می‌گیرد و شما درهر ساعتی از شبانه روز که بخواهید می‌توانید به آن ها مراجعه کرده و از قیمت روز آهن باخبر شوید. نکته اینجاست که دیگر برای قیمت گرفتن حتی لازم نیست گوشی تلفن خود را بردارید و تماس بگیرید، چه برسد به این که به بازار آهن فروشی بروید تا از قیمت یک مقطع فولادی آگاه شوید. برای مثال اگر به دنبال قیمت روز تیرآهن باشید، میتوانید به راحتی به سایت مراجعه کنید و از قیمت روز آن باخبر شوید. علاوه بر این به آرشیو قیمت سالانه آن نیز دسترسی خواهید داشت و تحلیل بهتری از قیمت‌ها می‌توانید داشته باشید.

علاوه بر این کارشناسان سایت های فروش آنلاین آهن هم همیشه آماده پاسخگویی به شما هستند و می‌توانند درباره قیمت‌ها شما را راهنمایی کنند.

قیمت روز تیرآهن

مشاوره تلفنی برای مقطع فولادی مورد نیاز پروژه خود

درست شنیدید. شما با ارتباط برقرار کردن با سایت های فروش آهن آلات می‌توانید به صورت رایگان از مشاوره متخصصان حوزه فولاد بهره‌مند شوید. کافیست که با کارشناسان سایت تماس بگیرید و یا حتی سوال خود را در بخش نظرات بپرسید تا یک کارشناس خبره حوزه فولاد به شما پاسخ دهد.

شفافیت تمام مراحل خرید، از انتخاب تا تحویل بار

از دیگر فواید خرید آنلاین فولاد، این است که از ابتدای کار، شرایط برای خرید و فروش مشخص است و احتمال اهمال کاری از هردو سو کاسته می‌شود. بنابراین می‌توان با اعتماد کامل وارد معامله شد و در نهایت با رضایت کامل معامله را به نتیجه رساند. برای مثال اگر قصد خرید ورق های فولادی داشته باشید، نرخ روز آن از ابتدا در سایت مشخص است و هزینه حمل و نقل هم از همان مرحله اول ثبت می‌شود و تا انتهای کار اضطراب تغییر قیمت ها را نخواهید داشت و میتوانید خرید خود را در سریع ترین حالت ممکن به ثبت برسانید.

حالا که از تمام ویژگی‌های خرید آنلاین آهن آلات باخبر شدید، نظرتان درباره خرید آنلاین آهن چیست؟ آیا نظرتان تغییر کرده و این بار از پشت میز کار خود و هنگامی که یک فنجان چای در دست دارید، به صورت آنلاین خرید می‌کنید و یا هنوز هم تمایل دارید که به خارج از شهر بروید و در میان بازار پر سر و صدای آهن فروشی خرید کنید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین